olen 22 vuotias nainen.165cm,viikko sitten 51kg,nyt 56kg. aloitin kaksi viikkoa sitten atacandin migreenin estoon! migreeniin se ei ainakaan ihan vielä ole kokonaan auttanut? lihosin viikossa 5 kiloa,vaikka olen jatkanut elämäntyyliäni samanlaisena kuin ennenkin,harrastan liikuntaa ja syön normaalisti.
voiko olla nesteitä vai mitä ihmettä...
eihän tämä nyt maailmaa kaada,mutta kun olen kovalla työllä ja urheilulla saanut itseni kuntoon,ja nyt tämä:(
kiitos etukäteen!
voiko olla nesteitä vai mitä ihmettä...
eihän tämä nyt maailmaa kaada,mutta kun olen kovalla työllä ja urheilulla saanut itseni kuntoon,ja nyt tämä:(
kiitos etukäteen!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Hei!
Olen käyttänyt Atacandia aivorunkomigreenin estoon ja korkeaan verenpaineeseen nyt vuoden päivät.
Minulla turpoavat nykyään nilkat ja paino on noussut kymmenisen, viitisentoista kiloa vuoden mittaan. Ei sentään noin lyhyessä ajassa.
Saattaa olla nestekertymääkin. Lääkäri kuitenkin kielsi käyttämästä Antisaltia ja Optisaltia, vaikka olenkin välillä tosi, tosi turvoksissa.
kuulostaa pahalta,käytätkö suurempaa annosta kuin tuo minun 8 mg? voiko tuota lihomista jotenkin estää, tai turpoamista? nuo mistä puhuit ovat siis nesteenpoistajia?