Vapaus

kunniaan

Kun minä menen hammaslääkäriin, minä EN MENE hengelliseen kokoukseen.

Pitääkö minun erota kirkosta, jotta saisin olla vapaasti ilman ahdistelua, jos se siitä on kiinni, että luterilaiset ajattelevat, että he voivat käyttää väkivaltaisia menetelmiä, kuten lapsikaste?

Minkä takia minun pitää vuosikausia ja yhä edelleen kestää jatkuvaa tyrkytyssaastaa joka paikassa, minne menen?

Minä ymmärrän hyvin uskonnonvastustajia. Minusta
on monta kertaa tuntunut, että uskovaiset ja
muut typerät tyrkyttäjät ovat hulluja.

Minä en ole tyrkyttänyt uskoa kenellekään, vaikka olen uskovainen.

Miksi minun pitää jatkuvasti katsella ja kuunnella kaikenmaailman psykologisia testejä, joita tyhmät psykologit tielle asettavat?

Testailkaa itseänne älkääkä häiritkö fiksuja ihmisiä. Tai muodostakaa ryhmiä samanmielisille ja pitäkää toisianne testattavina. Minä en ole mikään koe-eläin. Enkä minä tarvitse mitään
kasvattajia.

MINÄ HALUAN OLLA VAPAA. Minä EN HALUA, että minua yritetään pakottaa rakastamaan ja hymyilemään. Minä en halua, että minulle tyrkytetään "yhtä perhettä"-ideologiaa.

Minä en kulje kenenkään perässä ahdistelemassa.
En ole kulkenut, en kulje, enkä tule kulkemaan.
Miksi minun perässäni kuljetaan?

Onko todellakin tarkoitus saada minut vihaamaan kaikkia ihmisiä yleistyksen kautta? Vai oletteko muuten vain niin tyhmiä, ettette tajua tuollaisen
toiminnan seurauksia?

TE ETTE VOI PAKOTTAA IHMISIÄ "KAVEREIKSENNE".
TE ETTE SAA PAKOTTAA IHMISIÄ RAKASTAMAAN, MILLÄ TE TARKOITATTE SITÄ, ETTÄ TAANTUU LAPSEKSI OTTAMAAN VASTAAN SITÄ, MITÄ TEIDÄN JOUKKONIELUSTANNE SUVAITSEE JOUKKOPAINOSTUKSEN JA VIHJAILUN AVULLA RYÖPYTÄ.

MInä en pidä siitä, mitä te teette. Minnä en ole ollut sodassa ketään vastaan. Teidän sotanne on ollut yksipuolinen. Minä en ole kadehtinut enkä puhunut pahaa. Minua on kadehdittu ja minusta on puhuttu pahaa. Minun perässäni on roikuttu vainoamassa.

Minä en halua kuulla, että kaikki ihmiset ovat yhtä hyviä eikä kukaan ole toista parempi ym., mitä minulle jatkuvasti jostain syystä uukutetaan.

Minulla ei ole ongelmia seksuaalisuudessa.

Minulla ei ole muita ongelmia kuin perässäroikkujat.

Minä olen tottunut tavallisiin ihmisiin, joilla ei koko ajan ole jotain minua vastaan. Kukaan ei edes tunne minua ja silti.

MIKSI TE SIIS KOKO AJAN TEETTE SITÄ?

T. Tarja

2

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyrkytystä

      Viestisi on tökeröä tyrkytystä. Joka aionoassa lauseessa tyrkytät käsitystäsi, että uskovaiset ovat sitä, uskovaiset ovat tätä ja kaikki määritteesi ovat totaalisen negatiivisia. Milloin sinä lopetat sen tyrkyttämisesi?

    • Nimetön

      mua ahdisteltiin kerran siten: oltiin uskonnollisessa kokouksessa perheeni kanssa. kun joku kiihkouskovainen otti mut väkisin syliin ja suuukotteli mua väkisin.kyllä meni usko pitkäksi aikaa. äitini vain tuijottu. kai hän oli jossain hurmoksessa. mua suuututti. miksi hän rakasti enempi sitä kiiihkoilijaa entä mua . miksi. jäi järkyttävät traumat. kukaaam ei uskonut mua. ei isä. kaikki sivuutettiinkaikki. kukaan ei uskonut mua . olin alistettu ja häväisty. mut naisena nuorena pakotettiin vieraan jätkän otteeseen vihaaan sua. miksikäsn teit niin?? pienelle, viattomalle tytölle. mikä meni. eivätkö lapset olekaan herran lahja,katkeroiduin ihmisillle ja jumalalle, miksi näin. mikä tätä porukkaa vaivaa?ovaTKO KAIKI USKOVAISET MIELISAIRAITA???EIKÖ NIIDEN ELÄMÄÄN MAHDU ,MUUTA KUIN JULMUUTTA??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe