Autoa tuli laiteltua rahalla ja rakkaudella, kunnes pari viikkoa sitten auton perään ajettiin. Auto on nyt näillä näkymin menossa lunastukseen. Ei se auto nyt kovin arvokas ollut, mutta sisätilan ehosteisiin ja hifipuoleen on uponnut rahaa tuhansia euroja. Tietääkseni vakuutusyhtiö ei korvaa Tuning -osia vaan katsoo auton arvon "taulukkohinnastosta", joka sanoo auton hinnan vähän alakanttiin.
Mutta siis en saa korvauksia Tuning-osista? Jos näin on, niin voinko esimerkiksi subbarit ja kaiuttimet ottaa pois ja vaihtaa esim. vakioratin takaisin ralliratin paikalle?
On vaan aika törkeää jos vakuutusyhtiö sanoo, ettei korvaa Tuning -osia, mutta ottavat osat itselleen.
TUNING -auto LUNASTUKSEEN?
6
3947
Vastaukset
- ilmoittavat
Jos hinta perustellaan ilman lisäpalikoita, niin silloin voi vaihtaa vakiot tilalle ja ottaa subbarit yms. pois.
- Usko13301
Niin kutsu tavarantarkastaja hinnoittelemaan autosi. Vakuutusyhtiön lunastustarjousta ei ole pakko hyväksyä. Lähtökohta on että sinä ja vakuutusyhtiö teette kaupan autostasi, ja se on aina neuvottelu tilanne. Voit myös vaatia autosi kunnostamista mikäli pidät sitä parempana kuin ostotarjousta.
PS: Mikäli jännittää/pelottaa neuvottelu vakuutustarkastajan kanssa ota joku vanhempi (kokeneempi) mukaan. - yksin yrittää
Jos kuitit tallella, saatat saada paremman hinnan. Jos ei, olet ollut typerys.
- Myös..
Ottaa kertakorvauksen ja pitää auton. Sitten korjaat/korjuutat itse.
Kai olet vakuuttanut poppivehkeet erikseen kaskossasi, verhoilun, kojelaudan tms. Kiinteästi asennetut lisävarusteet vakuutetaan erikseen, joten ei niissä pitäisi olla ongelmaa.
Pulma on tuning autoissa maalauksessa, jota ei vakuutukset maksa, jos on muutettu väriä tai on erikoisväri. Sit korisarjat varsinkin itse tehdyt helmat ja puskurit. Ulkopuolella se suurin murhe on.- ongelma-
misterifvi kirjoitti:
Kai olet vakuuttanut poppivehkeet erikseen kaskossasi, verhoilun, kojelaudan tms. Kiinteästi asennetut lisävarusteet vakuutetaan erikseen, joten ei niissä pitäisi olla ongelmaa.
Pulma on tuning autoissa maalauksessa, jota ei vakuutukset maksa, jos on muutettu väriä tai on erikoisväri. Sit korisarjat varsinkin itse tehdyt helmat ja puskurit. Ulkopuolella se suurin murhe on.mull on täyskasko iffissä ja lisäksi 30% arvovakuutus, kai auton sisätiloihin tehdyt muutokset kuuluvat myöskin tuohon vakuutuksee,sillä vakuutuksen ottaessani kysyin parasta mahdollista vakuutusta ja tota suurempaa en saanu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4022132Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121999Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821059Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56975Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402948Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39828- 56789
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734