Halusit tai et, vampyyrit ovat lajina täyttä biologista totta.
Vampyyrit elävät ihmisten joukossa. Emme vain tunnista heitä, sillä heidän olemassaolonsa pelättynä vähemmistönä perustuu joukkoon mukautumiseen.
Tässä yhteisö oikeille vampyyreille, jos olet sellainen, kannattaa kipaista:
http://blackkimono.com/forums
Vampyyrit ovat totta
7
542
Vastaukset
- 'friikki'
-on pari lepakkolajia, jotka imevät verta nukkuvista olennoista. Eikä nekään edes pidä ihmisveren mausta.
-taidat tsiikata liikaa ns.kauhuleffoja?
-no, saahan tässä maailmassa uskoa mihinkä ikinä haluaa, mutta vampyyreiksi muuttuneita ihmisiä ei taatusti ole olemassa, se on pelkkää legendaa..- the_daywalkerz
Eilen näytettiin Blade-elokuva, jossa puolivampyyri lahtaa vampyyrejä.
Taitaa olla tämä sivusto kyseisen leffan inspiroima.. - 'friikki'
the_daywalkerz kirjoitti:
Eilen näytettiin Blade-elokuva, jossa puolivampyyri lahtaa vampyyrejä.
Taitaa olla tämä sivusto kyseisen leffan inspiroima..-hieman tuntuu noilla nuorilla(?) menevän sekaisin :-DDD
- halusit tai et
'friikki' kirjoitti:
-hieman tuntuu noilla nuorilla(?) menevän sekaisin :-DDD
Ei ole mitään biologista/fysikaalista sääntöä mikä estäisi vampyyrien olemassaolon.
Tietysti, vampyyrit eivät muuta puremallaan ketään, eivätkä ne pelkää hopeaa/ristejä/valkosipulia.
Vampyyrit ovat vain ihmisistä haarautunut laji jonka DNA on hieman erilainen. Tiedän tämän, koska olen vahingossa käynyt vampyyrien yökerhossa. Sitä kokemusta en unohda.
Ei ole _mitään_ mikä estäisi vampyyrejä olemasta faktaa. Sama juttu kuin hevoset sanoisivat että eihän mitään aaseja ole olemassa. - 'friikki'
halusit tai et kirjoitti:
Ei ole mitään biologista/fysikaalista sääntöä mikä estäisi vampyyrien olemassaolon.
Tietysti, vampyyrit eivät muuta puremallaan ketään, eivätkä ne pelkää hopeaa/ristejä/valkosipulia.
Vampyyrit ovat vain ihmisistä haarautunut laji jonka DNA on hieman erilainen. Tiedän tämän, koska olen vahingossa käynyt vampyyrien yökerhossa. Sitä kokemusta en unohda.
Ei ole _mitään_ mikä estäisi vampyyrejä olemasta faktaa. Sama juttu kuin hevoset sanoisivat että eihän mitään aaseja ole olemassa.-ainakin pelkää kunnon reukkua, jos niitä kerran on olemassa ja ihan vaan kuparivaippaisia lyijyluoteja. Miksi tuhlata hopeaa? (o,-)
-no, sovitaan nyty, että saa niitäkin olla, koska olen niin suvaitsevainen.. ammun ainoastaan tavatessani niitä.. hah. - uskon täysin
halusit tai et kirjoitti:
Ei ole mitään biologista/fysikaalista sääntöä mikä estäisi vampyyrien olemassaolon.
Tietysti, vampyyrit eivät muuta puremallaan ketään, eivätkä ne pelkää hopeaa/ristejä/valkosipulia.
Vampyyrit ovat vain ihmisistä haarautunut laji jonka DNA on hieman erilainen. Tiedän tämän, koska olen vahingossa käynyt vampyyrien yökerhossa. Sitä kokemusta en unohda.
Ei ole _mitään_ mikä estäisi vampyyrejä olemasta faktaa. Sama juttu kuin hevoset sanoisivat että eihän mitään aaseja ole olemassa.Samaa mieltä!
- 11w tyttö
Hmmmmmmm...... Kyllä minä uskon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466