Tietääkö kukaan, milloin Simpsonit loppuu? Tiedän, että se kestää ainakin tämän vuoden toukokuuhun asti (19. tuotantokausi).
Milloin Simpsonit loppuu?
20
1484
Vastaukset
- Groening yksin tietää, jos ...
Sarjan lopettamisesta ei ole ollut mitään puhetta, eikä ole syytäkään. Katsojaluvut edelleen korkealla, ja sarja tuottaa hyvin. Kun ei edes tarvitse huolehtia näyttelijöiden vanhenemisesta, niin sehän voi jatkua kuinka kauan tahansa. Vaikka 10 tai 20 vuotta.
- theee siiimpsooons...
Yksi parhaimmista piirretyistä ikinä ja paranee vain vuosien edetessä.Minun puolestani se voi jatkua vaikka maailman tappiin... :D
- <<<<
TOIVOTTAVASTI EI VIELÄ PITKÄÄN AIKAAN
- simpsonfani
toi on niin totta!
- luultavasti aika
pian, sillä olen kuullut, että loppuisi viimeistään 2010 keväällä!!!
- Just tah let u know
en usko että loppuu sillon koska tossa 21 tuotantokauden jaksossa ''Once upon a time in Springfield'' juuri ennen lopputekstejä tulee teksti mikä ilmottaa suunnilleen että kiitos näistä 20 vuodesta paras on vielä edessä..
- SILVATI SEILAA
Just tah let u know kirjoitti:
en usko että loppuu sillon koska tossa 21 tuotantokauden jaksossa ''Once upon a time in Springfield'' juuri ennen lopputekstejä tulee teksti mikä ilmottaa suunnilleen että kiitos näistä 20 vuodesta paras on vielä edessä..
SIEL SIMPSONS .ORGISSA OLI ETTÄ TEHDÄÄN AINAKIN 23 KAUSI VIELÄ
- homer 3
SILVATI SEILAA kirjoitti:
SIEL SIMPSONS .ORGISSA OLI ETTÄ TEHDÄÄN AINAKIN 23 KAUSI VIELÄ
simpsons 4 life
- Elämänkulkuri&kissa
Toivotaan että Simpsonit jatkuvat on sen verran älyvapaa ohjelma että ihan mileensä katsoo! Itse toivoisin että tulisi näitä uusia tuotantokausia nythän on menossa Subilla 4 tai 5 tuotantokausi.
- ThööSimpsoons
Se ei saa loppua ikinä! Se on paras sarja :>
- D`ohhh
Simpsoneiden ääninäyttelijät pyytävät liikaa palkkaa, joten tällä toden näköisyydellä sarja loppuu. ;(
- Hyvä,
Toivottavasti loppuu. En ole pitkään aikaan tuota jaksanut enään seurata, joskus 1990-luvulla tai 2000-luvun taitteessa viimeksi seurasin.
- kuhan ei ideat loppu
ainakin 24 kautta tulee yhteensä. toivottavasti tulis vaikka pyöreät 30 yhteesä nii siihe ois hyvä lopettaa.
- -
Itse olen ainakin katsonut jo kaikki tähän mennessä tehdyt, on niitä 23 kautta. Netistä kun on ne helppo ladata koneelle :P
- saas nähdä
Minä luulen että ne lopettaa ainakin silloin kun ääninäyttelijä Harry Shearer kuolee. Tämä nimittäin on jo 68 -vuotias, ja tämä herra kun on antanut äänensä yli 160 hahmolle. Ja näihin kuuluu esimerkiksi:
Mr. Burns, Waylon Smithers, Ned Flanders, pastori Lovejoy, Kent Brockman, tohtori Hibbert, tohtori Marvin Monroe, Lenny Leonard, rehtori Skinner, Otto
ja monia muitakin.
Ja melkein kaikki noista edellä mainituista on kuitenkin niitä sarjan "tärkeimpiä" hahmoja sen Simpsonin perheen ulkopuolelta. - rosalina01
Simpsonit on loppunut jo. 500 jakso on viimeisin:'(Miks niit ei tuu enää:'(YHYHYYYY!!!
- jhjkloipöäå
Simpsonit ei ole loppunut yhtään mihinkään......jatkuu vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764