nimittäin nauliutuminen television ääreen pariksi tunniksi joka sunnuntai-ilta klo 19.10 toukokuuhun 11.5 asti.
Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelma vangitsee minut taas kerran. Ohjelmassa tanssii kolme paria joita ehdottomasti haluan nähdä tanssimassa pitempään kuin parin kolmen jakson verran. Tietää siis seuraaviin kännykkälaskuihin tuntuvaa korotusta.
Hurmaavan huipputenorin Jyrki Anttilan haluan pysyvän ohjelmassa loppuun asti. On ehdoton suosikkini. Jännittää vietävästi hänen puolestaan. No tuli mitä tuli ainakin täältä ropisee hänelle ääniä :).
Tänään sunnuntaina 9.3 klo 19.10 TV 3. Katsokaa ja nauttikaa.
Taas se alkaa
9
573
Vastaukset
- töllötin*************''
Ihan kohta päästään itse asiaan! :D
Töllötin oli auki ja nauhotus valmiina :).
Aina vaan täytyy ihmetellä kuinka tanssijat ehtii viidessä viikossa noin 'valmiiksi'. He kun eivät harjoittele vain yhtä tanssia sinä aikana.- töllötin***
Mariet kirjoitti:
Töllötin oli auki ja nauhotus valmiina :).
Aina vaan täytyy ihmetellä kuinka tanssijat ehtii viidessä viikossa noin 'valmiiksi'. He kun eivät harjoittele vain yhtä tanssia sinä aikana....miten heidät saadaan näyttämään kuin toisilta
henkilöiltä, meikillä ja vaatteillako on
niin suuri merkitys? Saisiko persoona niistä
lisää tarvittavaa itsevarmuutta ja kuin taitoakin sen
myötä? töllötin*** kirjoitti:
...miten heidät saadaan näyttämään kuin toisilta
henkilöiltä, meikillä ja vaatteillako on
niin suuri merkitys? Saisiko persoona niistä
lisää tarvittavaa itsevarmuutta ja kuin taitoakin sen
myötä?Ihminen kyllä saadaan paljon muuttumaan meikkauksella, kampauksella ja puvustuksella. Niin olivat erinäköisiä tanssiparketilla kuin harjoituksissa :). Varmasti se tuo itsevarmuutta ja esiintymisvarmuutta. Ja hyvä tanssimusiikki tempaa tanssijankin mukaansa. Maria Lundin ja Mikko Ahdin lennokkaaseen esitykseen vaikutti osaltaan vauhdikas cha cha-kappale joka ei jätä ketään kylmäksi. ( Jennifer Lopezin Let's get laud ).
- Jermuxi tms.
No, mites se nauliintuminen onnistui?
No ainakin peppu oli nauliintunut sohvaan koko kahdeksi tunniksi. Silmiä räpäyttämättä ja naulittuna siinä katselin tansseja ja jännitin tanssijoiden mukana, niiiii.
- Jermuxi
Mariet kirjoitti:
No ainakin peppu oli nauliintunut sohvaan koko kahdeksi tunniksi. Silmiä räpäyttämättä ja naulittuna siinä katselin tansseja ja jännitin tanssijoiden mukana, niiiii.
Peppu nauliintunut soffaan ja alaleuka jääkaappiin, niinkö? Tunnusta heti syntisi!!!
Kjäh!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223071
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1922786Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1691775Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2561456- 1101253
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs411088Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 138924
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32914- 43804