Jos ihmisen veressä olisi ihmisen kuoleman jälkeen 16x doksepiinia tavalliseen määräään verrattuna ja 4x kodeinia ja nämä lääkkeet olisi otettu 1,8 promillen kännissä onko alkoholi ja muut lääkkeet vahvistanut doksepiinin ja kodeinin vaikutusta vai onko ihminen ottanut ennen kuolemaansa 16 kertaisesti doksepiinia ja 4 kertaisesti kodeinia? Kiitos!
Doksepiini ja kodeini
2
1895
Vastaukset
- Tipi81
Järki sanoo, että joo alkoholi vahvistaa lääkkeen vaikutusta, mutta ei lisää sen määrää elimistössä. Eli mielestäni vastaus on, että henkilö on tuolloin ottanut 16 kertasen annoksen tuota toista ainetta ja nelin kertaisen annoksen toista. Korjatkaa joku jos olen väärässä.
- dsflkp
16 kertaiseen annokseen doksepiiniä voi kuolla jo itsestään. Se lisäksi se lamaa keskushermostoa, niin kuin myös kodeiini. Molemmat on siis kolmiolääkkeitä, ja 1,8 promillen humalassa kuvailemiisi annoksiin kuollut ihminen on melkovarmasti tehnyt itsemurhan.
Alkoholi voi vaikuttaa lääkeaineiden poistumiseen elimistöstä, siten että ne poistuvat hitaammin, mutta ei niin paljon että kumuloituisi 16-kertainen annos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82042Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101413Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201165Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861064Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661015Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192940Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76750
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73622Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622