nimittäin nauliutuminen television ääreen pariksi tunniksi joka sunnuntai-ilta klo 19.10 toukokuuhun 11.5 asti.
Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelma vangitsee minut taas kerran. Ohjelmassa tanssii kolme paria joita ehdottomasti haluan nähdä tanssimassa pitempään kuin parin kolmen jakson verran. Tietää siis seuraaviin kännykkälaskuihin tuntuvaa korotusta.
Hurmaavan huipputenorin Jyrki Anttilan haluan pysyvän ohjelmassa loppuun asti. On ehdoton suosikkini. Jännittää vietävästi hänen puolestaan. No tuli mitä tuli ainakin täältä ropisee hänelle ääniä :).
Tänään sunnuntaina 9.3 klo 19.10 TV 3. Katsokaa ja nauttikaa.
Taas se alkaa
9
571
Vastaukset
- töllötin*************''
Ihan kohta päästään itse asiaan! :D
Töllötin oli auki ja nauhotus valmiina :).
Aina vaan täytyy ihmetellä kuinka tanssijat ehtii viidessä viikossa noin 'valmiiksi'. He kun eivät harjoittele vain yhtä tanssia sinä aikana.- töllötin***
Mariet kirjoitti:
Töllötin oli auki ja nauhotus valmiina :).
Aina vaan täytyy ihmetellä kuinka tanssijat ehtii viidessä viikossa noin 'valmiiksi'. He kun eivät harjoittele vain yhtä tanssia sinä aikana....miten heidät saadaan näyttämään kuin toisilta
henkilöiltä, meikillä ja vaatteillako on
niin suuri merkitys? Saisiko persoona niistä
lisää tarvittavaa itsevarmuutta ja kuin taitoakin sen
myötä? töllötin*** kirjoitti:
...miten heidät saadaan näyttämään kuin toisilta
henkilöiltä, meikillä ja vaatteillako on
niin suuri merkitys? Saisiko persoona niistä
lisää tarvittavaa itsevarmuutta ja kuin taitoakin sen
myötä?Ihminen kyllä saadaan paljon muuttumaan meikkauksella, kampauksella ja puvustuksella. Niin olivat erinäköisiä tanssiparketilla kuin harjoituksissa :). Varmasti se tuo itsevarmuutta ja esiintymisvarmuutta. Ja hyvä tanssimusiikki tempaa tanssijankin mukaansa. Maria Lundin ja Mikko Ahdin lennokkaaseen esitykseen vaikutti osaltaan vauhdikas cha cha-kappale joka ei jätä ketään kylmäksi. ( Jennifer Lopezin Let's get laud ).
- Jermuxi tms.
No, mites se nauliintuminen onnistui?
No ainakin peppu oli nauliintunut sohvaan koko kahdeksi tunniksi. Silmiä räpäyttämättä ja naulittuna siinä katselin tansseja ja jännitin tanssijoiden mukana, niiiii.
- Jermuxi
Mariet kirjoitti:
No ainakin peppu oli nauliintunut sohvaan koko kahdeksi tunniksi. Silmiä räpäyttämättä ja naulittuna siinä katselin tansseja ja jännitin tanssijoiden mukana, niiiii.
Peppu nauliintunut soffaan ja alaleuka jääkaappiin, niinkö? Tunnusta heti syntisi!!!
Kjäh!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964883Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312721- 342469
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252042- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121208Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351123En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101120Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021057- 781023