Avaa lapseni silmät näkemään miten tuhoaa oman ja lapsensa elämän. Väärällä seuralla juomalla ja laiminlyömällä laskut, kodin ja itsensä.
Opeta hänelle sitä rakkauttasi joka antaa voimaa palata terveeseen elämäntapaan.
Amen
Lapsi + lapsenlapsi.
4
293
Vastaukset
- lapsestani ja lastenlapsista
Rukoillaanko yhdessä heidän puolestaan joka ilta?
Olen jo pitkään rukoillutkin Sinun Maagikko ja tyttäresi sekä hänen lapsensa puolesta (pakko tunnustaa etten ihan joka ilta ole teitä muistanut :(), ja tahdon nyt liittää rukouksiini myös Sinut, toisen kärsivän ja huolestuneen äidin. Talutetaan lapsiamme yhdessä kohti valoa, parempaa tulevaisuutta ja eheämpää perhe-elämää. Äidit, äidit, nuo voimassa väkevät Jumalan näkevät.
Maagikko, rukouksesi oli kaunis ja paljon energiaa sisältävä, olen varma että Jumala sen kuulee. Miten itse voit nyt, oletko itse saanut elämääsi valon pilkahdusta? Siniset enkelit ympäröivät Sinua nytkin ja arkkienkeli Rafaelin parantava smaragdinvihreä säde hoitaa Sinua aina kun vain pyydät. Yksin et ole koskaan, muistathan sen, ystävä hyvä.
Lämmöllä teitä molempia muistaen ja lastenne ja lastenlastenne puolesta rukoillen cherry :-)
- okkultismi
itsesi ja lapsiesi tähden! Tuolla tiellä elämännen tuhoutuu niin ajallisesti kuin iankaikkisesti. Rukoile Jeesusta! Sanoudu irti noista opeista, spiritismistä, horoskoopeista, joogasta, new age jutuista jne. Lue Raamattua ja mene kristilliseen seurakuntaan! (esim.helluntai-vapaa-ev.lut, noissa kahdessa ekassa on ehkä helpompi päästä ihmisten juttusille.) Pahat henget saavat aikaan juopottelua ja muuta. Toivottavasti ne eivät vielä asu teissä! Jeesus voi vapauttaa niistä!!! Nuo enkeliopit eivät ole Jumalasta.
Jumala joka osaa kaikki kielet ja käsialat, näkee myös meidän sydämeen ja sen halun joka ei ole itsekkyyttä auttaa lähellä olevia, joten kiitos sinulle mukana olostasi.
Oma elämäni on seestynyt, minulla on hyvä olla ja olen huomannut kuinka saan apua ylhäältä etenkin unen aikana.
HYLKÄÄ
Sinulle kertoisin että Maagikko on nimimerkki ei ammatti, ei pahankanssa tekemisisä ainakaan tietentahtoen. Miksi te jotka luulette olevanne hyviä kristittyjä ette hyväksy heikompia ja auta heitä. Jeesushan tuli köyhien, raskautettujen, sairaiden ja orjien vapauttajaksi. Ei hän heitä tuominnut vaan auttoi - entä sinä- Et kai sinä mene laittamaan sanoja HÄNEN suuhunsa ja
Jumalan sanansaattajina toimivat enkelit, unohditko sen.
Siunausta ja ymmärrystä sinulle nim. hylkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581