Lapsi + lapsenlapsi.

Avaa lapseni silmät näkemään miten tuhoaa oman ja lapsensa elämän. Väärällä seuralla juomalla ja laiminlyömällä laskut, kodin ja itsensä.
Opeta hänelle sitä rakkauttasi joka antaa voimaa palata terveeseen elämäntapaan.
Amen

4

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsestani ja lastenlapsista

      Rukoillaanko yhdessä heidän puolestaan joka ilta?

      • Olen jo pitkään rukoillutkin Sinun Maagikko ja tyttäresi sekä hänen lapsensa puolesta (pakko tunnustaa etten ihan joka ilta ole teitä muistanut :(), ja tahdon nyt liittää rukouksiini myös Sinut, toisen kärsivän ja huolestuneen äidin. Talutetaan lapsiamme yhdessä kohti valoa, parempaa tulevaisuutta ja eheämpää perhe-elämää. Äidit, äidit, nuo voimassa väkevät Jumalan näkevät.

        Maagikko, rukouksesi oli kaunis ja paljon energiaa sisältävä, olen varma että Jumala sen kuulee. Miten itse voit nyt, oletko itse saanut elämääsi valon pilkahdusta? Siniset enkelit ympäröivät Sinua nytkin ja arkkienkeli Rafaelin parantava smaragdinvihreä säde hoitaa Sinua aina kun vain pyydät. Yksin et ole koskaan, muistathan sen, ystävä hyvä.

        Lämmöllä teitä molempia muistaen ja lastenne ja lastenlastenne puolesta rukoillen cherry :-)


    • okkultismi

      itsesi ja lapsiesi tähden! Tuolla tiellä elämännen tuhoutuu niin ajallisesti kuin iankaikkisesti. Rukoile Jeesusta! Sanoudu irti noista opeista, spiritismistä, horoskoopeista, joogasta, new age jutuista jne. Lue Raamattua ja mene kristilliseen seurakuntaan! (esim.helluntai-vapaa-ev.lut, noissa kahdessa ekassa on ehkä helpompi päästä ihmisten juttusille.) Pahat henget saavat aikaan juopottelua ja muuta. Toivottavasti ne eivät vielä asu teissä! Jeesus voi vapauttaa niistä!!! Nuo enkeliopit eivät ole Jumalasta.

      • Jumala joka osaa kaikki kielet ja käsialat, näkee myös meidän sydämeen ja sen halun joka ei ole itsekkyyttä auttaa lähellä olevia, joten kiitos sinulle mukana olostasi.
        Oma elämäni on seestynyt, minulla on hyvä olla ja olen huomannut kuinka saan apua ylhäältä etenkin unen aikana.

        HYLKÄÄ
        Sinulle kertoisin että Maagikko on nimimerkki ei ammatti, ei pahankanssa tekemisisä ainakaan tietentahtoen. Miksi te jotka luulette olevanne hyviä kristittyjä ette hyväksy heikompia ja auta heitä. Jeesushan tuli köyhien, raskautettujen, sairaiden ja orjien vapauttajaksi. Ei hän heitä tuominnut vaan auttoi - entä sinä- Et kai sinä mene laittamaan sanoja HÄNEN suuhunsa ja
        Jumalan sanansaattajina toimivat enkelit, unohditko sen.
        Siunausta ja ymmärrystä sinulle nim. hylkää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe