Kamalaa, olen taas täällä...

BadMyntton

Tuli otettua hieman lomaa tästä palstasta. Taisin tavallaan tukehtua ja kuoppasin itseni hetkiseksi. Ei ollut enää mitään kirjoitettavaa ja kuuppa ammotti tyhjyyttään. Kuitenkin veri vetää takaisin tänne, kyllähän täällä vielä vanhat tutut rakkaat ja vihulaiset käypi välillä itsestään ilmoittamassa. SEfukin vaihunut, joskin entinenkin olis kelvannu:) Ajattelin antaa sefun nyt kokeilla toistaiseksi ja jos homma pelaa niin ehkä on mahdollisuuksia pitempääkin pestiin. Mut moikka vaan kaikille uusille ja vanhoille ja vanhoille ja nuorille:) Tästä se taas lähtee ja kohta on uho ylimmillään:D

13

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hengissä,

      pahinta jo pelkäsin.
      Teretulemast vaan tauolta takas!

      • BadMyntton

        mie vielä sitkutan ja olen matkalla oman itseni syvimpiin syövereihin ja availen sisäisiä solmuja ja ihmettelen mitä sieltä eteen tulee:)


    • mayanna

      - mä en hokannu, että piti tauon jälkeen avauksella ilmoittaa paluusta.

      Täällä olikin aika rauhallista ;)

      • BadMyntton

        Se on kohteliasta niin ei tule yllätyksenä tai järkytyksenä kellekkään:) Eiköhän me jonkin asteinen meteli saada aikaiseksi:D


      • mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

        Se on kohteliasta niin ei tule yllätyksenä tai järkytyksenä kellekkään:) Eiköhän me jonkin asteinen meteli saada aikaiseksi:D

        on vissiin edelleen hakusessa.

        Joko muuten olet lukenut Torey Haydenin viimeisimmän käännetyn? Muistan et joskus on ollu juttua samojen kirjojen lukemisesta.

        ps. En ehdi metelöihin vielä tällä viikolla, mutta sähän voit jo viritellä ;D


    • kun täällä on ollut niin hiljaista sitä säpsähtelee pakostakin kun uus avaus ilmestyy ruudulle.

      Terve sullekin. Musiikkiko sut vei mennessään? Vai mikä?
      Vieläkö uhoot entiseen malliin ;)?

      • BadMyntton

        Vei vähän kaikki mennessään, työt, musiikki, koiranpentu jne... Tuli vaan sellanen fiilis ettei huvita. Nyt taas onneksi huvittaa:) Kyllä mie uhoon, mutta täytyy myöntää että olen hieman nöyrempi nykyisin:)


    • niin minäkin ja keskellä yötä ja jälkeen kello 00.00.Saatan kirjautua huomiseen tämän päivän sijasta,vaikka tunnen olevani tässä ja nyt:)

      Ei muuta kuin heikun keikun,niin se elämä menee..

    • Yxitypy

      tänään, hän on täällä tänään, hän on täällä tänäänkin :=))

      Hän koputtaa varovasti lifestylen huoneeseen....

      Hei Bad. Sinuapas ei ole näkynytkään sitte viime näkemän :=))

      Loma palstalta on erittäin hyvä asia. Olin minäkin jonkun aikaa, ja taas suunnitteilla uus loma :=)))

    • yopollo

      ja pyöröovet ovat edelleen herkässä kunnossa niin täällä kuin muuallakin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe