Kokemuksia silikonirinnoista

Heebeli

Otin silikonirinnat Suomessa noin 6 viikkoa sitten. Konsultaatiossa olin käynyt jo joulukuussa. Erehdyin luottamaan kirurgin mielipiteeseen ja hän valitsi minulle kroppaani "sopivankokoisen" koon 255 grammaisen anatomisen implantin. Nyt sitten ottaa päähän aivan sairaasti, koska olen todella tyytymätön tulokseen. Lähtötilanteeni oli täysi lauta ts. omaa rintaa ei ollut. Sivuprofiilini on siis edelleen lauta ja lisäksi rinnat ovat erikokoiset. Suunnittelen tässä uusintaleikkausta, koska harmittaa niin paljon.

311

145077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghghgh

      Siis olisitko toivonut vieläkin suurempia? Pienentykö rinnat paljon kun turvotus loppui?

      • Heebeli

        Olin toivonut isompia sen vuoksi, etten sivusta näyttäisi laudalta kuten aiemmin ilman silikoneja. Uskon, että 315 grammaset olisivat olleet sopivat.

        Kun turvotus laski, oli rinnat pienentyneet ainakin reilun kuppikoon verran. Laudasta reiluksi A-kupiksi/todella pieneksi B-kupiksi ei ollut se, mitä halusin. Halusin ison B-kupin.


      • Rinnaton
        Heebeli kirjoitti:

        Olin toivonut isompia sen vuoksi, etten sivusta näyttäisi laudalta kuten aiemmin ilman silikoneja. Uskon, että 315 grammaset olisivat olleet sopivat.

        Kun turvotus laski, oli rinnat pienentyneet ainakin reilun kuppikoon verran. Laudasta reiluksi A-kupiksi/todella pieneksi B-kupiksi ei ollut se, mitä halusin. Halusin ison B-kupin.

        kokoinen olet itse?


      • Heebeli
        Rinnaton kirjoitti:

        kokoinen olet itse?

        169 cm pitkä ja painan 58 kg. Olen timmissä kunnossa, koska treenaan todella paljon.


      • luomu
        Rinnaton kirjoitti:

        kokoinen olet itse?

        ONNEKS on ittellä c kuppi luonnostaa ja hoikka varsi ku kuntoilee :b


      • omat virheensä
        Heebeli kirjoitti:

        169 cm pitkä ja painan 58 kg. Olen timmissä kunnossa, koska treenaan todella paljon.

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh


      • kitinöitä..
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        kateellisten kitinöitä : DD..


      • Tabatha
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        Heh, hauska provo, yrität ilmeisesti samalla viestillä saada närkästymään niin silikonirintaiset, treenaavat, kuin me tatuoidutkin...No, noilla kirjoituslahjoilla vaan tuskin kykenet moiseen. Opettele provoamaan vähän uskottavammin niin saattaa onnistuakin. ;)


      • voihyvänen aika
        Heebeli kirjoitti:

        Olin toivonut isompia sen vuoksi, etten sivusta näyttäisi laudalta kuten aiemmin ilman silikoneja. Uskon, että 315 grammaset olisivat olleet sopivat.

        Kun turvotus laski, oli rinnat pienentyneet ainakin reilun kuppikoon verran. Laudasta reiluksi A-kupiksi/todella pieneksi B-kupiksi ei ollut se, mitä halusin. Halusin ison B-kupin.

        Paljoko piti pulittaa euroja että sai laudasta laudan???


      • eefwtfe
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        ...aina löytyy puupäitä jotka ryhtyy tähän tämäpäivän hömpötyksiin ja jälkeenpäin valitetaan. Itsepä olet tehnyt valintasi.


      • niin OLI mullakin
        luomu kirjoitti:

        ONNEKS on ittellä c kuppi luonnostaa ja hoikka varsi ku kuntoilee :b

        C/D 75 ja timmi kroppa. Lapset söi tisulit mutta timmi kroppa jäi. Siispä silikonit ja olen entiseni. Mun arvot menee niin että on tärkeämpiäkin aatoksia kuin silikonit mutta kenelle tein pahaa ne hankittuani, lapsetkin kun on hankittu.

        En ymmärrä laisiasi koska kuitenkin kirjoituksestasi näkee että muiden silikonit harmittavat sinua. Toinen mikä kantsii pitää vastaisuuden varalta mielessä, että ei kantsi niistä luomuistakaan kerskata. Kokemuksen RINTAäänellä sanon että katoavaisia ovat nekin luonnonvarat.


      • ei tatuointia
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        tatuointi aikuistumiseen tai järkeen??? Eikö mielestäsi järkevällä aikuisella ihmisellä voi tulla halua ottaa tatuointia? Eikö jonkin asian voi kokea syvällisempää merkitystä olevaksi, jonka haluaisi kantaa ikuisesti omassa kehossaan? Ei pahalla mutta kirjoittanut ei ilmeisesti ole tutustunut tatuointi kulttuuriin ollenkaan, kun vertaa tuollaisia asioita keskenään.


      • mutta harva uskaltaa sanoa ...
        niin OLI mullakin kirjoitti:

        C/D 75 ja timmi kroppa. Lapset söi tisulit mutta timmi kroppa jäi. Siispä silikonit ja olen entiseni. Mun arvot menee niin että on tärkeämpiäkin aatoksia kuin silikonit mutta kenelle tein pahaa ne hankittuani, lapsetkin kun on hankittu.

        En ymmärrä laisiasi koska kuitenkin kirjoituksestasi näkee että muiden silikonit harmittavat sinua. Toinen mikä kantsii pitää vastaisuuden varalta mielessä, että ei kantsi niistä luomuistakaan kerskata. Kokemuksen RINTAäänellä sanon että katoavaisia ovat nekin luonnonvarat.

        ihanaa kun joku uskaltaa sanoa ääneen että on hankkinut tai haaveilee! Nyky yhteiskunnassa ollaan vielä liian ahdasmielisiä. Itse olen haaveillut jo monien vuosien ajan, ja olenpa sen kyllä kertonutkin ääneen.


      • se ole salaisuus
        ei tatuointia kirjoitti:

        tatuointi aikuistumiseen tai järkeen??? Eikö mielestäsi järkevällä aikuisella ihmisellä voi tulla halua ottaa tatuointia? Eikö jonkin asian voi kokea syvällisempää merkitystä olevaksi, jonka haluaisi kantaa ikuisesti omassa kehossaan? Ei pahalla mutta kirjoittanut ei ilmeisesti ole tutustunut tatuointi kulttuuriin ollenkaan, kun vertaa tuollaisia asioita keskenään.

        että järkevät pitää tatskanonttajia jälkeenjääneinä...


      • hankkikaa itsetunto
        kitinöitä.. kirjoitti:

        kateellisten kitinöitä : DD..

        Ei voi muuten kuin sääliä näin huonolla itsetunnolla olevia naisia.Miesten tähdenkö rinnat täytyy olla suuremmat.Tälläinen suhde ei tule kestämään pitkään,jos mies on tietenkin idiotti niin siitä vaan.T.Mies


      • miten vaan
        hankkikaa itsetunto kirjoitti:

        Ei voi muuten kuin sääliä näin huonolla itsetunnolla olevia naisia.Miesten tähdenkö rinnat täytyy olla suuremmat.Tälläinen suhde ei tule kestämään pitkään,jos mies on tietenkin idiotti niin siitä vaan.T.Mies

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)


      • hairfi
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        se tatuointi tähän aiheeseen/asiaan liittyy?


      • Lapislazuli
        Heebeli kirjoitti:

        Olin toivonut isompia sen vuoksi, etten sivusta näyttäisi laudalta kuten aiemmin ilman silikoneja. Uskon, että 315 grammaset olisivat olleet sopivat.

        Kun turvotus laski, oli rinnat pienentyneet ainakin reilun kuppikoon verran. Laudasta reiluksi A-kupiksi/todella pieneksi B-kupiksi ei ollut se, mitä halusin. Halusin ison B-kupin.

        toi on aika yleistä,ettei asiantuntijalle viitsi sanoa,etten huoli tommosia!Eikö niillä siis ollu liivejä,joihin voi laittaa tukevat proteesit,saa vähän tuntumaa miltä sitte näyttää.Ihan lautahan minäki olin.Nyten.Mutta arvissa kaikenlaisia tuntemuksia,pelkään mennä hierojalle ja fysikaaliseen hoitoon ja kyllä seki harmittaa jos tanssii ni tulee mieleen,et kaveri tuntee varmasti et aika kovat pystyrinnat on tän ikäsel naisel.En kyllä suosittele kellekään kun ihan pakon edessä.


      • olet?!?
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Ai imettämäänkö pystyy niillä silikoneilla sitten?? Luulin että maito tulee maitorauhasista mutta ei sitten vissiin.., kiitos päivän nauruista :-D


      • syyllistät
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        ja irvailet. Olet törkimys.


      • Imettänyt lauta
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Enpä ole pitkiin aikoihin nauranut näin makosasti. Tuttipullojen silikonitutti on saanut siis uuden kilpailijan.. silikoni tissit. Jee! Silikoni tissithän ne auttaa imettämään.

        Silikonirintojen perimmäinen tarkoitus Ei ainakaan Varmasti ole imetys.

        *nauraa hervottomasti viikon vitsiä*


      • voi auttaa
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        imettämisessä?

        Silikonit on kaikkien aikojen turhake, ja sen on keksiny joku tissihullu mies! Mullakaan ei mitkään jättirinnat ole mutta en ikinä,missään tapauksessa, menisi kehoani pilaamaan millään kauneusleikkauksella, en edes silikonirinnoilla! Suosittelen myös muille oman kehon kunnioittamista.


      • niin teit
        niin OLI mullakin kirjoitti:

        C/D 75 ja timmi kroppa. Lapset söi tisulit mutta timmi kroppa jäi. Siispä silikonit ja olen entiseni. Mun arvot menee niin että on tärkeämpiäkin aatoksia kuin silikonit mutta kenelle tein pahaa ne hankittuani, lapsetkin kun on hankittu.

        En ymmärrä laisiasi koska kuitenkin kirjoituksestasi näkee että muiden silikonit harmittavat sinua. Toinen mikä kantsii pitää vastaisuuden varalta mielessä, että ei kantsi niistä luomuistakaan kerskata. Kokemuksen RINTAäänellä sanon että katoavaisia ovat nekin luonnonvarat.

        pahaa hankkimalla silikonit. Sä niistä tuut kärsiin ku ne oot ottanukin.

        En todellakaan voi ymmärtää niitä, jotka ottaa silikonit. En itse ehdoin tahdoin menis pilaamaan kehoani ja ottamaan turhia riskejä mokomien turhien leikkausten kanssa - nimimerkillä monessa oikeassa ja välttämättömässä leikkauksessa ollut...


      • Heidukka80
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Itselläni on ollut AA kuppikokokin melkein liian iso eikä ollut kyllä imettämisessä mitään ogelmaa. Itseasiassa imetin tytärtä reilun vuoden ja hyvin tuntui pienempikin tissi kelpaavan. Joten ei ole kyllä tissin koolla mitään tekemistä imettämisen kanssa!=)


      • rahalle vastinetta
        eefwtfe kirjoitti:

        ...aina löytyy puupäitä jotka ryhtyy tähän tämäpäivän hömpötyksiin ja jälkeenpäin valitetaan. Itsepä olet tehnyt valintasi.

        Mulla itselläni ei ole silikoneja. Mutta ymmärrän kirjoittajaa joka ei ole tyytyväinen loppu tulokseen leikkauksen jälkeen. Rahoille joita uhraa kalliseen leikkaukseen, täytyisi saada rahoilleen vastinetta.
        Kun ostat vaikka, Esim kampaamo palveluja, et varmaan halua laineita hiuksiin jos halusit kunnon kiharat hiuksiin. Sitten on minusta eri asia se miten asennoituu tai arvostaa kauneuskirurgiaa. Lauta rintaisuus mielestäni varmaan on itsetunto kysymys. Monesti kauneuskirurgialla hoitetaan myös psyykettä, sosiaalisuutta jne. Ei se aina ole niin
        yksinkertainen asia. Itse en menisi leikkaukseen, ihan tyytyväinen näin. Ja leikkaus komlikaatiot pelottavat. Suvatsevaisuus kunniaan.


      • heh..
        Heebeli kirjoitti:

        Olin toivonut isompia sen vuoksi, etten sivusta näyttäisi laudalta kuten aiemmin ilman silikoneja. Uskon, että 315 grammaset olisivat olleet sopivat.

        Kun turvotus laski, oli rinnat pienentyneet ainakin reilun kuppikoon verran. Laudasta reiluksi A-kupiksi/todella pieneksi B-kupiksi ei ollut se, mitä halusin. Halusin ison B-kupin.

        Kaikenkokoiset rinnat on kauniit...Mies arvostaa kokonaisuutta, luonne, supliikki ja ulkoinen glamour...
        Onko nupissas on vikaa??, sulla oli ilmeisesti terveet pienet rinnat, jotka on yleensä kauniit ja sexikkäät, nyt suurensit eikä nekään kelpaa.. kierre jatkuu. Psykiatri voisi auttaa...
        Asiaa; ystävällä on rintasyöpä, joka sanoi; että rukoilkaa että hän selviää tästä, eikä väliä vaikka molemmat rinnat lähteekin, kun vain saisi elää ja olla kolmen kolmen alakouluikäisen lapsen äitinä..


      • pietu59
        rahalle vastinetta kirjoitti:

        Mulla itselläni ei ole silikoneja. Mutta ymmärrän kirjoittajaa joka ei ole tyytyväinen loppu tulokseen leikkauksen jälkeen. Rahoille joita uhraa kalliseen leikkaukseen, täytyisi saada rahoilleen vastinetta.
        Kun ostat vaikka, Esim kampaamo palveluja, et varmaan halua laineita hiuksiin jos halusit kunnon kiharat hiuksiin. Sitten on minusta eri asia se miten asennoituu tai arvostaa kauneuskirurgiaa. Lauta rintaisuus mielestäni varmaan on itsetunto kysymys. Monesti kauneuskirurgialla hoitetaan myös psyykettä, sosiaalisuutta jne. Ei se aina ole niin
        yksinkertainen asia. Itse en menisi leikkaukseen, ihan tyytyväinen näin. Ja leikkaus komlikaatiot pelottavat. Suvatsevaisuus kunniaan.

        onko me menty tietyn rajan yli.jos silikonit on tärkeempi kun ihminen itse.miksi keskustella asiasta mikä on teennäistä.en ainakaan saa irti mitään inhimillistä.


      • älä sie puhu
        voi auttaa kirjoitti:

        imettämisessä?

        Silikonit on kaikkien aikojen turhake, ja sen on keksiny joku tissihullu mies! Mullakaan ei mitkään jättirinnat ole mutta en ikinä,missään tapauksessa, menisi kehoani pilaamaan millään kauneusleikkauksella, en edes silikonirinnoilla! Suosittelen myös muille oman kehon kunnioittamista.

        asiasta mistä et yhtikäs mitää tiä,on naisia jotka eri syistä on joutunut leikkaamaan omat rinnat ja saanut silikoonirinnat,syöpä esimerkiks rinnoissa,kai nainen haluu olla nainesellinen leikkauksenki jälkee!!Nainset ei kaikki leikkauta rintojansa miesten vuoksi vaan ihan oman takii et vaatetus/top on kesäisin hyvän näköinen ilman et naisellisuutta menettää,silikooni laitetaan rintalihaksen alle eikä häiritse imetystä yhtään eikä ole mitään tekemistä siin jos imettää,ajatelkaa ennenku suunne aukasetta ja pilkkaatta!!


      • Toohardtohandle
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Ja siskosi sitten imetti silikoneilla vai mikä oli pointtisi?


      • Näin on!
        Heidukka80 kirjoitti:

        Itselläni on ollut AA kuppikokokin melkein liian iso eikä ollut kyllä imettämisessä mitään ogelmaa. Itseasiassa imetin tytärtä reilun vuoden ja hyvin tuntui pienempikin tissi kelpaavan. Joten ei ole kyllä tissin koolla mitään tekemistä imettämisen kanssa!=)

        Silikonia ottavilla naisilla on vaan itsensä kanssa ongelma. Jos ei joudu ottamaan syövän tm. sairauden takia silikonia, niin muuten se kokonaan höpsön höpsön homma.

        Huono itsetunto kun määrää niin pirun paljon. No tietenkin siitä saa hyvän itsetunnon....siltä osin...jos saa....

        Itse olen pienirintainen, eikä ole koskaan tullut mieleenikään mennä moiseen leikkaukseen. Lapsiani olen imettänyt melkein vuoden molempia ja itse sen lopetin, maitoa olisi kyllä tullut, mutta lapset alkoi puremaan...


      • imetetään
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Pöhköjen puhetta, että imettämisen vuoksi pitäisi suurentaa rintoja. Lapsi imee nännistä, kuten esim. isoillakin apinoilla, joilla nännit ovat lisäksi karvojen seassa. Tissit ovat kehittyneet ihmiselle, ei maidon tuottoon, vaan katsomiseen ja erotiikkaan. Maitorauhasia varten ei tarvita silikonia eikä tekopusseja. Järkeä kehiin, silikoneihinko ne maitorauhaset sijoitetaan!


      • vielä....
        Näin on! kirjoitti:

        Silikonia ottavilla naisilla on vaan itsensä kanssa ongelma. Jos ei joudu ottamaan syövän tm. sairauden takia silikonia, niin muuten se kokonaan höpsön höpsön homma.

        Huono itsetunto kun määrää niin pirun paljon. No tietenkin siitä saa hyvän itsetunnon....siltä osin...jos saa....

        Itse olen pienirintainen, eikä ole koskaan tullut mieleenikään mennä moiseen leikkaukseen. Lapsiani olen imettänyt melkein vuoden molempia ja itse sen lopetin, maitoa olisi kyllä tullut, mutta lapset alkoi puremaan...

        pienirintaisilla on monesti enemmän maitorauhasta rinnoissa. Minulla ainakin rinnat turposi todella suuriksi raskauden jälkeen ja maitoa tosiaankin riitti ja valumalla tuli.


      • Tatuoitu äiti
        se ole salaisuus kirjoitti:

        että järkevät pitää tatskanonttajia jälkeenjääneinä...

        Mitenhän se kaunis kuva iholla vaikuttaa älykkyyteen?
        Sen kun osaisit hyvin perustella, niin olisit edes hitusen uskottava.

        Ja mikä on järkevä ihminen? Järkevä on hyvin laaja käsite, koska ihmiset mieltävät järkevän eritavalla...
        Toisen mielestä on järkevää haravoida piha ennen lumen tuloa jotta nurmikko olisi sitten siisti kevään tullessa, toisesta taas on järkevää jättää lehdet maahan suojaamaan nurmikkoa hallalta ja haravoida vasta kevään tultua...

        Kumpikin omalla tavallaan oikeassa ja kumpikin tapa omalla tavalaan järkevä.


      • Sivusta seurannut
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Imettämisellä ja rintojen koolla ei ole mitään tekemistä keskenään, onnistuu ihan hyvin pienemmilläkin. Imetyksen aikana rintoihin kertyy maitoa ja ne yleensä myös suurenevat hieman. Suurissa rinnoissa on enemmän rasvakudosta tai sitten silikonia, joista edellä mainittu ei mitenkään edesauta imettämistä ja jälkimmäinen tuon lisäksi on myös terveysriski naiselle.


      • Sivusta seurannut
        älä sie puhu kirjoitti:

        asiasta mistä et yhtikäs mitää tiä,on naisia jotka eri syistä on joutunut leikkaamaan omat rinnat ja saanut silikoonirinnat,syöpä esimerkiks rinnoissa,kai nainen haluu olla nainesellinen leikkauksenki jälkee!!Nainset ei kaikki leikkauta rintojansa miesten vuoksi vaan ihan oman takii et vaatetus/top on kesäisin hyvän näköinen ilman et naisellisuutta menettää,silikooni laitetaan rintalihaksen alle eikä häiritse imetystä yhtään eikä ole mitään tekemistä siin jos imettää,ajatelkaa ennenku suunne aukasetta ja pilkkaatta!!

        ... naisellisuus on rinnoista kiinni, niin oikea paikka voisi olla mielenterveystoimisto. Enkä tarkoita tuota mitenkään pahalla, kaikilla meillä on ainakin ajoittain omat kompleksimme, mutta jos ne pääsevät niin pahaksi että henkilö on valmis kirurgiseen toimenpiteeseen tunkeakseen terveeseen kehoonsa jotain sinne kuulumatonta, jotta voisi sitten _ehkä_ tuntea olevansa "oikeamman" mallinen yhteiskunnassa, niin jossain on menty yli ja pahasti. Samoin, että mennään samaiseen tuhansia euroja maksavaan kirurgiseen toimenpiteeseen tunkemaan kehoon kuulumattomia materiaaleja, jotka luovat selvän terveysriskin, jotta "vaatetus on kesäisin hyvän näköinen", sen sijaan että ostaisi tai hitto vie vaikka teettäisi sopivia vaatteita. Voi luoja...

        Silikonit myös varjostavat mammografiassa jolloin mahdollista rintasyöpää ei välttämättä havaita, jonka takia ihmettelen rintasyöpäpotilaiden implantteja, joilla uusimisriski on muutenkin suurempi.


      • !!!!!!!!!!!!!!!
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        ... naisellisuus on rinnoista kiinni, niin oikea paikka voisi olla mielenterveystoimisto. Enkä tarkoita tuota mitenkään pahalla, kaikilla meillä on ainakin ajoittain omat kompleksimme, mutta jos ne pääsevät niin pahaksi että henkilö on valmis kirurgiseen toimenpiteeseen tunkeakseen terveeseen kehoonsa jotain sinne kuulumatonta, jotta voisi sitten _ehkä_ tuntea olevansa "oikeamman" mallinen yhteiskunnassa, niin jossain on menty yli ja pahasti. Samoin, että mennään samaiseen tuhansia euroja maksavaan kirurgiseen toimenpiteeseen tunkemaan kehoon kuulumattomia materiaaleja, jotka luovat selvän terveysriskin, jotta "vaatetus on kesäisin hyvän näköinen", sen sijaan että ostaisi tai hitto vie vaikka teettäisi sopivia vaatteita. Voi luoja...

        Silikonit myös varjostavat mammografiassa jolloin mahdollista rintasyöpää ei välttämättä havaita, jonka takia ihmettelen rintasyöpäpotilaiden implantteja, joilla uusimisriski on muutenkin suurempi.

        Olen samaa mieltä... Toki terveyttä parantavat leikkaukset on ok, mutta ulkonäöllisten syitten takia tehtyjä leikkauksia en ymmärrä...Esimerkiksi silmäluomien (yläluomien) leikkauksia tehdään ettei ne paina ripsiä... Silikoneja en ymmärrä, koska ne ei liity mitenkään terveyteen...


      • ei oo totta
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        silikoneillako se imetys tehdäänkin :D voi eiiii
        :d
        jo luulin että maitorauhasista se tulee...


      • tyytyväinen imuri

        Minulla miehenä on syytä olla tyytyväinen naisten isompiin rintoihin. Nuorena en muista nähneeni yhtä herkullisia rintoja mutusteltavaksi. Myös omat rintani ovat alkaneet kasvaa iän ja elämäntapojen myötä, mikä helpottaa rinnan kaipuutani.


      • sanoa
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        ... naisellisuus on rinnoista kiinni, niin oikea paikka voisi olla mielenterveystoimisto. Enkä tarkoita tuota mitenkään pahalla, kaikilla meillä on ainakin ajoittain omat kompleksimme, mutta jos ne pääsevät niin pahaksi että henkilö on valmis kirurgiseen toimenpiteeseen tunkeakseen terveeseen kehoonsa jotain sinne kuulumatonta, jotta voisi sitten _ehkä_ tuntea olevansa "oikeamman" mallinen yhteiskunnassa, niin jossain on menty yli ja pahasti. Samoin, että mennään samaiseen tuhansia euroja maksavaan kirurgiseen toimenpiteeseen tunkemaan kehoon kuulumattomia materiaaleja, jotka luovat selvän terveysriskin, jotta "vaatetus on kesäisin hyvän näköinen", sen sijaan että ostaisi tai hitto vie vaikka teettäisi sopivia vaatteita. Voi luoja...

        Silikonit myös varjostavat mammografiassa jolloin mahdollista rintasyöpää ei välttämättä havaita, jonka takia ihmettelen rintasyöpäpotilaiden implantteja, joilla uusimisriski on muutenkin suurempi.

        kun itsellä on kunnolliset rinnat. Et varmaankaan edes vilkaise uimahallissa naista jolla on hyvin pienet rinnat tai jopa puuttuu kokonaan rintasyöpäleikkauksen vuoksi. Kyllä ne rinnat sittenkin "tekee naisen" varsinkin jos ne puuttuu kokonaan.

        Todennäköisesti silikonit laitattanut seuraa rintojaan paremmin kuin tavallinen nainen ja rintasyöpä havaitaan ennemmin. Eikä silikonit estä mitenkään mammografian tekemistä, rintarauhanen on aina implantin päällä. Nykyisillä implanteilla ei ole enää terveysriskejä kuten vuosikymmeniä sitten.


      • pieni?
        Näin on! kirjoitti:

        Silikonia ottavilla naisilla on vaan itsensä kanssa ongelma. Jos ei joudu ottamaan syövän tm. sairauden takia silikonia, niin muuten se kokonaan höpsön höpsön homma.

        Huono itsetunto kun määrää niin pirun paljon. No tietenkin siitä saa hyvän itsetunnon....siltä osin...jos saa....

        Itse olen pienirintainen, eikä ole koskaan tullut mieleenikään mennä moiseen leikkaukseen. Lapsiani olen imettänyt melkein vuoden molempia ja itse sen lopetin, maitoa olisi kyllä tullut, mutta lapset alkoi puremaan...

        Et kerro mikä on kuppikokosi, kehut vain pienirintaiseksi. Itsetuntoa rassasi todella paljon kun kuppikoko oli alle AA. Olotila parani henkisestikin kun sai B-kupit.


      • EPÄONNISTUNUT VIDEO

      • Leikkaus
        hankkikaa itsetunto kirjoitti:

        Ei voi muuten kuin sääliä näin huonolla itsetunnolla olevia naisia.Miesten tähdenkö rinnat täytyy olla suuremmat.Tälläinen suhde ei tule kestämään pitkään,jos mies on tietenkin idiotti niin siitä vaan.T.Mies

        http://www.city.fi/antitv/klippi/15118/


      • Asra
        !!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Olen samaa mieltä... Toki terveyttä parantavat leikkaukset on ok, mutta ulkonäöllisten syitten takia tehtyjä leikkauksia en ymmärrä...Esimerkiksi silmäluomien (yläluomien) leikkauksia tehdään ettei ne paina ripsiä... Silikoneja en ymmärrä, koska ne ei liity mitenkään terveyteen...

        Luomien roikkuminen voi tuntua epämukavalta, rajata näkökenttää tai jopa aiheuttaa sarveiskalvoon haavaumia. En todellakaan menisi leikkauttamaan, mikäli "painaisi vain ripsiä".


      • .,..
        hankkikaa itsetunto kirjoitti:

        Ei voi muuten kuin sääliä näin huonolla itsetunnolla olevia naisia.Miesten tähdenkö rinnat täytyy olla suuremmat.Tälläinen suhde ei tule kestämään pitkään,jos mies on tietenkin idiotti niin siitä vaan.T.Mies

        ja ihan itseni vuoksi. Voi mies-raasu, jos kuvittelet että teidän takia olisin tehnyt. Ja, joka täällä moralisoi, että Afrikassa nähdään nälkää, niin ei kun miettimään, voisiko itse kenties supistaa menoistaan, vaihtaa se mersu halvempaan autoon ja ylijäävä raha Afrikkaan. Ovatko kaikki mikroaaltouunit välttämättömiä, kun afrikkalaisilla ei ole edes, mitä mikroon laittaa jne... Niin, kaikki on niin suhteellista. Mielestäni on täysin jokaisen oma asia, miten suhtautua kauneuskirurgiaan, koska itse ne joutuu maksamaankin. Sitten ymmärtäisin kitinät, jos kela maksaisi edes osuuden niistä. Enkä ymmärrä, miksi jotakuta edes kinnostaa, mitä toinen ihminen omalle kropalleen tekee.


      • hyötyä!!!
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        http://ts-si.org/content/view/2853/992/

        Silikonit ottaneiden keskuudessa itsemurhien määrä on odotusarvoon verrattuna 2-3 kertainen. Ilman silikonien ottamista on täysin mahdollista, että lukema olisi vielä korkeampi.

        Eli mitä ilmeisemmin ne naiselliset rinnat ovat joilllekin naisille elämää suurempi asia, joten mikäli se heidän oloaan helpottaa, niin en asiaa tuomitse. Jos ongelmia tulee 20 vuoden kuluttua silikonien ottamisesta, niin sehän merkitsee sitä, että silikonien ottaja on selvinnyt "omalääkityksellään" tuon 20 vuotta tekemättä itsemurhaa.


      • Oma elämä
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        Hanki jo se oma elämä. Turhaa syllistät, kun et asiaa nähtävästi edes halua ymmärtää!!
        Meitä on niin moneen junaan täällä. Luulisi olevan sinulle pieni murhe se mitä mitä, joku nainen tekee itselleen. Eihän se sulle sitä leikkausta tehnyt.


        Niin se vaan on että ihmiset tekee mitä kummmallisempia asioita.
        Joku ottaa permanentin, värjää tukan, meikkaa, polttaa tupakkaa, käyttää viinaa/ huumeita, syö epäterveellisesti, käyttää hormooneja, menee lapsettomuushoitoihin, menee kauneusleikkauseen.....välittättä siitä mitä nämä aineet/ jutut tekee terveydelle. Mutta näissä asoioissa on kyse vain henkilön omasta terveydestä. Ei sinun tai kenenkään muun.

        Kun taas joku tahallaan , toisista piittaamatta vahingoittaa myös toisia....

        Joku saastuttaa autollaan, tekee etelänmatkoja lentokoneelle (arvaappa kuinka paljon tämä saastuttaa!!) heittää roskia luontoon, varastaa, raiskaa, käyttää hyväksi, pahoinpitelee toisia, käy vieraissa, valehtelee, mustamaalaa ja pilkkaa tosia jne....välittämättä siitä mitä tekee toisille/ luonnolle näillä asoilla.

        Elämässä on suurempiakin murheita, kuin se että joku käy kauneusleikkauksessa omilla rahoillaan. Hankkikaa ELÄMÄ ja parempaa ajateltavaa!


      • no hoh
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        ole tosissasi, ethän :D aika makiaa maitoa tulee silikoneista :D


      • 40v. hyväkuntoinen
        niin OLI mullakin kirjoitti:

        C/D 75 ja timmi kroppa. Lapset söi tisulit mutta timmi kroppa jäi. Siispä silikonit ja olen entiseni. Mun arvot menee niin että on tärkeämpiäkin aatoksia kuin silikonit mutta kenelle tein pahaa ne hankittuani, lapsetkin kun on hankittu.

        En ymmärrä laisiasi koska kuitenkin kirjoituksestasi näkee että muiden silikonit harmittavat sinua. Toinen mikä kantsii pitää vastaisuuden varalta mielessä, että ei kantsi niistä luomuistakaan kerskata. Kokemuksen RINTAäänellä sanon että katoavaisia ovat nekin luonnonvarat.

        Mukava lukea välillä asiallista tekstiä. Mitähän nuo miespuoliset näillä sivustoilla muuten tekee, jos eivät jollain tapaa ole kiinnostuneita rinnoista. Pelkäävätkö vaimojensa pian innostuvansa. Eipäs mennä itsekin asiattomuuksiin....Itse olen lasten kasvun jälkeeen saanut itseni fyysisesti hyvään kuntoon. Myönnän olevani turhamainen, kun haaveilen entisistä rinnoistani. Oma mies ei tuomitse ajatusta. Molemmille iloa, vaikka ei välttämätön asiana olekaan.
        Olet itse tyytyväinen lopputulokseen? Leikkautitko Suomessa. Tallinan L..kirurgiaan on ilmeisesti luottamista? Onko Suomessa hintaeroja paljon (hinta/laatusuhde huomioiden)?Missä keskustelisivat asiallisesti ne ihmiset (naiset ja puolisot), jotka ovat tyytyväisiä ja suosittelevat leikkaksia tekeviä klinikoita? Paljon kuulee haukkuja mutta täytyy niitä tyytyväisiäkin paljon löytyä?


      • pienet rinnat
        olet?!? kirjoitti:

        Ai imettämäänkö pystyy niillä silikoneilla sitten?? Luulin että maito tulee maitorauhasista mutta ei sitten vissiin.., kiitos päivän nauruista :-D

        ovat maitoisammat kuin suuret. Isot rinnathan ovat yleensä rasvaa,,,rintarauhanen on se mitä maitoa tuottaa, ei läski.


      • "MARIIA"
        kitinöitä.. kirjoitti:

        kateellisten kitinöitä : DD..

        Kaikki välittää , kun asia kohdalla..


      • silkkareiden onnellinen omi...
        .,.. kirjoitti:

        ja ihan itseni vuoksi. Voi mies-raasu, jos kuvittelet että teidän takia olisin tehnyt. Ja, joka täällä moralisoi, että Afrikassa nähdään nälkää, niin ei kun miettimään, voisiko itse kenties supistaa menoistaan, vaihtaa se mersu halvempaan autoon ja ylijäävä raha Afrikkaan. Ovatko kaikki mikroaaltouunit välttämättömiä, kun afrikkalaisilla ei ole edes, mitä mikroon laittaa jne... Niin, kaikki on niin suhteellista. Mielestäni on täysin jokaisen oma asia, miten suhtautua kauneuskirurgiaan, koska itse ne joutuu maksamaankin. Sitten ymmärtäisin kitinät, jos kela maksaisi edes osuuden niistä. Enkä ymmärrä, miksi jotakuta edes kinnostaa, mitä toinen ihminen omalle kropalleen tekee.

        Voi kyllä taitaa noilla jotka täällä on moralisoimassa ja vauhkoomassa kauneuskirurgian turhuudesta olla itsellään jotain pahoja itsetunto ongelmia kun täytyy yrittää vakuuttaa omaa paremmuuttaan niin kauhiasti! :D Itse menin implantit laittamaan kehityshäiriön takia, toinen puoli oli nimittäin kuin 10 vuotiaan pojan rintakehästä, mutta toinen rinta oli kehittynyt normaalisti, olin siis aivan epänormaalin näköinen sitä ei käynyt kieltäminen.. ja kärsin siitä vuosia käymättä uimassa tai rannoilla jne jne. Miesten takia tuskin kukaan lähtee tonneja maksamaan ja terveysriskejä ottamaan, itse ainakin tapasin ihanan mieheni ennen leikkausta,joka sanoi että hänestä olen täydellisen kaunis oli niitä rintoja sitten yksi tai viisi... kyllä leikkausta pohdin myös psykiatrin kanssa, ja nyt kun upeasti onnistunut leikkaus on takana, olen onnellisempi kuin koskaan ja rakastan itseäni. leikkaus muutti liioittelematta koko elämäni, nyt nautin niin työstä, opiskelusta, treenistä kuin parisuhteestakin aivan uudella tavalla. totta kai riskit täytyy tiedostaa ja ne on oltava valmis ottamaan vastaan ja uusintaleikkaus saattaa olla edessä joskus, mutta..se ei pelaa joka pelkää!:) Rintani ovat nyt leikkauksen jälkeen melko pienet, vain a kuppikoko mutta nyt niitä on kaksi..mielestäni täydelliset, en ole henilökohtaisesti sitä mieltä että vain valtaisat rinnat ovat kauniit, mutta jokaisella on omat kauneusihanteensa, en tuomitse kenenkään leikkauksia.itse en tosin enempiä leikkelyitä tekisi...mutta ne ovat täysin jokaisen oma asia, mutta uskon että minun tilanteessani varmasti moni olisi sen tehnyt. jos on tyytyväinen vartaloonsa, niin FINE, mutta kenen mieltä se parantaa että käy täällä arvostelemassa muiden valintoja, mietin vaan!!!??? nautitaan elämästämme tavoillamme ja ollaan SUVAITSEVAISIA! :)


      • tuokaan
        pienet rinnat kirjoitti:

        ovat maitoisammat kuin suuret. Isot rinnathan ovat yleensä rasvaa,,,rintarauhanen on se mitä maitoa tuottaa, ei läski.

        nyt ihan pidä paikkaansa.Itelläni suurehkot rinnat (dd85)ja jokaista lasta olen täysimettänyt 6-7kk ja senkin jälkeen jatkanut vuoden vanhaksi.Maitoa tullut "ovista ja ikkunoista" luovutukseen asti.


      • Eemaria
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        No justiinsa, ja sinäkö se oikea älyn jättiläinen olet, helvattiako puutut muiden asioihin.Ja miten kropan voi pilata liikunnalla???


      • Eemaria
        miten vaan kirjoitti:

        Ai miesten tähden?? :D hah..
        siskoni joutui ottamaan silikonit, koska oli aivan lauta eikä olisi lasta pystynyt imettämään olemattomilla rinnoillaan.

        Ei ne rinnat ole teidän miesten leikkikaluja!
        Niillä on ihan oma tarkoituksensakin! :)

        Kuulepas typy, tais siskollas olla kuule ihan muut syyt silikoneihin.EIHÄN SE NYT IMETYSTÄ HELPOTA!!!!!hALOOOOOOOOO!!!!!Kiitos päivän hauskasta tekstistä.


      • tatuoidun lapsi
        Tatuoitu äiti kirjoitti:

        Mitenhän se kaunis kuva iholla vaikuttaa älykkyyteen?
        Sen kun osaisit hyvin perustella, niin olisit edes hitusen uskottava.

        Ja mikä on järkevä ihminen? Järkevä on hyvin laaja käsite, koska ihmiset mieltävät järkevän eritavalla...
        Toisen mielestä on järkevää haravoida piha ennen lumen tuloa jotta nurmikko olisi sitten siisti kevään tullessa, toisesta taas on järkevää jättää lehdet maahan suojaamaan nurmikkoa hallalta ja haravoida vasta kevään tultua...

        Kumpikin omalla tavallaan oikeassa ja kumpikin tapa omalla tavalaan järkevä.

        Ei vaikuta kuva älykkyyteen vaan vajavuus älykkyydessä kuvan ottoon.

        Oman persoonan rakentaminen kehoaan muokkaamalla ja silpomalla on alkukantaista. Varsinkin kun suurin osa kuvista on trendikuvia jotka tulevat tottakai korvautumaan uusilla trendeillä. En ymmärrä miten tribaalien ottajat eivät itse tätä ymmärrä. Se kauneus kun on monesti mediakoneiston laatimaa. Naisen luonnollinen vartalo sen sijaan on aina kaunis. Vaatteet ja kampaukset voi sentään vaihtaa ja unohtaa mutta ei kehonsa tuhoamista. Mutta missä markkinat niin siellä myös myjjätkin joten iköhän alle kymmenen vuoden päästä ala olla kysyntää arpien ehostus, reikien åaikkaius ja pigmentin poisto teknologialle.

        Äsken oli Ilta-Sanomissa muutamien julkkisten kasarikuvia. Kaikki mitä ulkomuodossa vain muutettiin oli täysin erilaista. Ressu Redfordikin näytti aivan transulta! Kampausten ja vaatteiden jatkoksi on nykyään nostettu tatuoinnit mutta kun ne istuvat vähän tiukemmassa...

        Itsensä silpominen -varsinkin kasvojen- ja ihonsa töherteleminen pilaa mielestäni naiskauneuden.


      • iita||
        omat virheensä kirjoitti:

        Siis ensin pilaat kehosi treenaamalla, ja sitten otat silikonit kun normaali rintojen kasvu ei ole ollut mahdollista. Nyt sitten kirurgin vika kun et näytäkään hyvältä. No lääkärissä käynti oli varmasti paikallaan, mut väärä lääkäri :). Toivottavasti viisastut aikuisena sitten. Varmaan tatskakin löytyy... huh huh

        tatuointi liittyy koko asiaan??


      • mies 33
        Heebeli kirjoitti:

        169 cm pitkä ja painan 58 kg. Olen timmissä kunnossa, koska treenaan todella paljon.

        kun kerta treenaat.
        Miehenä voin kyllä sanoa ,että ainakin mitä on omien salikaverien kanssa juteltu niin hekin kiinnittävät siihen peppuun enemmän huomiota kuin niihin rintoihin.
        Ja otin nämä saliäijät siksi puheeksi ,koska uskon sinun haluavan puolisoksesi samanhenkisen itsestään huolta pitävän ihmisen.
        Kun se hoikka varsi ja isot rinnat on mahdottomuus samassa kropassa.

        Tietty jos tämä asia koskee sinun naisellista identiteettiäsi ,niin silloin asia on silloin toinen.


      • Voi voi
        Imettänyt lauta kirjoitti:

        Enpä ole pitkiin aikoihin nauranut näin makosasti. Tuttipullojen silikonitutti on saanut siis uuden kilpailijan.. silikoni tissit. Jee! Silikoni tissithän ne auttaa imettämään.

        Silikonirintojen perimmäinen tarkoitus Ei ainakaan Varmasti ole imetys.

        *nauraa hervottomasti viikon vitsiä*

        Opettele kirjoittamaan! *Nauraa todella hervottomasti*


      • Nimetön
        Eemaria kirjoitti:

        Kuulepas typy, tais siskollas olla kuule ihan muut syyt silikoneihin.EIHÄN SE NYT IMETYSTÄ HELPOTA!!!!!hALOOOOOOOOO!!!!!Kiitos päivän hauskasta tekstistä.

        olen samankokenut ja tiedän että se on helpompaa! minulla on 2 lasta. toista imetin ilman silikoneja ja kun lasta joutui pitämään niin luonnottomassa asennossa, että oli aina hartiat ihan jumissa ja piti jatkuvasti käydä hierojalla sen takia. ainut asento jossa pystyi suht hyvin imettämään oli kyljellään ja lapsi tyynyn päällä. Minä siis olin aivan lauta. ei pienintäkään nyppylää! Toisen lapsen kun sain niin olin ottanut silikonit ja imetys oli paljon helpompaa. ei tullut kaikki paikat niin kipeiksi.
        Kyllä se ihan tosi asia on mitä tuo neiti siskostaan kertoi.

        On imettäminen mahdollista, mutta hankalaa ja paikat tulevat todella kipeiksi jos ei ole minkäänlaisia rintoja.
        Enkä ottanut silikoneja pelkästään sen takia, että "pystyn imettämään" vaan ihan oman itseni takiakin! nyt on paljon naisellisempi olokin:)


      • caily
        voi auttaa kirjoitti:

        imettämisessä?

        Silikonit on kaikkien aikojen turhake, ja sen on keksiny joku tissihullu mies! Mullakaan ei mitkään jättirinnat ole mutta en ikinä,missään tapauksessa, menisi kehoani pilaamaan millään kauneusleikkauksella, en edes silikonirinnoilla! Suosittelen myös muille oman kehon kunnioittamista.

        saatat joskus joutua muuttamaan mielipidettäsi, rintasyöpä leikkauksen yhteydessä varsin hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        hankkikaa itsetunto kirjoitti:

        Ei voi muuten kuin sääliä näin huonolla itsetunnolla olevia naisia.Miesten tähdenkö rinnat täytyy olla suuremmat.Tälläinen suhde ei tule kestämään pitkään,jos mies on tietenkin idiotti niin siitä vaan.T.Mies

        Siis se on kumma kun on syntynyt naiseksi ja rinnat oikeasti puuttuu. On miehen rintakehä.
        Kun olen nainen haluan, että kehossani on rinnat. Vaikka kaikkein pienimmät ja kaikkein luonnollisimman näköiset rinnat. Oli ne sitten rasvansiirteellä tai silikonilla laìtettu.

        Kyllä miestäkin harmittaisi kokisi miehenä olonsa hankalaksi täysin pallittomana. Siis täysin. Kyllä hänkin haluaisi todennäköisesti proteesit kivespusseihin.

        Ei ole ollenkaan mukavaa kohdata ihmisiä jotka eivät arvosta naiseutta ja mieheyttä.
        Kaikki ei todellakaan ole mielenvikaisia tai itsetunto ongelmaisia.
        Kyllä moni valitsee tekohampaat ennemmin kuin hampaattoman suun.
        Tai teko silmän, vaikka ei sillä näekkään.
        Tai tekokäden puuttuvan tilalle vaikkei se toimikkaan.
        Menkää näillekin ihmisille huutamaan hyväksy itsesi ja arvostelkaa ja pilkahtaa vaan Niin paljon kun jaksatte.
        Jos oikeasti kunnioittaa ja arvostaa ihmistä myös osoittaa kunnioitusta ja ymmärrystä.

        Se on sitten luku sinänsä ketkä vaan kalastelee huomiota kuka milläkin ulkonäkö, raha valta maine saavutukset ym... ne ihmiset on oma joukkonsa ja käyttää kaikkia mahd. Avuja tavoitteidensa saamiseksi ja niitä mahtuu niin naisiin kuin miehiinkin ja eri osa-alueisiin


      • Anonyymi
        olet?!? kirjoitti:

        Ai imettämäänkö pystyy niillä silikoneilla sitten?? Luulin että maito tulee maitorauhasista mutta ei sitten vissiin.., kiitos päivän nauruista :-D

        Tottakai voi imettää oli silarit tai ei.


      • Anonyymi
        rahalle vastinetta kirjoitti:

        Mulla itselläni ei ole silikoneja. Mutta ymmärrän kirjoittajaa joka ei ole tyytyväinen loppu tulokseen leikkauksen jälkeen. Rahoille joita uhraa kalliseen leikkaukseen, täytyisi saada rahoilleen vastinetta.
        Kun ostat vaikka, Esim kampaamo palveluja, et varmaan halua laineita hiuksiin jos halusit kunnon kiharat hiuksiin. Sitten on minusta eri asia se miten asennoituu tai arvostaa kauneuskirurgiaa. Lauta rintaisuus mielestäni varmaan on itsetunto kysymys. Monesti kauneuskirurgialla hoitetaan myös psyykettä, sosiaalisuutta jne. Ei se aina ole niin
        yksinkertainen asia. Itse en menisi leikkaukseen, ihan tyytyväinen näin. Ja leikkaus komlikaatiot pelottavat. Suvatsevaisuus kunniaan.

        Ei rinnattomuus, ole itsetunto kysymys.
        Sano ihmiselle jolta puuttuu toinen silmä että et sä sitä tarvii. Se on teko mykiö etkä sä ees sillä nää. Hyväksy vaan monttu naamassa tai hoidosta pääkoppaa.
        Täydellistä ymmärtämättömyyttä säälittävää


      • Anonyymi
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        ... naisellisuus on rinnoista kiinni, niin oikea paikka voisi olla mielenterveystoimisto. Enkä tarkoita tuota mitenkään pahalla, kaikilla meillä on ainakin ajoittain omat kompleksimme, mutta jos ne pääsevät niin pahaksi että henkilö on valmis kirurgiseen toimenpiteeseen tunkeakseen terveeseen kehoonsa jotain sinne kuulumatonta, jotta voisi sitten _ehkä_ tuntea olevansa "oikeamman" mallinen yhteiskunnassa, niin jossain on menty yli ja pahasti. Samoin, että mennään samaiseen tuhansia euroja maksavaan kirurgiseen toimenpiteeseen tunkemaan kehoon kuulumattomia materiaaleja, jotka luovat selvän terveysriskin, jotta "vaatetus on kesäisin hyvän näköinen", sen sijaan että ostaisi tai hitto vie vaikka teettäisi sopivia vaatteita. Voi luoja...

        Silikonit myös varjostavat mammografiassa jolloin mahdollista rintasyöpää ei välttämättä havaita, jonka takia ihmettelen rintasyöpäpotilaiden implantteja, joilla uusimisriski on muutenkin suurempi.

        Itse uskoin ennen tohon järkipuheeseen ja ajattelin noi kuin sinäkin. En enää hävettää että tuomitsin muita ja arvostelin. Koroitin itseäni vain muiden yläpuolelle olevani vastuullinen ja järkevä. Kanssasisariani pidin typeränä.
        En pidä enään sillä näin kokonaisuuden ja arvostuksen heitä ja itseäni kohtaan


      • Anonyymi
        hankkikaa itsetunto kirjoitti:

        Ei voi muuten kuin sääliä näin huonolla itsetunnolla olevia naisia.Miesten tähdenkö rinnat täytyy olla suuremmat.Tälläinen suhde ei tule kestämään pitkään,jos mies on tietenkin idiotti niin siitä vaan.T.Mies

        Et todellakaan näe nenääsi pidemmälle.
        Nainen jolla ei ole rintoja vain miehen rintakehä haluaa rinnat kun ne kuuluu naiseen. Samoin kuin kivekset miehelle.
        Tai harva mieskään ilahtuu katsoessaan itseään peilistä jos on naisen rintakehällä varustettu. Ymmärrän täysin miehiä jotka käyvät leikkauttamassa rintalihasten päälle kasaantuneet rasvapahkurat miesnisät.

        Luku sinänsä on ihmiset jotka haluu vaan provoo ja ottaa ittelleen täysin luonnottoman ja epäaidon näköiset ylisuuret rinnat jota sitten esitellä.
        Samoin ne miehet on erikseen jotka ihan vaan ittensä esitelmäkseen ostaa näyttelyautoja joilla ei oikeesti voi ajaa ja haetaan tykkäyksiä.
        Pitäis ymmärtää perspektiivit ja realiteetit.


      • Anonyymi
        pietu59 kirjoitti:

        onko me menty tietyn rajan yli.jos silikonit on tärkeempi kun ihminen itse.miksi keskustella asiasta mikä on teennäistä.en ainakaan saa irti mitään inhimillistä.

        Olen aikuinen 43v. 3lapsen äiti. Ja terveydenhoitoalan töitä teen.
        Elän terveellisesti en polta enkä käytä alkoholia. Harrastan liikuntaa ja olen normaalipainoinen ja tukevasti avioliitossa.

        Itse kuuluin ennen tuohon kauhistelija ja haukkumisryhmään. En kuulu enään.
        Synnynnäisesti minulla ei ole rintoja eikä se naiseuttani seksuaalisuuttani ole haitannut. Kauniiksi missin näköiseksi on kehuttu ja vientiä on olisi.
        Mutta en vain pidä katseista jossa rintakehääni tuijotetaan. Naiset nauraa päin naamaa. Aikuiset naiset virnuilee eihän se ole nainen eikä mikään jolla ei ole rintoja.
        Esitellään vieressä omia rintoja ja sanotaan mun ei ainakaan tartte ottaa silikonirintoja. Jopa eräs lastentarhan opettaja ollessamme lapsiryhmän kanssa uimahallissa valisti 6 vuotiaita tyttöjä. Mistä tietää tytön ja naisen eron? Hän hieroi rintojaan ja sanoi naisella on rinnat ja kääntyi katsomaan minua ja nauroi päin naamaa ja sanoi tytöllä ei.
        Olen täysin sinut itseni ja rintojen kanssa mutta en silti ymmärrä tuollaista ilkeyttä. Samoin moni on tyytyväinen painoonsa mutta kun saa kuulla jatkuvia ilkeitä kommentteja, sibuhuomautuksia bìtsejä tuijotusta ym... se loukkaa.
        Sitten kun laihduttaa aletaan huutaa varo vaan anoreksiaa. Sitten kun hankkii itselleen edes A-kupin rinnat aletaan haukkua mielisairaaksi, itsetunto ongelmaiseksi, silikonipelleksi.
        Mitä tästä voimme päätellä?
        Haukkujat ja arvostelijat jatkavat eivätkä tunne rajaa.
        Ymmärrä omaa typeryyttään vaan toisia alistamalla ja haukkumalla yrittävät vain pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan.
        Muista olet arvokas ja kaunis silikonirinnoilla tai ilman. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.


      • Anonyymi
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        ... naisellisuus on rinnoista kiinni, niin oikea paikka voisi olla mielenterveystoimisto. Enkä tarkoita tuota mitenkään pahalla, kaikilla meillä on ainakin ajoittain omat kompleksimme, mutta jos ne pääsevät niin pahaksi että henkilö on valmis kirurgiseen toimenpiteeseen tunkeakseen terveeseen kehoonsa jotain sinne kuulumatonta, jotta voisi sitten _ehkä_ tuntea olevansa "oikeamman" mallinen yhteiskunnassa, niin jossain on menty yli ja pahasti. Samoin, että mennään samaiseen tuhansia euroja maksavaan kirurgiseen toimenpiteeseen tunkemaan kehoon kuulumattomia materiaaleja, jotka luovat selvän terveysriskin, jotta "vaatetus on kesäisin hyvän näköinen", sen sijaan että ostaisi tai hitto vie vaikka teettäisi sopivia vaatteita. Voi luoja...

        Silikonit myös varjostavat mammografiassa jolloin mahdollista rintasyöpää ei välttämättä havaita, jonka takia ihmettelen rintasyöpäpotilaiden implantteja, joilla uusimisriski on muutenkin suurempi.

        - Nykyään silikonit ovat erittäin laadukkaita ja turvallisia. Ihmiselle laitetaan myös metallia ruuveja, keinoniveliä, elinsiirteitä, tekohampaita ja muita vieeasesineitä kehoon.
        -Mitkään tutkimukset eivät ole osoittanut syy yhteyttä implanttien ja syövän välillä. Jos näin olisi tuskin rintasyöpä leikkauksen jälkeen asiakkaalle laitettaisiin silikoni implantti poistetun rinnan tilalle.
        -Lääkäreitä velvoittavat Suomessa tietyt eettiset periaatteet.
        Tietenkin kaikkiin leikkauksiin liittyy tietyt riskit, siis kaikkiin se on fakta mutta 2022 Suomalainen terveydenhuolto on korkeatasoista.
        - Ja yleensä silikonilla korjataan synnynnäistä rintojen puuttumista tai tabularaattisia rintoja tai puolieroja.

        Hupitissien ottajat on vain luku sinänsä.
        Päivitä tietosi


      • Anonyymi
        hyötyä!!! kirjoitti:

        http://ts-si.org/content/view/2853/992/

        Silikonit ottaneiden keskuudessa itsemurhien määrä on odotusarvoon verrattuna 2-3 kertainen. Ilman silikonien ottamista on täysin mahdollista, että lukema olisi vielä korkeampi.

        Eli mitä ilmeisemmin ne naiselliset rinnat ovat joilllekin naisille elämää suurempi asia, joten mikäli se heidän oloaan helpottaa, niin en asiaa tuomitse. Jos ongelmia tulee 20 vuoden kuluttua silikonien ottamisesta, niin sehän merkitsee sitä, että silikonien ottaja on selvinnyt "omalääkityksellään" tuon 20 vuotta tekemättä itsemurhaa.

        Höppänä!
        Silikonirinnathan voi milloin vaan käydä vaihtamassa vaikka ensiviikolla ja otattamassa pois. Ja mammografia toimii silareista huolimatta.
        Eikä se elämä tieteistä kiinni ole. Kyllä edellämainittuihin asioihin vaikuttaa niin moni tekijä.


    • Ä-76

      Kertoisitko ?

    • .......

      että en oikein usko tota sun kertomusta. Itse en ollut täysin lauta kun menin suurennokseen ja mulle laitettiin toi 250cc (kyse ei siis todellakaan ole grammoista niin kuin sanoit, luulisi että tiedät tuollaiset asiat leikkauksen läpikäyneenä). Mulle se toi jo paljon lisää kokoa ja ryhtiä rintoihin. Ei vaan ole millään mahdollista että olisit täysin lauta vieläkin. Ja jos olet kerta ollut täysin lauta, niin ehkä sulle ei olla voitu isompaa laittaakaan.Olisiko sulla ollut vähän liian suuret odotukset leikkausta kohtaan...! Sanon vaan oman mielipiteeni, että kyllä 255cc kyllä näkyy niin edestä kuin sivultakin....

      • rahastustako ?

        "että kyllä 255cc kyllä näkyy niin edestä kuin sivultakin...."
        Tuo ei pidä jokaisen kohdalla paikkaansa. Ihmisellä on erilainen ruumiinrakenne ja kaikilla ei tuo muutaman desin implantit näy missään. Itselläni laitettiin ensin 3cc ja ei kyllä huomannut paljon mitään, sitten olikin vuorossa toinen leikkaus ja osasin jo vaatia vastinetta rahoilleni.


      • lähtökohdat
        rahastustako ? kirjoitti:

        "että kyllä 255cc kyllä näkyy niin edestä kuin sivultakin...."
        Tuo ei pidä jokaisen kohdalla paikkaansa. Ihmisellä on erilainen ruumiinrakenne ja kaikilla ei tuo muutaman desin implantit näy missään. Itselläni laitettiin ensin 3cc ja ei kyllä huomannut paljon mitään, sitten olikin vuorossa toinen leikkaus ja osasin jo vaatia vastinetta rahoilleni.

        Jos on ennestään aika isot rinnat, niin niihin 300cc lisäys ei todellakaan paljon näy. Mutta jos on lauta, kuten alkuperäinen kirjoittaja, niin kyllä tuo 255cc jo näkyy. Sehän on melkein kaksi kuppikokoa lisää. Ei kaikki halua jättimeloneja, "normirinnatkin" riittää.


    • tasaarvi

      mielestäni silikonitissit on sama asia kuin ladaan ostaisi jalopuuratin - kiva hivellä mutta kyyti ei parane :D

      • memem

        *Hervo HOHO*

        Harvinaisen osuvasti sanottu! :)


        Ja aloittajelle,
        Kaikkee p...askaa tännekin etusivulle laitetaan.


      • kyl naurattaa

        Hiukan repesin tolle xD Vaikka tottahan tuo on. Kivalt näyttää mut minkäs sil sit tekee ku homma kusee jo valmiiks


      • nähnyt

        Matti-elokuvan? Kyseisessä elokuvassa sanotaan juuri näin. Et vain siitä olisi sattunut ottamaan kyseistä "sanontaa?"


      • anssi

        juu näin se on joskus törmänny sellaseenkin ladaan jossa oli mäntypanelointi.


      • se on
        nähnyt kirjoitti:

        Matti-elokuvan? Kyseisessä elokuvassa sanotaan juuri näin. Et vain siitä olisi sattunut ottamaan kyseistä "sanontaa?"

        joka tapauksessa.


      • muhkeat puskurit : )

        Kysymyksessa on Ferrari ja kyyti oli jo kovaa, nyt vain hieman parannellaan lisää ja nautinto sen kun kasvaa.


    • löpötin

      Ota vielä lisää silikonia ja anna sitten vaikka lehteen itku juttu..."ne pilas mut"... YÖK teitä turhamaisia ihmisiä. Monella on naama palanut tai muu TODELLINEN vika, heitä varten leikkaukset pitäisi olla eikä turhamaisuuteen. Hyhyh.

      • riittää..

        no just joo näitä pyhistelijöitä riittää..


      • ............

        On ihmisiä, jotka ansaitsevat ulkonäöllään kuten mallit, viihdealan ihmiset ja myyntihenkilöt. Turha arvostella toisia turhamaisiksi, kun ulkonäkö kuuluu joihinkin ammatteihin. Maailmalla ulkonäköön panostetaan huomattavasti enemmän kuin Suomessa. Helppo myös arvostella, jos itsellä ei rahaa tai rohkeutta panostaa omaan ulkonäköönsä. Rinnaton nainen voi tuntea itsensä vähemmän naiselliseksi. Kyllähän rintasyöpäleikatuillekin laitetaan rintaproteeseja. Miksi toinen olisi toista hyväksyttävämpää?


      • Qwedina
        ............ kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka ansaitsevat ulkonäöllään kuten mallit, viihdealan ihmiset ja myyntihenkilöt. Turha arvostella toisia turhamaisiksi, kun ulkonäkö kuuluu joihinkin ammatteihin. Maailmalla ulkonäköön panostetaan huomattavasti enemmän kuin Suomessa. Helppo myös arvostella, jos itsellä ei rahaa tai rohkeutta panostaa omaan ulkonäköönsä. Rinnaton nainen voi tuntea itsensä vähemmän naiselliseksi. Kyllähän rintasyöpäleikatuillekin laitetaan rintaproteeseja. Miksi toinen olisi toista hyväksyttävämpää?

        Malleiksi tietääkseni pääsee persoonallisen ulkonäön ja tietyn ruumiinrakenteen JO omaava henkilö. Se, että jollain on varaa tuhlata ~kymppitonni rintavarustukseen tai kasvoihin, joissa ei ole mitään varsinaista vikaa on turhamaista. Rintasyövän sairastaneille laitettava rintaproteesi on mielestäni jotain aivan muuta, heiltä on saatettu poistaa toinen rinta kokonaan ja korjataan tilanne ennalleen.

        Kyllä tässä maailmassa kaikki haluavat korostaa kauneutta ja olla amerikan kokoa 0. Kauneusihanteet vain ovat nykyisin aivan sairaita ja ilman leikkauksia harvoin päästään niihin. Itse olen hyvinkin luonnollisen kauneuden puolesta ja mielestäni on turha kitistä, kuten edeltävissäkin kommenteissa, siitä ettei muka tissejä olisi leikkauksenkaan jälkeen. Olisitte onnellisia pienistä rinnoistanne, jotka eivät aiheuta teille vanhemmiten selkäkipuja tai rangan kulumia, kuten meille isorintaisille. Kudosten myöhemmin veltostuessa suuret rinnat ovat terveysriski siinä missä ylipainokin.

        Jos pienet rinnat saavat naisen tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi niin sitten on väärän miehen tai väärän naisen kanssa. Kyllä varmasti jokainen kelpaa sellaisena kuin on sille, joka välittää oikeasti. Jos se on rinnoista tai nenän suoruudesta kiinni niin kumppanit vaihtoon!


      • N-ainen
        Qwedina kirjoitti:

        Malleiksi tietääkseni pääsee persoonallisen ulkonäön ja tietyn ruumiinrakenteen JO omaava henkilö. Se, että jollain on varaa tuhlata ~kymppitonni rintavarustukseen tai kasvoihin, joissa ei ole mitään varsinaista vikaa on turhamaista. Rintasyövän sairastaneille laitettava rintaproteesi on mielestäni jotain aivan muuta, heiltä on saatettu poistaa toinen rinta kokonaan ja korjataan tilanne ennalleen.

        Kyllä tässä maailmassa kaikki haluavat korostaa kauneutta ja olla amerikan kokoa 0. Kauneusihanteet vain ovat nykyisin aivan sairaita ja ilman leikkauksia harvoin päästään niihin. Itse olen hyvinkin luonnollisen kauneuden puolesta ja mielestäni on turha kitistä, kuten edeltävissäkin kommenteissa, siitä ettei muka tissejä olisi leikkauksenkaan jälkeen. Olisitte onnellisia pienistä rinnoistanne, jotka eivät aiheuta teille vanhemmiten selkäkipuja tai rangan kulumia, kuten meille isorintaisille. Kudosten myöhemmin veltostuessa suuret rinnat ovat terveysriski siinä missä ylipainokin.

        Jos pienet rinnat saavat naisen tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi niin sitten on väärän miehen tai väärän naisen kanssa. Kyllä varmasti jokainen kelpaa sellaisena kuin on sille, joka välittää oikeasti. Jos se on rinnoista tai nenän suoruudesta kiinni niin kumppanit vaihtoon!

        varmasti ota silikoneja toisen ihmisen takia, vaan oman itsensä!


      • hahh..
        N-ainen kirjoitti:

        varmasti ota silikoneja toisen ihmisen takia, vaan oman itsensä!

        hahahahahahahahahahahah!


      • vois..
        N-ainen kirjoitti:

        varmasti ota silikoneja toisen ihmisen takia, vaan oman itsensä!

        Ajatella vähän toisiakin eikä vaan omaa napaa!!
        Uskomatonta itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä!


      • !!!
        N-ainen kirjoitti:

        varmasti ota silikoneja toisen ihmisen takia, vaan oman itsensä!

        Maailman suurin valhe!!!

        Ja koolla ei oo väliä...


      • ei ollut
        !!! kirjoitti:

        Maailman suurin valhe!!!

        Ja koolla ei oo väliä...

        Silikoneilla saatu B-kuppi riitti hyvin.


      • rinnaton

        olen itse täysi lauta, rinnat eivät siis edes a-kuppiin täyty, ja kasvaimen poisto vei sitten käytämmössä viimesenkin kummun.
        on perin ikävää ihastella niitä hellemekkoja ja bikineitä kaupoissa, tietäen silti etteivät ne päällä pysy. ja pittää sanua, jotta jos jottain ihtessäni halluisin muuttaa, olisi ne rinnat, edes pieneksi b-kupiksi.

        mutta mutta... palataampas siihen, jotta miksi näitä tehrään? miesten vuoksi? vaiko ylleisen kauneusihanteitten?
        ihte kärsin suuresti tästä rinnattomuudesta, mutta tuskimpa menen ikänä niitä teettämään, ellei sitten joudu poistamaan kokonaan mm. rintasyövän tms. takia.

        tissithän ne on vain lasten ruokintaa varten, ja pahasti pittää olla pielessä jos ei ihtessään mittää muuta näe kuin omat vikansa, jos niitä siis viaksi lukkee.

        olen kovin katteellinen niille, jotka pehmeän rintavarustuksen ommaavat, mutta jonkinlailla kieroutuneella ylpeydellä kannan ihteäni kukkakeppinä, koska en tahdo sortua moisiin turhamaisuuksiin.


        kirurgiset leikkaukset olkoon niille, jotka sitä oikiasti tarvitsevat. onnettomuuksien uhrit esimerkiksi.


      • vitsin
        N-ainen kirjoitti:

        varmasti ota silikoneja toisen ihmisen takia, vaan oman itsensä!

        murjaisit.


      • ...
        Qwedina kirjoitti:

        Malleiksi tietääkseni pääsee persoonallisen ulkonäön ja tietyn ruumiinrakenteen JO omaava henkilö. Se, että jollain on varaa tuhlata ~kymppitonni rintavarustukseen tai kasvoihin, joissa ei ole mitään varsinaista vikaa on turhamaista. Rintasyövän sairastaneille laitettava rintaproteesi on mielestäni jotain aivan muuta, heiltä on saatettu poistaa toinen rinta kokonaan ja korjataan tilanne ennalleen.

        Kyllä tässä maailmassa kaikki haluavat korostaa kauneutta ja olla amerikan kokoa 0. Kauneusihanteet vain ovat nykyisin aivan sairaita ja ilman leikkauksia harvoin päästään niihin. Itse olen hyvinkin luonnollisen kauneuden puolesta ja mielestäni on turha kitistä, kuten edeltävissäkin kommenteissa, siitä ettei muka tissejä olisi leikkauksenkaan jälkeen. Olisitte onnellisia pienistä rinnoistanne, jotka eivät aiheuta teille vanhemmiten selkäkipuja tai rangan kulumia, kuten meille isorintaisille. Kudosten myöhemmin veltostuessa suuret rinnat ovat terveysriski siinä missä ylipainokin.

        Jos pienet rinnat saavat naisen tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi niin sitten on väärän miehen tai väärän naisen kanssa. Kyllä varmasti jokainen kelpaa sellaisena kuin on sille, joka välittää oikeasti. Jos se on rinnoista tai nenän suoruudesta kiinni niin kumppanit vaihtoon!

        K O R J A A N TILANTEEN E N N A L L E E N. Otan silarit sen vuoksi.
        Nyt tyhjät nahkapussit. Kenenkä mielestä semmoiset muuten ovat KAUNIIT?


      • hyvä..
        Qwedina kirjoitti:

        Malleiksi tietääkseni pääsee persoonallisen ulkonäön ja tietyn ruumiinrakenteen JO omaava henkilö. Se, että jollain on varaa tuhlata ~kymppitonni rintavarustukseen tai kasvoihin, joissa ei ole mitään varsinaista vikaa on turhamaista. Rintasyövän sairastaneille laitettava rintaproteesi on mielestäni jotain aivan muuta, heiltä on saatettu poistaa toinen rinta kokonaan ja korjataan tilanne ennalleen.

        Kyllä tässä maailmassa kaikki haluavat korostaa kauneutta ja olla amerikan kokoa 0. Kauneusihanteet vain ovat nykyisin aivan sairaita ja ilman leikkauksia harvoin päästään niihin. Itse olen hyvinkin luonnollisen kauneuden puolesta ja mielestäni on turha kitistä, kuten edeltävissäkin kommenteissa, siitä ettei muka tissejä olisi leikkauksenkaan jälkeen. Olisitte onnellisia pienistä rinnoistanne, jotka eivät aiheuta teille vanhemmiten selkäkipuja tai rangan kulumia, kuten meille isorintaisille. Kudosten myöhemmin veltostuessa suuret rinnat ovat terveysriski siinä missä ylipainokin.

        Jos pienet rinnat saavat naisen tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi niin sitten on väärän miehen tai väärän naisen kanssa. Kyllä varmasti jokainen kelpaa sellaisena kuin on sille, joka välittää oikeasti. Jos se on rinnoista tai nenän suoruudesta kiinni niin kumppanit vaihtoon!

        ja jos ei oteta terveyshaittoja huomioon iso rintaisilla niin entäs pukeutuminen. Hei.. kyllä minäkin tahtoisin olla teitä lautoja jotka voi vetää mitä tahansa päälle ilman ajattelematta että meneekö rinnankohdalta napit kiinni.
        Itsellä kun on rinnan ympärystä sen verran että vähän paremman näköinen paita ihan muuten ok koossa ei mahduta siihen kokoon rintoja. Jee jee. Kiva jos näyttäisi hyvältä ilman että ne on puoliksi tyrkyllä toisten suussa paidankauluksesta. Nyky muoti kun tuntuu vielä suosivan paljon trikoota ja muuta venyvää kangasta joka ei suosi isoa rinnanympärystä.

        Enkä nyt erityisesti tiedä onko kovin imartelevaa olla miesten käytöksen kohteena rintojen takia.


      • tekstiä
        Qwedina kirjoitti:

        Malleiksi tietääkseni pääsee persoonallisen ulkonäön ja tietyn ruumiinrakenteen JO omaava henkilö. Se, että jollain on varaa tuhlata ~kymppitonni rintavarustukseen tai kasvoihin, joissa ei ole mitään varsinaista vikaa on turhamaista. Rintasyövän sairastaneille laitettava rintaproteesi on mielestäni jotain aivan muuta, heiltä on saatettu poistaa toinen rinta kokonaan ja korjataan tilanne ennalleen.

        Kyllä tässä maailmassa kaikki haluavat korostaa kauneutta ja olla amerikan kokoa 0. Kauneusihanteet vain ovat nykyisin aivan sairaita ja ilman leikkauksia harvoin päästään niihin. Itse olen hyvinkin luonnollisen kauneuden puolesta ja mielestäni on turha kitistä, kuten edeltävissäkin kommenteissa, siitä ettei muka tissejä olisi leikkauksenkaan jälkeen. Olisitte onnellisia pienistä rinnoistanne, jotka eivät aiheuta teille vanhemmiten selkäkipuja tai rangan kulumia, kuten meille isorintaisille. Kudosten myöhemmin veltostuessa suuret rinnat ovat terveysriski siinä missä ylipainokin.

        Jos pienet rinnat saavat naisen tuntemaan itsensä vähemmän naiselliseksi niin sitten on väärän miehen tai väärän naisen kanssa. Kyllä varmasti jokainen kelpaa sellaisena kuin on sille, joka välittää oikeasti. Jos se on rinnoista tai nenän suoruudesta kiinni niin kumppanit vaihtoon!

        Noin nuorelta naiselta. Itse pienirintaisena hyvin kroonisesti sairaan lapsen äitinä arvostan kykyä katsella maailmaa muullakin tavalla kuin silikonien, kollagenin ja "zero" koon kautta. Arvostan myös mieheni kykyä rakastaa ja ihailla minua juuri sellaisena kuin olen


      • Think Clear
        tekstiä kirjoitti:

        Noin nuorelta naiselta. Itse pienirintaisena hyvin kroonisesti sairaan lapsen äitinä arvostan kykyä katsella maailmaa muullakin tavalla kuin silikonien, kollagenin ja "zero" koon kautta. Arvostan myös mieheni kykyä rakastaa ja ihailla minua juuri sellaisena kuin olen

        Hienoa! Joku osaa ajatella muutakin kuin ulkonäköä. Kaikki tuntuvat niin helpolla menevän nykymaailman markkinoimaan "kauneus ennen kaikkea" - ihanteeseen, että tärkeämmät asiat unohtuvat. Miksi kaikkien pitäisi olla kauniita? Miksi kaikilla pitäisi olla kauniit ja terhakat rinnat? Miksi elämä ja synnytykset eivät saisi ollenkaan näkyä naisen kropassa? Miksi arvomaailmassamme kauneus tulee ykkösenä, ja kaikki muu vasta sen jälkeen? Miksi emme arvosta itseämme pienine vikoinemme, ja elämään luonnollisena kuuluvine vartalon muutoksineen? Miksi meidät opetetaan vieraantumaan omasta vartalostamme jo pienestä pitäen, ja tavoittelemaan keksittyjä ihanteita?


      • Sivusta seurannut
        ............ kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka ansaitsevat ulkonäöllään kuten mallit, viihdealan ihmiset ja myyntihenkilöt. Turha arvostella toisia turhamaisiksi, kun ulkonäkö kuuluu joihinkin ammatteihin. Maailmalla ulkonäköön panostetaan huomattavasti enemmän kuin Suomessa. Helppo myös arvostella, jos itsellä ei rahaa tai rohkeutta panostaa omaan ulkonäköönsä. Rinnaton nainen voi tuntea itsensä vähemmän naiselliseksi. Kyllähän rintasyöpäleikatuillekin laitetaan rintaproteeseja. Miksi toinen olisi toista hyväksyttävämpää?

        Huvittavaa, että nyt silikonien laitto on jo "ulkonäköön panostamista", hieman kuin olettaen että henkilöt jotka eivät näitä hanki eivät panosta ulkonäköön. Ulkonäöstä huolehtimiseen menee perushygienia, ja panostamiseen ehkä asiaan sopiva kaunis vaatetus, kampaus tai ehkä meikkiä. Terveyden (ja myös potentiaalisesti ulkonäön!) vaarantava kauneuskirurgia tuskin tähän ryhmään menee. Mukana vielä, kuin varmuudeksi "helppo arvostetta, jos itsellä ei rahaa tai rohkeutta" ts. "haluaisitte kuitenkin, teillä ei vaan oo rahaa tai rohkeutta, olette vain kateellisia" jolla ihminen yrittää pönkittää itsetuntoaan ja varmistella että kyllä hän oikean päätöksen teki, muut vain ovat kateellisia, eiksni?

        Malleiksi harvemmin kelpuutetaan kovin isorintaisia, siis jos nyt puhumme samanlaisista malleista, pornoala erikseen. Voit käydä huviksesi vaikkapa Paparazzin sivuilla tsekkaamassa mallien kuppikokoja. Ei sillä että mallienkaan kauneusihanteet kovin terveitä välttämättä olisivat... Se, että maailma on niin vinksahtanut, että jotkut viihdealan/myyntialan ihmiset "joutuvat" tai ainakin kuvittelevat joutuvansa leikkelemään itseään, ei suinkaan ole mikään syy kannustaa yhä useampaa tekemään näin, vaan pyrkiä muuttamaan asiaa niin ettei yksikään joutuisi tuohon.


      • Tavalliset riittää
        N-ainen kirjoitti:

        varmasti ota silikoneja toisen ihmisen takia, vaan oman itsensä!

        Ei aina isotella. Ei kaikki ole SUURIA hakemassa. Laitatan silikonit parin vuoden sisällä. Yksi kuppikoko suurempi riittää. Profiilin ei tarvikkaan muuttua huomiotaherättävästi. En minä niitä muiden iloksi laitata, ihan omaksiiloksi.


    • Mä vaan

      Maailman mureista suurin?

    • Kokenut

      MOI!
      Minulla oli sama kokemus alussa. Kyllä se muokkaantuu ajan kanssa. Olin aivan shokissa koska luulin että rinnat jäävät erikoisiksi,tosin siihen menee aikaa noin puol vuotta. Ei hätää...odota ajan kanssa. Älä ihan vielä suunnittele uutta leikkausta. Tosin minä kävin tallinnassa ja siellä on huippu plastikka kirurgia. Käy katsoon netti sivuja www.laatukirurgia löydät sieltä. Itse olin aa kun menin laittaan rintojani ja olen todella tyytyväinen. Laitettiin lihaksen alle 275 koska suunnitteella oli 225 tai max 250. Kirurgi oli toista mieltä koska olen aikanaan ollut d kokoinen niin nahkaa on...odottelehan rauhassa.

      • tehnyt sen

        Kun olet laiha kuin lauta, sinun kannataa laitataa samalla silikoonit myös häpykummulesi.Saat sen pulleamman herkulisemman näköiseksi. Et usko kuinka sen pehmeä kutsuva pullotus tiukoissa farkuissa saa miehet kuumaksi.


      • padi44

        Hei!

        Luin kirjoitteluasi rintojen suurennusleikkauksista.

        Itse en halua suurennosta vaan kokotuksen. 4 lasta imettäneellä haluan nämä mäyräkoiran korvat pois. Paljonko maksoi ja saitko kelalta korvausta.

        Vastauksesta kiittollinen.

        T. padi44


      • tissiliisa
        padi44 kirjoitti:

        Hei!

        Luin kirjoitteluasi rintojen suurennusleikkauksista.

        Itse en halua suurennosta vaan kokotuksen. 4 lasta imettäneellä haluan nämä mäyräkoiran korvat pois. Paljonko maksoi ja saitko kelalta korvausta.

        Vastauksesta kiittollinen.

        T. padi44

        Kela ei todellakaan osallistu mihinkään suurennus- tai kohotusleikkauksiin, tai mihinkään muihinkaan turahamaisuuksiin!! Kela korvaa rintaleikkaukset VAIN, kun ne tehdään lääketieteellisin perustrein, eli esim. rintojen pienennysleikkaukset, kun suurista rinnoista aiheutuu selkä- ja niskakipuja.


      • kärsii,
        tissiliisa kirjoitti:

        Kela ei todellakaan osallistu mihinkään suurennus- tai kohotusleikkauksiin, tai mihinkään muihinkaan turahamaisuuksiin!! Kela korvaa rintaleikkaukset VAIN, kun ne tehdään lääketieteellisin perustrein, eli esim. rintojen pienennysleikkaukset, kun suurista rinnoista aiheutuu selkä- ja niskakipuja.

        kun rinnat on liian pienet.
        Tulee päänsärkyä ja itsetunnontuskia.
        Pahimmassa tapauksessa näistä syntyy aivosyöpä, joten näillä kepuleilla Kelalta tukea varmasti haetaankin.


      • normitisu
        tissiliisa kirjoitti:

        Kela ei todellakaan osallistu mihinkään suurennus- tai kohotusleikkauksiin, tai mihinkään muihinkaan turahamaisuuksiin!! Kela korvaa rintaleikkaukset VAIN, kun ne tehdään lääketieteellisin perustrein, eli esim. rintojen pienennysleikkaukset, kun suurista rinnoista aiheutuu selkä- ja niskakipuja.

        Jos kärsinyt esim rintasyövästä yms. kasvaimesta kela korvaa. Olen kuullut myös jos rintojen koot hyvin erit! miksi rintojen pienennys hyväksytään helpommin, kuin jos lauta haluaa rinnat? Kärsimystä se on henkinen kärsimyskin.
        Lautana oleminen sama jos jollain ei ole nenää, vain reiät, eikö tällöin hyväksyttäisi jonkinlainen leikkaus? Ite ymmärrän jos joku jollain ei ole rintoja lainkaan tai hyvin pienet hankkii silikonit, mutta kaikenmaailman pamelat ja marikat menee yli ymmärryksen..


    • Kipeytyy selkä

      Suosittelen sinulle että "kuuntelet" kuitenkin mitä lääkärisi sanoo ns. uskot että hän on tehnyt tuoloksensa oikein. Koska liian isot silikonit tuovat tullessaan äärettömän pahoja selkäkipuja...eli joutuisit ottamaan pois ja sekin olisi aika paha homma...parempi pienempi kuin lauta..

      • ei minulla vaan

        Ei mul vaan mitn selkäkipuja ole koskaan ollut. Itselläni on luomu DD. Vaikken ihan riuku toki olekaan, vaan normaalimittainen. Kai se sit riippuu selän lihaksista tai jostai rakenteesta et kipeytyyks se vai ei kun maanvetovoima yllättää. Rintaliivit on myös ihan osuva keksintö, vielä kun nää selkävaivaiset ymmärtäis ettei litran kannuja kannetta millään millinpaksuisilla rivoilla.


      • siisiisipuli
        ei minulla vaan kirjoitti:

        Ei mul vaan mitn selkäkipuja ole koskaan ollut. Itselläni on luomu DD. Vaikken ihan riuku toki olekaan, vaan normaalimittainen. Kai se sit riippuu selän lihaksista tai jostai rakenteesta et kipeytyyks se vai ei kun maanvetovoima yllättää. Rintaliivit on myös ihan osuva keksintö, vielä kun nää selkävaivaiset ymmärtäis ettei litran kannuja kannetta millään millinpaksuisilla rivoilla.

        jos kuppikoko on luonnostaan iso niin kroppa on tottunut siihen, eli lihakset on kasvaneet ja vahvistuneet samaa vauhtia kun povi on kasvanut...

        mutta jos hennon kropan painoksi iskee yhtäkkiä ison kansan uutta massaa mitä pitää roikottaa 24/7 niin vähemmästäkin kipeytyy.

        ja jos joku on eri mieltä niin sama pätee myös vaikka jalkoihin. iskekää nilkkoihin painot ja kävelkää niillä vähän aikaa niin jo alkaa lihakset väsymään.

        Mutta niinhän sitä sanotaan, että jokainen kantaa kilonsa itse... hauskaa kevätkilojen kantelua kaikille =)


      • todellakin

        miettiä se miten selkä kestää! itse olen 158 cm ja painan 53 kiloo ja luonnostaan D kuppi ja kipee selkä! :(


    • kokemus..

      Omasta leikkauksestani on sen verran kauan, että en nyt muista yksityiskohtia, mutta aluksi koko tuntui vähän pettymykseltä myös --kirurgi(hyvä ja kokenut..) oli sitä mieltä, että suurempia ei kerralla voinut laittaa.. sittemmin olen ollut erittäin tyytyväinen. Alkuperäinen kokoni oli AA/A -leikkauksen jälkeen B (joskus harvoin pieni C).. Omalla kohdallani kyse lienee enemmänkin "ryhdistä", kun varsinaisesta KOOSTA..

      Kovasti ihmettelen välillä kerralla(?!) otettuja jättisilikoneja -tosin silloin lienee myös "tyhjää" tilaa, johon laittaa runsaammin.. jos on tiukka ja kiinteä jo olemassaan, niin kerralla liian suuri proteesi ei liene viisasta (tämä on mututuntumaa.!..)

      Leikkauksestasi on aika vähän aikaa --vie ainakin puoli vuotta, ennenkuin rinnat "asettuvat" aloilleen..

      • Asiantuntija

        .jpg or it didn't happen!


      • kokemus...

        Ps.

        Kävin aikoinani leikkauksessa Tallinnassa, koska hinta oli minimaallinen Suomen silloisiin hintoihin verrattuna. Aikaa leikkauksesta on kymmenkunta vuotta ja ikää tällä hetkellä 42v.. rintani ovat edelleen luonnollisen kauniit ja ryhdikäät -eivät "silikonirintojen" näköiset.


      • suunnitelmissa upeat rinnat
        kokemus... kirjoitti:

        Ps.

        Kävin aikoinani leikkauksessa Tallinnassa, koska hinta oli minimaallinen Suomen silloisiin hintoihin verrattuna. Aikaa leikkauksesta on kymmenkunta vuotta ja ikää tällä hetkellä 42v.. rintani ovat edelleen luonnollisen kauniit ja ryhdikäät -eivät "silikonirintojen" näköiset.

        eli oliko mitään pysyviä vaikutuksia tunnossa, ajatellen seksiä.. Asia on suuresti askarruttanut ja vaikuttaa olennaisesti päätökseeni.


      • vaan
        suunnitelmissa upeat rinnat kirjoitti:

        eli oliko mitään pysyviä vaikutuksia tunnossa, ajatellen seksiä.. Asia on suuresti askarruttanut ja vaikuttaa olennaisesti päätökseeni.

        ei vaikuttanut (miten voisikaan). Tunto on tallella aivan entisellään.


    • Racle

      ..olen laittanut myös silikonit Suomessa viime syyskuun lopulla. Aluksi rinnat voivat olla eri kokoiset niin minullakin oli mutta nyt, kun aikaa kulunut ovat kooltaan samat. Olen myös hoikka ja ennen täysin rinnaton..Laitetut silikonit mulla kokoa MF335 korkea profiilinen. Aluksi koko tuntui isolta ja sen jälkeen, kun turvotus laski ajattelin taas vastaavasti, että onkohan ne jopa liian pienet.. Mutta nyt kun aikaa on kulunut olen tyytyväinen tulokseen. En olisi voinut laitattaa isompia koska ne olisivat ollut jo kainalotissit ja toisakseen urheilen ja haluan, että tissit näyttää kehoni kokoon verrattuna normaalilta, Koko siis nyt C75:)

    • nimim huolestunut

      Oih, voinko tehdä jotain kikkeliinilleni? Srategia mitaltaan pieni big. Jos kerron mitan, te nauratte (vain 19 cm). Kuinka venytän, kuinka vanutan, kuinka paksunnan. Auttaako jos käärin sen sideharsoon (2 rullaa) ja päälle kondoomi. Olenko sitten pelastettu, onko itserohkeuteni palautettu. Voih. Kuinka kärsäni kärsii. Otin erektion kuukausi sitten, eikä se isontunut. Nyt on pakko antaa olla lepotilassa kun nolottaa pitää seisiössä. Kehtaanko edes riisuuntua saunassa yksinkään. Suihkuunkin menen upponalle- boxereissani. Oi oi auttakee....

      • repesin :D

        hihii :D:D


      • Jumala rankaisee

        Mutta turhamaisia peniksenpidennyttäjiäkin maailmalta (kirurginen operointi).


    • totuttele

      Tosi ikävää jos maksoit leikkauksesta, valmistauduit siihen henkisesti ja nyt kaiken jälkeen et olekaan tyytyväinen, niinkuin pitäisi olla. Onneksi sentään rinnat eivät ole liian isot, mikä kyllä olisi paljon pahempi, ihan fyysisestikin.

      Jos kerran olit lähtötilanteessa ihan lauta, ja kerran olet niin pirun hoikka, niin koittaisit vain tyytyä nykyisiin rintoihin, vaikka se erikokoisuus on kyllä todella huono juttu. Muista hieroskella rintoja pyörivin liikkein, että ne saavuttavat sitä luonnollisuutta ja pehmeyttä. Tilanteessasi saattavat olla hyvinkin näpäkät ja jäykät, mikä lisää epäaitoutta.
      Muista että pienet rinnat ovat usein hieman viehättävämmät ja helpommat kuin isommat, tosin jos on ihan lauta niin toki A on parempi kuin ei mitään ja esim. B on parempi kuin A, koska on runsaampi ja muodokkaampi. Sen sijaan B vai C? Itse ottaisin B:n. Nykyaikana kaikilla on niin pienet tissit kuitenkin, että B valloittaa ihan hyvin ja A:lla luulisi pärjäävän mainiosti, jos on sen lisäksi suhteellisen hoikka.

      Mutta tottakai päätät vartalostasi itse, ja jos et uusintaleikkausta mielessäsi kaihda, niin se on aina mahdollinen, ja tottakai on tärkeintä että olisit tyytyväinen ja onnellinen.
      Kaikki tuntuvat sanovan että eivät silikonirinnat onnelliseksi tee. Ikävä kyllä joskus vain ja ainoastaan ne voivat tehdäkin. Pienistä tai olemattomista rinnoista kärsiminen on kamala henkinen koettelemus, ja siis ehkä jopa koko loppuelämän vaiva. Aina hehkutetaan että pikkutissit on paremmat ja isot on niin vaikeat. Miksi sitten kuulen isorintaisten naisten puhuvan tähän tyyliin: "Kauheata miten pienet rintsikat, miten jollain voi olla näin pienet tissit" tai "noiko muka uhkeat rinnat(C), ihan pikkutytön tissithän nuo on, niin mitättömät". Tuo ei kuulosta kivalta omaan (A-rintaisen) korvaan. Mutta kuin ihmeen kaupalla, olen tullut sinuiksi rintojeni kanssa, ja pääsin yli vuosien haaveistani ottaa silikonit. Kyllä näillä pikkutisuilla pärjää, vaikka ei niissä kovin esiteltävää ole, mutta tarviaakos niitä esitelläkään? Helpottuneempi olin tunteideni muutoksesta, kuin vaikkapa siitä että olisin saanut rahat ja rohkeuden leikkaukseen. Tärkeintä että kelpaan miehelleni, ja vihdoinkin myös itselleni, mikä tuntuu aivan mahtavalta.

    • etusivu uusiks

      Feikkiviesti. Feikit feikkaa (fe)tisseillä.

      • dklsdflsdf

        Kyllä naiset ovat tyhmiä jaksaa nyt täälläkin valitella sitä sun tätä...Menkää sinne asianomaisille sivuille, eikä tänne kaiken kansan nähtävä suomi24 sivulle ja varsinkaan etusivulle..Turtuu ku aina on rinnat rinnat,,, kikkelit kulli......Siis jotain muuta, mitä on keksitty ja siitä kaikilla on jotain kerrottavaa.. Vaik kun digikanavat ei toimi...Tai kun monella on nyt tällä hetkellä tv, kenellä ei jne....Naisten aloittama tämäkin kirjotus on...Menkää naiset itseenne, eikä täällä sivulla omaa kohtaloa ratkaise mitä missäkin vikaa ym...Eihän miehetkään tänne eturauhas vaivoistaan mitä laita ym...Mut pistää vihaksi välillä kun jauhetaan asiasta ja samoista asioista, kun ei se mikskään siitä muutu...Käy asiantuntijalla ja purkaa sinne omias 'huolias' ihan älytöntä ääliöimästä touhua tällanen...Siis jotkut naiset jaksaa jauhaa samoista asioista...Mitä itse en todellakaan välittäs, mietin miten miehet esim jaksaa kun esim äiti omii lapsiaan itselleen ja ei yhmiehet saa tavata omia lapsiaan, usein nainen 'hallitsee' liian voimakkain ottein ja se on väärin lapsen isää kohtaan!!!! Tai yhisät joilla lapset asuu isällään, jaksamista teille tässä kylmän kovan maailman kourissa jne.. ..Uusi aihe kehiin heti ja järkevä sellainen vastapainoksi!!!!!


      • halloota
        dklsdflsdf kirjoitti:

        Kyllä naiset ovat tyhmiä jaksaa nyt täälläkin valitella sitä sun tätä...Menkää sinne asianomaisille sivuille, eikä tänne kaiken kansan nähtävä suomi24 sivulle ja varsinkaan etusivulle..Turtuu ku aina on rinnat rinnat,,, kikkelit kulli......Siis jotain muuta, mitä on keksitty ja siitä kaikilla on jotain kerrottavaa.. Vaik kun digikanavat ei toimi...Tai kun monella on nyt tällä hetkellä tv, kenellä ei jne....Naisten aloittama tämäkin kirjotus on...Menkää naiset itseenne, eikä täällä sivulla omaa kohtaloa ratkaise mitä missäkin vikaa ym...Eihän miehetkään tänne eturauhas vaivoistaan mitä laita ym...Mut pistää vihaksi välillä kun jauhetaan asiasta ja samoista asioista, kun ei se mikskään siitä muutu...Käy asiantuntijalla ja purkaa sinne omias 'huolias' ihan älytöntä ääliöimästä touhua tällanen...Siis jotkut naiset jaksaa jauhaa samoista asioista...Mitä itse en todellakaan välittäs, mietin miten miehet esim jaksaa kun esim äiti omii lapsiaan itselleen ja ei yhmiehet saa tavata omia lapsiaan, usein nainen 'hallitsee' liian voimakkain ottein ja se on väärin lapsen isää kohtaan!!!! Tai yhisät joilla lapset asuu isällään, jaksamista teille tässä kylmän kovan maailman kourissa jne.. ..Uusi aihe kehiin heti ja järkevä sellainen vastapainoksi!!!!!

        oletko itse tyhmä ? luuletko että ketjun aloittaja on kirjoittanut suomi 24:n etusivulle. Kirjoitus on tehty ihan kuules plastikkakirurgia sivuille ja sieltä joku idiootti valvoja tms. nostanut sen tänne. Niih.


      • kaikkea..
        dklsdflsdf kirjoitti:

        Kyllä naiset ovat tyhmiä jaksaa nyt täälläkin valitella sitä sun tätä...Menkää sinne asianomaisille sivuille, eikä tänne kaiken kansan nähtävä suomi24 sivulle ja varsinkaan etusivulle..Turtuu ku aina on rinnat rinnat,,, kikkelit kulli......Siis jotain muuta, mitä on keksitty ja siitä kaikilla on jotain kerrottavaa.. Vaik kun digikanavat ei toimi...Tai kun monella on nyt tällä hetkellä tv, kenellä ei jne....Naisten aloittama tämäkin kirjotus on...Menkää naiset itseenne, eikä täällä sivulla omaa kohtaloa ratkaise mitä missäkin vikaa ym...Eihän miehetkään tänne eturauhas vaivoistaan mitä laita ym...Mut pistää vihaksi välillä kun jauhetaan asiasta ja samoista asioista, kun ei se mikskään siitä muutu...Käy asiantuntijalla ja purkaa sinne omias 'huolias' ihan älytöntä ääliöimästä touhua tällanen...Siis jotkut naiset jaksaa jauhaa samoista asioista...Mitä itse en todellakaan välittäs, mietin miten miehet esim jaksaa kun esim äiti omii lapsiaan itselleen ja ei yhmiehet saa tavata omia lapsiaan, usein nainen 'hallitsee' liian voimakkain ottein ja se on väärin lapsen isää kohtaan!!!! Tai yhisät joilla lapset asuu isällään, jaksamista teille tässä kylmän kovan maailman kourissa jne.. ..Uusi aihe kehiin heti ja järkevä sellainen vastapainoksi!!!!!

        että ne samat naiset valittaa ja jauhaa kokoajan?? Olisko niin että tulee uusia sukupolvia ja uusia naisia, ja tiedätkö mitä nillä kaikilla on rinnat!


      • nyt tiedät sinäkin
        kaikkea.. kirjoitti:

        että ne samat naiset valittaa ja jauhaa kokoajan?? Olisko niin että tulee uusia sukupolvia ja uusia naisia, ja tiedätkö mitä nillä kaikilla on rinnat!

        4000 naista sairastuu vuosittain rintasyöpään ja luku lisääntyy vuosittain, olkaa onnellisia terveistä rinnoistanne. Turhuuskirurgit käyttäkööt oppinsa tärkeämpään.


    • Elimaattori

      Ookko tosissas h... Vai ei riitä. Mulla on niin s..sti hommaa teitin pelleilystä. Tulkaas kattoo tänne krematorioonn mimmonen on lähtö ku on pumpattu muovia sinne sun tänne. On muuten v-mäinen haju ja ritilöitä saa rassata kerran jos toisenkin, palaa kii.

      Vihaan tommosia. Sitä paitsi päälle se näkyy ennen lähtöäkin, "muovipussit". Auta armias... En kuseka heitin suuntaan.

      • tirskisjne

        Kai teil on kaasunaamarit yms ettette myrkytykseen kuole siel kaikenmaailman muovinkäryjen keskellä :D :D Pointsit sul. Vttu tää on naurettava keskustelu. Ahhahaahaa.. ampuis ittesä


      • rinnaton

        Jep se on jokaisen oma asia paneeko silikonit. Mulla on niin pienet rinnat että ei voi käyttää edes rintsikoita. Siitä on ollut haittaa aina ja katseita on tullut. En voi kesällä kulkea topissa. Ei ole kiva katsella ja kadehtia toisten naisten rintoja. Mut ei auta, en ole vielä ottanut silikoneja ja ehkä en koskaan otakkaan. Pelkään terveyshaittaa. Totta että maailmassa on miljoona tärkeämpää asiaa, mutta ymmärrän todella jos joku lauta ottaa silikonit.


      • dsflsdfd
        tirskisjne kirjoitti:

        Kai teil on kaasunaamarit yms ettette myrkytykseen kuole siel kaikenmaailman muovinkäryjen keskellä :D :D Pointsit sul. Vttu tää on naurettava keskustelu. Ahhahaahaa.. ampuis ittesä

        Niin ampuis itseäs, jos ei muuta osaa kirjotella...Plaah turhauttavaa tällanen Kyrvittää kyrpääkin tällanen....Kyrpii.... Laittakaa uusiksi etusivu, ei mitään tolkkua, sairasta jopa, vatvokaa jossain muualla keskenänne joilla se asia koskeekin...Ärsyttää tällanen saman asian toistelu...Naisena ja miehenä kaipaa uutta ideoivaa fiksulla tavalla tehtyä puheenaiheita...niitähän on kun osaa ottaa ne vaan esille jne.....Haloooo!


      • vaikka itselläni on silikon...
        rinnaton kirjoitti:

        Jep se on jokaisen oma asia paneeko silikonit. Mulla on niin pienet rinnat että ei voi käyttää edes rintsikoita. Siitä on ollut haittaa aina ja katseita on tullut. En voi kesällä kulkea topissa. Ei ole kiva katsella ja kadehtia toisten naisten rintoja. Mut ei auta, en ole vielä ottanut silikoneja ja ehkä en koskaan otakkaan. Pelkään terveyshaittaa. Totta että maailmassa on miljoona tärkeämpää asiaa, mutta ymmärrän todella jos joku lauta ottaa silikonit.

        Itse olen aina ollut luonnostani hoikka ja pienirintainen --kuppi AA, tai pieni A.. Otin sittemmin silikonit ja olen jotakuinkin B. Olen ollut tyytyvänen, mutta toisaalta myös ihailen "rinnattomia" naisia --kun ovat sinut asian kanssa ja se näkyy myös pukeutumisessa, niin ovat mielestäni erityisen kauniita -varsinkin, kun ikää alkaa tulla.. joskus hämmästyksekseni huomaan tuijottavani, mutta ihaillen.. ja hämmästelen ristiriitaa..


      • edelliseen..
        vaikka itselläni on silikon... kirjoitti:

        Itse olen aina ollut luonnostani hoikka ja pienirintainen --kuppi AA, tai pieni A.. Otin sittemmin silikonit ja olen jotakuinkin B. Olen ollut tyytyvänen, mutta toisaalta myös ihailen "rinnattomia" naisia --kun ovat sinut asian kanssa ja se näkyy myös pukeutumisessa, niin ovat mielestäni erityisen kauniita -varsinkin, kun ikää alkaa tulla.. joskus hämmästyksekseni huomaan tuijottavani, mutta ihaillen.. ja hämmästelen ristiriitaa..

        ja vielä jatkoa.. ennen silikoneja sain kyllä itsekkin myös ihailevia katseita -joskus jopa ääneen lausuttuja kehuja pienistä rinnoista.. silti -hassua kyllä- en varsinaisesti ole katunut proteesejani, mutta en varmaan enää jaksaisikäydä hommaa läpi.. Lähinnä pukeutuminen helpottui, kun ylä- ja alakroppa eivät ole enää eriparia.. lantioni on nimittäin aina hoikkudesta huolimatta ollut hyvun "kaareva" ja vyötärö kapea --siis tiimalasi ilman ylätiimaa : D..


      • masentunut(ko)
        rinnaton kirjoitti:

        Jep se on jokaisen oma asia paneeko silikonit. Mulla on niin pienet rinnat että ei voi käyttää edes rintsikoita. Siitä on ollut haittaa aina ja katseita on tullut. En voi kesällä kulkea topissa. Ei ole kiva katsella ja kadehtia toisten naisten rintoja. Mut ei auta, en ole vielä ottanut silikoneja ja ehkä en koskaan otakkaan. Pelkään terveyshaittaa. Totta että maailmassa on miljoona tärkeämpää asiaa, mutta ymmärrän todella jos joku lauta ottaa silikonit.

        ne silikonit sillä 3 lapsen jälkeen rintako ovat kooltaan aa-ja akuppiset eli eripariste ja todella kamalannäköiset tyhjät pussit vaan kun ei ole rahaa silikoneihin


      • äiti kuolleelle lapselle
        masentunut(ko) kirjoitti:

        ne silikonit sillä 3 lapsen jälkeen rintako ovat kooltaan aa-ja akuppiset eli eripariste ja todella kamalannäköiset tyhjät pussit vaan kun ei ole rahaa silikoneihin

        3 lasta ja toivottavasti terveitä...mutta silti häiritsee tyhjät pussit...


    • purjein

      TÄHÄN ASIAAN EI VOI MUUTA TODETA,KUN ....KÖYHÄ SE VIIMESILLÄÄN KOREILEE!!!!

    • Tiellä

      Mä oon tehny itelleni selväksi et jos joskus on NIIN mahottomasti rahaa et alkaa harkitsee itsensä kirurgista "korjailua", annan rahat hyväntekeväisyyteen koska siellä sitä rahaa TODELLA osataan arvostaa ja tulee parempi mieli hetkessä. Joskus voi tuijottaa muutakin kuin sitä omaa napaa tai rintamusta...

    • Ennen nuori...

      Olisit ollut tyytyväinen itseesi.En ymmärä nykyajan naiset,kaikki on minun silmissä hyvän näköisiä,mutta missä luuraa itseluottamus?Herätys naiset,lopettakaa hössötys silikoneista ja kaikki nämä kauneusleikkaukset ym.ym.Terv.61v.mummo.Ennen olin nuori ja kaunis,nyt olen vaan "kaunis"

    • Colt Hayate

      Minkä takia pitää jokku silikoonit hankkia!! sen takia ko et miehet kuolais perään!?!?!? HEH sen voin sanua jos saatte miehen rinnoilla nii ne ei muuta ku seurustelee teijän rintojen kans jos ei muun...NAURETTAVAA jos suoraan sanon...nostakaa itsetuntoa ja olkaa tyytyväine itteenne...ei ne rinnat elämää kuljeta!!!!

      • xyc

        Järkevin kirjoitus koko ketjussa. Rinnat tosiaan kuljettaa näitä naisia ja auta armias, kun se aika koittaa, kun kroppa alkaa oikeasti vanhenemaan. Koska se on luonnon laki.


      • >>ccq
        xyc kirjoitti:

        Järkevin kirjoitus koko ketjussa. Rinnat tosiaan kuljettaa näitä naisia ja auta armias, kun se aika koittaa, kun kroppa alkaa oikeasti vanhenemaan. Koska se on luonnon laki.

        Tunnen hyvin noin 60v että kroppa ei ole kun 25v mitä sitten olen helvetin tyytyväinen nainen,lopettakaa ruikuttaminen nuoret naiset,nostakaa itseluottamus se on paras lääke ja nokka pystyyn.


      • ...

        Jos nainen on ihan lauta niin ei silloin osaakovin itsevarmakaan olla. En itsekään pidä mistää ylimääräisistä "kauneusleikkauksista" mutta ymmärrän kyllä jos jotkut niitä haluavat tehdä. jos nainen on täysin rinnaton niin miettikääpä kuinka hankalaa imettäminen on? tai kuinka alhaalla itsetunto on??


      • kaikkea sitä... :D
        ... kirjoitti:

        Jos nainen on ihan lauta niin ei silloin osaakovin itsevarmakaan olla. En itsekään pidä mistää ylimääräisistä "kauneusleikkauksista" mutta ymmärrän kyllä jos jotkut niitä haluavat tehdä. jos nainen on täysin rinnaton niin miettikääpä kuinka hankalaa imettäminen on? tai kuinka alhaalla itsetunto on??

        pienillä rinnoilla. silikoneilla imetys ei välttämättä onnistu.


      • lehmä
        ... kirjoitti:

        Jos nainen on ihan lauta niin ei silloin osaakovin itsevarmakaan olla. En itsekään pidä mistää ylimääräisistä "kauneusleikkauksista" mutta ymmärrän kyllä jos jotkut niitä haluavat tehdä. jos nainen on täysin rinnaton niin miettikääpä kuinka hankalaa imettäminen on? tai kuinka alhaalla itsetunto on??

        vaavit nykyään nautiskelevat. Luulin, että äidinmaitoa. Se muuten tulee maitorauhasista eikä silikonista.


      • kyllä
        kaikkea sitä... :D kirjoitti:

        pienillä rinnoilla. silikoneilla imetys ei välttämättä onnistu.

        imettäminen onnistuu vaikka on silikoonirinnat,hävetkää te irvailiat!!!!


      • ---------------------------...

        Miehiä miellyttääkseenkö ne silikonit pitäisi jättää ottamatta? Aika naurettavaa jos mies seurustelee naisen kanssa vain luomurintojen takia. Nostakaa itsetuntoa, niin ei tarvitse jatkuvasti miellyttää muita ja haukkua eri ratkaisuja tekeviä.


      • Nimetön
        lehmä kirjoitti:

        vaavit nykyään nautiskelevat. Luulin, että äidinmaitoa. Se muuten tulee maitorauhasista eikä silikonista.

        Kirjoitin ton imetysjutun tuohon, mutta ilmeisesti turhan epäselvästi!

        Eli: Siskoni on noin 155cm ja TODELLA HOIKKA! aikaisemmin hänellä ei ollut rintoja laisinkaan ja nännitkin TODELLA OLEMATTOMAT, joilla olisi ollut mahdotonta imettää! tai no ei mahdotonta mutta vaikeaa ja olisi tehnyt todella kipeää! JA NÄIN SANOI MYÖS LÄÄKÄRI!

        Enkä ole missään vaiheessa sanonut että maito tulisi silikoneista! :D

        Miettikää itseänne imettämässä pientä vauvaa ja teillä on samankokoiset "rinnat" kuin laihalla miehellä! SE VARMASTI ON VAIKEAA! varsinkin ensimmäisen lapsen kohdalla kun se on molemmilta harjoittelua ja tutustumista siihen että mites tää homma sujuukaan!

        ENKÄ ole mies! olen aikas nuori yhden lapsen ÄITI!! Ja suunnitelmissani ei ollut ottaa silikonia penikseeni.. :DD


    • ............

      vittuako sä tänne tuut rinnoistas ruikuttamaan? mene sille lääkärilles vikisemään!!!!

    • Mimmu

      Olen nelikymppinen rinnaton pienikokoinen nainen (150 cm ja 40 kg, aina luonnostani ollut petit). Naiseus tai niiden tissien puuttuminen tuntuu joskus olevan enemmän muiden kuin itseni ongelma. Jossain vaiheessa harkitsin silikonirintojen laitattamista, mutta onneksi tulin järkiini - liian paljon riskejä. Olen ratkaissut ongelman liiveihin laitettavilla silikonitäytteillä, niitä saa erikokoisia mielialan mukaan - baariin vähän muhkeammat kuin arkeen. Menee täydestä, mutta aiheuttaa myös noloja tilanteita makkarin puolella... Mitäs mieltä miehet ovat tällaisesta "huijaamisesta" terveytensä säilyttämiseksi??

      • mies 26v

        tuollainen on oikein järkevää. ei terveysriskejä ja saa lisää itseluottamusta :) ja jos makkarin puolella tulee järkytys "eiks ne oikeesti ollukkaa noin isot" niin sit täytyy olla melko pinnallinen mies. minua ei tuollanen ainakaan haittaa, itse olen yleensä sen naisen kanssa, en niiden rintojen!


      • mie44

        Ratkaisusi ei silikoneille on oikea. Melkein kaikille on tullut ennemmin tai myöhemmin ongelmia niiden kanssa.

        Sitä paitsi kiinteä (=lauta) nainen on seksikäs ja hyvännäköinen!


      • sitten
        mie44 kirjoitti:

        Ratkaisusi ei silikoneille on oikea. Melkein kaikille on tullut ennemmin tai myöhemmin ongelmia niiden kanssa.

        Sitä paitsi kiinteä (=lauta) nainen on seksikäs ja hyvännäköinen!

        kun lauta menee uimahalliin. Moni nainen jolla on olemattomat rinnat ei halua käydä koskaan uimahallissa kun häpeää itseään. Silikoneilla tulee itseluottamusta lisää valtavasti.


      • meno..
        sitten kirjoitti:

        kun lauta menee uimahalliin. Moni nainen jolla on olemattomat rinnat ei halua käydä koskaan uimahallissa kun häpeää itseään. Silikoneilla tulee itseluottamusta lisää valtavasti.

        ..varmasti ihan sivuseikka. Kenellä liikaa, kenellä liian vähän.. Selluliitit, ihottumat, karvoitukset yms. Jokaisella ihmisellä omat ongelmansa.


      • Mimmu
        sitten kirjoitti:

        kun lauta menee uimahalliin. Moni nainen jolla on olemattomat rinnat ei halua käydä koskaan uimahallissa kun häpeää itseään. Silikoneilla tulee itseluottamusta lisää valtavasti.

        Mentyäni arkana uimahalliin sain jopa ihailua osakseni muiden tuntemattomien naisten suusta - "voi että olet siro ja näpsäkkä", "ole onnellinen pienistä nomparelleistasi, katso mun utareita, aina selkä kipeä...". Se on vain siitä kiinni, miten vartaloasi kannat! Ryhdikkäänä pienetkin rinnat näyttävät isommilta. Jollei oma polla kestä tuota rinnattomuutta, pitää mennä pollatohtorille eikä uimahalliin...


      • Mimmu
        mie44 kirjoitti:

        Ratkaisusi ei silikoneille on oikea. Melkein kaikille on tullut ennemmin tai myöhemmin ongelmia niiden kanssa.

        Sitä paitsi kiinteä (=lauta) nainen on seksikäs ja hyvännäköinen!

        On tästä pienuudesta joskus ollut hyötyäkin: eräs naisille Taivaan lahjaksi itseään luuleva köriläs kehtasi kerran ravintolassa arvostella vartaloani ja pienessä maistissa annoin nyrkin puhua... Jätkälle musta silmä ja minulle baarimikolta ilmainen kierros! Meidän ei tarvitse sietää mitään paskanjauhamista miehiltä, jollei kelpaa Luojan luomana niin NEXT!


      • mutta...
        Mimmu kirjoitti:

        Mentyäni arkana uimahalliin sain jopa ihailua osakseni muiden tuntemattomien naisten suusta - "voi että olet siro ja näpsäkkä", "ole onnellinen pienistä nomparelleistasi, katso mun utareita, aina selkä kipeä...". Se on vain siitä kiinni, miten vartaloasi kannat! Ryhdikkäänä pienetkin rinnat näyttävät isommilta. Jollei oma polla kestä tuota rinnattomuutta, pitää mennä pollatohtorille eikä uimahalliin...

        mikäpä se kuppikokosi sitten oli? Ei varmaan kukaan uimahallissa olisi minua ihaillut, painoindeksi 30 pintaan ja olemattomat rinnat. Nyt sulaudun muiden naisten joukkoon kun on sentään normaalikokoiset rinnat. Eikä siihen olisi auttanut mikään pollatohtori, jos joka kerran saisit pitkiä katseita ja kummastelua, jopa säälittelyä. Oma ratkaisuni oli paljon helpompi. Noudatin osittain ehdotustasi ja olin pois sieltä uimahallista. Ei kauheasti huvittanut uimahallikäynnit ennen silikoneja.


      • voi vi...u näitä
        mies 26v kirjoitti:

        tuollainen on oikein järkevää. ei terveysriskejä ja saa lisää itseluottamusta :) ja jos makkarin puolella tulee järkytys "eiks ne oikeesti ollukkaa noin isot" niin sit täytyy olla melko pinnallinen mies. minua ei tuollanen ainakaan haittaa, itse olen yleensä sen naisen kanssa, en niiden rintojen!

        ai että jos nainen laittaa silikonitissiliivit huijatakseen miestä, niin se on tervettä ja hyvää. Mutta jos mies kiinnostuu isommasta povesta ja sitten pettyy sen olleeenkin kusetusta, on pinnallinen paska?
        Voi poika parka. Kasvata kivekset. Kyllä mies saa olla mies ja nainen saa olla nainen. Siinä ei ole mitään pinnallista


      • joopa joo
        mutta... kirjoitti:

        mikäpä se kuppikokosi sitten oli? Ei varmaan kukaan uimahallissa olisi minua ihaillut, painoindeksi 30 pintaan ja olemattomat rinnat. Nyt sulaudun muiden naisten joukkoon kun on sentään normaalikokoiset rinnat. Eikä siihen olisi auttanut mikään pollatohtori, jos joka kerran saisit pitkiä katseita ja kummastelua, jopa säälittelyä. Oma ratkaisuni oli paljon helpompi. Noudatin osittain ehdotustasi ja olin pois sieltä uimahallista. Ei kauheasti huvittanut uimahallikäynnit ennen silikoneja.

        Siro ja näpsäkkä, kyllähän ne pienet tissit ruipeloilla menee, mutta korkeamman painoindeksin omaavaa katsotaan paheksuen ja tirskuen; kuin tuhti pikkupoika tisuineen. charming.


    • ..ei ole ongelmia rintojen kook suhteen ja pieni rintaisille naisille vinkiksi, että rinnat saa näyttämään suuremmilta kun reenaa kuntosalilla rintalihasta..hyvä ohjaaja kyllä näyttää liikkeet..Tsemppiä kaikille naisille!

      • sen erottaa

        mikä on treenattua rintalihasta ja mikä todellista rintarauhasta


      • outojuttu

        ÄLY TÖNTÄ


    • Busty

      Mua askarruttaa aiheeseen liittyen, että jos haluaa saada omat DD80-kokoisensa terhakammiksi (toi ikä alkaa tehostaa painovoiman vaikutusta ja treeni ei enää pelkästään tehoa) niin onko olemassa leikkausta jolla toivotun efektin saisi ilman implantteja? Ja että kuppikoko pysyis kuitenkin siellä D-DD linjalla?

      • hjjlö

        itekki teki mieli saada omat 85 F (luomut) vähä terhakammaksi tai muutama kuppi pois. jatkuva selkäsärky päällä ko tissit painaa..


      • Ja nyt tyytyväinen

        Hei
        Itse kävin ottamassa reilu vuosi sitten silikonit 7v mietinnän jälkeen. Minusta pienet rinnat ovat äärettömän kauniit, mutta minulla rinnat olivat molemmat ulospäin sojottavat suiperot, jos sitä osaa ees selittää tarpeeksi hyvin:). Kokoa niillä oli silloin 80A, ja siinäkin oli tyhjää yläpuolella. Ne eivät enää olleet kauniit mielestäni. Lisäksi lääkärini sanoi, että minulla on rintojen välissä jokin ns.kauneusvirhe (syvempi kuin normaalisti), jota en kyllä itse huomaa.

        Miehelleni olisin kelvannut ja hän sanoi, ettei missään nimessä hänen takiaan saa laittaa niitä. Ja enkä olisi kyllä kenenkään kaksilahkeisen vuoksi laittanutkaan. Olen nyt tyytyväinen 80C-kuppeihin, eikä nämä näytä todellakaan miltään isoilta, vaan ihan normaaleilta.

        Aluksi harmittelin aivan kamalasti, että miksi näistä ei tullutkaan sitä D-kuppia, mistä haaveilin (ja lääkärikin sanoi, että pieni D-kuppi). Kävin Tallinnassa leikkauksessa, ja laitettiin 400cc, mikä oli maximi minun kohdallani laittaa.

        Se riippuu myös paljon rintojen muodosta mikä on lopputulos. Eräs ystäväni kävi laittamassa 300cc (?) ja sama kuppikoko kuin minulla, mutta lopputulos olikin sitten melkein DD!

        Ennakkoluuloja on näissä asioissa monella. Itselläkin oli, mutta paljon netissä pyörittyäni ja kokemuksia luettuani huomasin, että hei, hehän ovat aivan tavallisia ihmisiä, jotka näitä laittaa, eikä kaikki suinkaan tee sitä miellyttääkseen miehiä!

        Toivon kuitenkin, että hetken mielijohteesta kukaan ei ryhtyisi "huvin vuoksi" suurentelemaan rintojaan. se on totta, että maailmassa on paljon tärkeämpääkin kuin tissit, mutta... Tätä "silikonimaailmaa" ei oikein muut ymmärrä, ellei ole itse joutunut miettimään asioita...


      • hjjlö kirjoitti:

        itekki teki mieli saada omat 85 F (luomut) vähä terhakammaksi tai muutama kuppi pois. jatkuva selkäsärky päällä ko tissit painaa..

        Itselläni on 75F, ja olen miettinyt itse usein pienennys leikkausta. On lievästi ikävää mennä ostamaan kun ei löydy hyvän näköisiä rintaliivejä vain ja ainoastaan mamma mallisia. Sitä tahtois ostaa joskus jotain kaunista, mutta ei löydy. Joten pieni rintaiset olkaa kiitollisia teille löytyy sentään kauniita rintaliivejä eikä pääasiassa pelkästään mamma malleja. :)


      • joo69
        Ja nyt tyytyväinen kirjoitti:

        Hei
        Itse kävin ottamassa reilu vuosi sitten silikonit 7v mietinnän jälkeen. Minusta pienet rinnat ovat äärettömän kauniit, mutta minulla rinnat olivat molemmat ulospäin sojottavat suiperot, jos sitä osaa ees selittää tarpeeksi hyvin:). Kokoa niillä oli silloin 80A, ja siinäkin oli tyhjää yläpuolella. Ne eivät enää olleet kauniit mielestäni. Lisäksi lääkärini sanoi, että minulla on rintojen välissä jokin ns.kauneusvirhe (syvempi kuin normaalisti), jota en kyllä itse huomaa.

        Miehelleni olisin kelvannut ja hän sanoi, ettei missään nimessä hänen takiaan saa laittaa niitä. Ja enkä olisi kyllä kenenkään kaksilahkeisen vuoksi laittanutkaan. Olen nyt tyytyväinen 80C-kuppeihin, eikä nämä näytä todellakaan miltään isoilta, vaan ihan normaaleilta.

        Aluksi harmittelin aivan kamalasti, että miksi näistä ei tullutkaan sitä D-kuppia, mistä haaveilin (ja lääkärikin sanoi, että pieni D-kuppi). Kävin Tallinnassa leikkauksessa, ja laitettiin 400cc, mikä oli maximi minun kohdallani laittaa.

        Se riippuu myös paljon rintojen muodosta mikä on lopputulos. Eräs ystäväni kävi laittamassa 300cc (?) ja sama kuppikoko kuin minulla, mutta lopputulos olikin sitten melkein DD!

        Ennakkoluuloja on näissä asioissa monella. Itselläkin oli, mutta paljon netissä pyörittyäni ja kokemuksia luettuani huomasin, että hei, hehän ovat aivan tavallisia ihmisiä, jotka näitä laittaa, eikä kaikki suinkaan tee sitä miellyttääkseen miehiä!

        Toivon kuitenkin, että hetken mielijohteesta kukaan ei ryhtyisi "huvin vuoksi" suurentelemaan rintojaan. se on totta, että maailmassa on paljon tärkeämpääkin kuin tissit, mutta... Tätä "silikonimaailmaa" ei oikein muut ymmärrä, ellei ole itse joutunut miettimään asioita...

        Voihan sitä hankkia silikonit karkottaakseen miehet. Tai ainakin omalla kohdalla tämä pätee. Jos heikko itsetunto vaivaa eikä ole muuta mietittävää kuin omat tissit niin eipä ole mun nainen. Toki pahoissa kauneusvirheissä se on jollain tapaa perusteltua. Mutta se että suurennetaan hinkkejä suurentamisen ilosta on mielestäni kohtuullisen aivotonta touhua.


      • se olla
        joo69 kirjoitti:

        Voihan sitä hankkia silikonit karkottaakseen miehet. Tai ainakin omalla kohdalla tämä pätee. Jos heikko itsetunto vaivaa eikä ole muuta mietittävää kuin omat tissit niin eipä ole mun nainen. Toki pahoissa kauneusvirheissä se on jollain tapaa perusteltua. Mutta se että suurennetaan hinkkejä suurentamisen ilosta on mielestäni kohtuullisen aivotonta touhua.

        aivotontakin, rintoja suurennetaan ylikokoisiksi ihan suurentamisen ilosta. Mutta tietääkseni suurin osa suomalaisista naisista haluaa vain ne menetetyt rintansa takaisin tai olemattomat normaaleiksi. Onneksi nämä järkevät tapaukset eivät näy päälle ja voit "erehtyä" pitkäänkin seurusteluun tällaisen naisen kanssa. Siinä onkin periaatteillesi kova paikka, kun hienoksi ja järkeväksi kokemasi nainen joskus tunnustaakin omaavansa silikonit. Muuttuko hän sillä hetkellä aivottomaksi, vaikka seurustelussa olisit todennut aivan toista.


    • knklfvdmkl

      Otin virossa rinnat, mutta lääkäri erehtyi ja laittoi rinnat perseeseeen... mutta muuten

    • HEITÄT???!!

      NOINKO KANNUSTAT NYKY NUORIA? HÄPEÄ!! "NYT ON NIIN KURJAA KUN SILIKONIT ON HUONOT VOI VOI KUN HARMITTAA" MITÄS MENIT OTTAMAAN. OMA MOKAS! KÄRSI SIITÄ!! OLKAA YLPEITÄ SIITÄ MITÄ OLETTE! VAIKKA OLIS MITEN VAIKEETA. PÄÄ PYSTYYN! MIETTIKÄÄHÄN MITÄ MUILLA EI OLE JA MITÄ TEILLÄ ON!! JÄRKI KÄTEEN.

      • oma_han

        se on asia mitä kehollansa tekee. Anna nyt jonkin aikaa olla ja ota myöhemmin isommat, kiva niitä on katsella...mitä ei nainen miehen eteen tekis ;)


    • luomua kaikki

      Semmostahan se on nykyaikana,ei tiedä kuka on aidosti se mitä on.On tekokynsiä,hiuslisäkkeitä,pidennettyjä ripsiä,litistäviä alusasuja,silikonirintoja,peppua kohottavia housuja..huh huh.Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei moisia tarvitse.
      Ja kun miehetkin meinaa jo samaan hullutukseen mennä mukaan.
      Ajatelkaas kun ihminen vanhenee,sitä ei voi estää millään...miten käy kaikkien leikkausten sitten?Rupsahtaako iho sit oikein kunnolla?Meillä on tulevaisuudessa paljon leikeltyjä ja lävistyksiä ja tatuointeja täynnä olevia mummoja ja pappoja.
      Luomu ja liikunta kunniaan!

      • käytetty korsetteja

        tai peruukkeja ja kiinalaisilla naisilla typistetty jalkateriä..??! Tv:n syytä kaikki!!! Naiset haluaa aina näyttää paremmilta kuin kanssasiskonsa ja töllön avulla on nyt nähty kuinka "hienoja "leikattuja naisia onkaan..
        Itseä ainakin ottaa päähän ku mallit ja muut näyttää niin hiton hyvältä, että itse kalpenee rinnalla. Itse olen 168 cm ja 55kg kaksi lasta synnyttänyt ja molempia vuoden imettänyt. Ennen lapsia tissit kuppikokoa A ja nyt imetyksen jälkeen kokoa B. Ja nyt tyytyväinen vaikka vähän löysemmät ovatkin.. =)Olkaa luomuja ja tehkää lapsia!!


      • LOUKKAA
        käytetty korsetteja kirjoitti:

        tai peruukkeja ja kiinalaisilla naisilla typistetty jalkateriä..??! Tv:n syytä kaikki!!! Naiset haluaa aina näyttää paremmilta kuin kanssasiskonsa ja töllön avulla on nyt nähty kuinka "hienoja "leikattuja naisia onkaan..
        Itseä ainakin ottaa päähän ku mallit ja muut näyttää niin hiton hyvältä, että itse kalpenee rinnalla. Itse olen 168 cm ja 55kg kaksi lasta synnyttänyt ja molempia vuoden imettänyt. Ennen lapsia tissit kuppikokoa A ja nyt imetyksen jälkeen kokoa B. Ja nyt tyytyväinen vaikka vähän löysemmät ovatkin.. =)Olkaa luomuja ja tehkää lapsia!!

        Kaikki naiset eivät pysty tekemään lapsia, eivätkä siis imetäkään. Kaikilla ei ole myöskään kilotolkulla läskiä tisseissään. Olepa siinä sitten luomua lautarintoinesi. Ei siinä tunne enää olevansa edes kunnon nainenkaan.


    • :haahaa:

      Onneks mul on luonnostaa C85! :D vähä ku kuntoilen nii oon HOT! XD

    • en ole

      tyytyväinen rintoihisi

    • Joku vaan

      Naiset eivät koskaan ole tyytyväisiä mihinkään, tästä saan taas pontta ikuisesti yksinoloon, kiitos :D

    • Mies40vv

      Silikonirintoja turhempia ja tarpeettomampia ei tule mieleeni.
      Useimmille ne aiheuttavat ennemmin tai myöhemmin terveydellisiä ongelmia.
      Rinnathan on rasvaa joten on luonnollista että hoikalla naisella on pienet rinnat ja näyttää tosi hassulta kun muuten hoikalla naisella on isot puskurit.
      Hoikka, kiinteä nainen on seksikäs ja hyvännäköinen!

      • Janne.

        Voiko olla tyhmempää kuin pilata kauniit pienet rinnat muovilla? Typerääkin typerämpää. Mielestäni pienet kiinteät rinnat on paljon kauniimmat kuin suuret, puhumattakaan siitä että niiden sisään on tungettu jotain muovia. :/


      • seli...
        Janne. kirjoitti:

        Voiko olla tyhmempää kuin pilata kauniit pienet rinnat muovilla? Typerääkin typerämpää. Mielestäni pienet kiinteät rinnat on paljon kauniimmat kuin suuret, puhumattakaan siitä että niiden sisään on tungettu jotain muovia. :/

        Kyllä sitä selitellään syvällä rintaäänellä että pienet rinnat on hyvät. Mutta jos sulla onkin isommat rinnat kuin naisellasi, miten sitten suu pannaan. Kaikille ei kasva luonnostaan niitä jättimeijereitä, vaan muistuttaa enemmän miehen rintaa.


    • West

      Tekevälle sattuu, kuitenkin toivon kaiken käyvän sinulle hyvin loppujen lopuksi!?
      Toivottavasti tiedät ettei rintojesi koko kiinnosta suurinta osaa miehistä! Monesti pienemmän kuin 'liian' suurehkot!
      Tsemppiä sinulle, toivon että saat vielä joku pv mielen rauhan rintojesi suhteen!?
      Terv. -Sami-

    • Aatami

      Jumala loi naisen miehen kylkiluusta. Juma lauta, laita nasta lautaan. Jos ei ole tissejä, kannattaisiko treenata lisää ja kasvattaa parta.

    • BlueAngel-89

      En ole itsekkään tyytyväinen rintoihini.
      Ne ovat liian riiput ja erikokoiset.
      Ennemminkin olisin lauta kuin tämän näköinen.

      Nämä ryntäiden suurennys operaatiot tuntuvat olevan semmoiseia leikkauksia missä asiakas ei välttämättä aina ole tyytyväinen jos ihan nolla rinnoista lähdetään tekemään B tai C kuppia.
      Tilanteessasi tulee aika paljon rahan tuhlausta.
      Jos kukaan ei huomaa niide nolevan oudot niin unohda korjaus leikkaus.
      Sillä jos kukaan muu ei sitä näe niin se on parempi niin.

      • kortsikka

        itsellä vieläkin isot rinnat ei ne mihinkään lapsen teon myötä hävinny. Hieman veltostuivat mutta oikeilla rintaliiveillä niistä saa pyöreän kauniit.

        Noista silkkareista kun julkkikset ovat niitä lehtien sivuilla esitelleet, olen usein miettinyt vasataavaa.. mikä on se kovemman näköinen pengermä joka rinnoista pullistelee. Onko se just se silkkari joka näkyy vai jotakin kovettumaa? Tosi usealla sellainen näkyy rintaranganpuolelta, eikä se ole nätti näky. Niin ja monen rinnat näyttävät niin pingottuneelta ja ihokin muoviselta. Vai onko sitten kuviin rintoja rasvailtu, että näyttävät miesten mieleen himottavimmilta.
        Pitää varmaan tehdä tutkimus silikonirintojen saloista.


      • BlueAngel-89
        kortsikka kirjoitti:

        itsellä vieläkin isot rinnat ei ne mihinkään lapsen teon myötä hävinny. Hieman veltostuivat mutta oikeilla rintaliiveillä niistä saa pyöreän kauniit.

        Noista silkkareista kun julkkikset ovat niitä lehtien sivuilla esitelleet, olen usein miettinyt vasataavaa.. mikä on se kovemman näköinen pengermä joka rinnoista pullistelee. Onko se just se silkkari joka näkyy vai jotakin kovettumaa? Tosi usealla sellainen näkyy rintaranganpuolelta, eikä se ole nätti näky. Niin ja monen rinnat näyttävät niin pingottuneelta ja ihokin muoviselta. Vai onko sitten kuviin rintoja rasvailtu, että näyttävät miesten mieleen himottavimmilta.
        Pitää varmaan tehdä tutkimus silikonirintojen saloista.

        "Niin ja monen rinnat näyttävät niin pingottuneelta ja ihokin muoviselta. Vai onko sitten kuviin rintoja rasvailtu, että näyttävät miesten mieleen himottavimmilta. "

        Ikävä kyllä olen kuullut että näitä naikkosia "uitetaan" öljyssä.
        Iho näyttää pienen rusketuksen kanssa oikein "seksikkäältä" kun paikkoihin on hierottu öljyä...


      • ....
        kortsikka kirjoitti:

        itsellä vieläkin isot rinnat ei ne mihinkään lapsen teon myötä hävinny. Hieman veltostuivat mutta oikeilla rintaliiveillä niistä saa pyöreän kauniit.

        Noista silkkareista kun julkkikset ovat niitä lehtien sivuilla esitelleet, olen usein miettinyt vasataavaa.. mikä on se kovemman näköinen pengermä joka rinnoista pullistelee. Onko se just se silkkari joka näkyy vai jotakin kovettumaa? Tosi usealla sellainen näkyy rintaranganpuolelta, eikä se ole nätti näky. Niin ja monen rinnat näyttävät niin pingottuneelta ja ihokin muoviselta. Vai onko sitten kuviin rintoja rasvailtu, että näyttävät miesten mieleen himottavimmilta.
        Pitää varmaan tehdä tutkimus silikonirintojen saloista.

        ...en jaksanut millään lukea kaikkia viestejä (jotka pienirintaiset olivat kirjoittaneet), mutta ne jotka lukaisin, olivat kaikki hoikilta tai muuten timmissä kunnossa olevilta pienirintaisilta naisilta. Löytyykö muita, jotka kärsivät pienistä rinnoista muuten massiivisemman ruumiinrakenteen (pitkä, roteva, mahaa tms.) vuoksi? En vähättele hoikkien rinnattomuutta, mutta kyllä ne pienet rinnat minun silmissäni sopusuhtaisemmilta laihoilla näyttävät kuin normaalin-tai normaalia tukevamman kokoisilla....


      • pienistä
        .... kirjoitti:

        ...en jaksanut millään lukea kaikkia viestejä (jotka pienirintaiset olivat kirjoittaneet), mutta ne jotka lukaisin, olivat kaikki hoikilta tai muuten timmissä kunnossa olevilta pienirintaisilta naisilta. Löytyykö muita, jotka kärsivät pienistä rinnoista muuten massiivisemman ruumiinrakenteen (pitkä, roteva, mahaa tms.) vuoksi? En vähättele hoikkien rinnattomuutta, mutta kyllä ne pienet rinnat minun silmissäni sopusuhtaisemmilta laihoilla näyttävät kuin normaalin-tai normaalia tukevamman kokoisilla....

        rinnoista, vaikka sivuprofiili ei tod ole sopusuhtainen. tykkään pienistäni (eikä ole kukaan valittanu ;)) ja silikoneja en laittais vaikka maksettais! enempi haittaa mahamakkarat ja iso takalisto (vaikka eipä ole valitettu niistäkään:)), mutta ittepähän "kärsin", kerran ei hirveesti ole huvittanu asialle mtn tehdä :)liikkua siis enempi ja herkutella vähempi...
        muuten ihan sama mihin tyypit rahansa laittaa, jokaisen oma asia. omani menee esim. niihin tatuointeihin :)
        turhuuksista saanee moni oman osansa, kauneuskirurgia ei liene ainoa turha asia tässä maailmassa?


      • toinen.
        .... kirjoitti:

        ...en jaksanut millään lukea kaikkia viestejä (jotka pienirintaiset olivat kirjoittaneet), mutta ne jotka lukaisin, olivat kaikki hoikilta tai muuten timmissä kunnossa olevilta pienirintaisilta naisilta. Löytyykö muita, jotka kärsivät pienistä rinnoista muuten massiivisemman ruumiinrakenteen (pitkä, roteva, mahaa tms.) vuoksi? En vähättele hoikkien rinnattomuutta, mutta kyllä ne pienet rinnat minun silmissäni sopusuhtaisemmilta laihoilla näyttävät kuin normaalin-tai normaalia tukevamman kokoisilla....

        Minä olen myös pitkä ja roteva ja sitä mahaakin löytyy. Siksi ne surkean pienet rinnat olivat todella häiritsevät. Nyt vartalo näyttää tasapainoiselta, eikä silti ole mitkään jättirinnat vaan normaalikokoiset.


      • on...
        pienistä kirjoitti:

        rinnoista, vaikka sivuprofiili ei tod ole sopusuhtainen. tykkään pienistäni (eikä ole kukaan valittanu ;)) ja silikoneja en laittais vaikka maksettais! enempi haittaa mahamakkarat ja iso takalisto (vaikka eipä ole valitettu niistäkään:)), mutta ittepähän "kärsin", kerran ei hirveesti ole huvittanu asialle mtn tehdä :)liikkua siis enempi ja herkutella vähempi...
        muuten ihan sama mihin tyypit rahansa laittaa, jokaisen oma asia. omani menee esim. niihin tatuointeihin :)
        turhuuksista saanee moni oman osansa, kauneuskirurgia ei liene ainoa turha asia tässä maailmassa?

        A-B kuppi. Isoja en halua terveyttä haittaamaan kun on selkä muutenkin kipeä.. Kyllä silti harmittaa kun takalisto on niiin iso verrattuna muuhun vartaloon. Paidat kokoa 36, housut 38. Pieni päärynäilmiö :( Yleesä kokoni on joku 70A. Perinnöllinen perse.


      • .....
        toinen. kirjoitti:

        Minä olen myös pitkä ja roteva ja sitä mahaakin löytyy. Siksi ne surkean pienet rinnat olivat todella häiritsevät. Nyt vartalo näyttää tasapainoiselta, eikä silti ole mitkään jättirinnat vaan normaalikokoiset.

        olet ottanut silikonit? saanko udella aikaisempaa kuppikokoasi ja minkä kokoiset leikkauksen jälkeen? helpottivat elämää? miltä muutos tuntui? rintojen päivittäinen ajatteleminen/muihin vertaileminen loppui?
        olen itse miettinyt todella pitkään niiden hankkimista ihan mielenrauhani vuoksi.


      • toinen.
        ..... kirjoitti:

        olet ottanut silikonit? saanko udella aikaisempaa kuppikokoasi ja minkä kokoiset leikkauksen jälkeen? helpottivat elämää? miltä muutos tuntui? rintojen päivittäinen ajatteleminen/muihin vertaileminen loppui?
        olen itse miettinyt todella pitkään niiden hankkimista ihan mielenrauhani vuoksi.

        Aikaisempi kuppikoko AA, leikkauksen jälkeen B. Tunnen itseni naiselliseksi, eikä tarvitse enää ajatella rintoja.


    • pimara

      jyrkkä mielipiteeni on,että vasta sitten jos sairauden (rintasyöpä)vuoksi on joutunut menettämään rintansa kannattaa harkita moisia suuria leikkauksia.Eikä sittenkään ole pakollista.Kokemuksen syvällä rintaäänellä!
      Tsemppiä sinulle,suosittelen että tyydyt tähän ensimmäiseen leikkaukseen.

      • Hyvät naiset

        panko niitä silikoneja kyllä naisen rinnat ovat aina kauniit ja ne pinkeät silkonit todella rumia vaikka pienetkin korjaukset..
        pienentää voi jos ikä alkaa painaa ja tissit muistuttaa kärpäslätkää...


    • nyt..

      fittuhun jo nuo silikoonilla pelleilyt..Sillä ei ole mitään väliä onko lauta pullero tai joku muu kunhan vaan on AITO!

    • roosa77

      Osaisitko mitenkään sanoa, että paljonko nuo silikoonit keskimäärin maksavat?

    • vaikka

      harkita ensin jotai psykiatria jos pienet rinnat vaivaa.. ei kaikki oo tisseistä kiinni, elämässä on paljon muutakin..
      t:pikku tissi

    • traumakirurgia

      Rintasyöpään sairastuu 4000 naista vuosittain. Viitsivät turhamaiset, vielä terveet naiset elää etsikkoaikaa rintojensa ympärillä: "en ole tyytyväinen rintoihini"-leikittelyä/leikkelyä.

      Turhiskirurgia pitäisi kieltää lailla ja käyttää kirugiset taidot eettisesti oikeisiin kohteisiin.

      • the-neutron-bomber

        eikö jokaisella ole oikeus tehdä keholleen mitä vain eihän se toisille kuulu mitä sitä tekee itselleen. mielestäni niillä jotka arvostelevat muiden tekemiä valintoja voisivat itse katsoa peiliin... Ja jos joku tänne vastaa vaikka moittimis mielessä se voisi olla rakentavaa kritiikkiä eikä yleistämistä ja V*****lua.

        Turhiskirurgiaa ei ole olemassakaan ja mikä on eettisesti oikea kohde jos turhiskirusgia kiellettäisiin niin miljoonalta amerikkalais kirurgilta menisi työpaikka, tällä tarkoitan sitä että aina voisi etukäteen miettiä tällaisten "kieltojen" seurauksia.


      • ihqbejbehh
        the-neutron-bomber kirjoitti:

        eikö jokaisella ole oikeus tehdä keholleen mitä vain eihän se toisille kuulu mitä sitä tekee itselleen. mielestäni niillä jotka arvostelevat muiden tekemiä valintoja voisivat itse katsoa peiliin... Ja jos joku tänne vastaa vaikka moittimis mielessä se voisi olla rakentavaa kritiikkiä eikä yleistämistä ja V*****lua.

        Turhiskirurgiaa ei ole olemassakaan ja mikä on eettisesti oikea kohde jos turhiskirusgia kiellettäisiin niin miljoonalta amerikkalais kirurgilta menisi työpaikka, tällä tarkoitan sitä että aina voisi etukäteen miettiä tällaisten "kieltojen" seurauksia.

        Siis mua vaan naurattaa tää koko ketju,
        a.) jos silikoneja kritisoi, on VARMASTI kateellinen
        b.) jos silikoneja kannattaa, on epävarma itsestään

        Musta silikonit on jotain niin turhaa, Afrikassa lapset kuolee nälkään ja täällä itketään kun on niin pienet tissit. No on ne sielläki pienet ku niillä ei oo ruokaa.
        Mut siis, mulla on joku A-B75 mut siis mä oon tosi lyhyt (siis ihan kääpiömäisen pieni 107cm) niin se näyttää ihan normaalilta ja hyvältä. C-D näyttäisi jo naurettavalta. Mulla on myös aika iso kankku et ei siin mitää. Kyllä musta kaikki pitäis hyväksyä itsessään. Naurettavaa että jos tän kokonen ämmä pystyy hyväksymään ittensä, mut normikokonen pikkutissi ei.
        Ehkä se on sitte mittakaavassa se vika...


      • lklklhlhllh
        ihqbejbehh kirjoitti:

        Siis mua vaan naurattaa tää koko ketju,
        a.) jos silikoneja kritisoi, on VARMASTI kateellinen
        b.) jos silikoneja kannattaa, on epävarma itsestään

        Musta silikonit on jotain niin turhaa, Afrikassa lapset kuolee nälkään ja täällä itketään kun on niin pienet tissit. No on ne sielläki pienet ku niillä ei oo ruokaa.
        Mut siis, mulla on joku A-B75 mut siis mä oon tosi lyhyt (siis ihan kääpiömäisen pieni 107cm) niin se näyttää ihan normaalilta ja hyvältä. C-D näyttäisi jo naurettavalta. Mulla on myös aika iso kankku et ei siin mitää. Kyllä musta kaikki pitäis hyväksyä itsessään. Naurettavaa että jos tän kokonen ämmä pystyy hyväksymään ittensä, mut normikokonen pikkutissi ei.
        Ehkä se on sitte mittakaavassa se vika...

        Olen 70 cm sinua pidempi, mutta rintani oli ennen silikoneja reilusti pienemmät. Nyt ne on hiukan isommat, eikä silti vieläkään mitkään isot. Mietipä siis mittakaava täältäkin päästä.

        Vaikka laitoinkin jonkun tonnin rintoihini, muistan myös niitä Afrikan nälkää näkeviä lapsia. Olen mukana järjestötyössä joka pitkin vuotta kerää rahaa avustuksiin ja itsekin useasti vuodessa panostan tähän erityisesti. Ei nämä asiat ole toisiaan poissulkevia.


    • kamikaze33

      minulla on luonut ja käyn nostamassa penkistä painoja rintani ovat isohkot ja jämäkät olenhan mies.
      Mitä silikoneihin tulee niin muovi on muovia.
      Parempi roikkuvay ja mukavan irstaat kuin muovilla täytetyt korvikkeet

    • lankku????

      Mitä hittoa???...Ottaa päähän tollainen, ettei kunnioita itseään niin paljon , että pitää leikellä....ei tulis mieleenkään...
      Olen jo 46 ja nautin, että vihdoin saan olla mitä haluan...ei isoja tissejä imetyksen tai raskauden takia....ja mulla on mies, joka todella tykkää minusta luonnollisena, ilman korjausleikkauksia...
      Jos ei tykkäis , niin silloin mies pois ja uutta tilalle...ei miehetkään ainutlaatuisia ole, paljon olisi heissäkin paranneltavaa...
      Olen siitä hyvässä asemassa, että liivit jää kauppaan ja rinnat on pienet mutta tarpeeksi himottavat.....:))

    • kajsaa

      Itse olen pienitissinen nuori nainen, eikä se ole elämääni mitenkään haitannut. Lukioaikoina joskus asiaa harmittelin, mutta aikuiseksi kasvettuani olen huomannut, että parempi pienet ja kiinteät kuin suuret ja pinkeät. Ei ole selkäongelmiakaan, kun ei oo monen kilon mötiköitä tuossa edessä roikkumassa ;)

      Mutta niin ovat myös isot tissit kauniit, ilman muuta! Kaikki on kaunista, kun se on AITOA!

      • kajsaa

        Suurilla ja pinkeillä tisseillä tarkoitin siis silikonitissejä, en aitoja tissejä!


      • Meees
        kajsaa kirjoitti:

        Suurilla ja pinkeillä tisseillä tarkoitin siis silikonitissejä, en aitoja tissejä!

        Paljo paremmat on söpöt käteen sopivat ku isot lollot tai jalkapallot!LUOMUT NÖPÖNÄNNIT KUNNIAAN T:30:ppinen


      • .,.,.,.,
        kajsaa kirjoitti:

        Suurilla ja pinkeillä tisseillä tarkoitin siis silikonitissejä, en aitoja tissejä!

        Kaikki silikonitissit eivät ole niitä valokuvamallien ja pornotähtien isoja pinkeitä palloja. Yleisimmin halutaan normaalin näköisiä rintoja ja sellaiset on minullakin.

        Eihän ne suuret aidot tissit olekaan mitään pinkeitä eikä edes ryhdikkäitä. Siellä ne vellovat vyötärön tienoilla.


    • Järkeä rintamuksille

      Opetelkaa hyväksymään itsenne Luojan ainutkertaisina luomuksina. Rinnat ovat imeväisiä varten. Tuleeko niistä äidinmaitoakaan enää? Kautta aikojen miehet ovat pitäneet naisten rintalihaksiston hieronnalla kauniina ja terveenä. Silikonirinnoista katoaa herkkyys ja loppuelämäksi jää särkyjä ja tuskaa.

      • IMETTÄJÄT

        Kaikki koot yhtä hyviä imettämään, ei ole koosta kiinni.


      • ihmisten

        tehdä niinku tekevät... turha yrittää "käännyttää" toista olla tekemättä leikkauksia.. jokainen tekee niinku parhaaksi näkee ja siihen ei pitäisi olla kellään mitään sanomista, omahan on kroppa ja sillä saa tehdä mitä haluaa!!
        ketjun aloittaja ei ole pyytänyt teidän mielipidettä plastiikkakirurgiasta!

        ja ei, itselleni ei ole tehty mitään kauneusleikkauksia ja en ole edes sellaista suunnitellut! eli en ole tässä nyt vain puolustelemassa "kaltaisiani"!

        hyvät ihmiset pitäkää mielipiteenne omana tietonanne jos sitä teiltä ei muuten kysytä!!!


      • ne miehet

        vaatii naisia käyttäytymään. Tytötteleekin vielä, aika törkeää. Maitoa tulee, se on todistettu. Eihän leikkauksessa kosketa maitorauhasiin. Tunto ja herkkyys on ihan ennallaan. Eikä ole särkyjä eikä tuskaa. Kaikkea ne miehet luulee.


      • Jumala
        ihmisten kirjoitti:

        tehdä niinku tekevät... turha yrittää "käännyttää" toista olla tekemättä leikkauksia.. jokainen tekee niinku parhaaksi näkee ja siihen ei pitäisi olla kellään mitään sanomista, omahan on kroppa ja sillä saa tehdä mitä haluaa!!
        ketjun aloittaja ei ole pyytänyt teidän mielipidettä plastiikkakirurgiasta!

        ja ei, itselleni ei ole tehty mitään kauneusleikkauksia ja en ole edes sellaista suunnitellut! eli en ole tässä nyt vain puolustelemassa "kaltaisiani"!

        hyvät ihmiset pitäkää mielipiteenne omana tietonanne jos sitä teiltä ei muuten kysytä!!!

        rankaisee, luontoa ei saisi tärvellä.


    • mies olen.

      Mie taidan olla maailman onnellisin mies? Mun tyttöystävällä on niin tolkuttoman isot tissit, ettei voisi kuvitella upeampia. Ja en tosiaan tiedä onko toinen suurempi tms.. kiva on vaan niissä myllätä. Olen aina ollut "tissipoika". Vaimolla riipputissit.. no sen sietää kun välillä pääsee kunnon lollojen kimppuun..

      • nana76

        onko tämä maailma mennyt nyt tähän että miesten takia meidän naisten pitää suurentaa rintojaan heidän takiaan kyllä maailma muuttunut niin paljon minä en ikinään tekisi tuota miehen takia jos sanoisi että minulla olisi pienet tai ei kelpaisi minusta meidän naisten pitäisi olla tyytyväinen sellaisiin kun luoja meille luonut en ymmärrä kun meiltä naisilta vaaditaan nyky päivänä niin paljon kunpa kaikki naiset olisivat tyytyväisiä juuri sellaisiin kun saaneet mutta halunsa kullakin tyydyttää mies


      • juuri noin

        Tommostakin on niin hienoo kuulla tässä keskustelussa. Ihan sama onko sitten pientä ja pinkeetä vai isoo ja sen vuoks ehkä jonkun muun laista sitten. Pääasiahan aina on se millään asenteella on menossa!silikoonit on jollekkin okei ja hän nauttii niistä ja se sallittakoon hyvin.Sinä joka tän ketjun aloitit pääasia on että nautit itsestäs sitten niiden kanssa täysin,ei sen muun niin väliä.


    • minääh vaan...

      Jos treenaa liikaa niin häviää rinnat. Senhän nyt kaikki tietää, varsinkin urheilijat ja ne jotka tuijottavat huippuurheilijoiden puskureita. Ala vetämään läskisoossia ja liiku ainoastaan sohvan ja jääkaapin väliä, niin tissit venyy lopulta vaikka D-kuppiin. Tietty sillä on ikävä sivuvaikutus muualle kehoon mutta eikös ne tissien koot ole tärkeimmät.

      • kylläkyllä

        Naulan kantaaan. Naiset luulevat miellyttävänsä miehiään olemalla solakoita ja treenaamalla. Totuus on kuitenkin se että onnellisten miesten naiset ovat pyöreähköjä ja isotissisiä.


      • Mies kainuu
        kylläkyllä kirjoitti:

        Naulan kantaaan. Naiset luulevat miellyttävänsä miehiään olemalla solakoita ja treenaamalla. Totuus on kuitenkin se että onnellisten miesten naiset ovat pyöreähköjä ja isotissisiä.

        että jos edes sen naisen löytäisi elämäänsä eikä aina tulisi ulkonäön takia hylätyksi... =(
        ihan sama onko silikoonia vai ei,jokainen tekee keholleen mitä haluaa


      • yskän.
        Mies kainuu kirjoitti:

        että jos edes sen naisen löytäisi elämäänsä eikä aina tulisi ulkonäön takia hylätyksi... =(
        ihan sama onko silikoonia vai ei,jokainen tekee keholleen mitä haluaa

        täällä kaupungissa on naisseuraa tarjolla yltäkyllin. Etenkin tässä viidenkympin paikkeilla vapaita naisia on jopa kiusaksi. Sanoisin kuitenkin, ettei se johdu omasta (miehen) ulkonäöstä vaan käytöksestä. Naista pitää arvostaa ja kohdella hyvin. Huumori ja hyvät käytöstavat auttavat asioita eteenpäin.


      • jaakko
        kylläkyllä kirjoitti:

        Naulan kantaaan. Naiset luulevat miellyttävänsä miehiään olemalla solakoita ja treenaamalla. Totuus on kuitenkin se että onnellisten miesten naiset ovat pyöreähköjä ja isotissisiä.

        harva mies haluaa ihrakasan naisekseen. kyllä naisen täytyy olla hoikka ja timmi, pienet kauniit rinnat sopii hyvin trimmattuun vartaloon.


      • dsllsdf
        jaakko kirjoitti:

        harva mies haluaa ihrakasan naisekseen. kyllä naisen täytyy olla hoikka ja timmi, pienet kauniit rinnat sopii hyvin trimmattuun vartaloon.

        Ja joka nainen haluaa aina timmikroppaisen miehen itselleen, hyväkroppainen, sexikäs, notkea joka puolelta ah kuin hunksin miehet, joita söisi ahmien katseellaan, ja muutenki kiihottavat..Joka naiselle rakastajaksi timmi hyvävartaloinen nuorekas mies, piukkapeppuinen jota kosketela mielin määrin ja kookas etumuskaan ole pahasta, lisää vaan himokkuutta naiselle kuin naiselle ikään katsomatta....


      • Mimmu
        jaakko kirjoitti:

        harva mies haluaa ihrakasan naisekseen. kyllä naisen täytyy olla hoikka ja timmi, pienet kauniit rinnat sopii hyvin trimmattuun vartaloon.

        Harva nainen haluaa ihrakasan miehekseen. Kyllä miehen täytyy olla hoikka ja timmi, pieni kaunis peppu sopii hyvin trimmattuun vartaloon. Kyllä me naisetkin osataan olla yhtä vaativia...


    • minä vaan

      :) toki mistä kukin tykkää

      • m 26

        ei lisättävää.


      • dsödfd
        m 26 kirjoitti:

        ei lisättävää.

        Näin on närhen munat, isomunaiset kalut...


    • Barbieko?

      En ole jaksanut lukea koko ketjua, mutta ainakin minun kokemukset on ihan toisenlaiset. Otin silikonit viisi vuotta sitten (a- kupista d -hen) ja olen todella tyytyväinen. Aktiivikuntoilijana rasvakudokseni on aika vähäistä joten oli kurjaa olla "lauta" kun muuten olen naisellinen. Nyt olen ollut niin tyytyväinen kun olen kurvikas. Ihan oikeesti, jotkut kärsii pienistä rinnoista, kuten minä ennen!!

      Tisseistä tuli siis tosi hyvät mielestäni, mutta en pidä siitä että ihmiset näkee asiat niin musta-valkoisina. Eli että jos sulla on silarit niin olet bimbo. Itse en todellakaan esittele fingerroosmaisesti tissejäni!!

      Sitten mun omakohtaisia kokemuksia miesten suhtautumisesta silareihin: oon seurustellut sellaisten miesten kanssa joille on ollut ihan sama, minkä kokoiset tissit toisella on! Eli sillä ei ole merkitystä suuntaan tai toiseen. Miesten takia ei siis tosiaan kannata ottaa, joillekin voi olla dismeriitti että on silarit. Kyllä mä senkin ymmärrän.

      Halusin tällä viestillä sanoa sen että asiat ei oo niin mustavalkoisia ja tosi kurja että aloittaja ei ole ollut tyytyväinen, mutta se ei musta ole mikään sääntö vaan poikkeus.

      Barbie toivottaa kaikille hyvää kevättä ja hei, pidetään keskustelun sävy positiivisena eri mielipiteistä huolimatta!

      • toinenkin kai? :)

        Saanko kysäistä missä kävit laittamassa rintasi ja suurin piirtein minkä ikäisenä? Itselläkin suunnitelmissa ja mietin olenko liian nuori kun vasta 23-vuotias...


    • hyi hyi..

      Otan osaa...

    • pari kuvaa

      rinnoista, on vähän vaikea arvioida näkemättä. Pistä linkki vaikka johonkin palvelimeen josta rintasi löytyvät. Kommentoimme asiaa tarkemmin nähtyämme rintasi.

      • dfskdfkl

        Ja sinulta pari kuvaa kulleista, kivespusseista minkä näköiset ne on kun näkee ne 'tarkkailen' minkäkokoiset ne on, ettei ole riippuvat pussit kuin lässähtäny ilmapallo jne...Joten pari kuvaa tänne 'naisten tarkkkailtavaksi'...Oletko valmis


    • kikka

      mitä järkee noissa vitsin"uusissarinnoissa"on?ihan äly töntä teiän kaltaisten naisten pitää tommosia.mun mielestä tavalliset rinnat on paremmat kuin jot kut "silikoni rinnat"antakaa rintojen kasvaa rauhassa!t:lääkäri

      • kun ei

        kasva niin mikä siinä enää muu auttaa kuin silkkarit.


    • panettelua!!!

      sanon minä! kateellisten panettelua tai asioista mitään tietämättömien juttuja. kamalaa käännyttämistä täällä, eikö ihminen saa rauhassa tehdä kropalleen mitä haluaa?? häiritseekö teitä noin paljon jos naapurin lissulla nyt on silikooni rinnat?? huh huh. älytöntä luettavaa, miksi ihmiset luulevat että (monessa jutussa näin viitattiin tässä viestiketjussa) kropan täyttäminen silikoonilla tai esim salilla käyminen on vain miestä miellyttääkseen tehtyä? itsensä takia sitä tehdään. minä ainakin haluan näyttää hyvältä kun itse katson peilistä ja VAIN sen takia aijon hankkia silikonit, mieheni ei ajatuksesta niinkään välitä. useat miehethän jo nykypäivänä sanoo että luomu on kaunista, tämä jo kumoaa sen "miehiä miellyttääkseni otin" -teorian.

      kysymys miehille jotka tykkäävät luomusta; olet deittaillut hannan kanssa jolla on ihanat tissit, jonain päivänä hanna kertookin niiden olevan silikonia. (kaikki eivät nykyään enää huomaa eroa). muuttuuko mielipiteesi hannasta joka on muuten ollut mukava? onko hanna nyt mielestäsi silikonilla pilalle pumpattu, miehiä himoitseva tyhmä blondi?

      voisin luennoida tästä asiata vaikka kuinka paljon, mutta olen huono kirjoittamaan niin jätän tämän tähän...

      • hassuja puhelet

        voihan sitä silikonit laittaa itselleen ihan kuka vaan, ei niistä kukaan voi kateellinen olla.


      • olisi?
        hassuja puhelet kirjoitti:

        voihan sitä silikonit laittaa itselleen ihan kuka vaan, ei niistä kukaan voi kateellinen olla.

        kaikilla ei ole rahaa leikkaukseen vaikka tekisi mieli. eiköhän siinä tule kateelliseksi.


      • kuka vaan
        olisi? kirjoitti:

        kaikilla ei ole rahaa leikkaukseen vaikka tekisi mieli. eiköhän siinä tule kateelliseksi.

        lainarahalla monet hommaa ne muovit.


      • itselläni.....
        kuka vaan kirjoitti:

        lainarahalla monet hommaa ne muovit.

        ....ei ole rintoja oikeastaan ollenkaan, rintakehä on kuin miehen. mitkään paidat eivät käy, vaan rintojen kohdalla kangas roikkuu, uimahallissa lapset kysyvät "äiti miksi tuolla naisella ei ole tissejä" (en ole käynyt uimahallissa ainakaan viiteen vuoteen). miehet jättävät kerran toisensa jälkeen, koska jos rintoja ei ole ollenkaan, niin ei se varmasti paljoa kiihota (huom. rinnat eivät täytä edes AA65-kuppia).

        en ole hankkinut vielä silikoneja, mutta vakavasti harkitsen. yleensä kaikista eniten silikoneja päivittelevät normaalit rinnat omaavat (b-kuppi tai c-kuppi) naiset. te ette tiedä miltä tuntuu, kun jokainen vastaantulija tuijottaa, et mikäs tolla naisella oikein on.


      • piikittää
        kuka vaan kirjoitti:

        lainarahalla monet hommaa ne muovit.

        ja puukottaa ainakin näennäisesti terveitä ihmisiä.Tv toimii mainostoimistona.
        Terveyskeskukset potevat lääkäripulaa.
        Asiantilaa parantaisi jos tähän "terveydenhoitoon"osallistuvilta
        lääkäreiltä perittäisiin heidän koulutuksensa kustannukset peruskoulusta alkaen.
        Näin toimenpiteille löytyisi oikea hinta.
        Hoidon tuloksista:Etoo niin että uutiset on jäänyt joskus katsomatta.


      • tilanne täällä
        itselläni..... kirjoitti:

        ....ei ole rintoja oikeastaan ollenkaan, rintakehä on kuin miehen. mitkään paidat eivät käy, vaan rintojen kohdalla kangas roikkuu, uimahallissa lapset kysyvät "äiti miksi tuolla naisella ei ole tissejä" (en ole käynyt uimahallissa ainakaan viiteen vuoteen). miehet jättävät kerran toisensa jälkeen, koska jos rintoja ei ole ollenkaan, niin ei se varmasti paljoa kiihota (huom. rinnat eivät täytä edes AA65-kuppia).

        en ole hankkinut vielä silikoneja, mutta vakavasti harkitsen. yleensä kaikista eniten silikoneja päivittelevät normaalit rinnat omaavat (b-kuppi tai c-kuppi) naiset. te ette tiedä miltä tuntuu, kun jokainen vastaantulija tuijottaa, et mikäs tolla naisella oikein on.

        itsellä, rintoja ei aivan OIKEASTI löydy yhtään.. AA kuppi ei täyty... uimahallissa en ole käynyt 8 vuoteen ja miehelleni en ole rintojani suostunut näyttämään vaikka kohta 4 vuotta ollaan seurusteltu, seksiä harrastaessa aina minulla paita päällä ja suihkuun en ole suostunut mieheni kanssa..
        sen verran mua on koulussa kiusattu ku ei ole tissejä ja myös oma äitini on pilkannut rintojani ja entiset poikaystäväni..
        ja todellakin aion ottaa silikonit joskus myöhemmin jos rintani eivät kasva lapsen saannin myötä!


      • musta kyllä
        itselläni..... kirjoitti:

        ....ei ole rintoja oikeastaan ollenkaan, rintakehä on kuin miehen. mitkään paidat eivät käy, vaan rintojen kohdalla kangas roikkuu, uimahallissa lapset kysyvät "äiti miksi tuolla naisella ei ole tissejä" (en ole käynyt uimahallissa ainakaan viiteen vuoteen). miehet jättävät kerran toisensa jälkeen, koska jos rintoja ei ole ollenkaan, niin ei se varmasti paljoa kiihota (huom. rinnat eivät täytä edes AA65-kuppia).

        en ole hankkinut vielä silikoneja, mutta vakavasti harkitsen. yleensä kaikista eniten silikoneja päivittelevät normaalit rinnat omaavat (b-kuppi tai c-kuppi) naiset. te ette tiedä miltä tuntuu, kun jokainen vastaantulija tuijottaa, et mikäs tolla naisella oikein on.

        kuulostaa siltä että sä kuvittelet...
        Tuskinpa ne sua on sun tissijes takia jättäny, vaan itsetunnon puutteen takia.
        Itsetuntoa taas saa muualtakin kuin kirurgin veitsen alta. psyykkaamalla itseään niinku muutki. ehkä jopa terapiaa vois suositella...

        (Tai sitte kannattais harrastaa jotain anonyymiä nettiseksiä että saa kehuja vartalostaan pelkästään... Tietää ainakin että se kehu tulee oikeesti eikä vaan rakkaudesta ;D)


    • "KATARIINA"

      Heti tarrauduin asiaan, koska rintasyöpä tuli minulle jo nuorena. Nyt vanhempana kuitenkin olen tyytyväinen omaan kuppikokoon. Miettikää asioita myös eettisesti. Onko oikein, jos joltain rinta poistetaan ja toiselle pannaan silikonit...Siinä monta mieltä

      • eri asia

        Rintasyöpäpotilaalle rakennetaan uusi rinta (silikonista tai omasta kudoksesta) julkisella puolella. Esteettisellä perusteella laitatetaan omaan laskuun silikonit, eikä se ole pois rintasyöpäpotilailta.


    • Taasnäitä

      Tulevien lasteni äidillä ei ole silikoneja.

      • jos sairastuu rintasyöpään

        ja sinä olet niitä ensinnä kinumassa.


    • Minusta ei ole mitään ihanampaa, kuin pienet rinnat. Liian pieni rinta on silloin, jos näyttää siltä, ettei siihen ole murrosikä mitään muutoksia tehnyt, jotta tietää olevansa naisen eikä pikkutytön kanssa tekemisissä. Sellaista ei ole vielä eteen tullut. Isot ovat usein vain tiellä. Ihan turhaan naiset itseänne suurentelette. Pitää vain etsiä sellainen mies, joka pitää naisesta sellaisena kuin hän on. Meillä miehilläkin on erilaisia makuja. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttäristä. Yksi kiinnittää huomiota rintoihin, peppuun tai muuhun ulkoiseen juttuun. Toinen taas lankeaa vain valloittavaan persoonaan ja jos se puuttuu, ei mikään ulkoinen paketti riitä.

      • xhj.-vkjlkcj

        Siis minkä tiellä rinnat on??? Apua, mielikuvitukseni ei nyt riitä vai olenko liian kokematon viisikymppinen !!!


    • sietämätöntä

      on että joukko yhteiskunnan kouluttamia lääkäreitä puukottaa ja piikittää ainakin näennäisesti terveitä ihmisiä,tv:n toimiessa mainostoimistona.
      Terveyskeskusten potiessa hirveää lääkäripulaa.
      Asiaa hieman auttaisi jos näiltä lääkäreiltä perittäisiin heidän koulutuksestaan aiheutuneet kulut,peruskoulusta alkaen;näin saataisiin toimenpiteille oikea hinta.
      Minkälaisena näen tulokset;Etoo niin että joskus on pitänyt jättää uutiset katsomatta.

      • *****
        myös vaaransa kirjoitti:

        http://www.breastimplantinfo.org/augment/implant-dangers.html

        "Ikävää" tuottaa teille pahantahtoisille ämmille pettymys, mutta teidän pelottelunne ei ahdista meitä järkeviä naisia yhtään. Lähinnä säälimme teitä, koska teillä on selvästi paljon psyykkisiä patoutumia ja paha olo itsellänne. Teidän suoltamanne paskatekstit ovat vain hyttysen ininää, jolla ei ole mitään vaikutusta kenenkään elämään.

        Turhaan te tällä ravaatte kiihottamassa ja purkamassa itseänne. Psyykkiset ongelmanne eivät sillä parane, vaan lisääntyvät. Psyykkisesti häiriintyneillä ihmisillä on muuten paljon suurempi itsemurhariski kuin yhdelläkään silikonit hankkineella naisella. Sun kannattaisi vakavasti harkita jotain psykiatria tai vastaavaa. Ehkä sunkin kannattaisi välillä elää omaa elämää. Saattaisit joskus jopa olla onnellinen!

        Miksiköhän kauneusleikkauksia mainostavissa ilmoituksissa ei kerrota operaatioihin liittyvistä terveysriskeistä, niin kuin tupakka mainoksissa vaaditaan??? Voisiko kenties olla, että riskit ovat niin minimaalisia tai niitä ei ole tai niitä ei ole pystytty toteen näyttämään? Ovat siis vain kateellisten löpinää.

        Olette vain katkeria ja kateellisia, kun ette itse syystä tai toisesta täytä nykymaailman kauneuskriteerejä/oma itsetuntonne on alhainen, ja koitetatte sitä näin ponkittää, hakkumalla toisia! Hankkikaa oma elämä!!! Jos joku haluaa ottaa silikonit niin mitä sitten?


      • riskiin???
        ***** kirjoitti:

        "Ikävää" tuottaa teille pahantahtoisille ämmille pettymys, mutta teidän pelottelunne ei ahdista meitä järkeviä naisia yhtään. Lähinnä säälimme teitä, koska teillä on selvästi paljon psyykkisiä patoutumia ja paha olo itsellänne. Teidän suoltamanne paskatekstit ovat vain hyttysen ininää, jolla ei ole mitään vaikutusta kenenkään elämään.

        Turhaan te tällä ravaatte kiihottamassa ja purkamassa itseänne. Psyykkiset ongelmanne eivät sillä parane, vaan lisääntyvät. Psyykkisesti häiriintyneillä ihmisillä on muuten paljon suurempi itsemurhariski kuin yhdelläkään silikonit hankkineella naisella. Sun kannattaisi vakavasti harkita jotain psykiatria tai vastaavaa. Ehkä sunkin kannattaisi välillä elää omaa elämää. Saattaisit joskus jopa olla onnellinen!

        Miksiköhän kauneusleikkauksia mainostavissa ilmoituksissa ei kerrota operaatioihin liittyvistä terveysriskeistä, niin kuin tupakka mainoksissa vaaditaan??? Voisiko kenties olla, että riskit ovat niin minimaalisia tai niitä ei ole tai niitä ei ole pystytty toteen näyttämään? Ovat siis vain kateellisten löpinää.

        Olette vain katkeria ja kateellisia, kun ette itse syystä tai toisesta täytä nykymaailman kauneuskriteerejä/oma itsetuntonne on alhainen, ja koitetatte sitä näin ponkittää, hakkumalla toisia! Hankkikaa oma elämä!!! Jos joku haluaa ottaa silikonit niin mitä sitten?

        Olihan siellä muitakin nousseita kuolleisuusriskejä, kuten erilaiset syövät.

        Se, että itsemurhien määrä on silikoneilla ottaneilla nelinkertainen, ei kerro sitä, mikä se olisi ilman niiden silikonien ottamista. Ilman silikoneja riski voi olla vieläkin suurempi, koska asia on selvästikin elämää suurempi.

        Ei tuo edellinen kirjoittaja, jota psyykkisesti häiriintyneeksi haukuit, asiallisen kirjoituksen perusteella minusta sellaiselta vaikuttanut. Saatat toki olla parempi asiantuntija. Mutta harvoin noin lyhyen tekstin perusteella ihmisestä psykoanalyysiä pystyy tekemään. Oma tekstisi on hieman pidempi ja siitä tulee paremmin esille persoonallisuus. Oma tekstisi saattaisi riittää paremmin luonne- etei peräti kevyen psykoanalyysinkin tekemiseen... :D


    • oliko kohtuuton

      paljonko maksoi tuon kokoiset implantit

    • maruschka

      Ei A-kupin nahkoja saa venytettyä kovin suuriin tuloksiin ilman arpimuodostusta puhumattakaan kuinka feikiltä ylipingoitetut rinnat näyttäisivät...

    • odota

      Luulisi että lääkäri olisi kertonut sinulle että menee ainakin 6kk ennnen kun rinnat ovat normaalit.jos leikkauksesta kulunut vasta 6vko eivät ne ole vielä pehmentyneet eivätkä laskeutuneet.odota hieman ennen kuin hätiköit uuteen leikkaukseen.lopputuloksen näkemiseen menee aikaa..

    • lattarinnat

      ilmaisitko varmasti leikkaavalle lääkärille, kuten konsultille haluavasi isot, näkyvät rinnat etkä kroppaasi sopivat normaalit rinnat? en moiti sinua koska olen siis itsekkin leikkaukseen pian menossa. mutta minä ainakin jo konsultaatiossa sanoin että lopputuloksen ei tarvitse olla huomaamaton, tykkään isoista tisseistä. kirurgit eivät osaa lukea ajatuksia! siis josset selvästi kertonut toivovasti isohkoja rintoja niin minusta saat syyttää vaan itseäsi. toisaalta jos leikkauksesta on kulunut vaan kuusi viikkoa niin turvotus ei ole laskenut ym. kuuntelitko mitä konsultaatiossa puhuttiin? sielä kerrotaan selvällä suomen kielellä että lopullisen tuloksen näkymiseen saattaa mennä jopa puoli vuotta. niin ja jos tosiaankin olit aivan rinnaton leikkaukseen mennessäsi, todennäköisesti suurin implantti koko jota kirurgi olisi sinulle maximissaan suostunut laittamaan olisi ollu 300cc, jolla olisi täysin rinnattomallekkin syntynyt noin D- kuppi. riski isommat implantit laittaessa olisi ollut juuri raskausarvet ym...
      anyway, toivotavasti sopeudut uusiin rintoihisi. ja odottele nyt hetki että turvotus laskee niin näet oikean loppu tuloksen :)ennen kun ryntäät uuteen laikkaukseen.

      • kirjotusvirhe!

        siis tarkoitin tuolla edellisellä viestillä ni että lattarinnalle laitettaessa 300cc implantti tulos olisi n C-kuppi, eikä D - kuppi niin kun kirjoitin....sorry.


    • nmmmnnnn

      olisit antanut jonkun hieroa tisujasi , niin olisi kasvaneet isommiksi. niille jää pienet ketkä ei anna hieroa.

      • wauwau!

        Sieltähän tuli todella upea neuvo. Jos tuolla konstilla rinnat kasvaisi, niin kukaan ei menisi laitattamaan silikoneja. Lääketiedettä tunteva tietää että kovallakin hieronnalla saadaan vain hetkellinen "turvotus" (progesteronitaso nousee) mutta se katoaa ajan kanssa.


    • saaraaa

      sinun olisi pitänyt jo nuorena antaa kavereiden puristella ja hieroa tisujasi. se on paras keino hankkia tissit ja liittyy hormoneihin.

    • Erikoisen ikävää.

      Jep.Onpa harmi..Mulla on vähän samoja ongelmia,nyt huomasin että mulle kasvo ensimmäinen harmaa rintakarva..onkohan se normaalia?Olen 43 vuotias.Olenkin nyt ajatellut mennä suurentaan näitä rintoja neljän litran pakkasnestepussilla.Mitä mieltä olet?katooko harmaantuvat karvat.

    • Natural beauty
    • Luovuttaja

      Täältä sais C-kupin kokosista rinnoista ylimääräistä rasvakudosta, jossei rinnat riitä. Itse en pidä näistä rinnoista sen takia, koska ovat minusta itselleni liika suuret ja tiellä. Juostessakin pomppivat ties missä. Ja sitä paitsi, mitä rintaliivimarkkinoita on katsellut, niin A- ja B-kupeille on kaikista suloisimmat, seksikkäimmät ja kauneimmat rintaliivit suunniteltu.

      Ihan sama jos änkeät näitä irtosilikonitäytteitä rintaliiveihisi, kuin että käyt leikkauttamassa ne ihon sisään. Yhtälailla feikit ovat.

      • tissikeisaritar

        juu-luomut on ja omat.... vaikeaa elämää. mikäli haluan urheilla, mahdotonta. tanssia, melkein mahdotonta. mitähän vielä...? kuitenkin, aina rintavarustus on tiellä. teinpä mitä tahansa. nyt vetämässä pienennysleikkaus joka auttaisi monessa asiassa. toivon tosiaan että se toteutuisi!!


      • mamiii
        tissikeisaritar kirjoitti:

        juu-luomut on ja omat.... vaikeaa elämää. mikäli haluan urheilla, mahdotonta. tanssia, melkein mahdotonta. mitähän vielä...? kuitenkin, aina rintavarustus on tiellä. teinpä mitä tahansa. nyt vetämässä pienennysleikkaus joka auttaisi monessa asiassa. toivon tosiaan että se toteutuisi!!

        Ai, miksi urheilu on mahdotonta? Minulta ainakin onnistuu! Tanssiminenkin myös!
        Kunnolliset tukevat rintaliivit päälle, niin pystyy tekemään kaikkea mitä pienempirintainenkin!

        Pienennysleikkaus saattaa kyllä olla tarpeen kovin isorintaiselle, selkävaivat ovat usein tuttu ongelma.


    • utelias_?

      Paljon maksaa silarit suomessa ??

      • maksaa

        Tämän päivän Helsingin sanomissa oli koko aukeama plastiikkakirurgien mainoksia (Naistenpäivän kunniaksi?). Siellä oli tarkka hinta mainoksessa: 5780 € ja kyseinen sairaala on vieläpä sieltä halvemmasta päästä. Ei siis ihme jos monet hyppäävät laivaan ja käyvät Tallinnassa laitattamassa pari-kolme tonnia halvemmalla.


    • vanha rapu

      HEI. kello on kohta kaksitoista yöllä, mua ei ainakaan nyt nukuta ,kun olen nauranut lukiessani kaikki kirjoitukset läpi. heheee että te osaatte .heheee. terv. vaiko sairas äitiliini ja neljä lasta aikoinaan imettänyt puoltoistavuotiaaksi asti. olenko siis kärpäsläppä tissinen. heheee. hoitsuna voin sanoa ,että vanhaksi ,kun tulette niin kadutte tekorintojanne.

      • jeeeejee

    • hei haloo

      ovat koko ihmiselle ihanuus. Olisin saanut mennä rintaleikkaukseen, mutta en, koska kipu kuulemma olisi ollut ihan hirveä. Nyt olen vaan ihan tavallinen ihminen ilman tätä kauheutta.

      • vai pienennys

        Vai että olisit ihan SAANUT mennä rintaleikkaukseen. Pelkäsit siis kauheaa kipua, mutta et kertonut kumpaan suuntaan, isommaksi vai pienemmäksi olisi leikattu. Silikonien laitto ei ole mikään kivulias, muutaman päivä on särkyä ja loput sellaista kuin menkkojen edelläkin.


    • sattuukin

      olemaan väärän väriset nännit..

    • yksi homma voi auttaa :)
      • silarit...

        On ihan helevetin kivat katella ja koitella!!
        Jokasen oma asia mitä kropallaan tekee..
        Mitä se jeesustelijoille kuuluu...


    • sitten vasta valitus

      Leikkauksesta on vasta muutama viikko. kestää todellakin aikansa, useita kk ennen kun alat näkemään leikkauksen lopullisen tuloksen.
      Jos vielä 6kk jälkeen rinnat ovat ihan eriparia, eri korkeudella ja muuta vaivaa, sitten valitukset.
      Minusta tuo B kuullostaa ihan hyvältä koolta ja varmasti sopii sinulle parhaiten.

    • luonnevikainen

      suostuu ilman pakottavaa sairautta tai tapaturmaa silikoonirintojen kantajaksi!!!!

      Voiko ihminen enään enempää itseään ja kanssaihmisiä pettää kuin ns. silikoonirintojen kauneussyistä leikkauttaja pettää!!! Silikooni rintasta naista hyväiltäessä tulee varmaan mieleen jokin sairaus tai tapaturma joka luulisi pelottavan.

      • Ihme porukkaa!

        Heh...
        Mikä on se pakottava sairaus, että on otettava silikonit? Mä en keksinyt mitään.
        Keitä ja miten silikonirintainen pettää?
        En pysty ymmärtämään kirjoituksesi logiikkaa.
        Et ole siis hyväillyt silikorintoja, miten voit heittä tuollaisen arvion miltä ne tuntuu tai mitä tulee mieleen?
        Ihme vaahtoamista rinnoista! Rinnat kun rinnat, ja pääasia, että niihin on itse tyytyväinen.
        Suomalaiset on niin peräkylän porukkaa kuin vain olla voi?


      • ootiowjij

        "Silikooni rintasta naista hyväiltäessä tulee varmaan mieleen jokin sairaus tai tapaturma joka luulisi pelottavan."

        Onneksi et sitä tiedä, ellei naisesi sitä kerro. Silikonirinta on aivan saman tuntuinen kuin aitokin, ellei ole laitettu kauheasti ylikokoa.

        Varmaan pelkäät minuakin jos kertoisin että minulla on joskus murtunut käsi ja jalka. Samoin olisit varmaan aivan kauhuissasi jos kertoisin kroonisista sairauksistani, vaikka ne onkin hoidettu lääkityksillä.


    • oifdlkjp

      ota ihmeessä uudet silikonit kyllä naisella pitää tissit olla ja isot vhintään koko C-E

    • blaaab

      Raivostuttaa ihmiset jotka tuomitsevat silikonit jotka on otettu "vain" rinnattomuuden takia (muka pinnallista ja naurettavaa), olkaa hiljaa asiasta josta ette mitään tiedä!

      • Perusutelias

        Harvoinpa olen puristellut silikonneja, joita nainen ei olisi ottanut silkasta itsekkyydestä ja ulkonäkösyistä.

        Että anna raivota vaan...


      • tulkitaan
        Perusutelias kirjoitti:

        Harvoinpa olen puristellut silikonneja, joita nainen ei olisi ottanut silkasta itsekkyydestä ja ulkonäkösyistä.

        Että anna raivota vaan...

        Eiköhän se nimenomaan ole ulkonäkösyy kun rinnat ovat olemattomat ja haluaa normaalit rinnat. Itsekäskin taisin olla kun en ottanut silikoneja miesten takia.


      • sanottava

        että sen verran tiedän asiasta koska seurustelin vähän aikaa naisen kanssa jolla silikonit oli. Analyysi: Ihmisenä pinnallinen ja itse tissit tuntuivat epälunnollisilta. Eikä niihin saanut edes koskeakaan kuin harvoin. Onks se sitten jees? Ylivoimaisesti huonoin suhde mitä ollut....


    • tissitomastatakaa!

      aatteleppa miltä näytät vaikka 80-vuotiaana ku on kauheet tissit leuassa ja muilla on normaalit.. etpä varmaan kehtaa yleisissä tiloissa paljoa kulkea, saunoa yms yms..... kaiken maailman tekosyitä!! itseni pitäisi mennä rintojen pienennys leikkaukseen koska rintani ovat niin isot että ovat haitaksi (selkä kipeytyy ym..) ottakaa naiset järki käteen! ja sen verran viellä että rinnat ei ole pelkästään lapsia varten vaan myös miehiä..
      varmasti itsekkin siitä pidät kun esim.seksin aikana niitä hyväillään..(toista se on silikoni pallojen kanssa) muistakaa myös se jos on silikonit ei ne oo enää mitkää rinnat vaa teko tissit!! sama se puristeleeko silikonitissejä vai jonkun barbaran huhhuh!!

      • otti...

        silikonit virossa 6,5dl ja kuppikoko nyt jotain e-f,olemme olleet molemmat niihin erittäin tyytyväiset eikä mitään ongelmia ole ollut, ne ovat pehmeät ja kiinteät, hän on erittäin lihaksikas naiseksi koska treenaa tosissaan kuntosalilla, rinnat aivan sopivankokoiset muuhun vartaloon nähden, ja lapsiakin löytyy muutama!!!


      • kökökö

        Ei h****tti, en minä ainakaan silikoneja miestä varten ottanut! Eikä minun rintani ole miestä varten, kyllä ne on ihan omani.

        Kun laitetaan silikonit, ei niitä omia rintoja poisteta. Silikonit on vain siellä omien rintojen alla ja kyllä se tunto ja imetyskyky säilyy aivan ennallaan. Eikä rintoja puristellessa edes huomaa mitään eroa, ei ainakaan barbaralta tunnu.


      • onnekas

        Nyt jo saattaa nähä näpelöityjä kehonosia, jotka ovat ristiriidassa iän kanssa.
        Niihin tottuu pian, ja huomaa ettei ne tuoneetkaan onnea, sitten keksitään taas muuta. Ihmiset etsivät nyt onnea vääristä asioista, onnellisuus lähtee ihmisestä sisältä, ei ulkoisista tekijöistä.


      • Niin metsä vastaa, kun.....
        onnekas kirjoitti:

        Nyt jo saattaa nähä näpelöityjä kehonosia, jotka ovat ristiriidassa iän kanssa.
        Niihin tottuu pian, ja huomaa ettei ne tuoneetkaan onnea, sitten keksitään taas muuta. Ihmiset etsivät nyt onnea vääristä asioista, onnellisuus lähtee ihmisestä sisältä, ei ulkoisista tekijöistä.

        Ihmisillä näyttää olevan ihan outoja käsityksiä silikoneista. Liika ovat lukeneet 7-päivää lehteä ja tirkistelleet sieltä pameloita ja muita povipommeja. Ei todellakaan silikonit ottanut nainen ole mikään irstas povipommi, kumitissi, jolla ei ole aivoja. Siis, aivan älyttömiä juttuja täällä!!! Kyllä ne on aivan tavallisia työssäkäyviä naisia, yleensä jo lapset tehneitä, vakiintuneita, jo vähän elämänkokemusta omaavia naisia. Harva on parikymmppinen. Ja harva ottaa mitään pamelasilareita. Kyllä yleisin koko on C-kuppi. Moni ottaa silarit, kun lapset ovat imeneet rinnat tyhjiksi ja ne näyttävät aivan käytetyiltä. Kun on tottunut että itsellä on ollut ennen esim: D-kupin rinnat ja imetyksen jälkeen niistä on jäljellä vyötäröllä roikkuvat tyhjät nahat jotka tunkee B-kupin liiveihin, niin kyllä siinä oma peilikuva ei yhtäkkiä enää vastaakkaan sitä, mitä on sen tottunut olevan, niin kyllä siinä on itkussa pidättelemistä. Vaikka moni täällä koittaa väittää, että olkaa iloisia siitä mitä teillä on, niin kyllä siinä voi olla tekemistä, että voi olla sinut oman peilikuvan kanssa kun lapset ovat merkkinsä naisten rintoihin jättäneet. Kaikki, eivät ole yhtä onnekkaita, ja palaudu imettämisestä lähes ennalleen. Eivätkä kaikki pysty elämään sen peilikuvan kanssa, joka ei vastaa heidän sisäistä näkeymystään itsestään. Mielestäni tämä on verrattavissa ihan esim. onnettomuudesssa tulleisiin kosmeettisiin vammoihin, joita korjaillaan plastiikkakirurgilla. Kuinka moni pystyisi elämään esim: "nenä poskella" pahoinpitelyb jälkeen ja olla onnellinen siitä miltä näyttää. Ehkä näitäkin löytyy, mutta minä en siihen pystyisi.


        Monet väittävät täällä vielä, että tissit tunutvat kumipalloita??? Ovatkohan päässeet edes koittamaan silareita??? Moni tällisen kirjoittanut paljastuu tekstistään vielä naiseksi. Nykypäivän silikonit ovat niin aidon tuntuisia, että ei niitä välttämättä luomuista erota. Vähän epäilen, että puhuvat vaan ilkeyttään näin, ja koittavat omaa oloa näin parantaa! Pitäisiköhän itse näin toisia tuomitsevien mennä sinne mielenterveystoimistoon juttelemaan, kun itseään täytyy noin pönkittää/ kehua.


      • silikonit löytyy

        80-vuotiaana oma tai muiden ulkonäkö tuskin on kenellekään se elämän tärkein asia. Yhtä hyvin voisi kysyä Miten ihmeessä itse kehtaat mennä 80-vuotiaana rintojen pienennysarpien kanssa yleisiin tiloihin,saunoihin ym???

        Rintojen pienennys on ihan yhtä paljon/vähän tuomittavaa kuin suurentaminenkin. Jos on selkäkipuja niin kipulääkkeet on keksitty.

        Lopun voi myös kääntää toisinpäin:
        Omat tissisi ovat pienennyksen jälkeen myös tekotissit eikä sellaisia arpisia palloja kukaan tykkää hyväillä. Sama kun puristelisi barbaraa.


      • hieman ymmärrystä
        Niin metsä vastaa, kun..... kirjoitti:

        Ihmisillä näyttää olevan ihan outoja käsityksiä silikoneista. Liika ovat lukeneet 7-päivää lehteä ja tirkistelleet sieltä pameloita ja muita povipommeja. Ei todellakaan silikonit ottanut nainen ole mikään irstas povipommi, kumitissi, jolla ei ole aivoja. Siis, aivan älyttömiä juttuja täällä!!! Kyllä ne on aivan tavallisia työssäkäyviä naisia, yleensä jo lapset tehneitä, vakiintuneita, jo vähän elämänkokemusta omaavia naisia. Harva on parikymmppinen. Ja harva ottaa mitään pamelasilareita. Kyllä yleisin koko on C-kuppi. Moni ottaa silarit, kun lapset ovat imeneet rinnat tyhjiksi ja ne näyttävät aivan käytetyiltä. Kun on tottunut että itsellä on ollut ennen esim: D-kupin rinnat ja imetyksen jälkeen niistä on jäljellä vyötäröllä roikkuvat tyhjät nahat jotka tunkee B-kupin liiveihin, niin kyllä siinä oma peilikuva ei yhtäkkiä enää vastaakkaan sitä, mitä on sen tottunut olevan, niin kyllä siinä on itkussa pidättelemistä. Vaikka moni täällä koittaa väittää, että olkaa iloisia siitä mitä teillä on, niin kyllä siinä voi olla tekemistä, että voi olla sinut oman peilikuvan kanssa kun lapset ovat merkkinsä naisten rintoihin jättäneet. Kaikki, eivät ole yhtä onnekkaita, ja palaudu imettämisestä lähes ennalleen. Eivätkä kaikki pysty elämään sen peilikuvan kanssa, joka ei vastaa heidän sisäistä näkeymystään itsestään. Mielestäni tämä on verrattavissa ihan esim. onnettomuudesssa tulleisiin kosmeettisiin vammoihin, joita korjaillaan plastiikkakirurgilla. Kuinka moni pystyisi elämään esim: "nenä poskella" pahoinpitelyb jälkeen ja olla onnellinen siitä miltä näyttää. Ehkä näitäkin löytyy, mutta minä en siihen pystyisi.


        Monet väittävät täällä vielä, että tissit tunutvat kumipalloita??? Ovatkohan päässeet edes koittamaan silareita??? Moni tällisen kirjoittanut paljastuu tekstistään vielä naiseksi. Nykypäivän silikonit ovat niin aidon tuntuisia, että ei niitä välttämättä luomuista erota. Vähän epäilen, että puhuvat vaan ilkeyttään näin, ja koittavat omaa oloa näin parantaa! Pitäisiköhän itse näin toisia tuomitsevien mennä sinne mielenterveystoimistoon juttelemaan, kun itseään täytyy noin pönkittää/ kehua.

        Ystävälläni kävi juuri näin. Ikää 32 vuotta ja imetyksien jälkeen rintojen kohdalla tyhjät lähes navassa asti roikkuvat nahkapussit.Ne on kyllä ihan karseen rumat. Sellaisa näkee kasikymppisillä mummoilla, mutta ei yleensä kolmekymppisillä.
        Ystäväni meinaa hankkia silikonit ja ymmärrän häntä täysin. Tekisin varmasti samoin jos olisin samassa tilanteessa.


      • luomut kunniaan.

        'aatteleppa miltä näytät vaikka 80-vuotiaana ku on kauheet tissit leuassa ja muilla on normaalit.. etpä varmaan kehtaa yleisissä tiloissa paljoa kulkea, saunoa yms yms..... kaiken maailman tekosyitä!!'

        heh...no, varmasti parempi ylhäällä kuin polvissa.
        Miksi itse edes harkitse omiesi ihanien luomurintojen pilaamista leikkauksella? Eiks ne ole kivat just noin luonnollisina, isoina ja roikkuvina? Niin ainakin täällä kaikki väittävät. Ku ne on sitten leikellyt pienennyksen jälkeen ja todella bimboa leikellä itseään turhan vuoksi.


      • näkemys???
        Niin metsä vastaa, kun..... kirjoitti:

        Ihmisillä näyttää olevan ihan outoja käsityksiä silikoneista. Liika ovat lukeneet 7-päivää lehteä ja tirkistelleet sieltä pameloita ja muita povipommeja. Ei todellakaan silikonit ottanut nainen ole mikään irstas povipommi, kumitissi, jolla ei ole aivoja. Siis, aivan älyttömiä juttuja täällä!!! Kyllä ne on aivan tavallisia työssäkäyviä naisia, yleensä jo lapset tehneitä, vakiintuneita, jo vähän elämänkokemusta omaavia naisia. Harva on parikymmppinen. Ja harva ottaa mitään pamelasilareita. Kyllä yleisin koko on C-kuppi. Moni ottaa silarit, kun lapset ovat imeneet rinnat tyhjiksi ja ne näyttävät aivan käytetyiltä. Kun on tottunut että itsellä on ollut ennen esim: D-kupin rinnat ja imetyksen jälkeen niistä on jäljellä vyötäröllä roikkuvat tyhjät nahat jotka tunkee B-kupin liiveihin, niin kyllä siinä oma peilikuva ei yhtäkkiä enää vastaakkaan sitä, mitä on sen tottunut olevan, niin kyllä siinä on itkussa pidättelemistä. Vaikka moni täällä koittaa väittää, että olkaa iloisia siitä mitä teillä on, niin kyllä siinä voi olla tekemistä, että voi olla sinut oman peilikuvan kanssa kun lapset ovat merkkinsä naisten rintoihin jättäneet. Kaikki, eivät ole yhtä onnekkaita, ja palaudu imettämisestä lähes ennalleen. Eivätkä kaikki pysty elämään sen peilikuvan kanssa, joka ei vastaa heidän sisäistä näkeymystään itsestään. Mielestäni tämä on verrattavissa ihan esim. onnettomuudesssa tulleisiin kosmeettisiin vammoihin, joita korjaillaan plastiikkakirurgilla. Kuinka moni pystyisi elämään esim: "nenä poskella" pahoinpitelyb jälkeen ja olla onnellinen siitä miltä näyttää. Ehkä näitäkin löytyy, mutta minä en siihen pystyisi.


        Monet väittävät täällä vielä, että tissit tunutvat kumipalloita??? Ovatkohan päässeet edes koittamaan silareita??? Moni tällisen kirjoittanut paljastuu tekstistään vielä naiseksi. Nykypäivän silikonit ovat niin aidon tuntuisia, että ei niitä välttämättä luomuista erota. Vähän epäilen, että puhuvat vaan ilkeyttään näin, ja koittavat omaa oloa näin parantaa! Pitäisiköhän itse näin toisia tuomitsevien mennä sinne mielenterveystoimistoon juttelemaan, kun itseään täytyy noin pönkittää/ kehua.

        Sisäinen näkemys, eli henkilökohtainen ongelma, hoidetaan ilman psykologin apua omatoimisesti. Tosin, sekään ei kuolleisuutta pudota "normaalien" ihmisten tasolle itsemurhatilastoissa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000196&posting=22000000033351092


      • bimboa
        luomut kunniaan. kirjoitti:

        'aatteleppa miltä näytät vaikka 80-vuotiaana ku on kauheet tissit leuassa ja muilla on normaalit.. etpä varmaan kehtaa yleisissä tiloissa paljoa kulkea, saunoa yms yms..... kaiken maailman tekosyitä!!'

        heh...no, varmasti parempi ylhäällä kuin polvissa.
        Miksi itse edes harkitse omiesi ihanien luomurintojen pilaamista leikkauksella? Eiks ne ole kivat just noin luonnollisina, isoina ja roikkuvina? Niin ainakin täällä kaikki väittävät. Ku ne on sitten leikellyt pienennyksen jälkeen ja todella bimboa leikellä itseään turhan vuoksi.

        on väittää jokaista leikkauksissa käynyttä bimboksi. Yksikään leikkaus ei ole turhan vuoksi. Aina leikkaukselle on joku syy, olkoon sitten psyykkinen tai terveydellinen. Minulla on takana useampikin leikkaus ja jotkut on tehty terveydellisistä syistä, toiset parantaakseni elämänolosuhteitani (jopa henkisesti).


      • sitä...
        otti... kirjoitti:

        silikonit virossa 6,5dl ja kuppikoko nyt jotain e-f,olemme olleet molemmat niihin erittäin tyytyväiset eikä mitään ongelmia ole ollut, ne ovat pehmeät ja kiinteät, hän on erittäin lihaksikas naiseksi koska treenaa tosissaan kuntosalilla, rinnat aivan sopivankokoiset muuhun vartaloon nähden, ja lapsiakin löytyy muutama!!!

        panostaa itseensä ja kauneuteensa sekä hyvinvointiinsa? toisaalta joidenkin mielestä on normaalimpaa laittaa sama rahamäärä esim autonvanteisiin renkaisiin ,stereoihin, taulutelkkariin ym...?!


      • naurattaa
        bimboa kirjoitti:

        on väittää jokaista leikkauksissa käynyttä bimboksi. Yksikään leikkaus ei ole turhan vuoksi. Aina leikkaukselle on joku syy, olkoon sitten psyykkinen tai terveydellinen. Minulla on takana useampikin leikkaus ja jotkut on tehty terveydellisistä syistä, toiset parantaakseni elämänolosuhteitani (jopa henkisesti).

        että vedet valuu silmistä..
        tuntuu että kaikki täällä jotka haukkuvat/kritisoivat silareita ovat kateellisia ja ns. "kiihkouskovaisia".. "jumala on luonut naisen jne jne..."
        hyvä se on täällä haukkua silikoonit ottaneita, mutta tulkaapas päin naamaa sanomaan...
        niin ja varmaan te sitten erotatte silikooni rinnat luomuista... sopii koittaa ;)


      • tsipididuu
        luomut kunniaan. kirjoitti:

        'aatteleppa miltä näytät vaikka 80-vuotiaana ku on kauheet tissit leuassa ja muilla on normaalit.. etpä varmaan kehtaa yleisissä tiloissa paljoa kulkea, saunoa yms yms..... kaiken maailman tekosyitä!!'

        heh...no, varmasti parempi ylhäällä kuin polvissa.
        Miksi itse edes harkitse omiesi ihanien luomurintojen pilaamista leikkauksella? Eiks ne ole kivat just noin luonnollisina, isoina ja roikkuvina? Niin ainakin täällä kaikki väittävät. Ku ne on sitten leikellyt pienennyksen jälkeen ja todella bimboa leikellä itseään turhan vuoksi.

        En tajua tätä ISOTISSIHÖSSÖTYSTÄ!!!
        Itelläni on aina ollut isot hinkit näin luonnostaan, siis D:t ja todella mielelläni olisin mieluiten B tai max. C-kokoa.

        Kuka ihme haluaa ongelmia itselleen? Päätä särkee kun hartiat on jumissa, juosta ei voi kuin kahdet liivit päällekkäin, mitkään vaatteet ei istu. Ainuttakaan sopivaa paitapuseroa en ole eläessäni löytänyt; ne jotka sopivat muuten, niin tissien kohdalta napit sinkoilee tai ainakin jää repsottaan niin että nappien väleistä näkee sisään...

        Että joo, isot tissit on TOSI kivat :)


      • tjii
        tsipididuu kirjoitti:

        En tajua tätä ISOTISSIHÖSSÖTYSTÄ!!!
        Itelläni on aina ollut isot hinkit näin luonnostaan, siis D:t ja todella mielelläni olisin mieluiten B tai max. C-kokoa.

        Kuka ihme haluaa ongelmia itselleen? Päätä särkee kun hartiat on jumissa, juosta ei voi kuin kahdet liivit päällekkäin, mitkään vaatteet ei istu. Ainuttakaan sopivaa paitapuseroa en ole eläessäni löytänyt; ne jotka sopivat muuten, niin tissien kohdalta napit sinkoilee tai ainakin jää repsottaan niin että nappien väleistä näkee sisään...

        Että joo, isot tissit on TOSI kivat :)

        Paska tsäkä sulla sitten, jos et mahdu vaatteisiis....
        Mene leikkaukseen.


      • rinnakas

    • silikonit 12 vuotta

      olin samassa tilanteessa kuin sinä ja laitoin ensin pienemmät kirurgin suosituksesta. muista että menee vähintään vuosi/kaksi ennenkuin voit arvostella työtä. Rinnathan ovat juuri leikattu. Kärsivällisyyttä hyvä ihminen. meni muutama vuosi ja laitoin hieman isommat 350mm. muista että kudos kestää venyä ja olisit näyttänyt pumpattavalta barbaralta. odota että nykyisissä iso venyy ja sitten voit hiukan lisätä ja mielellään vasta imetyksen jälkeen.
      Nyt vasta 7 vuotta edellisistä rintani ovat täysin mieleeni. painovoima nääs. Mikä on kun nykyään ei ole missään asiassa kärsivällisyyttä.

      • miss euroopaksi valittu

        lola onkin sitä mieltä ettei tuomarit olleet ajan tasalla.Kirurki uskoi ja viilsi.
        Tässä selkeästi ilmenee tämän sirkuksen irvokkuus.


    • Liisire

      Lampi hirttäny ittensä? JOtain siitä oli täällä, mutta ne on hävinny?

    • Rules 4ever!

      Ihanaa ;)

    • Luomu-Maija

      En oikein usko sinua. Kukaan plastiikkakirurgi ei valitse implantteja kysymättä potilaan mielipidettä. Jos on tullut sitten valittua väärä implantin koko, se on ihan oma vikasi, ei kirurgin vika. Tiedätkös, että korjausleikkaus maksaa vähintää yhtä paljon kuin ensimmäinenkin leikkaus eli 5000-6000 euroa. Joka euron joudut maksamaan itse. Jos on liikaa rahaa, niin anna palaa vaan. Muista kuitenkin, että komplikaatioriskit kuten esim. kapselikontraktuuran vaara on suurempi turhaan tehdyn uusintaleikkauksen jälkeen.

    • Vittua

      Te kitisette, jos tyttö haluaa ottaa silikoonit antakaa hänen ottaa! Kele, ihme vinkuintiaaneja Suomi täynnä!

    • Saman kokenut

      Hei "kollegani", yritä kestää.
      Itse otatin Tampereen koskikeskuksessa parhaaksi luulemallani plastiikkakirurgilla tyhjiksi imettyihin edes saman täytteen kuin ennen.

      Haastattelussa kävi ilmi, että toiseen laitettaisiin 180 ml ja toiseen 200 ml, että luonnollisuus säilyisi. Näin kävikin monen mutkan kautta.

      Leikkaussalissa (urheasti annoin kaiken tehdä puudutuksella, sillä nukutus olisi maksanut 10.ooomk lisää)v. 1996.

      Kukaan ei koko aikana puhunut minulle mitään paitsi johtava osastonhoitaja " Minulla on D-kupin rinnat omasta takaa"...toki mieltä ylentävää.

      "Runnomisen jälkeen" minut vietiin viereiseen huoneeseen, ´jossa heti´pyydettiin kaivamaan rahapussia´, ja olin yli 10.000mk köyhempi, tosi kipeä ja taistelu oli vielä edessä.

      Toiseen rintaan kehittyi veriseriöösi eli se oli tosi kipeä ja varmaan oikein "Dolly Parton", mieheni pääsi viemään minut uud.klikalle ja rinta tyhjennettiin.. Toipumiseen meni n. 2kk ja kaikki huonon itsetunnon takia ja median, joka viestitti aivan muuta.

      Muista fytoterapia, eli hiero rintaasi puolin ja toisin sekä suihkuttele ja pyydä rahoilesi vastinetta!

      t. melkein kohtalotoveri

      • vähän!

        Kun nyt puhuttiin "mummonmarkoista", muutin omankin leikkaukseni hinnan niiksi. Vaikka leikkaus tehtiinkin Suomenlahden takana, markkoina se olisi maksanut kaikkineen 20 000 mk. Tuota viestiä lukiessa olin tyytyväinen että leikkaus tehtiin nukutuksessa. Ei tiennyt mitään runnomisista tai muustakaan. Aikamoinen urakkavauhtihan siinä on jos implantit laitetaan noin kolmessa vartissa kuten minulle. Mutta etuna on sitten lyhyt nukutusaika. Rahat jouduin pulittamaan jo hyvissä ajoin ennen leikkaukseen lähtöä.

        Eiköhän nuo komplikaatiot ole nykyisin aika harvinaisia, joten niitä ei kannata pelätä. Minullakaan ei tullut kuin mustelmia.


    • .........................

      Jokainen tekee vartalolleen mitä itse haluaa.
      Ei sen pitäisi olla niin vaikeaa.

      • seksihullu

        Utareet venyy ja rumistuu PIENET PYSYY HALUTTAVINA VILÄ SEITENKYMPPISELLÄKIN


    • Seppio

      Heebeli, sinulle ei vissiin kukaan oo kertonu Lada vitsiä.

      Mitä yhteistä on silikonirinnoilla ja Ladan nahkaratilla , no mukavahan niitä on pidellä mutta ei ne kyytiä paranna, heh, heh.

    • YLI KAIKEN

      Naisten pieniä rintoja! Itse myyntitykkinä kierrän kaikenmaan kapakat ja yökerhot viikottain, ja pokaan niistä ainoastaan pienirintaiset otukset, ikään katsomatta. Joka viikko humputtelen näitä pienirintaisia, ihanaisia naisia, naisia...

      • pienirintainen

        Siis sanopa "asiantuntijana" mitä pidät pienirintaisena ja mikä on kuppikoko jota etsit. Eli hakisitko sellaista alle AA-kuppia jollainen olin ennen, vai olenko nyt B-kuppisena kelvollinen pienirintainen, vaiko jo mielestäsi isorintainen. Ikää et näköjään katso että ehkäpä sitten kelpaisin. ;)


      • miehen peniksen pituus
        pienirintainen kirjoitti:

        Siis sanopa "asiantuntijana" mitä pidät pienirintaisena ja mikä on kuppikoko jota etsit. Eli hakisitko sellaista alle AA-kuppia jollainen olin ennen, vai olenko nyt B-kuppisena kelvollinen pienirintainen, vaiko jo mielestäsi isorintainen. Ikää et näköjään katso että ehkäpä sitten kelpaisin. ;)

        Sille ei oikein mahda mitään ,millaisen itse on sattunut saamaan. Itsellä 17 senttinen "työmitassa" ja toisten kanssa kontaktit ovat jääneet siihen yhteen kertaa mutta nykyisen kanssa toistakymmentä onnellista vuotta. Ja asiaan ovat vaikuttaneet varmaan muutkin seikat.

        Eiköhän se suurimmalta osaltaan ole rintojen kokoa merkittävämpi asia miten ne kantaà?


      • nuo...
        miehen peniksen pituus kirjoitti:

        Sille ei oikein mahda mitään ,millaisen itse on sattunut saamaan. Itsellä 17 senttinen "työmitassa" ja toisten kanssa kontaktit ovat jääneet siihen yhteen kertaa mutta nykyisen kanssa toistakymmentä onnellista vuotta. Ja asiaan ovat vaikuttaneet varmaan muutkin seikat.

        Eiköhän se suurimmalta osaltaan ole rintojen kokoa merkittävämpi asia miten ne kantaà?

        tavallaan vertailukelpoisia, mutta ei kokonaan. Ehkäpä nuo "yhden kerran kontaktit" ovat kokeneet pelisi ja toimintatapasi liian rajuksi. Itsekin tunnen selvästi jo 15 senttisen venyttelevän pohjaa. Liian ison kalun omaavan miehen pitää olla huomaavainen että nainenkin saa miellyttävän hetken.

        Naisen rinnat eivät yleensä aiheuta ongelmia suurinakaan. Se ongelmapaikka naisella on siellä alapäässä. En ole mikään kovin väljä, joten kyllähän joku "John Holmes" kammoksuttaisi.


      • Push-UP
        miehen peniksen pituus kirjoitti:

        Sille ei oikein mahda mitään ,millaisen itse on sattunut saamaan. Itsellä 17 senttinen "työmitassa" ja toisten kanssa kontaktit ovat jääneet siihen yhteen kertaa mutta nykyisen kanssa toistakymmentä onnellista vuotta. Ja asiaan ovat vaikuttaneet varmaan muutkin seikat.

        Eiköhän se suurimmalta osaltaan ole rintojen kokoa merkittävämpi asia miten ne kantaà?

        Kyllä se niin on että vaikka kuinka naiset väittää että koolla ei ole väliä niin kyllä sillä vaan on.. Itse olen joutunu kokeen sellasia naurettavia sormen kokosia vehkeitä että ymmärtäisin erittäin hyvin jos menisivät suurennusleikkaukseen. En voisi ikinä seurustella miehen kanssa jonka kalu olisi liian pieni. Joudun häpeäkseni myöntämään että kerran purskahdin nauruun kun näin minimunan ja kerran lähdin vain menemään. Ilkeätä? Ehkä mutta ei tarkoituksella. No kantakoon rumat munansa siinä sitten arvokkaasti..

        Itse tykkään kauniista rinnoista oli sitten minkä kokoiset tahansa mutta omat kun on imetyksen jälkeen roikkuvat arpiset säkit niin aion kyllä tehdä asialle jotain.. Voisin tietty yrittää kantaa tissini jotenkin arvokkaasti, mutta muuttaisiko se sitä faktaa että ne vaan oikeesti on susirumat? Mieluummin hankin vaikka vähän silaria täytteeks ja kannan ne sitten arvokkaasti kun tiedän että ne oikeasti on kauniit. (No ei kukaan sellasista epäluonnollisista möhkyröistä tykkää mutta oletan tietenkin että leikkaukseni onnistuu)
        Olkoon pinnallista, olkoon naurettavaa, olkoon köyhien riistoa, jos pystyn sen jälkeen nauttimaan omasta kropastani ja seksistä ja peilikuvastani niin ihan sama. (Sitäpaitsi jos köyhien riistosta puhutaan niin kuinka moni täällä voi puhtaalla omalla tunnolla väittää ettei ole ostanu mitään turhaa ikinä? TV, Läppäri, vaatteet, kengät, sisustus jne. Kyllä itsekultakin varmana heruis muutama satanen kuussa köyhille. Tekopyhät paskiaiset huutaa HEP!!)

        Jos silikonien otto jonkun mielestä tarkottaa että olen sairas tai teen luultavasti itsemurhan niin en voi asialle mitään.

        (Huomasitteko edes kuinka naurettava ajatus olisi)


    • make

      kyllä pienet ja kiinteät rinnat voittavat aina epämääräisen muotoiset silikoniviritykset.

      Sensuelli seksikkyys on ominaisuus, jota ei saa millään täytteillä. jotkut vain ovat luonnostaan sellaisia.

      Eikä varmasti näytä hyvältä neljänkympin jälkeen, korjausleikkauksia korjausten perään.

      Loistava rahastuskeino, vaikka tuleehan se maksamaan myös yhteiskunnalle, ainakin sairauspoissaolojen ja vakavien komplikaatioiden kautta.

      Saisikohan silikoni-aivoilla paremman mielikuvituksen ja tyylitajun..

      • mielipiteitä.

        On taidettu lukea kaikenlaisia epämääräisiä juttuja ja vielä uskottu niitä.

        No kyllähän pienetkin rinnat voivat olla kauniit, mutta ne eivät aina tyydytä kantajaansa eikä edes katsojaakaan. En pidä ainakaan omiani luonnollisen näköisiä silikonirintojani mitenkään epämääräisen muotoisina. Aivan normaalin rinnan näköiset nämä on.

        Enpä tuota seksikkyyttä pidä itsessäni erityisesti tavoiteltavana ominaisuutena. Olen mikä olen.

        Neljässä kympissä ei todennäköisesti ole tehty vielä yhtäkään korjausleikkausta. Alkuperäiset implantit ovat varmaankin täydessä kunnossa. Vaikka implantit laitettaisiin nuorena, todennäköistä on ettei niitä tarvitse vaihtaa kuin ehkäpä kerran elinaikanaan, ellei satu tulemaan vakavaa kapseloitumista. Eikä siitä vaihdostakaan näy alkuperäistä kummempia arpia. Saa olla aika tarkkasilmäinen jos niitä edes huomaa.

        Kyllä ne komplikaatiot ovat melkoisen harvinaisia ja yleensä niidenkin korjaus menee omasta pussista, ei siinä rasiteta yhteiskuntaa. Todella vakavat komplikaatiot ovat erittäin harvinaisia.

        Niitä silikoniaivoja käytänkin parhaillaan tätä tekstiä naputellessa. Ne ovat vain tuossa vieressäni peltilaatikossa, jota tietokoneeksi kutsutaan.


      • huhhuh..
        mielipiteitä. kirjoitti:

        On taidettu lukea kaikenlaisia epämääräisiä juttuja ja vielä uskottu niitä.

        No kyllähän pienetkin rinnat voivat olla kauniit, mutta ne eivät aina tyydytä kantajaansa eikä edes katsojaakaan. En pidä ainakaan omiani luonnollisen näköisiä silikonirintojani mitenkään epämääräisen muotoisina. Aivan normaalin rinnan näköiset nämä on.

        Enpä tuota seksikkyyttä pidä itsessäni erityisesti tavoiteltavana ominaisuutena. Olen mikä olen.

        Neljässä kympissä ei todennäköisesti ole tehty vielä yhtäkään korjausleikkausta. Alkuperäiset implantit ovat varmaankin täydessä kunnossa. Vaikka implantit laitettaisiin nuorena, todennäköistä on ettei niitä tarvitse vaihtaa kuin ehkäpä kerran elinaikanaan, ellei satu tulemaan vakavaa kapseloitumista. Eikä siitä vaihdostakaan näy alkuperäistä kummempia arpia. Saa olla aika tarkkasilmäinen jos niitä edes huomaa.

        Kyllä ne komplikaatiot ovat melkoisen harvinaisia ja yleensä niidenkin korjaus menee omasta pussista, ei siinä rasiteta yhteiskuntaa. Todella vakavat komplikaatiot ovat erittäin harvinaisia.

        Niitä silikoniaivoja käytänkin parhaillaan tätä tekstiä naputellessa. Ne ovat vain tuossa vieressäni peltilaatikossa, jota tietokoneeksi kutsutaan.

        Entä jos joku ottaakin silikonit muotoa korjatakseen? Itselläni terävät rinnat, ns. ketunnokat. JOS mun tissit olis tän kokoset (A75-80), mut erimuotoiset (pyöreet) niin en ees harkitsis leikkausta.
        Kaikki vaan toitottaa siitä et kyllä pienetki tissit kelpaa. Joo, niin, mut mulle se muoto on suurempi ongelma. Ja kun kerran leikkauskeen joskus menen niin samalla lisään kokoakin.

        Ja kyllä, olen järkevä nuori nainen joka opiskelee kunnon ammattiin. En ole sen tyhmempi tai pinnallisempi, en tykkää pinnallisista ihmisistä. Mulle on vaan tärkeetä viihtyä omassa kehossa, ja tällä hetkellä en ole tyytyväinen vaikka ollaan oltu miehen kanssa jo kauan yhdessä. En siltikään halua olla alasti sen edessä turhia, koska häpeän ketunnokkiani.

        Ja kun miehet toitottaa et nainen kelpaa kyllä sellasen ku on, niin miksei se sitten kelpaa vaikka sillä ois kymmenet silikonit? Onhan se sillonki oam ittensä. Joku joskus viisaana poikana sano et "ite en ottais sellast". No rupeatko aina erikseen kyselemään kellä on ja kellä ei? On ne viisaita.. Se ei varmasti vaikuta mitenkään ihmisen luonteeseen, jso vaikuttaa niin positiivisella tavalla.

        Mä kuittaan ja kiitän.


      • qweadtyuio
        mielipiteitä. kirjoitti:

        On taidettu lukea kaikenlaisia epämääräisiä juttuja ja vielä uskottu niitä.

        No kyllähän pienetkin rinnat voivat olla kauniit, mutta ne eivät aina tyydytä kantajaansa eikä edes katsojaakaan. En pidä ainakaan omiani luonnollisen näköisiä silikonirintojani mitenkään epämääräisen muotoisina. Aivan normaalin rinnan näköiset nämä on.

        Enpä tuota seksikkyyttä pidä itsessäni erityisesti tavoiteltavana ominaisuutena. Olen mikä olen.

        Neljässä kympissä ei todennäköisesti ole tehty vielä yhtäkään korjausleikkausta. Alkuperäiset implantit ovat varmaankin täydessä kunnossa. Vaikka implantit laitettaisiin nuorena, todennäköistä on ettei niitä tarvitse vaihtaa kuin ehkäpä kerran elinaikanaan, ellei satu tulemaan vakavaa kapseloitumista. Eikä siitä vaihdostakaan näy alkuperäistä kummempia arpia. Saa olla aika tarkkasilmäinen jos niitä edes huomaa.

        Kyllä ne komplikaatiot ovat melkoisen harvinaisia ja yleensä niidenkin korjaus menee omasta pussista, ei siinä rasiteta yhteiskuntaa. Todella vakavat komplikaatiot ovat erittäin harvinaisia.

        Niitä silikoniaivoja käytänkin parhaillaan tätä tekstiä naputellessa. Ne ovat vain tuossa vieressäni peltilaatikossa, jota tietokoneeksi kutsutaan.

        Hirveän paljon täällä on niitä jotka haluavat arvostella meitä silikonit ottavia tai jotka ovat jo ottaneet. Ihmettelen vain miksi? Itse vastustin silikonirintoja niin kauan kunnes tajusin että ehkä elämäni voi muuttua, voin itsekkin ottaa silikonit! Vähän aikaa säästän ja saan sen verran rahaa että se on minullekkin mahdollinen. Niin kauan kun ajattelin että muut vaan suurentaa rintojaan ja jo valmiiksi hyvänkokoisia rintoja ruurentavat ja mulla on vaan tälläset ruipelotissit vaikka olen itseasiassa läski. EN OLE LAUTA kuten kaikki muut joilla on pienet rinnat. Ihmiset aina sanoo että onhan sillä ja silläkin tytöllä pienet rinnat. Joo niin onkin, mutta ne on laihoja, itse inhoan peilikuvaani kun olen pyöreä ja silti 70a. Olin kateellinen kaikille silikonitisseille kunnes tosiaan aloin miettiä leikkausta omalle kohdalleni. Ikää on kertynyt 19v ja se on aika varma juttu että jos rinnat kasvaisivat, ne olisivat jo kasvaneet. Tottakai lihotessa ne kasvaa aina vähän ja laihtuessa pienenee, mutta vaikka lihoisin 50kg, en usko että rintoja näkyisi makkaroiden seasta lainkaan, niin vähän ne tähänkin mennessä ovat kasvaneet vaikka olen lihonnut. Joku fiksu varmaan neuvoisi tässä tilanteessa laihduttamaan niin kroppa näyttäisi sopusuhtaisemmalta, mutta sitten katoaisi loputkin rasvakudoksesta! Joillain on hyvänkokoiset rinnat ja jopa isotkin vaikka olisi laiha. Tiedän sen varsin hyvin kun siskollani on tämä tilanne. Itse olen täysin vastakohta ja arvatkaa kuinka kateellinen olen naisellisen näköiselle siskolleni. Miehet ei ehkä halua naista vain rintojen takia, mutta jos saisivat valita pienirintaisemman tai isorintaisemman niin varmasti sen jälkimmäisen.. Enkä tarkoita että miehet tykkäisivät mistään jättirinnoista, mutta jos vaihtoehto on lauta tai esim. b-c kuppi, jälkimmäinen olisi taatusti suositumpi. Joka tapauksessa, miesten takia en rintojani laita, vaan siksi että voin katsoa peiliin tyytyväisenä, mennä yleiseen saunaan missän samanikäiset hyvänkokoiset rinnat omaavat eivät tuijota sen näköisenä kuin miehen olisivat nähneet.. SE on noloa, että ala-asteikäisilläkin on isommat rinnat.. Kaikki arvosteliat voisivat miettiä mikä on oikeesti itsekästä ja väärin. Itse olette varmasti he'vetin hyviä ihmisiä. Ihmiset tappavat toisiaan kaiken aikaa ja raiskaavat toisiaan, varastavat ja hakkaavat, minä ainakin olen hyvä ihminen vaikka ottaisin 10 silikoni implanttia ympäri kehoani. Jokainen saa itse päättää mitä rahoillaan tekee ja jos se parantaa omaa elämänlaatua, niin miksi pitäisi kärsiä??? miettikää sitä


      • ASDFGHGFDSAsdfg
        qweadtyuio kirjoitti:

        Hirveän paljon täällä on niitä jotka haluavat arvostella meitä silikonit ottavia tai jotka ovat jo ottaneet. Ihmettelen vain miksi? Itse vastustin silikonirintoja niin kauan kunnes tajusin että ehkä elämäni voi muuttua, voin itsekkin ottaa silikonit! Vähän aikaa säästän ja saan sen verran rahaa että se on minullekkin mahdollinen. Niin kauan kun ajattelin että muut vaan suurentaa rintojaan ja jo valmiiksi hyvänkokoisia rintoja ruurentavat ja mulla on vaan tälläset ruipelotissit vaikka olen itseasiassa läski. EN OLE LAUTA kuten kaikki muut joilla on pienet rinnat. Ihmiset aina sanoo että onhan sillä ja silläkin tytöllä pienet rinnat. Joo niin onkin, mutta ne on laihoja, itse inhoan peilikuvaani kun olen pyöreä ja silti 70a. Olin kateellinen kaikille silikonitisseille kunnes tosiaan aloin miettiä leikkausta omalle kohdalleni. Ikää on kertynyt 19v ja se on aika varma juttu että jos rinnat kasvaisivat, ne olisivat jo kasvaneet. Tottakai lihotessa ne kasvaa aina vähän ja laihtuessa pienenee, mutta vaikka lihoisin 50kg, en usko että rintoja näkyisi makkaroiden seasta lainkaan, niin vähän ne tähänkin mennessä ovat kasvaneet vaikka olen lihonnut. Joku fiksu varmaan neuvoisi tässä tilanteessa laihduttamaan niin kroppa näyttäisi sopusuhtaisemmalta, mutta sitten katoaisi loputkin rasvakudoksesta! Joillain on hyvänkokoiset rinnat ja jopa isotkin vaikka olisi laiha. Tiedän sen varsin hyvin kun siskollani on tämä tilanne. Itse olen täysin vastakohta ja arvatkaa kuinka kateellinen olen naisellisen näköiselle siskolleni. Miehet ei ehkä halua naista vain rintojen takia, mutta jos saisivat valita pienirintaisemman tai isorintaisemman niin varmasti sen jälkimmäisen.. Enkä tarkoita että miehet tykkäisivät mistään jättirinnoista, mutta jos vaihtoehto on lauta tai esim. b-c kuppi, jälkimmäinen olisi taatusti suositumpi. Joka tapauksessa, miesten takia en rintojani laita, vaan siksi että voin katsoa peiliin tyytyväisenä, mennä yleiseen saunaan missän samanikäiset hyvänkokoiset rinnat omaavat eivät tuijota sen näköisenä kuin miehen olisivat nähneet.. SE on noloa, että ala-asteikäisilläkin on isommat rinnat.. Kaikki arvosteliat voisivat miettiä mikä on oikeesti itsekästä ja väärin. Itse olette varmasti he'vetin hyviä ihmisiä. Ihmiset tappavat toisiaan kaiken aikaa ja raiskaavat toisiaan, varastavat ja hakkaavat, minä ainakin olen hyvä ihminen vaikka ottaisin 10 silikoni implanttia ympäri kehoani. Jokainen saa itse päättää mitä rahoillaan tekee ja jos se parantaa omaa elämänlaatua, niin miksi pitäisi kärsiä??? miettikää sitä

        Olen todella katkera kun JUURI MINULLA ei ole kunnollisia tissejä. Olen menossa leikkaukseen kunhan olen saanut säästettyä rahaa. On se huomattu että tavallinen nainen ei ole mitään, mutta kun on isot tissit ja muuten nätti, niin saa muilta arvostusta. Mulla ei tavallaan ole motivaatiota elää täysillä ennen kuin mulla on isot tissit. Olen pettynyt jos en saa C-DD-kuppia, nyt aa.

        Ja mulle tulee hyvä mieli kun on pienimunaisia miehiä....mun ongelma on korjattavissa. Mutta mitenkäs kullia suurennat....Meinaan jotain ohutta ja 5cm pituista.


    • Anonyymi

      silikoonit tappaa naisuuden,kaskus eitekopimppa haarojen väliin karkoittaisi yhtä paljon miehet ympäriltä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe