kuulle sitä SJK laulua misä Victor laulaa yksin sen nimi on Quiero despegar
Ootteko
8
1003
Vastaukset
- Huurree
En ole, mutta Adrianin laulama Quiero despegar on tuttu tapaus, ja hyvä kappale.
- hmmm..
.... aina luullut että kyseisen kappaleen esittää victor elias. Ainakin se kuulostaa siltä.
- sen esittääkin
hmmm.. kirjoitti:
.... aina luullut että kyseisen kappaleen esittää victor elias. Ainakin se kuulostaa siltä.
itse Victor Elias mutta Adriankin on laulanut sitä sen kans jollain keikalla mutta oikeesti sen laulaa Victor
- kuule kuule kuule
Victor laulaa sen virallisesti. Adrian on laulanu victorin kans sitä joillakin keikoilla. Mutta virallisesti sen laulaa Victor ja se on keksiny siihen sanojaki
- serrano <3
Siis se on tosi ihana laulu! Tykkään muutenkin kuunnella Santa justa klanin lauluja :D
- <3
Mistä ton kappaleen vois löytää Guillen tai/ja DVD:n laulamana?
- serrano <3
<3 kirjoitti:
Sen saa varmaan ladattua jostain netti kaupasta tai sit sun täytyy ostaa se Santa justa klanin CD. Ite mulla ei oo CD:tä, oon ladannut sen sillai vähemmän laittomasti :D. Meinaan kyllä ostaa sen molemmat CD:t jossain välissä :)
- ÄsJiiKoo
<3 kirjoitti:
Oon kuullu, ja iha hyvä biisi...munkii mielestä sen kyl laulaa Victor iteksee, mutta voi vitsi ois aika siistiä kuulla se Adriánin laulamana :o ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522047
- 621952
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121495- 611301
- 501269
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40643