Onko kenelläkään kokemusta Star Clean pesukintaasta? Peseekö naarmuttamatta maalipintaa?
Pesukinnas
3
784
Vastaukset
- hyvä...
kunhan muistaa huuhdella välillä niin ei tule naarmuja ja kaikkein tärkeintä on huuhtoa se auto ennen pesua ja vielä mielellään, kun ruiskuttaa liuottimen niin eipä tule naarmuja, mutta aikaa menee enempi pesussa, koska hyvä antaa vaikuttaa 15min!!
- inline44
Sieni ei ole hyvä, sen tasainen pinta ei nosta likaa auton pinnasta, vaan hiekkaa hangataan maalin päällä! Huuhtelu on tärkeä, mutta likaa jää aina pinnalle. Pahinta autolle on se, että käsinpesussa väärillä välineillä/tekniikalla naarmutetaan pintaa.
Paras on pehmeä lampaanvillakäsine:
Esim. http://www.vertar.com/media/meguiars-lambs-wool-wash-mitt_3_1.jpg
Sekä tietenkin kahden ämpärin tekniikka. Autonpesun perusasioita. - mulla on
inline44 kirjoitti:
Sieni ei ole hyvä, sen tasainen pinta ei nosta likaa auton pinnasta, vaan hiekkaa hangataan maalin päällä! Huuhtelu on tärkeä, mutta likaa jää aina pinnalle. Pahinta autolle on se, että käsinpesussa väärillä välineillä/tekniikalla naarmutetaan pintaa.
Paras on pehmeä lampaanvillakäsine:
Esim. http://www.vertar.com/media/meguiars-lambs-wool-wash-mitt_3_1.jpg
Sekä tietenkin kahden ämpärin tekniikka. Autonpesun perusasioita.yli 10v auto ja olen sen pessyt uudesta saakka käsin sienellä, eikä ole muita naarmuja, kuin mitä markettien parkialueilla siihen on tullut!
Ensisijaisen tärkeää on huuhtoa auto hyvin ennen pesua niin ei ole hiekkaa pesupinnalla, eikä myöskään hangata autoa!! vaan kevyesti pestään runsaasti vedellä kastutetulla sienellä ja huudotaan sitä sientä välillä siellä shamppoo ämpärissä!! Kyllä se kinnaskin tekee jälkiä, jos hangataan, eikä huudella välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331