kanervalla fotosynti käynnissä.

.. fotosynteesi tai joku.. Kanerva viestitteli jo 1998 nuorelle naiselle
Ilkka Kanerva lähetteli viestejä henkilökohtaisesti tuntemattomalle naiselle jo 1998.

voi kehno.. niin minäkin tein Jo vuonna 1998..ja itselleni vielä suht tuntemattomalle nuorelle naiselle ja varsinkin vielä ystävilleni ja vanhemmilleni tuntemattomalle naiselle..

17

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola

..että lähetin syksyllä varmaan 3000 tekstaria eräälle ukkomiehelle...heheheeeeeeee...;)

• ..nyt en tiedä mitä sanoa.. voin kuitenkin lainata erästä outoa huuhailijaa.. AI AI OI OI VOI VOI..

• sola
        pervokki kirjoitti:

..nyt en tiedä mitä sanoa.. voin kuitenkin lainata erästä outoa huuhailijaa.. AI AI OI OI VOI VOI..

..toi ihan kuulosti..hmm..hitto vieköön, meillä taitaa olla filmitähtiä keskuudessamme... ;)

• sola kirjoitti:

..toi ihan kuulosti..hmm..hitto vieköön, meillä taitaa olla filmitähtiä keskuudessamme... ;)

..on niin salaperäinen..enää ei ole näkynyt mutta loisstavaa huuhaata.. ehkä parempi antaa hänen olla..

• i-v atte

se onkin tuon 10vuotta tekstaillut maanantaisin 200viestiä jollekin naiselle!.. niin on siinä kulunut veromarkkoja ja euroja

• ..näkevän jotain oivalluksia jutuista mitä minä en näe.. hyvä tietää kun vähän taas enemmän ajattelee.. kyllä... kyllä näin on.. tässä pointti.. kanervan synteesit kullanuppuja kohtaan ei vain kiinnosta.. kuka se kanerva ees on?.. joku poliitikkoko??

• Pronssisoturi
        pervokki kirjoitti:

..näkevän jotain oivalluksia jutuista mitä minä en näe.. hyvä tietää kun vähän taas enemmän ajattelee.. kyllä... kyllä näin on.. tässä pointti.. kanervan synteesit kullanuppuja kohtaan ei vain kiinnosta.. kuka se kanerva ees on?.. joku poliitikkoko??

Calluna vulgaris, jonkinsortin puska (am.Bush).
        Miksikohän se on vulgaris?

• Pronssisoturi kirjoitti:

..poliitikot on kaikki ties vaikka fortumin ryöstäjien nuorassa.. pilipalipilaipali..

anteeksi.. piti purakutua.. niin vulgaris.. vulgääriä..eikös sekin ole jonkin sortin sivistystys sana väännettynä latinasta?

• sola
        Pronssisoturi kirjoitti:

..vulgaris on latinata ja tarkottaa yleinen, yleisesti tunnettu :)

Kanervahan pitäs siis tuntee

• MuisQuu

Ettäs kehtasitkin olla noin julkee...;o)))))))...

Känny on tarkoitettu vain koristeeksi...ei ollengan tekstareita varten:o/...

• ..känny on käyttötavara.. siksi luotan vanhoihin malleihin ei kärsi vesivahingosta mutta ovat kuin halkoja.. minä julkea miksi vai kanervako?

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..känny on käyttötavara.. siksi luotan vanhoihin malleihin ei kärsi vesivahingosta mutta ovat kuin halkoja.. minä julkea miksi vai kanervako?

Pervokki hemmetti...mä vaan heitin...;o))))...

Känny on mullekkin käyttötavaraa..Kestää muuten jugurtinkin tosi hyvin...;o))))))))....

• MuisQuu kirjoitti:

Pervokki hemmetti...mä vaan heitin...;o))))...

Känny on mullekkin käyttötavaraa..Kestää muuten jugurtinkin tosi hyvin...;o))))))))....

..vaan jää väliin haisemaan pitää tehopestä känny mut nykyään ne ie kestä..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..vaan jää väliin haisemaan pitää tehopestä känny mut nykyään ne ie kestä..

jugurttipurkissa...Hitsi...Jugurtti oli tarkoitettu mun duunievääkseni..;o)))...

Hyvin lähti hajut savetilla poijes...:o))...

• MuisQuu kirjoitti:

jugurttipurkissa...Hitsi...Jugurtti oli tarkoitettu mun duunievääkseni..;o)))...

Hyvin lähti hajut savetilla poijes...:o))...

..hmm jugurttia evääksi? silläkö pärjää? ei perunoita lihaa voita, maksamakkraa.. vähän bratikkaa, juustia... vaaleeta leipääkulutusmaitoa ja pikkusen viiniä.. siinä mun eväät.. siis duunieväät..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..hmm jugurttia evääksi? silläkö pärjää? ei perunoita lihaa voita, maksamakkraa.. vähän bratikkaa, juustia... vaaleeta leipääkulutusmaitoa ja pikkusen viiniä.. siinä mun eväät.. siis duunieväät..

Ei ehdi evästää..Häkytyskellot kilisee kaikenaikaa..Ja sit jos syön hevimmin..niin tulee väsy...Pakko vaan naattia kahvista..ja jugurtista....ööh..mikäli känny ei ole ehtinyt ensin...;o))...

• MuisQuu kirjoitti:

Ei ehdi evästää..Häkytyskellot kilisee kaikenaikaa..Ja sit jos syön hevimmin..niin tulee väsy...Pakko vaan naattia kahvista..ja jugurtista....ööh..mikäli känny ei ole ehtinyt ensin...;o))...

.. kahvia.. naattia.. jugurttii..kai siinä sentään makuja on? sellasta msitä kännykin tykkää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      23
      3987
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      3084
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3061
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      300
      2465
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2192
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2151
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1341
    8. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      7
      1270
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      43
      1219
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1138
    Aihe