Mistähän saisi sitä sniiffattavaa ammoniakkia, jotta hieman potkua treeniin?
Ammoniakki
6
2568
Vastaukset
- leusiinia
Leusiinin runsas käyttö palautusjuomissa on ongelma siksi, että leusiini on paha ammoniakin lisääjä. Ammoniakki on tunnetusti vakava haittatekijä urheilijan suorituskyvylle. Eräissä suomalaisissa tutkimuksissa (Antti Meron tutkimusryhmä) leusiinin lisääminen (50 mg/kg) ennen harjoittelua lisäsi kyllä leusiinin määrää veressä, mutta mitään hyötyä ei ollut fyysisten ominaisuuksien kehityksessä.
eli teet itsellesi karhunpalveluksen, tulokset laskee ja ostat lisää lisäravinteita.
kauppiaiden salaliitto?
http://veteraaniurheilija.blogspot.com/2005/12/leusiinia-ikkille-urheilijoille.html- mistä sitä saa
Kun et ymmmärrä kysymystä, älä edes kokeile vastata!
- lkjasflkjf
kananpaskasta haihtuu ammoniakkia ilmaan. mee hengittelee
- mistä sitä saa
Et ole ajatellut ihan koomikon uraa? On niin hyviä juttuja ja tuoreita!
- Lifter
Ja voimaharjoittelu.netistä on ainakin saanut. Potkusta treeneihin voi olla montaa mieltä. Ehkä se vähän auttaa joillain.
- jepjepje
Ammoniakkia käytetään nimenomaan maksimirautoihin ei sarjoihin. Voimaharjoittelu.net -> tarvikkeet. sieltä löytyy ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501733Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 391319
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891144Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591047- 891016
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198994Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21906Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71894- 82861