Katso jos uskallat!
8
624
Vastaukset
- Minäkin...
Epäonnistunut miekkalähetys... palaa alkuun häpeä-ruudun kautta.
- Syntinen
Kyllä mä tota panisin.
- III
Kiva tarina, sääli vain että ne 2 muuta lasta olivat niin tyhmiä että nielivät Jeesustarinan pureskelematta.
Aino, olethan jo tutustunut elämäpeliin? Siinä olisi linkki ->
http://www.co.jyu.fi/~np/elama/- Teresia
Onneksi oikea elämä ei ole peliä. Erehtyessään voi korjata virheitään ja oppia muiltakin. Pelissä ei voinut perääntyä, vaan edessä oli aina varma tuho (tai onnellinen loppu pakanana!) Hauska peli sinänsä ja huumorilla tehty.
- turha
IIH.. Ei enempää sarjakuvia!! PAkko seurata Jeesusta! Iiih! Pakko!! Tehdään saatana onnettomaksi.. Jeesus pesee mut verellään! Jeesus rakastaa meitä, IIh!
- Mika
Nazit, Suomi, NL, Britit, Jenkit... jokainen "ryhmittymä" joka on sodassa vihollistaan vastaan käyttää propagandaa (KTS. USA:n propaganda Iraqista). Eihän siinä mitään, että käytetään propagandaa (Stalingrad, massen grav), mutta se, että siihen ruvetaan uskomaan.
- Pikku Piru
Muahahahhahah. .... Tuo... Hahhahahaha... Tuo oli jotain... hahhhahhhahhahahhhha
- Teresia
Jos uskon asioita voisi viedä näin helposti eteenpäin, koko maailma olisi täynnä uskovia. Eipä se Pirukaan taida ihan helpolla periksi antaa tulemalla vain "surulliseksi". Luulen, että Piru suuttuu tosissaan, kun sitä yritetään jymäyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750