.. fotosynteesi tai joku.. Kanerva viestitteli jo 1998 nuorelle naiselle
Ilkka Kanerva lähetteli viestejä henkilökohtaisesti tuntemattomalle naiselle jo 1998.
voi kehno.. niin minäkin tein Jo vuonna 1998..ja itselleni vielä suht tuntemattomalle nuorelle naiselle ja varsinkin vielä ystävilleni ja vanhemmilleni tuntemattomalle naiselle..
kanervalla fotosynti käynnissä.
17
379
Vastaukset
- sola
..että lähetin syksyllä varmaan 3000 tekstaria eräälle ukkomiehelle...heheheeeeeeee...;)
..nyt en tiedä mitä sanoa.. voin kuitenkin lainata erästä outoa huuhailijaa.. AI AI OI OI VOI VOI..
- sola
pervokki kirjoitti:
..nyt en tiedä mitä sanoa.. voin kuitenkin lainata erästä outoa huuhailijaa.. AI AI OI OI VOI VOI..
..toi ihan kuulosti..hmm..hitto vieköön, meillä taitaa olla filmitähtiä keskuudessamme... ;)
sola kirjoitti:
..toi ihan kuulosti..hmm..hitto vieköön, meillä taitaa olla filmitähtiä keskuudessamme... ;)
..on niin salaperäinen..enää ei ole näkynyt mutta loisstavaa huuhaata.. ehkä parempi antaa hänen olla..
- i-v atte
se onkin tuon 10vuotta tekstaillut maanantaisin 200viestiä jollekin naiselle!.. niin on siinä kulunut veromarkkoja ja euroja
..näkevän jotain oivalluksia jutuista mitä minä en näe.. hyvä tietää kun vähän taas enemmän ajattelee.. kyllä... kyllä näin on.. tässä pointti.. kanervan synteesit kullanuppuja kohtaan ei vain kiinnosta.. kuka se kanerva ees on?.. joku poliitikkoko??
- Pronssisoturi
pervokki kirjoitti:
..näkevän jotain oivalluksia jutuista mitä minä en näe.. hyvä tietää kun vähän taas enemmän ajattelee.. kyllä... kyllä näin on.. tässä pointti.. kanervan synteesit kullanuppuja kohtaan ei vain kiinnosta.. kuka se kanerva ees on?.. joku poliitikkoko??
Calluna vulgaris, jonkinsortin puska (am.Bush).
Miksikohän se on vulgaris? Pronssisoturi kirjoitti:
Miksikohän se on vulgaris?..poliitikot on kaikki ties vaikka fortumin ryöstäjien nuorassa.. pilipalipilaipali..
anteeksi.. piti purakutua.. niin vulgaris.. vulgääriä..eikös sekin ole jonkin sortin sivistystys sana väännettynä latinasta?- sola
Pronssisoturi kirjoitti:
Miksikohän se on vulgaris?..vulgaris on latinata ja tarkottaa yleinen, yleisesti tunnettu :)
Kanervahan pitäs siis tuntee
- MuisQuu
Ettäs kehtasitkin olla noin julkee...;o)))))))...
Känny on tarkoitettu vain koristeeksi...ei ollengan tekstareita varten:o/.....känny on käyttötavara.. siksi luotan vanhoihin malleihin ei kärsi vesivahingosta mutta ovat kuin halkoja.. minä julkea miksi vai kanervako?
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..känny on käyttötavara.. siksi luotan vanhoihin malleihin ei kärsi vesivahingosta mutta ovat kuin halkoja.. minä julkea miksi vai kanervako?
Pervokki hemmetti...mä vaan heitin...;o))))...
Känny on mullekkin käyttötavaraa..Kestää muuten jugurtinkin tosi hyvin...;o)))))))).... MuisQuu kirjoitti:
Pervokki hemmetti...mä vaan heitin...;o))))...
Känny on mullekkin käyttötavaraa..Kestää muuten jugurtinkin tosi hyvin...;o))))))))......vaan jää väliin haisemaan pitää tehopestä känny mut nykyään ne ie kestä..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..vaan jää väliin haisemaan pitää tehopestä känny mut nykyään ne ie kestä..
jugurttipurkissa...Hitsi...Jugurtti oli tarkoitettu mun duunievääkseni..;o)))...
Hyvin lähti hajut savetilla poijes...:o))... MuisQuu kirjoitti:
jugurttipurkissa...Hitsi...Jugurtti oli tarkoitettu mun duunievääkseni..;o)))...
Hyvin lähti hajut savetilla poijes...:o)).....hmm jugurttia evääksi? silläkö pärjää? ei perunoita lihaa voita, maksamakkraa.. vähän bratikkaa, juustia... vaaleeta leipääkulutusmaitoa ja pikkusen viiniä.. siinä mun eväät.. siis duunieväät..
- MuisQuu
pervokki kirjoitti:
..hmm jugurttia evääksi? silläkö pärjää? ei perunoita lihaa voita, maksamakkraa.. vähän bratikkaa, juustia... vaaleeta leipääkulutusmaitoa ja pikkusen viiniä.. siinä mun eväät.. siis duunieväät..
Ei ehdi evästää..Häkytyskellot kilisee kaikenaikaa..Ja sit jos syön hevimmin..niin tulee väsy...Pakko vaan naattia kahvista..ja jugurtista....ööh..mikäli känny ei ole ehtinyt ensin...;o))...
MuisQuu kirjoitti:
Ei ehdi evästää..Häkytyskellot kilisee kaikenaikaa..Ja sit jos syön hevimmin..niin tulee väsy...Pakko vaan naattia kahvista..ja jugurtista....ööh..mikäli känny ei ole ehtinyt ensin...;o))...
.. kahvia.. naattia.. jugurttii..kai siinä sentään makuja on? sellasta msitä kännykin tykkää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138