The Look

"T. Jylhä"

Onko teillä kokemuksia Tiina Jylhän plastiikkakirurgia palveluista?? Hinnat on siellä ainakin jonkun verran huokeammat, sillä toimenpiteet tehdään ilmeisesti Tallinnassa. Harkitsen rintojensuurennusta ja tämä kyseinen palveluntarjoaja mahdollistaisi konsultaation asumallani paikkakunnalla... (http://www.bodyprofile.info/)

179

20955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellivaan

      paikka olisi itsellä,konsultaatiossa jo käyty.no hinta ei ole kuin jonkusen kympin heittoa laatukirurgiaan,riippuu tietenkin mitä kellekkin tarjotaan..saahan sinne vaikka neljä tonnia hupenee.siellä kun jokainen saa oman "hinnan"

      • niin tuo

        hinta on muuallakin samoissa lukemissa, mutta kun esimerkiksi vertaa Siluetin tai muiden Suomessa leikkauksensa suorittaven yritysten hintoihin, niin on kyllä ilmeisen huokea vielä se 4000e:kin.


      • Anonyymi

        Jos Tiina on käyttänyt omia palveluita niin ei oikein vakuuta.


    • Mila-80

      Itse olin Tallinnassa ja kaikki meni hyvin, siitä nyt 3 vuotta, suosittelen! (olin rintojen suurennusleikkauksessa)

      • Anonyymi

        Hei! Pitikö sinulla maksaa rintojensuurennus ennakkoon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Pitikö sinulla maksaa rintojensuurennus ennakkoon?

        Kaikki yksityisklinikat ja niihin potilaita välittävät firmat vaativat että leikkaus maksetaan kokonaan ennakkoon.

        Mikäli ei ole rahaa maksaa leikkausta ennakkoon, firmat käyttävät jotain rahoitusyhtiötä josta haetaan pikavippi asiakkaalle, tai ohjataan asiakas hakemaan vippiä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Pitikö sinulla maksaa rintojensuurennus ennakkoon?

        Hei ! Minulla rintojen suurennus näillä näkymin 24.3 jollei tuo vihiliäinen korona estä niin Lookin kautta virossa. Jouduin maksaa operaation etukäteen ja olen saanut hyvin tietoa kaikesta mitä olen kysellyt sähköpostitse sekä puhelimella. He ovat kovin kiireisiä tämän koronan takia joka aiheuttaa runsaasti peruutuksia ja siirtoja. Minua jännittää kovasti ja olen kolme kuukautta odottanut toimenpidettä. Tietääkö kukaan onko se Fertilas sairaala jossa toimenpide tehdään.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei ! Minulla rintojen suurennus näillä näkymin 24.3 jollei tuo vihiliäinen korona estä niin Lookin kautta virossa. Jouduin maksaa operaation etukäteen ja olen saanut hyvin tietoa kaikesta mitä olen kysellyt sähköpostitse sekä puhelimella. He ovat kovin kiireisiä tämän koronan takia joka aiheuttaa runsaasti peruutuksia ja siirtoja. Minua jännittää kovasti ja olen kolme kuukautta odottanut toimenpidettä. Tietääkö kukaan onko se Fertilas sairaala jossa toimenpide tehdään.?

        Aika uhkaavalta näyttää että leikkaus onnistuisi ilmoitettuun aikaan. Kyllähän vielä tällä hetkellä Viroon pääsee matkustamaan, mutta kun Tallinnan seudulla koronan ilmaantuvuus huitelee yli tuhannessa, niin jopa itsesuojeluvaisto pitäisi vaikuttaa että peruisit leikkauksen. On aikamoinen riski yrittää toipua leikkauksesta kun samalla sairastaa koronaa.
        Harmi että olet ehtinyt maksaa jo leikkauksen, voi olla vaikeaa saada enää rahoja takaisin ja leikkauksen siirto on aivan sattumanvaraista.

        Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa viime keväänä, mutta en käyttänyt suomalaista välitysfirmaa vaan olin varannut konsultaatiokäynnin plastiikkakirurgille haluamaani klinikkaan. Kun korona alkoi, oli luonnollista että klinikka perui käynnin pyynnöstäni (maksukin olisi pitänyt maksaa vasta käynnillä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uhkaavalta näyttää että leikkaus onnistuisi ilmoitettuun aikaan. Kyllähän vielä tällä hetkellä Viroon pääsee matkustamaan, mutta kun Tallinnan seudulla koronan ilmaantuvuus huitelee yli tuhannessa, niin jopa itsesuojeluvaisto pitäisi vaikuttaa että peruisit leikkauksen. On aikamoinen riski yrittää toipua leikkauksesta kun samalla sairastaa koronaa.
        Harmi että olet ehtinyt maksaa jo leikkauksen, voi olla vaikeaa saada enää rahoja takaisin ja leikkauksen siirto on aivan sattumanvaraista.

        Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa viime keväänä, mutta en käyttänyt suomalaista välitysfirmaa vaan olin varannut konsultaatiokäynnin plastiikkakirurgille haluamaani klinikkaan. Kun korona alkoi, oli luonnollista että klinikka perui käynnin pyynnöstäni (maksukin olisi pitänyt maksaa vasta käynnillä).

        Maksapa lookille ennakkoon ja tulee koronan tai muun takia peruutus, et saa edes puolia rahoistasi takaisin. Ystävältäni vietiin tuhansia euroja. Antavat kaikenmaailman eri selityksiä ihmisille ja näissä kusetuksissa on mukana kaikki konsulteista kirurgeihin. He eivät välitä kuin rahasta, ihmisten elämä ei paina heitä tipan vertaa. Leikkaavat pilalle, varastavat rahat ja mistään eivät aio vastata.

        On paikkoja Tallinnassa joissa maksetaan vasta paikan päällä ennen leikkausta. Hyviä arvosteluja saaneita paikkoja. Se että Tiina sattuu näistä pyörimään eniten julkisuudessa luo petollista luottamusta ihmisiin. En menisi heille ikinä kuultuani tarinat joita olen kuullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika uhkaavalta näyttää että leikkaus onnistuisi ilmoitettuun aikaan. Kyllähän vielä tällä hetkellä Viroon pääsee matkustamaan, mutta kun Tallinnan seudulla koronan ilmaantuvuus huitelee yli tuhannessa, niin jopa itsesuojeluvaisto pitäisi vaikuttaa että peruisit leikkauksen. On aikamoinen riski yrittää toipua leikkauksesta kun samalla sairastaa koronaa.
        Harmi että olet ehtinyt maksaa jo leikkauksen, voi olla vaikeaa saada enää rahoja takaisin ja leikkauksen siirto on aivan sattumanvaraista.

        Olin itse vähän samanlaisessa tilanteessa viime keväänä, mutta en käyttänyt suomalaista välitysfirmaa vaan olin varannut konsultaatiokäynnin plastiikkakirurgille haluamaani klinikkaan. Kun korona alkoi, oli luonnollista että klinikka perui käynnin pyynnöstäni (maksukin olisi pitänyt maksaa vasta käynnillä).

        Pystynkö saamaan yhteyttä teidän kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksapa lookille ennakkoon ja tulee koronan tai muun takia peruutus, et saa edes puolia rahoistasi takaisin. Ystävältäni vietiin tuhansia euroja. Antavat kaikenmaailman eri selityksiä ihmisille ja näissä kusetuksissa on mukana kaikki konsulteista kirurgeihin. He eivät välitä kuin rahasta, ihmisten elämä ei paina heitä tipan vertaa. Leikkaavat pilalle, varastavat rahat ja mistään eivät aio vastata.

        On paikkoja Tallinnassa joissa maksetaan vasta paikan päällä ennen leikkausta. Hyviä arvosteluja saaneita paikkoja. Se että Tiina sattuu näistä pyörimään eniten julkisuudessa luo petollista luottamusta ihmisiin. En menisi heille ikinä kuultuani tarinat joita olen kuullut.

        No nyt on aika paksua tekstiä! Itse kävin juuri kahdessa eri leikkauksessa ja ei tosiaan mitään pahaa sanottavaa. Minusta ei tullut hirviö, eikä minua ryöstetty. Nämä "ryöstivät rahani" mustamaalaus viestit anonyymina näyttää olevan yhdeltä ja samalta ihmiseltä. Surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksapa lookille ennakkoon ja tulee koronan tai muun takia peruutus, et saa edes puolia rahoistasi takaisin. Ystävältäni vietiin tuhansia euroja. Antavat kaikenmaailman eri selityksiä ihmisille ja näissä kusetuksissa on mukana kaikki konsulteista kirurgeihin. He eivät välitä kuin rahasta, ihmisten elämä ei paina heitä tipan vertaa. Leikkaavat pilalle, varastavat rahat ja mistään eivät aio vastata.

        On paikkoja Tallinnassa joissa maksetaan vasta paikan päällä ennen leikkausta. Hyviä arvosteluja saaneita paikkoja. Se että Tiina sattuu näistä pyörimään eniten julkisuudessa luo petollista luottamusta ihmisiin. En menisi heille ikinä kuultuani tarinat joita olen kuullut.

        No en sanois kyllä noinkaan. Itselläni siirrettiin Koronan takia rasvaimua ja sain halvemmalla mitä alkujaan oli ollut puhe. Aika kova kritiikki ihmiseltä, joka ei todennäköisesti itse ole palveluja käyttänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on aika paksua tekstiä! Itse kävin juuri kahdessa eri leikkauksessa ja ei tosiaan mitään pahaa sanottavaa. Minusta ei tullut hirviö, eikä minua ryöstetty. Nämä "ryöstivät rahani" mustamaalaus viestit anonyymina näyttää olevan yhdeltä ja samalta ihmiseltä. Surullista.

        Saako kysyä mitä kävit teettämässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt on aika paksua tekstiä! Itse kävin juuri kahdessa eri leikkauksessa ja ei tosiaan mitään pahaa sanottavaa. Minusta ei tullut hirviö, eikä minua ryöstetty. Nämä "ryöstivät rahani" mustamaalaus viestit anonyymina näyttää olevan yhdeltä ja samalta ihmiseltä. Surullista.

        Todellakin on viety 5000€...mutta yritetään oikeusteitse jos ei muuten!
        4 peruutusta ja kootut selitykset.....


    • Ii_tuu

      Kirjoitan tänne omasta kokemuksestani, joka on oikein positiivinen (toistaiseksi). Kävin siis The Look klinikan kautta rintojen suurennuksessa tallinnassa, ja kotiuduin eilen. Konsultaatio oli kattava, ja sain tarpeen tullen puhelimella kiinni aina jonkun joka vastasi kysymyksiini. Henkilökunta suomen puolella todella ystävällistä, ja sain vielä konsultoijan henk. kohtaisen puhelinnumeronkin mikäli kysyttävää tulisi. Juttelin hänen kanssaan leikkausta edeltävänä päivänä, ja sain siitä todella paljon rohkeutta sekä tarkempia ohjeita ja vinkkejä tulevaan, lisäksi hän vielä pyysi, että laittaisin viestiä leikkauksen jälkeen. Todella lämminhenkinen ja asiakaskohtainen palvelu siis. Mammografiat ja labrat sujuivat mutkattomasti suomen puolella yksityisellä lääkäriasemalla ja maksoivat kela-korvausten jälkeen n.130e. Miinusta The Lookille siitä, ettei saanut kirjallisia ohjeita leikkaukseen valmistautumisesta. Nämä tiedot tulivat kyllä konsultaatiossa sekä puhelimessa leikkausta edeltävänä päivänä, mutta olisin vielä halunnut kirjallisenakin. Koko tallinan reissu kuljetuksineen ja leikkauksineenkin sujui hyvin. Kirurgi Jan Troost oli mukava ja pätevän oloinen. Leikkaukseen pääsin alle tunnissa tultuani klinikalle. Hoitajat olivat tylyjä mutta ammattitaitoisia. Kipuja on ollut, mutta yllättävää on ettei se ole lainkaan sietämätöntä. Leikkauspäivä sujui aika tokkuraisissa tunnelmissa, mutta kotiutumispäivänä jaksoi jo hyvin kävellä ja vähän shoppailla laivan tax-freessäkin :) Kovinkaan paljon ei voi (eikä saa) liikuttaa vielä käsiä, mutta toipumista tapahtuu vauhdilla koko ajan. Lopputulosta ei vielä oikein näe, koska rinnat ovat turvoksissa. Kuitenkin olen jo nyt tyytyväinen näkymään peilistä, ja odotan malttamattomana mitä tuleman pitää, ja sujuuko kaikki toipuminen ongelmitta. Tämänhetkisten kokemusteni perusteella voin suositella klinikkaa, ja vastailen mielelläni kysymyksiin! :)

      • haluaa tietää

        Hei li-tuu! Kerrotko lisää toipumisesta ja lopputuloksesta..? Olen myös menossa lähi kuukausina saman Lookin kautta implanttien laittoon. Minkäkokoiset sulle tuli?


      • Anonyymi

        Hei! Olen menossa myös thelookille, jotenki jännitän hirviästi lopputulosta, koska kumminkin moni käynyt muualla esim finestillä... jotenki kumminkin luotan Tiinaan, tosi rohkaiseva ja mukavan oloinen tyyppi😌 voisitko laittaa mulle yv:tä miltä tuntuu nyt kun leikkauksesta aikaa?


      • Anonyymi

        Oho


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Olen menossa myös thelookille, jotenki jännitän hirviästi lopputulosta, koska kumminkin moni käynyt muualla esim finestillä... jotenki kumminkin luotan Tiinaan, tosi rohkaiseva ja mukavan oloinen tyyppi😌 voisitko laittaa mulle yv:tä miltä tuntuu nyt kun leikkauksesta aikaa?

        Tosi mukava tyyppi kyllä joo. Mitä nyt kieroilee ihmisiltä pieniä omaisuuksia rahaa ja leikattuaan perseelleen siinäpä olet elämä pilalla.


    • luomunainen

      olipas ohjelma mikä tuli liv-kanavalta Tiina Jylhän kauneusklinikalta, ihmettelen miten tuollaista ohjelmaa näytetään jotenkin tulee mieleen rahat pois meininki keinolla millä tahansa. Ei pahemmin hygieenista toimintaa piikkiä pistellään ihoon paljain käsin ei desinfoida mitenkään vaikka Jylhä mainitsikin ettei sellaista tarvitsisi tehdä en oikein usko siihen selitykseen jos kerta verta tulee ihosta. Taitaa kaikki klinikan tulot mennä entisten velkojen maksuun vai luottokorttiostojen lyhennyseriin, jotta taas voi kortteja vinkuttaa!! Tehdään velkaa ja jätetään maksamatta ja ollaan niin kroisos pennosta jotta!!

      • Anonyymi

        Selasin monen monta videota eilen pistoksista yms, ja jokaisella videolla hoitajalla hanskat käsis🙄


    • botoksi

      Onko tuo Jylhä sairaanhoitaja ammatiltaan ? Vai mitä ihmettä ? Hän pistelee mennen tullen ruiskuillaan ja ohjelmassa vanha näyttelijäkin oikein kannusti moiseen. Näyttelijä, joka jos ei ääntäkään päästäisi luulisi hänen olevan muumio. Botoksi muumio.
      Ei näköjään tarvitse edes vanhaksi elää tajutakseen joidenkin olevan ihan kuutamolla.

      • kysymyss

        Kauppalehden kotisivuilla lukee, että The Look Tiina Jylhä consulting Oy on rekisteröity lokakuussa 2010. Miten se on mahdollista? Eikö tämä yritys ole toiminut jo kauan?


      • Himphömppää

        Katsoin puolikkaan yhdestä jaksosta tuota ohjelmaa, ihan vain uteliaisuudesta. Kauheaa himphömppää. Suuri osa ohjelma-ajasta käytettiin tavaratalo Ikeassa hömpsöttelyyn. Tuskin katson toista kertaa.


      • pystymetsästä

        Jylhällä ei ole minkäänlaista terveysalan koulutusta, eikä hän saisi pistää botoxia-mutta Jylhällä on ollut aina omat sääntönsä. Röyhkeyttä riittää, muttei älykkyyttä.


      • Anonyymi
        pystymetsästä kirjoitti:

        Jylhällä ei ole minkäänlaista terveysalan koulutusta, eikä hän saisi pistää botoxia-mutta Jylhällä on ollut aina omat sääntönsä. Röyhkeyttä riittää, muttei älykkyyttä.

        Tiina kuitenkin kulkee ympäri Suomea klinikka-autollaan tekemässä pistos ym hoitoja. Luulisi että on sairaanhoitajan pätevyys.


    • arklin2

      Itse katson ohjelmaa, siinä saa vielä paljon lisä tietoa asioista. Nopeampi rytmi ohjelmassa olisi kyllä poikaa, mutta silti tykkään. Suunnittelen tekeväni rintojen suurennuksen syksyllä Tiinan kauneusklinikalla, joten se lisää vielä omaa mielenkiintoani katsoa sarjaa. Tosin musta siinä on myös hauskaa huumoria. :P

      • Huumoria, tosiaan

    • n21v.

      Itse olin jonkin aikaa sitten konsultaatiossa the Lookissa Helsingin toimipisteellä. Olen menossa suurennuttamaan rintani heinäkuun lopulla. Sain mielestäni tarpeeksi tietoa leikkauksesta ja kysymyksiini vastattiin hyvin asiantuntevasti. Jäi hyvä fiilis. Nyt sitten leikkausta odotellessa. ;)

      • konkurssihuhu?

        Täälä jossakin luki että se olis mennyt konkurssiin, mutta siis toimii edelleen? Taisi olla huhupuhetta konkkajuttu


      • Konkka ja toinen...
        konkurssihuhu? kirjoitti:

        Täälä jossakin luki että se olis mennyt konkurssiin, mutta siis toimii edelleen? Taisi olla huhupuhetta konkkajuttu

        2011 meni puoti nurin ja vaihtui nimi. Nyt, 2013, taas uusi nimi... Sellaista touhua.


      • Anonyymi
        Konkka ja toinen... kirjoitti:

        2011 meni puoti nurin ja vaihtui nimi. Nyt, 2013, taas uusi nimi... Sellaista touhua.

        Sillä saa vastuun pois aikasemmin tehdyistä virheellisistä leikkauksista 👍 sitten vähän sekotetaan omistuksia yrityksessä, niin taas saadaan uusia huijattavia.


    • totta on

      jylhä vanha escord-service duunari,eli siis maailman vanhimman ammatin harjoittaja.samaa jengiä oli tämä mirva,botox-bileet-jaksossa.

    • Luotettavaa toiminta

      The Look toimi ennen yrityksen alla jonka nimi oli Body Profile OY - tämä yritys on mennyt konkurssiin 2009 joten kuten kaikki "kunnon" yrittäjät on Tiina Jylhä perustanut uuden yrityksen toisella nimellä jonka alla The Look nyt toimii.....

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


    • sdfg

      osaatteko sanoa millaiset jonot rintaleikkauksiin on tällä hetkellä?

    • 123452456457

      n. kuukauden verran on jonot

    • Jessica...

      Itse kävin viikko sitten suurennuttamassa rinnat the lookin kautta. Kaikki sujui todella hienosti, hoitajat ystävällisiä ja kaikkien kanssa tuli ymmärretyksi. Tulokseen olen todella tyytyväinen, vaikka turvotusta on vielä vähäsen.
      Suosittelen klinikkaa.

    • Hmmmm.....

      Mielenkiintoista! Kun olin kirjoittamassa ketjuun, luettavanani oli vielä viesti jossa mainittiin "määrätty" henkilö nimeltä. Kun lähetin viestin ketjuun ja ketju päivittyi, viesti oli kadonnut. Tulipa konkreettisesti havaittua kuinka ylläpito toimii nopeasti määrätyissä tapauksissa. Look ei ole saanut organisoitua tällaista toimintaa.

      • MissXXXX

        Klikkaamalla ilmoita asiaton viesti huomaat että myös "kehuviesti on poistumassa / ilmoitettu asiattomaksi"...

        Lookkiahan ei ole ennen haukuttua / ollut syytä haukkua ennen tätä PIP-kohua. Kyllä se Look saa myös organisoinnit aikaiseksi...

        Eiköhän totuus ole se, että palstan vakiohäirikkö on palannut areenalle ja yrittää saada näyttämään siltä, että muut kilpailijat haukkuvat toisiaan. Ensin hän kirjoittaa kehuviestin, sitten hän kirjoittaa, että XX on mainostanut omaa firmaansa ja lopuksi väittää, että XX keräilee jostain toisesta negatiivisia juttuja.

        Tunnen taustat valitettavan hyvin. Itse otin silkkarit Herra Häirikön kautta ja saanut osakseni yhtä sun toista piinaa, kun en halunnut tehdä proteesien vaihtoani uudestaan saman yrityksen kautta. Pitää kai etsiä aiemmin kirjoittamani kokemukset esille vanhoista ketjuista, jotta saadaan palauteltua mieliimme kenestä oikein onkaan kyse.


    • Klinikka9

      Kuinka saan selvitettyä onko minulle laitettu The Look Tallinnan Fertilitas klinikalla juuri ne silikonit jotka luvattiin ja joista sain laput mukaani ? McGhan implanteista sai ne viivakoodi laput mukaani. Ensimmäisen laiton jälkeen toinen rinta vuoti verta ja se koteloitui ja niinpä leikkaus tehtiin uudelleen, mutta kuinka nyt voi varmistua taatusti siitä mikä implantti on laitettu.

      • Ei takeita

        "Lapuista" (=implanttipassi) huolimatta täyttä varmuutta ei voi olla mikä implantti on todellisuudessa laitettu, on vain luotettava papereihin. Uskoisin että kyseisen nimekkään sairaalan lääkärit vastaavat työstään. Mutta ellei uusintaleikkauksesta ole annettu implanttipassia, laitettu implantti selviää vain lääkärin laatimasta leikkauskertomuksesta. Pyysin leikkauskertomusta silloin vuosia sitten välitysfirmaltani mutta en saanut sitä. Ehkäpä olisin saanut sen suoraan sairaalasta pyytämällä, mutta kun olin saanut asiallisesti täytetyt implanttipassit, en kysellyt enempää.


    • miumiu80

      Hei, kävin konsultaatiossa. Minulle sanottiin ettei tarvitse käydä verikokeessa / mammografiassa enää uudestaan (olen viime vuonna käynyt) ?? Ettei tarvitse välttämättä tämän vuoksi käydä.

      Mitenkäs saattajan yöpyminen, hoitaako klinikka varaukset?
      Kiitos jos joku viitsii vastailla.

    • thinice

      Ja noita asioita et saanut selville konsultaatiossa?????

    • Eisuomessatollanen..

      Veriarvot muuuttuvat ihmisellä lähes päivittäin. Tuollainenhan on turvallisuuden vaarantamista, jos yli 14 päivä vanhat verikokeet kelpuutetaan. Pienikin haava, nuha yms yms nostavat heti tulehdusarvoja.

    • mani $

      Eihän Look kiellä alkoholiakaan kuin olikos se edellisenä päivänä? Ihan sama vaikka hematoomariski kasvaa...leikkaus on jo maksettu

    • tissit saanut

      Noh, minulle on tehty augmentaatio kahdella eri suomalaisklinikalla (toisessa vaihdettiin implantit myöhemmin isompiin). Kummallakaan klinikalla ei otettu verikokeita, eikä mammografioita. Molemmat klinikat ovat Helsingissä ja plastiikkakirurgisia sairaaloita, alan arvostetuimpia... Eivät siis mitään hämäräperäisiä luukkuja, joissa puoskaroidaan.

      Perusterveiltä potilailta ei tarvita verikokeita ja mammografia parikymppiseltä naiselta on turhaa sädetystä, koska augmentaatiossa (implantit lihaksen alle) ei kosketa rintarauhaskudokseen lainkaan. Tämä oli selitys molemmissa klinikoissa asialle, kun kysyin, miksei em. tutkimuksia tehdä.

    • glammama

      No onpas hurjaa touhua sitten joissain paikoissa Suomessakin. Minut leikattiin Suomessa ja leikkaukseni lykkaantyi pari kuukautta suunnitellusta aikataulusta, koska verikokeessa todettiin hyvin alhainen hemoglobiini ja leukosyytit olivat koholla. Soin rautatabletteja ja kun veriarvot olivat viitearvojen sisalla niin sitten vasta paasin totuttamaan unelmani.

      • iltavirkku

        Minulle myös tehtiin augmentaatio eräässä tunnetussa suomalaisessa "lääkäritalossa". Ainoastaa ultraääni otettiin, ei mammografiaa eikä minkäänlaisia verikokeita.


      • ...
        iltavirkku kirjoitti:

        Minulle myös tehtiin augmentaatio eräässä tunnetussa suomalaisessa "lääkäritalossa". Ainoastaa ultraääni otettiin, ei mammografiaa eikä minkäänlaisia verikokeita.

        Kävin muutama vuosi sitten Virossa ja minulta vaadittiin mahdollisimman tuoreet verikokeet ja mammografia/ultraäänitutkimus. Itse otatin vielä sydänfilmin kun se tutkitaan vuosittain terveyskeskuksessakin. Lääkäri tutki kuvat ja labrakokeet ennen leikkausta sairaalassa.

        Ultra on tarkempi kuin mammografia joten se riittää yksinkin.


    • omakokemus

      Ohhoh, olipa kokemuksia :( itse kävin hiljattain Artia-klinikalla Viimsissä isoissa operaatioissa, mm. rintojen kohotus ja implantit. Hoitajat osasivat erittäin hyvin suomea, olivat ystävällisiä, huoneessa oli hälynapit ja niitä ohjattiin käyttämään, hoitsu ei antanut yksin kinkata vessaan vaan talutti ja ootti oven takana... ruoka tilattiin Viimsi Span hotellin raflasta ja se oli hyvää, sai ite menulta valita. Lääkäri puhui suomea,mutta vähän kehnosti, anestesialääkäri samoin. Hoitaja auttoi kuitenkin myös tuolloin, jos joku sana ei ollu lääkärille tuttu. Mulla on ollut haavojen parantumisen kanssa ongelmia, mutta itse leikkaus sujui tosiaan hyvin. Toivottavasti myös toipuminen... tietty ongelmatilanteissa en tiedä, mitä tapahtuisi mutta itelleni jäi hyvin positiivinen kuva klinikasta. Ja kun täällä Suomen päässä jouduin käymään lääkärillä, ei kukaan syyllistänyt Virolla käymisestä, totesivat vain että kulttuurierot näkyvät lähinnä jälkihoitosuosituksissa ja nyt noudatankin suomalaisen lääkärin ohjeita, sillä Virossa kehotettiin esim. alkoholihauteilla turvotuksen laskemista ja Suomessa ohjataan enemmän kipulääkkeiden käyttöön ja välttämään turhaa leikkausalueen kosteuttamista.

      • Naapurissa käynyt

        Oliko leikkausalit ja hoitohuoneet ViimsiSPA:n rakennuksessa, vastaanottohan on siellä siivessä. Vai käytettiinkö naapurirakennuksessa olevaa Fertilitas sairaalaa.


    • omakokemus

      ViimsiSPA:ssa oli kaikki huoneet ja leikkuri.

    • Minna S

      Mä kävin itse parisen viikkoa sitten The Lookin kautta jo toistamiseen suurennuttamassa rintani.. En kykene uskomaan noita teidän negatiivisia kommentteja millään, sillä itse oon saanu molemmilla kerroilla erinomaista palvelua.. Niin suomen kuin eestinki päässä! Kaiken tarvittavan informaation olen saanut ja jokaiseen kysymykseenki vastauksen.

      Eestissä ei tarvinnu kivuista paljon stressata, sillä hoitaja kävi useasti kysymässä vointiani ja tarvetta särkylääkkeille.

      Voin lämpimästi suositelle Lookkia kaikille, jotka haluu toivotun lopputuloksen ja arvostaa ammattitaitoa! Mä olen lopputulokseen enemmän ku tyytyväinen! Aion jatkossaki käyttää Lookkia, sillä sieltä saa myös paljon ihania hoitoja jne..

      • reklis

        Jos on käyynyt pari viikkoa sitten leikkauksessa voi tuskin vielä puhua lopputuloksesta.Olet tätä ilosanomaa kuitenkin nyt jakanut useammalle eri palstalle.Enemmän tuo kuulostaa mainokselta kuin kokemukselta.


    • Annika90000

      Kävin kesällä Lookissa suurennuttamassa rintani, tulos oli juuri sellainen kuin halusinkin, eikä mitään komplikaatioita ole tullut. Kipuja ei myöskään ollut missään vaiheessa, mitä vähän ihmettelin.... Voin kyllä suositella kaikille! :)

    • UusiMasu

      Minä kävin huhtikuussa abdominoplastiassa Lookissa. Sairaalan toimintaan olen enemmän kuin tyytyväinen. Lähinnä suomen päässä hieman takkusi ennen leikkausta. Itse sain soitella perään, esim. laivamatkan varausunumerosta ei kuulunut mitään ym. pikkujuttuja.

    • m19791

      Mitä sulle sitten kävi?

    • Anonyymi

      Pelkkää hyvää sanottavaa. Kaikki sujui suunnitelmien mukaan, ohjeista vielä muistutettiin ja varmistettiin että olin toiminut näin.
      Tiina on tj ja hoitaa hallinnon, hyvä henkilökunta muut toimenpiteet.
      Itsellä tilanne oli leikkauksen jälkeen helpompi kun jäin Viroon vielä kuukaudeksi lomailemaan. Laivamatka toipilaana ei ole mukava, kannattaa käyttää nopeaa laivaa.

    • Anonyymi

      Enemmän moitittavaa löytyy Suomen klinikoista, lääkärit käräjillä tai valittaja maksettu hiljaiseksi.
      Lookin palveluja n. kymmenen vuotta käyttäneenä ei ole moitittavaa. Kerran olen pikkujuttuun saanut ilmaisen korjauksen mikä ei klinikan vika edes ollut. Ei vaan heti tehonnut niin uusittiin. Alle tonnin hoito kyseessä.

    • Anonyymi

      En suosittele kenellekkään. Itse tahdoin abdominoplastialeikkaukseen kahden lapsen jälkeen. Pääsin konsultaatioon josta kuvien perusteella lääkäri totesi että rasvaimu riittää. No siinä luultiin että lääkäri tietää. Missään vaiheessa ei tutkittu edes että onko vatsalihakset erkaantuneet! Heti Rasvaimun jälkeen jo tajusin ettei kovin kummosta muutosta ole tapahtunut. Laihduin leikkauksen jälkeen pari kiloa, en lihonut. (rasvaimun jälkeen ei saisi lihoa). SIlti vatsa vaan paisui kun ilmapallo entisen näköiseksi. Tuli eka jälkitarkastus. Konsultoiva ihminen teki valituksen etten ole tyytyväinen.  Leikkauksesta oli n. 3-4kk.  Pitää odottaa vuosi että tulokset näkyvät,  sitten valitetaan terveisin lääkäri.  Sillontällöin aina ilmoittelin kuvien muodossa konstultoineelle etten ole tyytyväinen. Ilmotti lopettavansa työt joskus lähikuukausina, ilmoittaa minulle uuden vastuuhenkilön joka tekee myöskin viimeisen jälkitarkastuksen. Kohta on mennyt leikkauksesta 2v. Vuosi sitten piti olla jälkitarkastus jossa tehdään valitus. Kuulin tässä vasta että minulla on 5cm vatsalihaserkauma. Hirvittävät selkävaivat ja kaikki muut kivat aiheeseen kuuluvat erkauman takia. No eipä ihme ettei oikein rasvaimut tuottaneet tulosta. NYRKKI MAHTUU MAHAAN SISÄÄN!

      Jätettiin kyllä aivan oman onnensa nojaan kärsimään vaikka olisi kerralla voitu tehdä se leikkaus jota pyysin. EIkä työntekijät tunnu olevan kovinkaan vastuuntuntoisia.  Nyt maksoin turhaan jostain mitä en ollut alunperin hakemassa ja joudun maksamaan sievoisen summan uuteen leikkaukseen menosta. SUOMESSA. Kyseiseen pönöön en edes kusta luikkase saatikka rahojani anna.

      Kyllä on kusetettu olo. Ensimmäisessä ja viimeisessä jälkitarkastuksessa erkauma tarkistettiin ja kuulemma mitään siellä ei ollut vikaa.

      • Anonyymi

        Jos noin iso erkauma niin ei tarvitse itse maksaa, voi saada kunnallisella asia kuntoon.


    • Anonyymi

      Harmillista kun tulos ei ole odotettu. Ottamatta kantaa kyseiseen operaatioon, riskit on aina olemassa. Varmaan niistä kerrottiin.

      • Anonyymi

        Kyllä. Unohtivat tosin mainita että riskinä on myös vastuun välttely.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Unohtivat tosin mainita että riskinä on myös vastuun välttely.

        Tai siis unohditte


    • Anonyymi

      Minulla on periaatteena se, etten käytä rahojani palveluihin, joihin liittyy rikoksista tuomittuja tai epäiltyjä henkilöitä.

      Tällä alalla osa palveluntarjoajista on tottunut pyörimään rikollispiireissä ja tekemään jatkuvasti lainvastaisia tekoja, tuomioista ja poliisitutkinnoista huolimatta.

      Jylhä on yksi näistä tällaisista. Sellaista tarjousta tai palvelua ei tule, että minä tuohon firmaan rahojani kantaisin.

      Nämä tällä tyylillä toimivat firmat harrastavat myös asiakkaidensa uhkailua. Sekään ei minuun tehoa.

    • Anonyymi

      Roskamedia levittää mielellään kohujuttuja, kannattaa suodattaa mihin uskoo.
      Pelkkää hyvää sanottavaa Lookin palveluihin, Tiina Jylhää en tunne, en ole koskaan tavannut. Klinikalla on hyvä henkilökunta ja heidän palveluihinsa olen tosi tyytyväinen. Vien rahani jatkossakin sinne.

      • Anonyymi

        Jylhän taustalla on törkeitä talousrikoksia (tuomiot), vireillä syytteitä törkeistä rikoksista.
        Tässä ei tarvita roskamediaa, kun katsoo vain käräjäoikeuden tuomioita.

        Kuluttajaviranomaisille tehtyjen valitusten ykköspaikka.

        Lähteet: käräjäoikeus ja kuluttajariitalautakunta

        Missä näet roskamedian?


      • Anonyymi

        Minkä "klinikan" palvelut? Look'in toimipaikat Suomessa välittää leikkaukset virolaisille yksityisklinikoille joilla ei ole mitään muuta tekemistä Lookin kanssa kuin se että saavat asiakkaita.

        Lookin "putiikit" Suomessa ovat paikallisten yrittäjien vetämiä, Jylhä ei edes saa toimia Sumessa. Yrittäjän ja hänen palkkaamansa henkilökunnan ammattitaidosta sitten riippuu mitä saavat ja osaavat tehdä paikallisesti.


      • Anonyymi

        Klinkissa ei vikaa. Suomen päässä on. Ja paljon.


    • Anonyymi

      Lookilta saa hyvän palvelun, vuosien kokemus ilman mitään negatiivista. Ei kiinnosta onko yhtiön Virossa asuva omistaja Tiina Jylhä vai joku muu. Palvelu ratkaisee.

      • Anonyymi

        Tiina mainostaa aina näillä palstoilla. Eli tähän firmaan kannattaa suhtautua suurella varauksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiina mainostaa aina näillä palstoilla. Eli tähän firmaan kannattaa suhtautua suurella varauksella.

        Kyllä siinä menee firmalla tosi huonosti kun ei ole enää varaa muuhun kuin tällaiseen keskustelupalstojen ilmaiseen mainostukseen.


    • Anonyymi

      En usko että Look mainostaa keskustelupalstoilla, ei täältä asiakkaita löydy.
      Jos joku kysyy kokemuksia niihin vastataan. Hinnat on veron takia kalliimmat Suomessa jos haluaa edullisempaa suuntaa Tallinnaan.
      Aikuiset ihmiset kiusaavat? Haukkuvat ja ilkkuvat nimettömästi, alhaista...

    • Anonyymi

      Suomi24 ei salli mainontaa palstoilla, poistoon menee. Lookin palvelut on tuttuja, olen tyytyväinen. Jos en, äänestän jaloillani enkä pura harmitusta keskustelupalstalla.
      Asiat ei niin korjaannu. Uskon että monet ihan periaatteesta mollaa vaikka ei mitään kokemusta palveluista ole :) Kateus vai mikä ihme?

      • Anonyymi

        ...tuoreella kokemuksella, aivan surkea yhteydenpito. Olisi pitänyt viedä omat rahat muualle, mutta eipä noita takasin enää saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...tuoreella kokemuksella, aivan surkea yhteydenpito. Olisi pitänyt viedä omat rahat muualle, mutta eipä noita takasin enää saa.

        Näitä kun tulis enemmän julki niin osais ihmiset varoa. Eipä näitä silti uskota. Kateelliset täällä huutelee. :D


    • Anonyymi

      Olen Lookin palveluja ostanut monta kertaa ja olen saanut rahalle vastinetta. Nyt odotan että korona hellittää että uskaltaa reissun tehdä.

      • Anonyymi

        Reissun!? Kyllähän Suomessa voi matkustaa Lookin toimipisteisiin asianmukaisesti suojautuen.


    • Anonyymi

      Varmaan tarkoitti että käy Suomessa konsultaation ja Viroon operaatioon? Toki Suomessa pienemmät toimenpiteet tehdään.

    • Anonyymi

      Oon käynyt joskus kyseisessä puljussa ja rahat meni hukkaan sekä yhteydenpito leikkauksen jälkeen olematonta. Lopputulos ei ollut toivottu. Edessä Suomessa eri paikassa uusi leikkaus. Kallista tulee olemaan, mutten aio lookiin enää yhtään rahoittaa enkä kannattaa.

      • Anonyymi

        Saanko kysyä, millä tavoin lopputulos oli pettymys? :)


    • Anonyymi

      Toiveet ja lopputulos ei aina kohtaa. Joskus toipuminen vie aikaa. Itsellä 2kk toipumisaika venyi 8kk, meinasi tulla uskonpuute. Kunnes kaikki turvotus oli kadonnut. Toipumiselle kannattaa antaa aikaa.

      • Anonyymi

        Mikä toimenpide sinulle tehtiin?


    • Anonyymi

      Kävin The Lookin kautta Tallinnassa rintojen suurennusleikkauksessa 15-vuotta sitten. Kaikki meni hyvin ja edelleen on samat implantit.

      • Anonyymi

        Hei! Onko kellään tuoreita kokemuksia kys. firmasta?


    • Anonyymi

      Nyt on leikkauksia peruttu koronasta johtuen. Ehkä kannattaa odottaa suunnitelmiensa kanssa. Kyse on terveydestä mikä on tärkein.

      • Anonyymi

        Tallinnassa koronatilanne on niin karmea ettei kukaan järkevä ihminen edes haaveile Lookin kautta leikkaukseen lähtöä (jos edes virolaisklinikat suostuisi edes leikkaamaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tallinnassa koronatilanne on niin karmea ettei kukaan järkevä ihminen edes haaveile Lookin kautta leikkaukseen lähtöä (jos edes virolaisklinikat suostuisi edes leikkaamaan).

        No jaa...Laivassa on kourallinen ihmisiä joten etäisyydet pysyvät helposti ja kaikki maskit päällä, tuore negatiivinen testi edellytetään, yksityisauto vie sairaalaan ja siellä pysytään omassa huoneessa leikkaussalia ja heräämöä lukuunottamatta. Sama paluulla ja hytti varattu. Joten sanoisin että vaikka muuten riskit Tallinnassa varmastikin ovat suuremmat kuin täällä, niin juurikin tuommoinen leikkausmatka on aika hiton matalariskinen. Ja juu, kävin juuri, toista välitysfirmaa käyttäen tosin ja siellä kyllä rullaa nämä toimenpiteet ihan normaalisti. Tuttuni menee pääsiäisen jälkeisellä viikolla ja samat kuviot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa...Laivassa on kourallinen ihmisiä joten etäisyydet pysyvät helposti ja kaikki maskit päällä, tuore negatiivinen testi edellytetään, yksityisauto vie sairaalaan ja siellä pysytään omassa huoneessa leikkaussalia ja heräämöä lukuunottamatta. Sama paluulla ja hytti varattu. Joten sanoisin että vaikka muuten riskit Tallinnassa varmastikin ovat suuremmat kuin täällä, niin juurikin tuommoinen leikkausmatka on aika hiton matalariskinen. Ja juu, kävin juuri, toista välitysfirmaa käyttäen tosin ja siellä kyllä rullaa nämä toimenpiteet ihan normaalisti. Tuttuni menee pääsiäisen jälkeisellä viikolla ja samat kuviot.

        Minäkin menossa lähiaikoina. Hieman huonoon väliin sattui tämä, mutta omalla kohdalla ei mahista siirtää (oma aikataulu ei veny yhtään)


    • Anonyymi

      Ystävä on myös menossa, pitkään harkittuaan. Laivassa on sopivan väljää, voi ottaa päivähytin niin voi huilia matkan palatessa. Samat riskit kun kotimaassa, hygienia ym tosi tarkkaa.

      • Anonyymi

        Viro kiristi Suomesta tulevien karanteenimääräyksiä ja koronatestausvaatimuksia. Kannattaa selvittää tilanne ettei joudu nolosti palaamaan samalla laivalla takaisin saman tien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viro kiristi Suomesta tulevien karanteenimääräyksiä ja koronatestausvaatimuksia. Kannattaa selvittää tilanne ettei joudu nolosti palaamaan samalla laivalla takaisin saman tien.

        Ystävä käytti heidän palvelujaan useampi v sitten. Kun hän meni uusintaleikkaukseen, selvisi että lookilla laitetut implantit olivat väärän merkkiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä käytti heidän palvelujaan useampi v sitten. Kun hän meni uusintaleikkaukseen, selvisi että lookilla laitetut implantit olivat väärän merkkiset.

        Saiko kumminkin jonkinlaiset todistukset että olisi laitettu ne jotka alunperin piti? Implantti passia, tai laatikkoa jossa implantti ollut?Milloin on käynyt lookilla ottamassa ja laitettiin väärät? Sillä kyselen kun itsekkin käynyt siellä vuosia sitten ottamassa implantit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä käytti heidän palvelujaan useampi v sitten. Kun hän meni uusintaleikkaukseen, selvisi että lookilla laitetut implantit olivat väärän merkkiset.

        Hei mulla sama kokemus. Väärät implantit sain eikä korvauspäätöksistä huolimatta Jylhä kommentoi asiaa millään tavalla.


    • Anonyymi

      Virossa on koronaa enemmän kuin Suomessa, odottaisin että tilanne paranee.
      Leikkauksen jälkeen toipilaana ei ole mukavaa sairastua. Särkyjä on riittävästi.

    • Anonyymi

      Tiina Jylha paras palstiikkakirurgi Suomessa

      • Anonyymi

        Anteeks nyt vaan, mutta hän ei ole plastiikkakirurgi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks nyt vaan, mutta hän ei ole plastiikkakirurgi!

        Ei edes kouluttautunut mitenkään terveydenhoitoalalle.


      • Anonyymi

        On kyllä


    • Anonyymi

      Minulla ja ystävälläni peruuttu leikkaus toistuvasti ”koronan” vuoksi. Eivät vastaa mihinkään yhteydenottoihin.

      • Anonyymi

        Sama tällä. Luvataan olla yhteydessä mutta mitään ei kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tällä. Luvataan olla yhteydessä mutta mitään ei kuulu.

        Sama täällä! Leikkausta siirretään ja siirretään eikä edes kerrota ajoissa peruutuksista. Ketään ei saa kiinni. Pelottaa että saako rahoille koskaan vastinetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä! Leikkausta siirretään ja siirretään eikä edes kerrota ajoissa peruutuksista. Ketään ei saa kiinni. Pelottaa että saako rahoille koskaan vastinetta.

        Koronatilanne pahenee koko ajan Virossa, joten olisi varmaan parasta vaatia rahoja takaisin, ellei muuten niin KKV:n avulla. Eihän niitä maksettuja rahoja ole vielä tilitetty klinikalle ja laivayhtiölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronatilanne pahenee koko ajan Virossa, joten olisi varmaan parasta vaatia rahoja takaisin, ellei muuten niin KKV:n avulla. Eihän niitä maksettuja rahoja ole vielä tilitetty klinikalle ja laivayhtiölle.

        Laitettu KKV:lle viestiä ja katsotaan miten käy. Asenne on kuitenkin itsellä se että rahoja en tule saamaan. Tänään viimeksi soitin ja ei vastata puheluun. Lähetin viestiä ei vastata viesteihin. Ja samaa aikaa Face sivuilla mainostavat erilaisia kampanjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitettu KKV:lle viestiä ja katsotaan miten käy. Asenne on kuitenkin itsellä se että rahoja en tule saamaan. Tänään viimeksi soitin ja ei vastata puheluun. Lähetin viestiä ei vastata viesteihin. Ja samaa aikaa Face sivuilla mainostavat erilaisia kampanjoita.

        Kerrotko kuinka sun asia etenee. Täällä sama tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä! Leikkausta siirretään ja siirretään eikä edes kerrota ajoissa peruutuksista. Ketään ei saa kiinni. Pelottaa että saako rahoille koskaan vastinetta.

        Mikä teidän tilanne on? ja 🆘 te kaikki muutki lookilta aikanne varanneet? laittakaa mulle tonne ryhmä chättiin viestiä! viä mahtuus wa ryhmään porukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teidän tilanne on? ja 🆘 te kaikki muutki lookilta aikanne varanneet? laittakaa mulle tonne ryhmä chättiin viestiä! viä mahtuus wa ryhmään porukkaa

        Moro! Mikä ryhmä ja missä? Itsekin tässä odottelen rahojen palautusta mutta varmaan turhaan. Onko kukaan saanut takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitettu KKV:lle viestiä ja katsotaan miten käy. Asenne on kuitenkin itsellä se että rahoja en tule saamaan. Tänään viimeksi soitin ja ei vastata puheluun. Lähetin viestiä ei vastata viesteihin. Ja samaa aikaa Face sivuilla mainostavat erilaisia kampanjoita.

