Onko jumala sielun syöjä? Onko uskovaiset itse ehdollistaneet itsensä ateriaksi jollekin oudolle hirviölle joka elää toisessa todellisuudessa ja odottaa ateriaa. Ja sehän tarkoittaisi sitä, että kaikki uskovaiset uskontoon katsomatta olisivat sopivaa ateriaa nälkäiselle Jumalalle.
Sielunsyöjä
4
696
Vastaukset
- jae 12
12 Jos minun olisi nälkä, en sanoisi sitä sinulle, sillä minun on koko maanpiiri, kaikki mitä on.
- nap.pi
jaaha. :D minä en ainakaan ole ehdollistanut itseäni mihinkään ateriaksi. :D olipa hauska vitsi....
- liknt
Tuo lankeemus on kauhea, joka johtuu katolisen kirkon armottomuudesta langenneita kohtaan, kun jättävät Jeesuksen julistaman armon pois!
esimerkiksi jos papiksi ryhtynyt lankesi naiseen, niin katolinen kirkko ei voinut antaa anteeksi, ja pappi lankesi tuohon sielunsyönti syntiin, uskoen, että syömällä tuon naisen(jonka kanssa lankesi) sielun , voisi tuo pappi pelastua!
Tuo kaikki on kauheaa pakanuutta!
Jeesushan on sovittanut koko maailman kaikki synnit, tuonkin, ja anteeksiantamus koskee tuollaisiakin syntejä. Eli tuollaisen täytyisi siis ripittäytyä ja tunnustaa synti, ja papin tehtävä on julistaa synninpäästö.
Käytännössä olisi siis erottava papin virasta, jos kirkko ei hyväksy, ja solmia avioliitto!
Eli tuon epäRaamatullisen kirkon harha!
Raamattu, eli tuossa tapauksessa Uusi Testamentti määrää, että 'papin olisi oltava yhden vaimon mies', jonka apostolin käskyn tuo kirkko siis on hylännyt!
Tuollaisia kauheuksi aaiheutuu tuosta katolisen kirkon epäRaamatullisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891869Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771713Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3041514Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1781395Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em84992- 51987
- 56967
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤55932- 67924
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40911