Avaa lapseni silmät näkemään miten tuhoaa oman ja lapsensa elämän. Väärällä seuralla juomalla ja laiminlyömällä laskut, kodin ja itsensä.
Opeta hänelle sitä rakkauttasi joka antaa voimaa palata terveeseen elämäntapaan.
Amen
Lapsi + lapsenlapsi.
4
272
Vastaukset
- lapsestani ja lastenlapsista
Rukoillaanko yhdessä heidän puolestaan joka ilta?
Olen jo pitkään rukoillutkin Sinun Maagikko ja tyttäresi sekä hänen lapsensa puolesta (pakko tunnustaa etten ihan joka ilta ole teitä muistanut :(), ja tahdon nyt liittää rukouksiini myös Sinut, toisen kärsivän ja huolestuneen äidin. Talutetaan lapsiamme yhdessä kohti valoa, parempaa tulevaisuutta ja eheämpää perhe-elämää. Äidit, äidit, nuo voimassa väkevät Jumalan näkevät.
Maagikko, rukouksesi oli kaunis ja paljon energiaa sisältävä, olen varma että Jumala sen kuulee. Miten itse voit nyt, oletko itse saanut elämääsi valon pilkahdusta? Siniset enkelit ympäröivät Sinua nytkin ja arkkienkeli Rafaelin parantava smaragdinvihreä säde hoitaa Sinua aina kun vain pyydät. Yksin et ole koskaan, muistathan sen, ystävä hyvä.
Lämmöllä teitä molempia muistaen ja lastenne ja lastenlastenne puolesta rukoillen cherry :-)
- okkultismi
itsesi ja lapsiesi tähden! Tuolla tiellä elämännen tuhoutuu niin ajallisesti kuin iankaikkisesti. Rukoile Jeesusta! Sanoudu irti noista opeista, spiritismistä, horoskoopeista, joogasta, new age jutuista jne. Lue Raamattua ja mene kristilliseen seurakuntaan! (esim.helluntai-vapaa-ev.lut, noissa kahdessa ekassa on ehkä helpompi päästä ihmisten juttusille.) Pahat henget saavat aikaan juopottelua ja muuta. Toivottavasti ne eivät vielä asu teissä! Jeesus voi vapauttaa niistä!!! Nuo enkeliopit eivät ole Jumalasta.
Jumala joka osaa kaikki kielet ja käsialat, näkee myös meidän sydämeen ja sen halun joka ei ole itsekkyyttä auttaa lähellä olevia, joten kiitos sinulle mukana olostasi.
Oma elämäni on seestynyt, minulla on hyvä olla ja olen huomannut kuinka saan apua ylhäältä etenkin unen aikana.
HYLKÄÄ
Sinulle kertoisin että Maagikko on nimimerkki ei ammatti, ei pahankanssa tekemisisä ainakaan tietentahtoen. Miksi te jotka luulette olevanne hyviä kristittyjä ette hyväksy heikompia ja auta heitä. Jeesushan tuli köyhien, raskautettujen, sairaiden ja orjien vapauttajaksi. Ei hän heitä tuominnut vaan auttoi - entä sinä- Et kai sinä mene laittamaan sanoja HÄNEN suuhunsa ja
Jumalan sanansaattajina toimivat enkelit, unohditko sen.
Siunausta ja ymmärrystä sinulle nim. hylkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa401933Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4041633Vaskikello osaa asiakaspalvelun
Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc491593Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1101301Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen81265Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p56901Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m224885- 60842
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘32807En halua sua enää
joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha37648