Kelasin päivääni taaksepäin

täti puskasta

mietin, olen tänään tavannut eri-ikäisiä ihmisiä.
5kk,ikäinen oli nuorin, ja 62v vanhin.
Paljon on on puhuttu arkisista asioista.
Kaikki kivoja iloisia ihmisiä.
Mutta jotenki jäi mieleen se nuori tyttövauva, miten hän on ihana pallero, hänen-iho, tuoksu, naurava tyytyväinen lapsi.
Kumpa kaikkina päivinä saisimme olla näin tyytyväisiä, iloisia, ja nauttia toistemme tyytyväisyydestä.
Minkälainen oli sinun päiväsi, kun kelaat tapahtumia tältä päivältä.

22

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian se

Liinna-Samuel kiljuu tuolla että mulle mulle kaikki heti nyt!

• namisuku

...pvä on vielä niin kovin nuori...että...illalla on viisaampi:)

• Heti aamusta alkoi eilinen päivä ihanasti, sain taas palkankorotuksen! Mihin mä oikein joudunkaan sen valtavan rahatulvan kanssa. Ja touhusin sitten kivan päivän pikkulaisten kanssa, ulkoiltiin ja maalattiin sormiväreillä. Hassasin töiden jälkeen rahaa höppäostoksilla, mutta en keskustellut yhdenkään yli 50 vuotiaan kanssa tänään.

• kotikiusattu

on olleet keskimäärin sellasii kuin,oli kaulas myöte virtsas ja lapiois lunta kinoksest toiseen.

• sinulle. Toivoisin että voisin auttaa. Itse hoin ja ajattelin kerran, elämäni kaikkein pahimpina tuskien päivinä, näin. Kaikkeen tottuu, kaikkeen tottuu, ihminen tottuu kaikkeen. Paljon voimia sinulle.

• kotikiusattu
        miljoona kirjoitti:

sinulle. Toivoisin että voisin auttaa. Itse hoin ja ajattelin kerran, elämäni kaikkein pahimpina tuskien päivinä, näin. Kaikkeen tottuu, kaikkeen tottuu, ihminen tottuu kaikkeen. Paljon voimia sinulle.

tasastakin välillä

• helisevä
        kotikiusattu kirjoitti:

tasastakin välillä

Kalevi täytti eilen 80v -uskomaton persoona on .

Hän toesi" elämänsä olleen pelkää alamäkeä" niin ylämäkikin on hänelle ollut jotain muuta kuin meille on.
        Minä oon aina tykänny tasaisesta elämästä johtuuko siitä , että oon kotoosi aakeelta ja laakeelta.
        Jaksamista päivääsi.

• Pirre*

laittaa muistiin.

Kerron sitten illallallalaaa :)

• Piritta

Pääsin eilen pois parin viikon mittaisesta nettipimennosta ja löysin tämän keskustelupalstan.
      Sain myös sähköpostissa kuvia pienistä lapsenlapsista. Heitä näen livenä vain kerran vuodessa.
      Päivä oli kaunis ja reumakivutkin siedettäviä.
      Kaikenkaikkiaan siis hyvä päivä.

• tänne palstalle. Kiva kun pääsit pois pimennosta ja löysit perille.

• HTZA

Talitintit lauloivat keväisesti, samat tuulipuvut suihkivat jalkakäytävävillä.
      Se yksi meni vauhdilla ohi, se jolla on 3-pyöräinen kärry, pelkään että siellä oli lapsi sisällä.
      Juoksee lujaa mutta on kiva katsella, ainut hoikka.
      Töissä sitten linttakenkäiset, villatakkiset naismuumiot hortoilivat kuten ennenkin.
      Onneksi tuli jokunen vieras, myyntihommissa, hoikkia ja nättejä.
      Ainut mies oli sellainen Italialaistyyppinen hintti.
      Oli tosin samat kengät kun minä ostin toissa vuonna, 400 Eurolla.
      Kestävät näköjään paremmin etelänmailla.
      Tylsää kokoustamista, sitkeä liharuoka, liian vähän valkosipulia.
      Ja sitten kotiin, rakkaan tietokoneen ääreen.
      Se oli hyvä että ei ollut pienten lasten kiukuttelua ja rääkymistä, niin kuin silloin, kauan sitten, kun vielä kuljin vuoden verran julkisilla.

• Oletko töissä vanhankodissa, jossain demtikko mummojen hoivakodissa? Vai mitä ne linttakenkäiset muumiot olivat, työkavereita, potilaita vai asiakkaita?

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Oletko töissä vanhankodissa, jossain demtikko mummojen hoivakodissa? Vai mitä ne linttakenkäiset muumiot olivat, työkavereita, potilaita vai asiakkaita?

mutta ihan nykyaikainen vientiyritys, aika huonolla vaihtuvuudella tosin.
        En ymmärrä miksi noita mummoja ei vaihdeta uusiin? Kesätöihinkin pyrkii tosi paljon potentiaalisia silmäniloja vanhoille miehille.
        Voihan se olla että yhtiö haluaa pitää ammattitaidon ja jättää ulkonäön jollekin mainosfirmalle.

• HTZA kirjoitti:

mutta ihan nykyaikainen vientiyritys, aika huonolla vaihtuvuudella tosin.
        En ymmärrä miksi noita mummoja ei vaihdeta uusiin? Kesätöihinkin pyrkii tosi paljon potentiaalisia silmäniloja vanhoille miehille.
        Voihan se olla että yhtiö haluaa pitää ammattitaidon ja jättää ulkonäön jollekin mainosfirmalle.

Ammattitaitoiset muumiomummot ovat tosi kovassa huudossa. Minunkin alallani jopa ikänsä perusteella eläkkeelle siirtyneetkin kelpaa takaisin ja ovat jopa todella haluttuja. Ei haittaa vaikka olisi kengät lintallaan, kun työnsä van osaa. Näissä hommissa osataan työ oikeasti kunnolla vasta monen vuoden käytännön jälkeen.

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

Ammattitaitoiset muumiomummot ovat tosi kovassa huudossa. Minunkin alallani jopa ikänsä perusteella eläkkeelle siirtyneetkin kelpaa takaisin ja ovat jopa todella haluttuja. Ei haittaa vaikka olisi kengät lintallaan, kun työnsä van osaa. Näissä hommissa osataan työ oikeasti kunnolla vasta monen vuoden käytännön jälkeen.

mutta kylä minä, 30v. työskennellyt ansaitsisin jotain kaunista.
        Olisi kiva kysyä neitoselta: Miten näette projektin aloituksen? Käymmekö sen ensin läpi kahdestaan?
        Ja takaisin saa ukkosesta välähtelevän katseen. Mutta alla on mukava hymy, sellainen ymmärtävä.
        Mummoja saa kotonakin, onneksi vain tarvittaessa.

• HTZA kirjoitti:

mutta kylä minä, 30v. työskennellyt ansaitsisin jotain kaunista.
        Olisi kiva kysyä neitoselta: Miten näette projektin aloituksen? Käymmekö sen ensin läpi kahdestaan?
        Ja takaisin saa ukkosesta välähtelevän katseen. Mutta alla on mukava hymy, sellainen ymmärtävä.
        Mummoja saa kotonakin, onneksi vain tarvittaessa.

On se kiva että työpaikalla viihtyy, onhan sitä tutkittu. Sinäkin tekisit parempaa tulosta sitten. Hih hih, kovat olisi ainakin paineet töissä.

• HTZA
        miljoona kirjoitti:

On se kiva että työpaikalla viihtyy, onhan sitä tutkittu. Sinäkin tekisit parempaa tulosta sitten. Hih hih, kovat olisi ainakin paineet töissä.

alkavat jo kotona.
        Olen nostanut rattia vähän ylemmäksi.
        Iltalehdessä on aina se tytön kuva.

• HTZA kirjoitti:

alkavat jo kotona.
        Olen nostanut rattia vähän ylemmäksi.
        Iltalehdessä on aina se tytön kuva.

Ongelmahan se on sekin. Sinne töihin vaan tsemppiä tarkoitan, että hoituvat kunnolla, ne työt.

• kuurankukka

*kelaa...* Rauhallinen aamu,kahvit,hesari,lähtöpusut miehelle hänen töihin lähtiessä,minä perässä bussilla.Mukavat työkaverit vastassa...töihin saavuttua tuli ihana viesti omalta mieheltä =)
      Töissä iloista puheen sorinaa,äitejä,lapsia,naurua,itkuakin, kaiken ikäisiä,nuorimmat parin kuukauden ikäisiä.
      Pajunkissoja,höyheniä...iloista mieltä,laulua.
      Kotiin bussilla,päivän posti,kahvit rauhassa juoden...Nyt odottelen miestä töistä kotiin.

• Sinullapas tuntuukin tapahtuvan töissäsi ihan samanlaisia kivoja asioita kuin minulla.

• kuurankukka
        miljoona kirjoitti:

Sinullapas tuntuukin tapahtuvan töissäsi ihan samanlaisia kivoja asioita kuin minulla.

Hmmmmm....vai niin =) Sehän mukavaa että sinullakin on ihana työpaikka...

• kuurankukka kirjoitti:

Hmmmmm....vai niin =) Sehän mukavaa että sinullakin on ihana työpaikka...

Leikkiä, laulamista, piirtämistä ja askartelua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      530
      1724
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      843
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      677
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe