miten runkkaan miestä?

ewofnegf

aloitanko hitailla vedoilla ja sitten nopeennan tahtia, vai mikä tuntuu parhaimmalta? kertokaahan... en ole koskaan "kunnolla" runkannut ketään, kun olen aika kokematon.. ennen seksiä olen kyllä hieman kädellä vedellyt ees taas, mutten kauaa..

14

3653

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeutan

"Nopeennaan" kirjoitetaan "nopeutan".

• joooooooooo

nopeennan kirjoitetaan nopeennan ja nopeutan kirjoitetaan nopeutan. :) katsos kun suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.

• Kriitikko_
        joooooooooo kirjoitti:

nopeennan kirjoitetaan nopeennan ja nopeutan kirjoitetaan nopeutan. :) katsos kun suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.

Kieliopillisesti - josta nyt oli kysymys - olet täysin väärässä.

PS- Nimimerkkisi "joooooooooo" on todella typerä.

• Naurava naama
        Kriitikko_ kirjoitti:

Voi viisauden äiti! Tuli tosiaankin monta vastausta kysyjälle, mutta ei kyllä kysymykseen. Metsään meni. Kuka ei ymmärrä lukemaansa?

• jooooooooooo
        Kriitikko_ kirjoitti:

Hei Kriitikko_! Olen itse asiassa suomen kielen opiskelija, 4. vuosi.

- Perustele väite: "Nopeennaan" KIRJOTETAAN "nopeutan".

- Perustele väite: KIELIOPILLISESTI olen väärässä, kun sanon, että suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.

Jään odottamaan perustelujasi.

• sivusta seurannut
        jooooooooooo kirjoitti:

Hei Kriitikko_! Olen itse asiassa suomen kielen opiskelija, 4. vuosi.

- Perustele väite: "Nopeennaan" KIRJOTETAAN "nopeutan".

- Perustele väite: KIELIOPILLISESTI olen väärässä, kun sanon, että suomen kielessä äänteet kirjoitetaan niitä vastaavilla aakkosilla.

Jään odottamaan perustelujasi.

...siis tässä nyt kai tarkoitettiin sitä, että Suomen kirjakielessä ei ole sanaa nopeennan. Muutenhan voisi väittää minkä tahansa sanan olevan kieliopillisesti oikein, kun voisi vain sanoa, että näin minä sen kirjoitan.

Etkä taatusti ole Suomen kielen opiskelija! :D

• jooooooooooo
        sivusta seurannut kirjoitti:

...siis tässä nyt kai tarkoitettiin sitä, että Suomen kirjakielessä ei ole sanaa nopeennan. Muutenhan voisi väittää minkä tahansa sanan olevan kieliopillisesti oikein, kun voisi vain sanoa, että näin minä sen kirjoitan.

Niin mutta myös puhekieltä voi kirjoittaa. Se ei ole mitenkään kiellettyä, vaan täysin normaalia. :)

• jooooooooooo
        sivusta seurannut kirjoitti:

Myös puhekieltä voi kirjoittaa. Se ei ole mitenkään kiellettyä vaan yksi kirjallisen ilmaisun muoto. :)

• Saasuska

Ihmettelenpä vaan, että miten te hyvät ihmiset jaksatte olla täällä puuttumassa kieliopillisiin asioihin. Tuntuu vähän, että täällä foorumilla muutenkin käytetään aika paljon kirjakielen sijasta puhekieltä. Pilluhan on oikeasti emätin, vai mitä? Taisi jäädä nyt paha, paha moka huomaamatta, ai ai. Taitaa jollakin olla täällä vanha kunnon Napoleon-syndrooma, kun täytyy perkele olla pätemässä ihan ihme asioissa.

• Nimetön

Kyllä käytäntö opettaa mistä toinen tykkää.... Ei tarvi stressata, mutta muista puhua kaverille mistä itse tykkäät!!!!! Jälleen viestittelyn toivossa hyvää kevättä 2008!!!

• On ehdottomasti parasta!!Ja muista seurata kaverin reaktioita:)Ihan niinko itelles haluisit tehtävän!!

• nainen87'

Me käytetään liukuvoidetta ihan tipan verran. Hieron sen ensin mieheni elimeen.
      Aloitan kiusallisilla vedoilla (yhdellä sormella) ---> kassien alaosasta munan kärkeen saakka (tuntuu kuulemma hyvältä). Sitten vedän muutamat hitaat vedot ja alan ns. puörittää kättä mieheni munan ympärillä (siis pitäen munasta kiinni). Teen välillä nopeampia liikkeitä ja välillä taas hitaita. Joskus kiusoittelen kasseja "kutitellen".
      Lopussa vedän hieman kovempaa ja juuri kun mies on saamassa, hidastan. Teen hetken hitaasti kun taas kovennan vauhtia ja jälleen kun mies on saamassa, hidastan. Näin muutaman kerran :)

• kyllä,

noin se menee.. :)

• vai päinvastoin

Kamalaa. Mieheltäsi puuttuu siis penis ja kivekset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Älä unohda minua

Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si
      Ikävä
      84
      812
    2. On väärin

Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus
      Ikävä
      43
      672
    3. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      658
    4. Valtuuston kokous

Kyl tuo Anita Ruokani on ihan pihalla,käy aika hitaalla.
      Kemijärvi
      50
      599
    5. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      581
    6. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      77
      524
    7. Nyt on nyt

Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl
      Ikävä
      49
      441
    8. Miehelle

❤️
      Ikävä
      27
      426
    9. Näin on!

Päästy taas iltaan! Jee, päiviä taas yksi vähemmän meidän kohtaamiseen! ❤️
      Ikävä
      42
      394
    10. Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti

En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s
      Ikävä
      14
      389
    11. Martina avautuu

Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      378
    12. Kadutko mies?

Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
      Ikävä
      29
      359
    13. Hyvästi Iisalmen Citymarket.

Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo
      Iisalmi
      18
      352
    14. Hyvää huomenta

Eräälle Naiselle ❤️‍🩹
      Ikävä
      52
      348
    15. Se oikea.....

Hän ei ole sinulle se oikea, jos hän pitää sinua vain yhtenä vaihtoehtona.
      Ikävä
      56
      347
    16. Kyllä ymmärrän sinua

Mutta silti se sattuu….
      Ikävä
      26
      346
    17. Mikä fiilis

Onko asiat niin kuin hyvin?
      Ikävä
      59
      343
    18. Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?

Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h
      Maailman menoa
      115
      340
    19. Kaivatun haluaminen

seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä
      Ikävä
      27
      334
    20. Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla

Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill
      Ikävä
      89
      328
    Aihe