        Miten sun asia on edennyt? Mulla menossa nyt sama homma


      • Anonyymi

        Onko the look ja Plastic Surgery yhteydessä toisiinsa. Näin ainakin oletan kun samoja puhelin numeroita ja kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teidän tilanne on? ja 🆘 te kaikki muutki lookilta aikanne varanneet? laittakaa mulle tonne ryhmä chättiin viestiä! viä mahtuus wa ryhmään porukkaa

        Onko the look ja Plastic Surgery yhteydessä toisiinsa. Näin ainakin oletan kun samoja puhelin numeroita ja kuvia. Ryöstetty olo. 6900€ köyhempi 2022 alkaen.


    • Anonyymi

      En suosittele kenellekkään tätä puljua.. jouduin odottamaan leikkaukseen pääsyä yli puolivuotta. Sain 5 kertaa uuden ajan joka aina siirrettiin parin päivän varoitus ajalla. Olin kaikki hotellit yms varannut ja sitten päivä ennen tulikin viesti että leikkausta ei olekkaan :) no pääsin vihdoin kesäkuun alussa leikkaukseen. Olin innoissani sillä olin odottanut sitä todella pitkään, ja rehellisesti pikku hiljaa alkoi tulemaan sellainen olo että rahat vain vietiin enkä ikinä tule leikkaukseen pääsemään. No pääsin kuitenkin vihdoin ja leikkaus meni hyvin. Ennen leikkausta kirurgi kysyi minulta mistä kohtaa haluan rasvaa pois(englanniksi, tulkkia ei ollut vaan englanniksi piti kaikki selittää). Olin siis bbl leikkaukseen menossa. Heti leikkauksen jälkeen minut asetettiin sairaala sängylle selälleen :D selällä makaamista ja istumista pitäisi välttää 4-6vk että lopputulos pysyy takapuolessa. Makasin sairaalassa 3päivää selälleen koko ajan. Kun lensimme kreikasta takaisin suomeen kysyin miten lento hoituu koska ei saisi istu. Niin sanottiin vaan että ”kyllä pystyt istumaan” olin vaan että ”jaahas..” hoidin koti ohjeet 100% tarkkuudella oli kuitenkin niin helvetin kalliista toimenpiteestä kyse. Ja nyt puoli vuotta on kulunut enkä nää mitään muutosta kropassani. He siis sanoivat että 6kk pitää odottaa että silloin näkee paremmat tulokset :D ja paskat. He lupasivat että vaatekokoni muuttu L koosta S kokoon. No ei ole muuttunut.. ihan samanlaiselta kroppa näyttää kuin ennen leikkausta. Halusin selästä ja käsistä rasvaa pois mutta edelleen selässä on makkarat ja käsiin ei ole edes koskettu. Sain siis yli neljällä tonnilla pelkästään vitun rumat arvet (8kpl) en mitään muuta :) olen lähettänyt heille sähköpostia tyytymättömyydestäni mutta ketään ei vastaa.

      Mitä te tekisitte tässä kohtaa?? Olin säästänyt leikkaukseen ihan helvetin kauan ja siihen menivät kaikki rahani.. olen opiskelija eikä minulla ole tuollaisia rahoja kuin roskaa..

      • Anonyymi

        Jaahas. Onko the look ja Plastic Surgery yhteydessä toisiinsa. Näin ainakin oletan kun samoja puhelin numeroita ja kuvia. Ryöstetty olo. 6900€ köyhempi 2022 alkaen.


    • Anonyymi

      sinne vain

    • Anonyymi

      Multa kans maksu peritty kk ennen tissileikkausta ja 1,5viikkoa ennen leikkausta yhteyden pito loppui kokonaan. Mulle ei vastattu enään puhelimeen eikä viesteihin eikä leikkausta oltu edes peruttu. En saanut myöskään lähetteitä kokeisiin. Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen ja he alkavat tutkia asiaa.
      Suosittelen muita tekemään myös niin saa tuon toiminnan loppumaan.

      Minulle ei koskaan lähetetty matkalippuja eikä mitään tietoa aikatauluista. Ainoastaan rahat vietiin…

      • Anonyymi

        Luotan kirurgi Tiina Jylhän vankkaan ammattitaitoon.
        Epäilijöille: katsokaa kuinka kauniisti Juha Immonen on operoitu. Ei voi muuta kun ihastella loistavaa tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan kirurgi Tiina Jylhän vankkaan ammattitaitoon.
        Epäilijöille: katsokaa kuinka kauniisti Juha Immonen on operoitu. Ei voi muuta kun ihastella loistavaa tulosta.

        Tiina on maksanut vähän ylimäärästä omille työntekijöilleen että tulee kehumaan hänen puljuaan tänne :D älkää ketään oikeasti laittako rahoja tänne!! Tulette katumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotan kirurgi Tiina Jylhän vankkaan ammattitaitoon.
        Epäilijöille: katsokaa kuinka kauniisti Juha Immonen on operoitu. Ei voi muuta kun ihastella loistavaa tulosta.

        Tiina Jylhä ei ole kirurgi (onneksi!) eikä edes mikään lääkäri. Ei ole edes terveysalan koulutustakaan!


      • Anonyymi

        Mulla rahat kiinni heinäkuusta asti tässä pulkussa. Leikkaus peruttu pariin otteeseen ja hirveet taloudelliset tappiot tullu kun päivää ennen peruttu leikkaus. Hotelli ja matkat koti-hki-koti varattu ja palkattomat vapaat. Rinnastani myös löytyi pieni löydös joka ei ollut este leikkaukselle. Olen yrittäny pyytää rahoja takaisin mutta kukaan ei vastaa mitään, tai sanonaa että alku viikosta otetaan minuun yhteyttä ja vieläkään kukaan ei ole 2kk vastannut minulle enää.

        Taidan tehdä myös rikosilmoituksen tästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla rahat kiinni heinäkuusta asti tässä pulkussa. Leikkaus peruttu pariin otteeseen ja hirveet taloudelliset tappiot tullu kun päivää ennen peruttu leikkaus. Hotelli ja matkat koti-hki-koti varattu ja palkattomat vapaat. Rinnastani myös löytyi pieni löydös joka ei ollut este leikkaukselle. Olen yrittäny pyytää rahoja takaisin mutta kukaan ei vastaa mitään, tai sanonaa että alku viikosta otetaan minuun yhteyttä ja vieläkään kukaan ei ole 2kk vastannut minulle enää.

        Taidan tehdä myös rikosilmoituksen tästä!

        Siis mä en voi ymmärtää tota touhua. Pitäähän rahalle saada vastinetta.. mä en oo vielä tehnyt rikosilmoitusta, jotenkin toiveikkaana odotan leikkaukseen pääsyä, mutta onhan tää ihan uskomatonta. Ja sit viel se ettei ketään saa kiinni maksetut rahat vaa lepäilee jossai ties missä kuukausi tolkulla


      • Anonyymi

        Täällä sama homma. Täysin sama.


    • Anonyymi

      Kuinka moni täällä on tehnyt rikosilmoituksen? Voisiko olla yhteydessä esim iltalehteen yms ettei tuu yhtään lisää ”uhreja”?!

      Mä oon yksi niistä joiden rahat on viety, leikkaus on aina peruttu viime hetkellä eikä kehenkään saa lopulta yhteyttä. Luvataan ja sitten taas ei kuulu mitään. Eihän tää näin voi mennä? Help!

      • Anonyymi

        Mä kirjotin aijemmin tosta mun bbl leikkauksesta mikä epäonnistu totaalisesti. Oon itse vienyt asian eteenpäin ja suosittelen suakin!


    • Anonyymi

      Hei te jotka ette ole rahoillenne saaneet vastinetta! Laittakaa mulle spostia [email protected]

      itekkin jo 3.kertaa peruttu/siirretty tää leikkausaika ja taas päivää ennen lähtöä..turhauttavaa tää niiden toiminta ja aion tehä lopun tästä!

      • Anonyymi

        Laitoin sähköpostia


    • Anonyymi

      Huhhuh mitä toimintaa! Itselleni tuo olisi totaalinen katastrofi, jos toimenpide peruttaisiin lyhyellä varoitusajalla. Mulla (kuten varmaan myös suurella osalla ihmisistä) on mahdollisuus pitää pidempi loma vain kerran vuodessa. Eli jos toimenpide peruttaisiin viime tipassa, niin sitten seuraava mahdollisuus leikkaukselle olisi vasta vuoden päästä. Ainakaan omassa työpaikassani lomia ei voi noin vain vaihtaa/siirtää, ja tuskin missään muussakaan työpaikassa parin päivän varoajalla. Tällaiset aiheettomat ja toistuvat perumiset ovat itselleni pahin mahdollinen turn off klinikkaa valitessa. The Lookin palveluita en ole koskaan käyttänyt, enkä tule koskaan käyttämään.

      • Anonyymi

        Järkevää ei kannatakaan käyttää The Lookin palveluita. Rahat viety monelta ja sovitut operaatiot perutaan viime hetkellä. Eivät pidä yhteyttä asiakkaisiin - tässä ei enää mitkään koronatilanne selitykset voi olla syynä.


    • Anonyymi

      Hei, täällä myös yksi uhri jolta rahat viety. Leikkausta olen odottanut viime lokakuusta asti ja sitä siirrelty tai ei ole yhteyttä otettu ollenkaan kun leikkaus olisi pitänyt olla. Rahanpalautusta ei ole näkynyt eli monta tonnia lepää yrityksen tilillä. Hienoa toimintaa! En suosittele kenellekään!

      • Anonyymi

        Hei,

        Tiina on aloittanut sairaanhoitajan opinnot maineikkaassa Viron terveydenhuoltoalan oppilaitoksessa.


    • Anonyymi

      Laitoin heille viestiä rahanpalautuksesta instan kautta niin he estivät mut 😂😂

      • Anonyymi

        Rahat on käytetty jo aikoja sitten, ei niitä saa enää takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahat on käytetty jo aikoja sitten, ei niitä saa enää takaisin.

        Täytyy tähän sanoa kun aiemmin tuossa kerroin että olen viime lokakuusta odottanut leikkausta ja lopulta sen peruin koska ei tuntunut järjestyvän niin vihdoin ja viimein sain myös rahat takaisin. Menihän tässä toki melkein se puoli vuotta ja viivästyskorkoja ei tullut mukana kylläkään. Laittavat ne myöhemmin kuulemma mutta pääasia että sain tuhansien eurojen leikkausrahat palautukseen.


    • Anonyymi

      Onko joku käynyt/päässyt lähi aikoina leikkaukseen tai menossa pian? Onko mitää tietoa onko tää taas vaan kusetusta.

      • Anonyymi

        Leikkaukseen en ole päässyt mutta rahat sain takaisin. Puoli vuotta siihenkin meni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkaukseen en ole päässyt mutta rahat sain takaisin. Puoli vuotta siihenkin meni.

        Millä perusteella sait peruttua toimenpiteen ja rahasi takaisin?


    • Anonyymi

      Onko perutuista toimenpiteistä tullut jo rahat takaisin? Voiko olla totta että jopa vuosi....

    • Anonyymi

      Yhteydenpito heikkoa maksun jälkeen. Leikkaus peruttu kahdesti kerran samana aamuna kun menossa jo laivaan, toisen kerran edellisenä iltana. Peruutuksen sain tietää itse useaan otteeseen soittamalla, asiasta ei minulle edes soitettu. Ihmettelin kun lippuja ei kuulunut.

    • Anonyymi

      Kuinka moni on saanut rahansa takaisin ja kauan siinä meni? Teittekö rikosilmoituksen vai selvisikö ilman isompia toimenpiteitä? Itselläni nyt
      Myös tilanne että vuoden olen odotellut leikkausaikaa joka toistuvasti siirretty kirurgin aivoinfarktin, korona sairastapauksen tai Istanbulin terrori-iskun vuoksi 😅 ja nämähän alkaa olla jo aikalailla naurettavia.

      • Anonyymi

        Sama tilanne. Onko tarjottu tätä 13.12 lähtöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama tilanne. Onko tarjottu tätä 13.12 lähtöä?

        Ei ole tarjottu mitään lähtöjä, ensin piti olla siis Riikassa toimenpide. Eipä ollut.. sitten
        Ehdotettiin Tallinnaan jollekin kirurgille mistä löytyi pelkkää negatiivista netistä . En lähtenyt. Nyt ei kukaan vastaa enää maksunpalautuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarjottu mitään lähtöjä, ensin piti olla siis Riikassa toimenpide. Eipä ollut.. sitten
        Ehdotettiin Tallinnaan jollekin kirurgille mistä löytyi pelkkää negatiivista netistä . En lähtenyt. Nyt ei kukaan vastaa enää maksunpalautuksesta.

        Eli siirsivät sun toimenpiteen Tallinnassa, Istanbulin pommin takia?🤣 En mä jaksa.
        Olisi kiva yksityisesti vaihtaa kuulumisia henkilön kanssa jolla sama tilanne tän firman kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siirsivät sun toimenpiteen Tallinnassa, Istanbulin pommin takia?🤣 En mä jaksa.
        Olisi kiva yksityisesti vaihtaa kuulumisia henkilön kanssa jolla sama tilanne tän firman kanssa...

        Ootteko päässy leikkaukseen vieläkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siirsivät sun toimenpiteen Tallinnassa, Istanbulin pommin takia?🤣 En mä jaksa.
        Olisi kiva yksityisesti vaihtaa kuulumisia henkilön kanssa jolla sama tilanne tän firman kanssa...

        Olen nyt vain toistuvasti pyytänyt rahoja takaisin. En aio yhtään aikaa ottaa koska sekin kuitenkin perutaan. Teen rikosilmoituksen tässä jos ei vastausta kuulu sekä kuluttaja riitalautakuntaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt vain toistuvasti pyytänyt rahoja takaisin. En aio yhtään aikaa ottaa koska sekin kuitenkin perutaan. Teen rikosilmoituksen tässä jos ei vastausta kuulu sekä kuluttaja riitalautakuntaan .

        Samoin on käynyt minulle, toistuvasti peruttu aika, en halua enää uutta aikaa.
        Peruin sopimuksen ja odottelen rahoja takaisin.
        Kyllä täytyy sanoa että on firmalla ihme toimintaa ja miten yleensä saavat jatkaa tämmöistä ihmisten "kusettamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko päässy leikkaukseen vieläkään?

        Ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin on käynyt minulle, toistuvasti peruttu aika, en halua enää uutta aikaa.
        Peruin sopimuksen ja odottelen rahoja takaisin.
        Kyllä täytyy sanoa että on firmalla ihme toimintaa ja miten yleensä saavat jatkaa tämmöistä ihmisten "kusettamista.

        Voi eii :'( Ymmärrän et pistää epäillyttää, mut mä pääsin just odotusajan jälkeen vihdoin leikkaukseen ja sain vihdoin haluamani 330cc implantit <3 Jouduttiin vielä siirtämään eri kirurgille sairastumisien vuoksi. Epäillytti alkuun mutta onneksi lopulta kaikki meni hyvin ja lopputulos aivan ihana! <3


    • Anonyymi

      Hei mikä teillä rahojen palautuksen tilanne ? Itehän odotellu kohta 3kk eikä kukaa vastaa mihinkää. Turhauttavaa.

      • Anonyymi

        Olisiko jotain ryhmää missä keskustella, miten olette toimineet rahojenpalautusten suhteen kyseisen "firman kanssa?


    • Anonyymi

      Olen käynyt The lookilla ottamassa täyteainetta sekä ottamassa rinnat. Ei mitään moitittavaa kyllä. Erittäin asiallista kanssakäymistä spostitse ja muutenkin esim leikkausprosessi kokonaisuudessaan. :) Suosittelen!

      • Anonyymi

        Suosittelen.
        Kuinka kehtaat kun useita kymmeniä ihmisiä on menettäneet rahansa.
        Jos on varaa suositella,on varmaankin varaa maksaa menetetyt rahat ihmisille.


    • Itse kävin noin vuosi sitten The Look Clinicillä ottamassa rintojen suurennuksen ja olen todella tyytyväinen! Palvelu oli hyvää ja minusta pidettiin hyvää huolta. Koronan takia munkin leikkausta jouduttiin siirtämään ja se oli ikävää mutta tilanne nyt oli mikä oli.. Onneks vihdoin sitten odotuksen jälkeen pääsin leikkaukseen :) Korona kyllä on moniin yrityksiin vaikuttanu tosi ärsyttävästi :( Käy sääliksi monen yrittäjän..

      • Anonyymi

        Sellasta se elämä välillä on. Aina elämä ei voi olla ruusuilla tanssimista.


      • Anonyymi

        Valehtelet


    • Anonyymi

      Miten me ketkä ei ole saanut rahoja tai leikkuuta päästäisi yhdistäytymään? Omasta kokemuksesta voin sanoa, että hyvät ihmiset älkää lähtekö tämän puljun mukaan ikinä. Rahat mennee ja kootut selitykset tulloo tilalle. Muuta et saa.

      • Anonyymi

        Facebookissa eri ryhmissä julkaisuja huijatuilta, sieltä kautta voit laittaa viestiä jollekin niin pääset isompaan porukkaan !


      • Anonyymi

        Mä jouduin peruu mun leikkauksen terveydellisistä syistä. Sain kyllä rahat takaisin ilman ongelmia kun annoin lääkärintodistuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä jouduin peruu mun leikkauksen terveydellisistä syistä. Sain kyllä rahat takaisin ilman ongelmia kun annoin lääkärintodistuksen.

        Ite jäin miettii mitä on nää terveydelliset syyt minkä avulla voi leikkauksen perua


    • Anonyymi

      Koko toiminta on huijausta, jolla viedään hyväuskoisilta ihmisiltä rahat.
      Meidän rahat viety noin vuosi sitten ja on ollut useita lupauksia palauttaa meille meidän rahat, mutta ikinä ei ole pidetty niistä kiinni.

      Asia menee oikeudessa eteenpäin sekä Suomessa että Virossa, mutta TLC hyvin piilottaa rahat myös oikeusjärjestelmästä.

      Hyvät ihmiset älkää uskoko TLC:n huijauksia ja valheita.

      • Anonyymi

        Mä sain rahat takaisin lääkärintodistusta vastaan ilman mitään ongelmia. Toki mullakin vierähti hetki ennenku sain ne takaisin mutta rahat kuitenkin tuli takaisin.


      • Anonyymi

        Voisiko teihin saada yhteyttä jotain kautta?
        Itselläni sama tilanne, rahoja odotellaan!


      • Anonyymi

        Voisitteko neuvvoa kuinka edetä, kun nostaa oikeujutun TLC vastaan?!!! Miten asiaa kannattaa aloittaa hoitamaan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko neuvvoa kuinka edetä, kun nostaa oikeujutun TLC vastaan?!!! Miten asiaa kannattaa aloittaa hoitamaan?!

        Kiinnostaa myös!


    • Anonyymi

      Plastiikkakirurgia syytetään Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa törkeästä veropetoksesta ja törkeästä kirjanpitorikoksesta. Syyttäjän mukaan mies on jättänyt vuosina 2010-2015 maksamatta yhteensä 922 091 euron verot.

      Mies harjoitti kauneuskirurgisten palvelujen myyntiä itse sekä edustajiensa kautta Tiina Jylhän omistamaa The Look -brändiä käyttäen. Miehen tileille on vuosina 2010-2015 maksettu yksityisten palvelun ostajien sekä palveluja myyneiden edustajien toimesta noin 5,4 miljoonaa euroa liiketoiminnan tuloja. Hän oli tehnyt myös rahansiirtoja The Look Tiina Jylhä Consulting Oy:lle ennakonpidätystä pidättämättä.

      Miehen asiakkaiden saamat laskut eivät sisältäneet arvonlisäveroa. Laskutus tapahtui kokonaisuudessaan miehen omille pankkitileille. Tuloja ei ole ilmoitettu Suomen verotuksessa. Tekoajan osalta kirjanpidon pitäminen on laiminlyöty kokonaisuudessaan, kerrotaan haastehakemuksessa.

      Rikosten tekopaikaksi on merkitty Järvenpää. Oikeuden mukaan mies on ollut vuosina 2010-2015 verovelvollinen Suomessa. Hän on Suomen kansalainen ja hänellä on ollut verotarkastushavaintojen mukaan vakituinen asunto Suomessa. Liiketoimintaa on harjoitettu syyttäjän mukaan Suomessa.

      Syyttäjä vaatii plastiikkakirurgille vähintään kolmen ja puolen vuoden vankeusrangaistusta.

      Oikeus antaa tuomionsa asiassa myöhemmin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/53ba2808-4358-45ae-88ca-29112dc67c70

    • Anonyymi

      Kaikki tähän firmaan yhdistyvät toimijat tuntuu olevan synnynnäisiä huijareita. Koko työura menty sieltä mistä aita on matalin, kaikkia mahdollisia porsaanreikiä hyväksi käyttäen. Jatkuvasti tuntuu menevän omat ja muiden rahat sekaisin. Välillä sitten käräjöidään kun jäädään kiinni veronkierrosta, kusetuksista, salakuljetuksista, hämäristä maskikaupoista ja ties mistä. Itse en ostaisi mitään tästä puljusta. Enkä kyllä muutenkaan menisi halpa hinta edellä kun on kyse omaan terveyteen kohdistuvista operaatiosta.

    • Anonyymi

      No sieltä saa sellaisen neanderthallookin, kolhon näköisen. Jyrkönteet kulmien tienoille ja ympäristöstään kohoava suunseutu. Makunsa kullakin. Että jos ruumiinrakenne rotevampi niin mikä ettei.

    • Anonyymi

      Heippa. Minä kävin leikkauksessa viime syksynä. Sovittiin puhelimitse muistaakseni päivämäärä X leikkaukselle jota odotin kovin, tällöin maksoin jo leikkaukseni miltei heti päivän sopimisen jälkeen. Muutama päivä ennen leikkausta sain viestin että Riikassa sijaitsevan klinikan leikkaava kirurgi on sairastunut ja leikkaus ei onnistu. Pommitin viestitse, sähköpostitse ja puhelimitse klinikkaa josta vastaus oli vain luokkaa ”odota yhteydenottoamme uudesta ajasta”. Olin tosi vihanen ja turhautunut koko hommaan. 😮‍💨 Sain käsiini kuitenkin Tiinan puhelinnumeron ja hän vastasi ilta- aikaan soittooni ja kerroin hänelle tilanteen ja ilmoitin että leikkausaika olisi saatava mahdollisimman pian kun olen lomaa + palkatonta ottanut tähän. Tiina laittoi viestiä samana iltana uudesta leikkauspäivästä (sovittiin yhdessä leikkaus Tallinan klinikalle Riikan sijasta) joka oli jo ensiviikolla. Muutama päivä myöhemmin sain laivaliput. Tallinnassa minua vastassa oli saattaja jonka kyydillä pääsin klinikalle ja klinikalla oli ammattitaitoista ja mukavaa henkilökuntaa. Leikkaus meni kaiken kaikkiaan hyvin ei mitään moitteita ja sain hyvät kirjalliset ohjeet. Tiina soitti minulle vielä leikkauksenkin jälkeen. Kai tässä sitä yritän sanoa että jos leikkausta siirretään tms kannattaa suoraan olla Tiinaan yhteydessä ja sopia hänen kanssa, näin ainakin minä sain hommat rullaamaan. Tiina oli minulle todella ystävällinen ja ymmärtäväinen tilanteessani. Leikkauksestani on nyt noin 9 kk eikä ole ollut komplikaatioita tai muutakaan moitittavaa. Olin aluksi tosi skeptinen koko hommaa kohtaan mutta loppujen lopuksi loppu hyvin kaikki hyvin. Voisin itse ehkä mennäkin jopa uudelleen samaisen The Look Clinicin kautta leikeltäväksi, mutta en ehkä kuitenkaan ystävilleni suosittelisi, ihan vaan ettei satu mitään tai käy niinkuin minulle, tai jopa pahemmin jos näihin tarinoihin täällä on uskominen.
      Ei muutakun peace and love, itselläni jäi hyvä maku suuhun ja oli turvallinen kokemus minulla. ✌🏻

      • Anonyymi

        Miten löysit Tiinan suoran numeron


    • Anonyymi

      HoX!!
      Nyt kyseistä firmaa ei ainakaan kannata käyttää jos mielii leikkaukseen päästä ! Itellä leikkaukset siirtyneet 5 kertaa ja kukaan ei kerro mitään päivääkään ennen leikkausta ,jätetään vain arvuuttelemaan ja odottelemaan. Itellä ei kyllä yhtään luottoa kyseiseen firmaan ole enään.
      Seuraavaksi pitää ruveta tappelemaan että saan rahani takaisin sieltä.

      • Anonyymi

        Et taida saada rahojasi takaisin, nekin on jo tuhlattu!


    • Anonyymi

      Jakakaa ilmoitusta, että tavoitamme mahdollisemman monet asian tiimoilta!!

      TÄRKEÄÄ TIETOA YRITYKSESTÄ THE LOOK CLINIC!
      Kuten suurimmalle osalle onkin jo selvää, kyseisen puljun kautta ei mitään operaatioita ole kannattanut varata. Minä olen esimerkiksi saataviani odotellut useita kuukausia ja lupailuista huolimatta omiani en ole tuolta takaisin saanut. Moni muukin on joutunut sen kuitenkin oppimaan kantapään kautta ja edelleen vaan klinikka etsii ja löytää uusia huijattavia. ONKO SINULLA SAATAVIA LOOKILTA? Onko leikkaus peruttu ja olet jäänyt odottelemaan uutta aikaa, mitä et ole saanut?
      Laita yv ASAP!!!! Jos jäät odottamaan luvattuja maksuja tai toimenpiteitä, jäät odottamaan hamaan tappiin saakka.
      Tämä systemaattinen kusetus loppuu NYT 😡 älä jää asian kanssa yksin murehtimaan. Vaikka sinun asiasta olisi vierinyt aikaa ja olet menettänyt toivon asian kanssa, niin laita viestiä. Et ole yksin. Vastaamme varmasti jokaiselle.

      Kommentoi alle, jos et ole porukassa mukana, vielä ehtii. Annan yhteystiedot.

      • Anonyymi

        Miten suhun saa yhteyttä? laittaasin viestiä!


      • Anonyymi

        Itselläni 4 peruutusta ja rahoja ei kuulu takaisin, kootut selitykset kyllä...
        Mitta on täysi tätä kusetusta!
        Haluisin yhteyden teihin, mutta en ole facebookissa, onnistuisiko jotenkin muuten???


      • Anonyymi

        Itse myös samassa tilanteessa. Ensin peruutettiin aika, sen jälkeen harveni yhteydenotot, sen jälkeen ei vastattu enää yhteydenottoihin. Nyt odottanut 3 vuotta rahoja. Rikosilmoitus tehty, kuluttajariitalautakunnalle ilmoitusta ja joka kautta lookille yhteydessä. Tonnit kelpasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse myös samassa tilanteessa. Ensin peruutettiin aika, sen jälkeen harveni yhteydenotot, sen jälkeen ei vastattu enää yhteydenottoihin. Nyt odottanut 3 vuotta rahoja. Rikosilmoitus tehty, kuluttajariitalautakunnalle ilmoitusta ja joka kautta lookille yhteydessä. Tonnit kelpasi.

        Ei taida kuluttajariitalautakunta eikä oikein Suomen poliisikaan voida mitään naapurimaassa toimivalle firmalle.


    • Anonyymi

      Nostetaas tätä, jospa joku uhri sattuisi näkemään.

      • Anonyymi

        Saisinko yhteystiedot


    • Anonyymi

      Älkää kukaan ostako täältä palveluja. Multa kusetti tuhansia euroja. Toimenpide maksettu keväällä ja piti olla syyskuussa. En saanut edes peruutusta!

      Täyttä kusetusta!

    • Anonyymi

      On kokemusta sen verran et toinen rintani roikkuu ja toinen tosi terhakas.
      Onkohan siinä vuotoa tai jotain kun roikkuu tosiaan alempana kuin toinen.
      Mut mieheni hieroo roikkuvaa enemmän ja aina silloin sekin on kohollaan terhakkaasti
      Olen kyllä aika tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe