VÄÄRIN YMMÄRRETYT ADVENTSITIT ?
EEE Väärinymmärryksen poistamiseksi
Kirjoittanut: kolme-enkeliä 2.3.2008 klo 19.08
pelastuksen ehtona ei ole kuulua adventtiseurakuntaan. Pelastuksen ehtona on ottaa Jeesuksen tarjoama pelastus lahjana ja sen seurauksena ihmisellä alkaa pyhityselämä johon kuuluu erottamattomana osan uskon kuuliaisuus Jumalan käskyille.
Adventttiseurakunta ainoastaan julistaa iankaikkista evankeliumia ja kaikki jotka uskovat sen, ottavat sen elämäänsä ja ovat sille kuuliaiset, pelastuvat - vaikka eivät kuuluisi adventtiseurakuntaan!! EEE
Minä en tuota ymmärrä v äärin enkä oikein - en ymmärrä lainkaan.
Sillä aikaissemmin on kolme-enkeliä julsitanut, että vain adventisteilla on totuus hallussaan.
Ja nyt sitten "Adventtiseurakunta ainoastaan julistaa ...".
No - käyhän tuosta esiin, että v ain adventtiseurakunnalla on julistettavanaan se ainoa
oikea totuus, jokin viides evankeliumi,.
Etenkin kun muistaa, että muutama päivä taaksepäin samainen kolme-enkeliä julsiti,
että Raamatun evankeliumi ei ketään pelasta.
Mutta minä olen löytänyt pelastuksen tästä Raamatun evankeliumista:
Room. 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.
1. Kor. 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
1. Kor. 1:24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
1. Kor. 5:4 -sittenkuin olemme, te ja minun henkeni ynnä meidän Herramme Jeesuksen voima, tulleet yhteen-
1. Kor. 15:56 Mutta kuoleman ota on synti, ja synnin voima on laki.
2. Kor. 4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.
2. Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa".
Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
Ymmärrä oikein - evankeliumissa, sen uskomisessa pelastuksekseen - on voima!
Erota väärät ja oikeat ymmärtämiset
3
79
Vastaukset
1. Moos. 6:4
Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia;
nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
Jes. 19:11
Hulluina ovat Sooanin päämiehet kaikki, viisaimmat faraon neuvonantajista ovat neuvossaan tyhmistyneet.
Kuinka voitte sanoa faraolle: "Olen viisaitten poika, muinaisajan kuninkaitten jälkeläinen"?
Kun hän niin mielellään korottaa enkeleitä, esim.
arkkienkeli Miikaelia:
Juud 1:9
Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
Miksei vaikkapa Danielin kirjan arkkienkeli kelpaa 3-enkulle, korotettavaksi?
Dan. 8:16
Ja minä kuulin ihmisen äänen Uulain keskeltä, ja se huusi ja sanoi: "Gabriel, selitä tälle se näky!"
Dan. 9:21
Ja kun minä vielä puhuin rukouksessa, tuli se mies, Gabriel, jonka minä olin nähnyt ennen näyssä, kiiruusti kiitäen minun tyköni ehtoouhrin aikana.
Kysyn vaan ja hämmästelen, että miksi juuri Miikael on hänen ylijumalansa!- aika, eikö tuo ollut
ihan selvää tekstiä???
Adventtikirkko on ainoa, joka opettaa oikein Raamattua. Se ei tarkoita, että vain adventisti voisi pelastua. Oikeassanoleminen ei pelasta eikä väärässä oleminen automaattisesti johda kadotukseen. Pelastus on Kristus. Oikea oppi vain kertoo oikein sen, mitä se tarkoittaa.
advari- Ei-adventistit mielestäsi s...
Paljastit aivan naulan kantaan teidän
fundamentaalisuutenne.
Vain EGW-opin kannattajat muka ovat kristittyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942493Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422274Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132078- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 182872
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703