On nyt parikin vuotta tullut rään mukana verta, se loppuu kun kostuttelee paperilla nenän sisäpintaa, mutta aamulla taas tulee verta rään mukana.Kestää jopa 3-4pv ennenkun rauhoittuu lopullisesti ettei aamuisinkaan tule enää rään mukana pieniä määriä verta.Aamuisin on nenä tukossa yleensä aina silloin kuin verta sieltä tulee.Pitääkö mun sinne jotain rasvaa alkaa työntämään, että ei jatkuvasti tulisi?Toisesta sieraimesta ei tule paljon koskaan...se ei ole aamuisin ollenkaan tukossa räästä.Vain se toinen on tukossa josta tulee verta rään mukana pieniä määriä paperilla pyyhittäessä.
Nenän kuivat limakalvotko...
sdfsf...
2
257
Vastaukset
- .....
Käy apteekista hakemassa A-VITA rasvatippoja.
Nenän kuivuuteen ovat tehokkaita ja reseptivapaa tuote on kyseessä. - on ainakin
Bepanthen, jos ei muuta löydy. Se on niin neutraalia, että sitä saa tuntea nenäänkin. Se sopii juuri limakalvovaurioille.
Se auttaa oireisiin heti, mutta ei poista ongelmaasi kyllä lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651