Tupakan aiheuttamiin sairauksiin kuolee suomessa vuosittain 6000 ihmistä ja maailmanlaajuisesti 5 000 000(kerrottiin äsken televisiossa).Suomen valtio tienaa verotuloina tupakalla ilmeisesti niin paljon, että tupakkakuolemat ja sairaudet hyväksytään.Miten muutenkaan voisi ymmärtää sen, että voimakasta riippuvuutta aiheuttavaa ja hitaasti tappavaa myrkkyä on yleisesti ja hyväksytysti myynnissä.
Viinasta on sentään iloa ja hyötyäkin ihmisille, mutta mitä iloa ja hyötyä tupakasta on?
Tupakka kiellettävä?
4
242
Vastaukset
- Vogue
Se olisi loistava asia jos saataisiin toteutettua. Tupakointi on ikävää myös ihmisille jotka eivät sitä polta. Itse olen allerginen savulle! Kaiken lisäksi kukaan ei usko, että tupakansavulle voi olla allerginen.
- opas
tupakansavulle ei tosiaan kukaan ole allerginen. asiasta oli allergialääkärin kirjoittama artikkeli jokin aika sitten paikallisessa sanomalehdessä.sivistyneitä ystäviä sinulla kun eivät usko sinua :-)
- Eikka
Tämän päivän hesarin mukaan yhteiskunnalle koituu kustannuksia tupakan aiheuttamista haitoista enemmän kuin myynnistä kertyviä verotuloja.
- hyödyt
Saavat rahaa jotta tupakka pysyy laillisena. Muutoin se olisi kielletty. Sehän murhaa satoja niitäkin ketkä ei sitä käytä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760