Lapsi + lapsenlapsi.

Avaa lapseni silmät näkemään miten tuhoaa oman ja lapsensa elämän. Väärällä seuralla juomalla ja laiminlyömällä laskut, kodin ja itsensä.
Opeta hänelle sitä rakkauttasi joka antaa voimaa palata terveeseen elämäntapaan.
Amen

4

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsestani ja lastenlapsista

      Rukoillaanko yhdessä heidän puolestaan joka ilta?

      • Olen jo pitkään rukoillutkin Sinun Maagikko ja tyttäresi sekä hänen lapsensa puolesta (pakko tunnustaa etten ihan joka ilta ole teitä muistanut :(), ja tahdon nyt liittää rukouksiini myös Sinut, toisen kärsivän ja huolestuneen äidin. Talutetaan lapsiamme yhdessä kohti valoa, parempaa tulevaisuutta ja eheämpää perhe-elämää. Äidit, äidit, nuo voimassa väkevät Jumalan näkevät.

        Maagikko, rukouksesi oli kaunis ja paljon energiaa sisältävä, olen varma että Jumala sen kuulee. Miten itse voit nyt, oletko itse saanut elämääsi valon pilkahdusta? Siniset enkelit ympäröivät Sinua nytkin ja arkkienkeli Rafaelin parantava smaragdinvihreä säde hoitaa Sinua aina kun vain pyydät. Yksin et ole koskaan, muistathan sen, ystävä hyvä.

        Lämmöllä teitä molempia muistaen ja lastenne ja lastenlastenne puolesta rukoillen cherry :-)


    • okkultismi

      itsesi ja lapsiesi tähden! Tuolla tiellä elämännen tuhoutuu niin ajallisesti kuin iankaikkisesti. Rukoile Jeesusta! Sanoudu irti noista opeista, spiritismistä, horoskoopeista, joogasta, new age jutuista jne. Lue Raamattua ja mene kristilliseen seurakuntaan! (esim.helluntai-vapaa-ev.lut, noissa kahdessa ekassa on ehkä helpompi päästä ihmisten juttusille.) Pahat henget saavat aikaan juopottelua ja muuta. Toivottavasti ne eivät vielä asu teissä! Jeesus voi vapauttaa niistä!!! Nuo enkeliopit eivät ole Jumalasta.

      • Jumala joka osaa kaikki kielet ja käsialat, näkee myös meidän sydämeen ja sen halun joka ei ole itsekkyyttä auttaa lähellä olevia, joten kiitos sinulle mukana olostasi.
        Oma elämäni on seestynyt, minulla on hyvä olla ja olen huomannut kuinka saan apua ylhäältä etenkin unen aikana.

        HYLKÄÄ
        Sinulle kertoisin että Maagikko on nimimerkki ei ammatti, ei pahankanssa tekemisisä ainakaan tietentahtoen. Miksi te jotka luulette olevanne hyviä kristittyjä ette hyväksy heikompia ja auta heitä. Jeesushan tuli köyhien, raskautettujen, sairaiden ja orjien vapauttajaksi. Ei hän heitä tuominnut vaan auttoi - entä sinä- Et kai sinä mene laittamaan sanoja HÄNEN suuhunsa ja
        Jumalan sanansaattajina toimivat enkelit, unohditko sen.
        Siunausta ja ymmärrystä sinulle nim. hylkää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe