Onko jumala sielun syöjä? Onko uskovaiset itse ehdollistaneet itsensä ateriaksi jollekin oudolle hirviölle joka elää toisessa todellisuudessa ja odottaa ateriaa. Ja sehän tarkoittaisi sitä, että kaikki uskovaiset uskontoon katsomatta olisivat sopivaa ateriaa nälkäiselle Jumalalle.
Sielunsyöjä
4
708
Vastaukset
- jae 12
12 Jos minun olisi nälkä, en sanoisi sitä sinulle, sillä minun on koko maanpiiri, kaikki mitä on.
- nap.pi
jaaha. :D minä en ainakaan ole ehdollistanut itseäni mihinkään ateriaksi. :D olipa hauska vitsi....
- liknt
Tuo lankeemus on kauhea, joka johtuu katolisen kirkon armottomuudesta langenneita kohtaan, kun jättävät Jeesuksen julistaman armon pois!
esimerkiksi jos papiksi ryhtynyt lankesi naiseen, niin katolinen kirkko ei voinut antaa anteeksi, ja pappi lankesi tuohon sielunsyönti syntiin, uskoen, että syömällä tuon naisen(jonka kanssa lankesi) sielun , voisi tuo pappi pelastua!
Tuo kaikki on kauheaa pakanuutta!
Jeesushan on sovittanut koko maailman kaikki synnit, tuonkin, ja anteeksiantamus koskee tuollaisiakin syntejä. Eli tuollaisen täytyisi siis ripittäytyä ja tunnustaa synti, ja papin tehtävä on julistaa synninpäästö.
Käytännössä olisi siis erottava papin virasta, jos kirkko ei hyväksy, ja solmia avioliitto!
Eli tuon epäRaamatullisen kirkon harha!
Raamattu, eli tuossa tapauksessa Uusi Testamentti määrää, että 'papin olisi oltava yhden vaimon mies', jonka apostolin käskyn tuo kirkko siis on hylännyt!
Tuollaisia kauheuksi aaiheutuu tuosta katolisen kirkon epäRaamatullisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi509945Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit126715Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j736035Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?405911Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464114Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html2633056Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?422351- 611375
Suomussalmen baarit
Mikä homma on Suomussalmen baareissa? Niin jumalattoman vittumainen portsari oli eräässä nimeltä mainitsemattomassa paik191186Millä paikkakunnalla kaivattusi asuu
Jäikö sydän jonnekin? Jos, niin minne tai mihin? Laita paikkakunta tai paikka ja kunta🤭 Esim. Helsinki tai Pubin vessa481005