tässä ehdottomasti parasta punkkia/hc:ta mitä on tehty.
discharge: fight back
http://youtube.com/watchv=gZcxi7Za_NU&feature=related
discharge: ain't no feeble bastard
http://youtube.com/watch?v=oQHe_U4Nv9E&feature=related
discharge: state control/state violence
http://youtube.com/watch?v=j8C-MdFPpEk
parasta lapsille
5
311
Vastaukset
En pahemmin koskaan ole innostunut UK82 HC:stä, mutta kun kaksikymppisenä poikasena lainasin Turun edesmenneestä musiikkikirjastosta (RIP) Varukerssien - Still Bollox But Still Here -kokoelman se oli rakkautta ensisilmäyksellä.
En tiedä miksi en ole tutustunut bändin tuotantoon laajemmin, sillä ainakin kokoelman perusteella yhtyeen biisit tarjoavat "HC-meteliksi" paljon tarttumapintaa ja persoonallisuutta, suurimman osan HC:sta tarjotessa vain kaaosta ja asennetta jonka keskellä on ainakin allekirjoittaneen vaikea erottaa kappaleita toisistaa.
http://www.youtube.com/watch?v=XUC3AhuwkVI- vanha ukko
Mulle Varukers ei koskaan ole ollut mikään hirmu tärkeä bändi, vaikka melkein koko niiden tuotanto on tullutkin hommattua.
Ihan hyvä, mutta se tiukkuus ja raivo joka tekee esim. Dischargesta niin hyvän, puuttuu Varukersista.
Mutta varsin kunnioitettava bändi Varukers kuitenkin on, missään vaiheessa ei ole tullut rock-tähti meininkiä mukaan, toisin kuin vaikkapa Dischargella, joka oli aika kuraa 80-luvun puolivälistä.
Oletko muuten kuullut Dischargea nyt kun niillä on Rat (Varukersin laulaja) huutamassa? Kuulostaa melko paljon Varukersilta... - voisivat
vanha ukko kirjoitti:
Mulle Varukers ei koskaan ole ollut mikään hirmu tärkeä bändi, vaikka melkein koko niiden tuotanto on tullutkin hommattua.
Ihan hyvä, mutta se tiukkuus ja raivo joka tekee esim. Dischargesta niin hyvän, puuttuu Varukersista.
Mutta varsin kunnioitettava bändi Varukers kuitenkin on, missään vaiheessa ei ole tullut rock-tähti meininkiä mukaan, toisin kuin vaikkapa Dischargella, joka oli aika kuraa 80-luvun puolivälistä.
Oletko muuten kuullut Dischargea nyt kun niillä on Rat (Varukersin laulaja) huutamassa? Kuulostaa melko paljon Varukersilta...suosiolla pysytellä poppareina kun eivät osaa. Jenkeistä tulee parempaa kamaa.
vanha ukko kirjoitti:
Oletko muuten kuullut Dischargea nyt kun niillä on Rat (Varukersin laulaja) huutamassa? Kuulostaa melko paljon Varukersilta...En pahemmin, mitä nyt kun mainitsit niin piti vilkaista youtubesta ja MySpacestä.
Ääni käheämpi, olemus massaisempi, mutta näytti edelleen suht' punkkarilta.- varuker
vanha ukko kirjoitti:
Oletko muuten kuullut Dischargea nyt kun niillä on Rat (Varukersin laulaja) huutamassa? Kuulostaa melko paljon Varukersilta...Discharge on kyllä parhautta, Varukers tulee hyvänä kakkosena mulla. Ei vaan meinaa nykyään erottaa toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272233
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282166- 1582044
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue191541- 271317
- 511027
- 86985
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24912- 114894
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34853