Onnittelut kaikille

19

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reformaattori

      Tietävätkö nämä onnettomat, mitä tekevät. Rukoilemme heidänkin puolestaan, vaikka saatana on saanut heissä vallan.

      • PakanainHuuto

        jotta saatana irrottaisi otteensa sinusta.
        Ja että Jeesus antaisi sinulle ajatuksesi ja sanasi anteeksi.


    • E-.

      on hauskaa olla nainen, ja vielä voisin keritä naispapiksikin...

      • ..paljon...

        ..naispappeudesta,kun ateistit heitä onnittelevat!


    • Faktio

      Onnittelut minunkin puolesta.

    • miehiä..

      jotka ei naista papikseen päästä, itsekkin tykkään miehisistä miehistä.

      En halua itsekkään naisena alistua naispapin vallan alle, ennenvanhaan oli aivan luonnollista, että mies oli pappi, eikä tullut olenkaan mieleen vastahenkeä jota naispapit saa aikaan.

      Vellihousu miehet hyväksyy naiset papikseen.

      • vallan alle

        alistuvilta ihmisiltä pitäisi poistaa äänioikeus, hehän ovat henkiseltä tasoltaan holhouksenalaisia.


      • Wariska

        Uskonto on siis valtaa. Et halua alistua naispapin vallan alle vaan miespapin!
        Hallelujaa, ollaanko menossa taas takaisin aikaan, jolloin papeilla oli todella valtaa vai emmekö ole koskaan siitä ajasta päässeetkään?
        Onnea naisille, jotka ovat kaiken tämän ilkeyden ja henkisen julmuuden jälkeenkin pystyneet saavuttamaan päämääränsä eli pappeuden. Kunnioitan teidän kutsumustanne, sillä se on todellista tässä sovinistisessa luterilaisessa kirkossa, jossa miehiset leipäpapit ansaitsevat elantonsa.


      • alistumisesta

        "En halua itsekkään naisena alistua naispapin vallan alle..."

        Miksi sinun pitäisi alistua kenenkään papin vallan alle? Vai onko pappi sinun mielestäsi alistaja?

        Nykyisin naisia on papeista noin 33 prosenttia. Naispappien määrä tulee tuosta vielä lisääntymään, sillä valtaosa teologisiin tiedekuntiin hyväksytyistä uusista opiskelijoista on naisia.


      • kanssasi.....
        Wariska kirjoitti:

        Uskonto on siis valtaa. Et halua alistua naispapin vallan alle vaan miespapin!
        Hallelujaa, ollaanko menossa taas takaisin aikaan, jolloin papeilla oli todella valtaa vai emmekö ole koskaan siitä ajasta päässeetkään?
        Onnea naisille, jotka ovat kaiken tämän ilkeyden ja henkisen julmuuden jälkeenkin pystyneet saavuttamaan päämääränsä eli pappeuden. Kunnioitan teidän kutsumustanne, sillä se on todellista tässä sovinistisessa luterilaisessa kirkossa, jossa miehiset leipäpapit ansaitsevat elantonsa.

        samaa mieltä.
        Mitäpä niistä Jumalan määräämistä vallanalaisuuden perusteista välittää.

        Lusifer valitsee omiin kirkkoihinsa omat palvelijansa, jotka eivät välitä muistakaan Jumalan antamista käskyistä.


      • Wariska
        kanssasi..... kirjoitti:

        samaa mieltä.
        Mitäpä niistä Jumalan määräämistä vallanalaisuuden perusteista välittää.

        Lusifer valitsee omiin kirkkoihinsa omat palvelijansa, jotka eivät välitä muistakaan Jumalan antamista käskyistä.

        Jospa se olikin vain sen miehen mielipide, joka kirjaan kirjoituksen kirjoitti.
        Älä puhu Lusiferista, älä kutsu häntä piiriin.
        Jos olet tehnyt sopimuksen hänen kanssaan, pura se joutuin.
        Lusiferhan välittää Jumalan sanasta,hän vain kääntää ne väärin päin.
        Niinkuin tekin teette, kun sanotte, että saa tappaa vaikka viides käsky kieltää.
        Te luette Raamattua niin kuin parhaaksi näette, juuri niinkuin Lusifer teidän haluaakin lukevan. Palatkaa takaisin Luojamme siipien suojaan ja jättäkää Lusiferin houkutukset kuulematta.


      • piispaksi

        Koska Pe.ku ei ymmärrä Raamatun sanaa.


      • Wariska
        piispaksi kirjoitti:

        Koska Pe.ku ei ymmärrä Raamatun sanaa.

        Raamatun sana = miesten kirjoittamat sanat
        Mutta mihin on kirjoitettuna Jumalan sana?
        Jumalan, joka loi meidät kaikki tasavertaisiksi keskenämme.


      • kaipaamaasi
        Wariska kirjoitti:

        Raamatun sana = miesten kirjoittamat sanat
        Mutta mihin on kirjoitettuna Jumalan sana?
        Jumalan, joka loi meidät kaikki tasavertaisiksi keskenämme.

        jumalan sanaa ei ole missään.
        On vain vallanhimoisten, jumalan nimissä esiintyvien ihmisten sanoja.


      • Wariska
        kaipaamaasi kirjoitti:

        jumalan sanaa ei ole missään.
        On vain vallanhimoisten, jumalan nimissä esiintyvien ihmisten sanoja.

        Näin on.
        Mutta tiedän mihin Jumalan sana on kirjoitettu. Luontoon. Ihminen yrittää väkisin muuttaa ja tuhota luontoa, mutta kun silmä välttää, niin Jumala ottaa luonnon kautta kaiken takaisin ja peittää ja tuohoaa ihmisen käden jäljen. Se on Jumalan sanaa samoin kuin kaikki luonnon mullistukset. Jumalan sana on kirjoitettu vauvoihin ja ihminen, suuri älykäs nisäkäs, tuhoaa sen kirjoituksen hetkessä.
        Ja ne, jotka haluavat, voivat ja oppivat lukemaan Jumalan sanaa.


      • marssijärjestys
        Wariska kirjoitti:

        Raamatun sana = miesten kirjoittamat sanat
        Mutta mihin on kirjoitettuna Jumalan sana?
        Jumalan, joka loi meidät kaikki tasavertaisiksi keskenämme.

        Jumala on Kristuksen pää, Kristus seurakunnan pää, ja mies vaimon pää.

        Mies ja vaimo ovat tasavertaisia pelastukseen nähden , mutta vallanalaisuus säätelee seurakuntajärjestyksen, joten naisen ei sovi pappeilla.

        Koko luomakunnassa on järjestys, kanalassa on kukko, lammastarhassa pässi, ja jne......


      • tässä...
        marssijärjestys kirjoitti:

        Jumala on Kristuksen pää, Kristus seurakunnan pää, ja mies vaimon pää.

        Mies ja vaimo ovat tasavertaisia pelastukseen nähden , mutta vallanalaisuus säätelee seurakuntajärjestyksen, joten naisen ei sovi pappeilla.

        Koko luomakunnassa on järjestys, kanalassa on kukko, lammastarhassa pässi, ja jne......

        -LYHYESTI JA YTIMEKKÄÄSTI:aivan samoin voi luonnosta ottaa oppia homouteen:homolintupareja,tai homojänispareja ei siellä liene,siis aivan SELVÄÄ,kun järjellä ajattelee:homous on vain ihmisen himoissaan valitseva mieltymys.


      • Wariska
        tässä... kirjoitti:

        -LYHYESTI JA YTIMEKKÄÄSTI:aivan samoin voi luonnosta ottaa oppia homouteen:homolintupareja,tai homojänispareja ei siellä liene,siis aivan SELVÄÄ,kun järjellä ajattelee:homous on vain ihmisen himoissaan valitseva mieltymys.

        Luonnossa kyllä on havaittavissa homoutta myöskin eläinten piirissä.
        Kaikkea me emme voi tehdä niin kuin luonto tekee, enää. Emme voi antaa heikompien kuolla, niin kuin luonnossa tapahtuu. Emme voi jättää sairaita hoidotta, niin kuin luonnossa tapahtuu.
        Hämähäkki naaras, mustaleski, tappaa urospuolisen hämähäkin, heti kun siittäminen on tapahtunut. Näin me ihmisnaiset emme voi tehdä. Sekin on erillaista verrattuna luontoon.
        Marssijärjestys on ihmiselle hieman eri asia kuin eläimelle, tai siis pitäisi olla, sillä eläintä ohjaa vaisto, ihmistä pitäisi ohjata äly.
        Meidän pitäisi marssia pareittain ja rinnakkain. Olisi kiva nähdä, suostuuko teidän vaimot kävelemään 5 metriä teidän takananne. Ja aukomaan ovet ja kantamaan kauppakassit. Tokihan niinkin tapahtuu ja olenkin sitä mieltä, että nainen on Suomessa mies, valitettavasti, ja siksi meidän naisten täytyy ottaa kaikki vastuu, koska miehet haluavat vain kukkoilla. Eikä sillä tavalla töitä tehdä, kukkoilemalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe