Avaa lapseni silmät näkemään miten tuhoaa oman ja lapsensa elämän. Väärällä seuralla juomalla ja laiminlyömällä laskut, kodin ja itsensä.
Opeta hänelle sitä rakkauttasi joka antaa voimaa palata terveeseen elämäntapaan.
Amen
Lapsi + lapsenlapsi.
4
277
Vastaukset
- lapsestani ja lastenlapsista
Rukoillaanko yhdessä heidän puolestaan joka ilta?
Olen jo pitkään rukoillutkin Sinun Maagikko ja tyttäresi sekä hänen lapsensa puolesta (pakko tunnustaa etten ihan joka ilta ole teitä muistanut :(), ja tahdon nyt liittää rukouksiini myös Sinut, toisen kärsivän ja huolestuneen äidin. Talutetaan lapsiamme yhdessä kohti valoa, parempaa tulevaisuutta ja eheämpää perhe-elämää. Äidit, äidit, nuo voimassa väkevät Jumalan näkevät.
Maagikko, rukouksesi oli kaunis ja paljon energiaa sisältävä, olen varma että Jumala sen kuulee. Miten itse voit nyt, oletko itse saanut elämääsi valon pilkahdusta? Siniset enkelit ympäröivät Sinua nytkin ja arkkienkeli Rafaelin parantava smaragdinvihreä säde hoitaa Sinua aina kun vain pyydät. Yksin et ole koskaan, muistathan sen, ystävä hyvä.
Lämmöllä teitä molempia muistaen ja lastenne ja lastenlastenne puolesta rukoillen cherry :-)
- okkultismi
itsesi ja lapsiesi tähden! Tuolla tiellä elämännen tuhoutuu niin ajallisesti kuin iankaikkisesti. Rukoile Jeesusta! Sanoudu irti noista opeista, spiritismistä, horoskoopeista, joogasta, new age jutuista jne. Lue Raamattua ja mene kristilliseen seurakuntaan! (esim.helluntai-vapaa-ev.lut, noissa kahdessa ekassa on ehkä helpompi päästä ihmisten juttusille.) Pahat henget saavat aikaan juopottelua ja muuta. Toivottavasti ne eivät vielä asu teissä! Jeesus voi vapauttaa niistä!!! Nuo enkeliopit eivät ole Jumalasta.
Jumala joka osaa kaikki kielet ja käsialat, näkee myös meidän sydämeen ja sen halun joka ei ole itsekkyyttä auttaa lähellä olevia, joten kiitos sinulle mukana olostasi.
Oma elämäni on seestynyt, minulla on hyvä olla ja olen huomannut kuinka saan apua ylhäältä etenkin unen aikana.
HYLKÄÄ
Sinulle kertoisin että Maagikko on nimimerkki ei ammatti, ei pahankanssa tekemisisä ainakaan tietentahtoen. Miksi te jotka luulette olevanne hyviä kristittyjä ette hyväksy heikompia ja auta heitä. Jeesushan tuli köyhien, raskautettujen, sairaiden ja orjien vapauttajaksi. Ei hän heitä tuominnut vaan auttoi - entä sinä- Et kai sinä mene laittamaan sanoja HÄNEN suuhunsa ja
Jumalan sanansaattajina toimivat enkelit, unohditko sen.
Siunausta ja ymmärrystä sinulle nim. hylkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t575582Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo953468Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel473362Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L772565SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral612428Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi761918Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei3181785Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa141337Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal281188- 1401125