Tästä lähtien

kaikki...

viestit ovat vain ateismia koskevia — tai kissoja...

... eikä yhtään kysymystä uskoville eikä uskontoaiheista aloitusta...

7

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puusilimä

      tein jo osiot näille luuleville sanansaattajille. toivottavasti tajuavat että heillä on nyt ihan ikiomat "palstat".

      kissat on kivoi ja tänään saatiin meille uusi koira kun edellisestä aika jätti joku aika sitten :( :)

      on pirun vilkas otus :D:D:D:D

      ja kissaa se pelottaa kun ei ole tottunut tuollaiseen huliviliin. se anto jo kynttä silmään, onneks ei käyny kuinkaan.

      onkohan kissoilla omaa uskontoa/uskontoja?

      minä veikkaan että ovat ateisteja. ja muusta ei ole näyttöä(ainakaan minulla).

      • Tiärenaine

        kissat on kivoja:) En ollut kissaihminen ennekuin sain ensimmäisen kissani noin 7 vuotta sitten. Mutta sen jälkeen se onkin ollut menoa! Minusta tuli kissaihminen kertaheitolla ja mielelläni ottaisin vielä pari...kolme..

        Luulen myös että kissat ovat ateisteja, tai luulevat ainakin itse olevansa jumalia (taisin tuon jo jossain mainita:)), kun kokoajan saa olla palvelemassa, ruokaa, leikitystä, syliä, rapsutusta, ulkoilua...;> Mutta mieluuummin kissoja palvelen kuin kuviteltuja kaikkivaltiaita olentoja:)

        Rapsutukset uudelle koirulille, koiratkin on mukavia!


      • Kössönöm

        oksensi tänään ruokakupin viereen, kun oli ahminut liikaa.

        Kissat on ateisteja, sehän on selvä. Kaikki järkevät olennot ovat ateisteja, esim. norsut.


    • sori mut se ei taida ihan onnistuu..:D:D ja te atet ite aina täällä uskonnollisista asioita alotatte keskusteluu..:P

      • toiveeni toteudu ;)

        Kyllähän minä sen varsin hyvin tiedän, mutta laitoin aloituksen jotta atet huomaisi mistä se kenkä oikein puristaa, mutta eihän he edes sitä kenkää huomaa...

        Syyhän on juuri siinä että atet itse toimii liimapaperina kysymyksineen...


      • toiveeni toteudu ;) kirjoitti:

        Kyllähän minä sen varsin hyvin tiedän, mutta laitoin aloituksen jotta atet huomaisi mistä se kenkä oikein puristaa, mutta eihän he edes sitä kenkää huomaa...

        Syyhän on juuri siinä että atet itse toimii liimapaperina kysymyksineen...

        Hyvin kirjoitettu..:) Näitä ihmisiä usko jollain tasolla kuitenkin kiinnostaa kun jaksavat siitä aina jauhaa.. ja vielä samoista asioista.. :)
        Siistiä muuten huomata että täällä on myös ihan asiallisiakin ihmisiä kirjoittelemassa. kiitos siitä. :)


      • Kössönöm
        tuiskutyttö kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu..:) Näitä ihmisiä usko jollain tasolla kuitenkin kiinnostaa kun jaksavat siitä aina jauhaa.. ja vielä samoista asioista.. :)
        Siistiä muuten huomata että täällä on myös ihan asiallisiakin ihmisiä kirjoittelemassa. kiitos siitä. :)

        tänne taas piti tulla. Eikö 7-tv:stä tule mitään sopivaa ohjelmaa?

        Juu, käy täällä asiallisiakin ihmisiä keskustelemassa, mutta myös kaltaisiasi typeryksiä, jotka pitävät elämäntehtävänään tulla tuputtamaan uskonnollista julistusta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe