Vampyyrit ovat totta

halusit tai et

Halusit tai et, vampyyrit ovat lajina täyttä biologista totta.
Vampyyrit elävät ihmisten joukossa. Emme vain tunnista heitä, sillä heidän olemassaolonsa pelättynä vähemmistönä perustuu joukkoon mukautumiseen.

Tässä yhteisö oikeille vampyyreille, jos olet sellainen, kannattaa kipaista:
http://blackkimono.com/forums

7

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 'friikki'

      -on pari lepakkolajia, jotka imevät verta nukkuvista olennoista. Eikä nekään edes pidä ihmisveren mausta.
      -taidat tsiikata liikaa ns.kauhuleffoja?

      -no, saahan tässä maailmassa uskoa mihinkä ikinä haluaa, mutta vampyyreiksi muuttuneita ihmisiä ei taatusti ole olemassa, se on pelkkää legendaa..

      • the_daywalkerz

        Eilen näytettiin Blade-elokuva, jossa puolivampyyri lahtaa vampyyrejä.
        Taitaa olla tämä sivusto kyseisen leffan inspiroima..


      • 'friikki'
        the_daywalkerz kirjoitti:

        Eilen näytettiin Blade-elokuva, jossa puolivampyyri lahtaa vampyyrejä.
        Taitaa olla tämä sivusto kyseisen leffan inspiroima..

        -hieman tuntuu noilla nuorilla(?) menevän sekaisin :-DDD


      • halusit tai et
        'friikki' kirjoitti:

        -hieman tuntuu noilla nuorilla(?) menevän sekaisin :-DDD

        Ei ole mitään biologista/fysikaalista sääntöä mikä estäisi vampyyrien olemassaolon.
        Tietysti, vampyyrit eivät muuta puremallaan ketään, eivätkä ne pelkää hopeaa/ristejä/valkosipulia.
        Vampyyrit ovat vain ihmisistä haarautunut laji jonka DNA on hieman erilainen. Tiedän tämän, koska olen vahingossa käynyt vampyyrien yökerhossa. Sitä kokemusta en unohda.
        Ei ole _mitään_ mikä estäisi vampyyrejä olemasta faktaa. Sama juttu kuin hevoset sanoisivat että eihän mitään aaseja ole olemassa.


      • 'friikki'
        halusit tai et kirjoitti:

        Ei ole mitään biologista/fysikaalista sääntöä mikä estäisi vampyyrien olemassaolon.
        Tietysti, vampyyrit eivät muuta puremallaan ketään, eivätkä ne pelkää hopeaa/ristejä/valkosipulia.
        Vampyyrit ovat vain ihmisistä haarautunut laji jonka DNA on hieman erilainen. Tiedän tämän, koska olen vahingossa käynyt vampyyrien yökerhossa. Sitä kokemusta en unohda.
        Ei ole _mitään_ mikä estäisi vampyyrejä olemasta faktaa. Sama juttu kuin hevoset sanoisivat että eihän mitään aaseja ole olemassa.

        -ainakin pelkää kunnon reukkua, jos niitä kerran on olemassa ja ihan vaan kuparivaippaisia lyijyluoteja. Miksi tuhlata hopeaa? (o,-)
        -no, sovitaan nyty, että saa niitäkin olla, koska olen niin suvaitsevainen.. ammun ainoastaan tavatessani niitä.. hah.


      • uskon täysin
        halusit tai et kirjoitti:

        Ei ole mitään biologista/fysikaalista sääntöä mikä estäisi vampyyrien olemassaolon.
        Tietysti, vampyyrit eivät muuta puremallaan ketään, eivätkä ne pelkää hopeaa/ristejä/valkosipulia.
        Vampyyrit ovat vain ihmisistä haarautunut laji jonka DNA on hieman erilainen. Tiedän tämän, koska olen vahingossa käynyt vampyyrien yökerhossa. Sitä kokemusta en unohda.
        Ei ole _mitään_ mikä estäisi vampyyrejä olemasta faktaa. Sama juttu kuin hevoset sanoisivat että eihän mitään aaseja ole olemassa.

        Samaa mieltä!


    • 11w tyttö

      Hmmmmmmm...... Kyllä minä uskon :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe