Onko jumala sielun syöjä? Onko uskovaiset itse ehdollistaneet itsensä ateriaksi jollekin oudolle hirviölle joka elää toisessa todellisuudessa ja odottaa ateriaa. Ja sehän tarkoittaisi sitä, että kaikki uskovaiset uskontoon katsomatta olisivat sopivaa ateriaa nälkäiselle Jumalalle.
Sielunsyöjä
4
724
Vastaukset
- jae 12
12 Jos minun olisi nälkä, en sanoisi sitä sinulle, sillä minun on koko maanpiiri, kaikki mitä on.
- nap.pi
jaaha. :D minä en ainakaan ole ehdollistanut itseäni mihinkään ateriaksi. :D olipa hauska vitsi....
- liknt
Tuo lankeemus on kauhea, joka johtuu katolisen kirkon armottomuudesta langenneita kohtaan, kun jättävät Jeesuksen julistaman armon pois!
esimerkiksi jos papiksi ryhtynyt lankesi naiseen, niin katolinen kirkko ei voinut antaa anteeksi, ja pappi lankesi tuohon sielunsyönti syntiin, uskoen, että syömällä tuon naisen(jonka kanssa lankesi) sielun , voisi tuo pappi pelastua!
Tuo kaikki on kauheaa pakanuutta!
Jeesushan on sovittanut koko maailman kaikki synnit, tuonkin, ja anteeksiantamus koskee tuollaisiakin syntejä. Eli tuollaisen täytyisi siis ripittäytyä ja tunnustaa synti, ja papin tehtävä on julistaa synninpäästö.
Käytännössä olisi siis erottava papin virasta, jos kirkko ei hyväksy, ja solmia avioliitto!
Eli tuon epäRaamatullisen kirkon harha!
Raamattu, eli tuossa tapauksessa Uusi Testamentti määrää, että 'papin olisi oltava yhden vaimon mies', jonka apostolin käskyn tuo kirkko siis on hylännyt!
Tuollaisia kauheuksi aaiheutuu tuosta katolisen kirkon epäRaamatullisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943689Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512582- 1361281
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741150Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741