Hermot pamahti!

BadMyntton

Kävin tänään aamulla viemässä lapset päiväkotiin ja samalla nykäsin vaimon kyytiin töistä. Ajeltiin sitten kotia kohti ja ajattelin pysähtyä lähikaupasta ostamaan aamupalaa. Ajoin auton kaupan eteen jossa pysäköinti on sallittu ja astuin autosta ulos. Ohitseni käveli sellainen noin kuusissakymmenissä oleva mies, katsoi minua ja hymähteli ja meni kaupaan. Kohta mies tuli takaisin ja meni autoonsa. Hän ajoi autolla noin parin metrin päähän minusta ja avasi ikkunan ja alkoi kysellä: kuules poika, ihan mielenkiinnosta pitää nyt kysyä, että miksi ajoit auton noin lähelle kun tuossa vieressä on parkkipaikka ja paljon tyhjää tilaa? Totesin vain että autoni on pysäköity ihan sääntöjen mukaan...Ukko vaan jatkaa että enkö jaksa kävellä parkkipaikalta kun pitää auto jättää melkein kaupan eteen, että ihan vaan mielenkiinnosta niiku??? Tässä vaiheessa alkoi suoranaisesti vituttaa ja menetin malttini jota en kyllä yleensä tee...kysyin että eikö hänellä ole elämässä mitää tärkeämpiä kiinnostuksen aiheita kun se miten pysäköin autoni ja vieläpä ihan sille sallitulle paikalle ja että mitä helvettiä se sulle kuuluu yleensäkkään!!!???!!! Ukko vaan paapattaa sieltä auton ikkunanraosta ja mie tunsin että ihelläni alko oikein silmät pallaa ja tottesin vaan että pää tyynyyn ja poistuin paikalta...Nyt sitten ottaa kuulaan oikein olan takkaa...pienestä se on päivä piloilla:) Hyvää viikonlopun alkua kaikille:)

13

686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sujuiko aamusi hyvin, lapset nousivat kiltisti ylös, söivät puuronsa napisematta, pukivat iloisesti ja reippaasti ulkovaatteet päälle, autossa istuivat kuin enkelit, silmät loistaen odottivat päiväkotiin pääsyä, vaimosikin oli jo sinua odottamassa, sen kun kyytiin hyppäsi, kaikkihan sujui mitä mallikkaammin, niinhän?

      Sitten tapahtui tuo parkkipaikkaebisodi ja hermojasi pitävä kumminauha katkesi ja sinua patitti patitti niin perskaleesti, kaikenlaisia niuhottajia sitä onkin, niinpä...

      Hyvää perjantai päivää...

      • BadMyntton

        Itseasiassa lapset heräsivät itsekseen, valmistivat puuronsa itse, keittivät minulle aamukahvit ja tarjoilivat sänkyyn. Kahvia nauttiessani he pukivat päällee, pakkasivat reppunsa ja ulkoiluttivat vielä koirankin:D Mitä mahtavin aamu:) Mokomakkii parkkipaikka...


      • mayanna
        BadMyntton kirjoitti:

        Itseasiassa lapset heräsivät itsekseen, valmistivat puuronsa itse, keittivät minulle aamukahvit ja tarjoilivat sänkyyn. Kahvia nauttiessani he pukivat päällee, pakkasivat reppunsa ja ulkoiluttivat vielä koirankin:D Mitä mahtavin aamu:) Mokomakkii parkkipaikka...

        tuoda lapset sulle koulutukseen hetkeks?


    • Yxitypy

      nyt sykolookia, ja sanoisin että sun päivä meni piloille siitä, mitä sanoit sille miehelle.
      Alitajuisesti ajattelet, että ei olis passannut suuttua :=))

      Tällasia ihmisiä on paljon, jotka seuraavat joka pikkuasiaa, mutta mun mielestä niistä ei kannata välitää.
      Olisit vaan ottanut huumorin kannalta ja sanonut, että oisit kyllä ajanut vielä lähemmäs, mutta ei päässyt, sillä tämähän poika ei kävele yhtään enemmän kun on pakko :=))

      Parempaa päivän jatkoa sulle. Kyllä se siitä taas lähtee lutviutumaan :=))

      • BadMyntton

        olla niinnii:) Ei olis pitäny avautua ukkelille, mutta jotenkii vaa se tuli:) NOh aina sitä vaan ei jaksa hymyillä ja nielasta kaikkea kakkaa:D


      • Yxitypyä ja melkein vannon,että ärräpäät oli takautuvaa lajia.
        Huonona päivänä yksikin ..`mä käytän sua hyväkseni` tietoisuus lataa päivän pamaukset;D

        Nooh...pappa takuulla ymmärsi..


    • Jermuxi tms.

      Kun mä näin sun parkkeeraavan siihen, niin pistin papan siihen avautumaan sulle. Kyllä meillä sitten kotimatkalla nauru maittoi, kun huomattiin sun herpaantuvan ihan tosissaan. Kjäh!

      • BadMyntton

        tienny kuinka lähellä papan mersu oli saada uuden keulakoristeen:)


      • Jermuxi tms.
        BadMyntton kirjoitti:

        tienny kuinka lähellä papan mersu oli saada uuden keulakoristeen:)

        Aattelin kuitenkin laittaa sen videon tonne juutuupiin. otsikkona vois olla vaikka "padiksen hermot meni!!!!"


    • perskuti

      Provosoida saa, mutta ei provosoitua:=)

      Kun aamu alkaa huonosti, niin se päättyy..

      *

      *

      *

      Vielä huonommin:=(

    • yopollo

      vaikka laulanut sille jotakin, ehkä se sitten siitä...

    • Masse setä

      Tosi kauhea kokemus oli Sinulla. Ja hyvä selostus. Vaikka periaatteessa olisi hyvä ratkaisu luonnolle kohdentaa täsmäohjukset intialaisiin riksakuljettajiín. Niiden koneet on itse asiassa ihan sieltä. Ne ei osaa säätää edes sytytystulppaa.
      Ne vaan vetää turisteja perässään niillä moporiksollaan ja niillä on koko ajan se mukamas-hymy kasvoillaan.
      Periaattessa voi toki olla, että jos äijä ei ole tarpeeksi polkenut, niin siitä voi tulla sanomista.

    • misislisbet

      Miten arvioit iän?
      Miksi kiivastuit , ku tiesit "olevasi"
      oikeassa?
      Luletko että 60:n on seniili?
      Kun olet nuorempi, koulutetumpi olettaisin
      sinun omaavan käytöstapoja .
      Juppiko olet?
      Eiköpä ollut faijasi ikäinen?
      Vaaditko muilta enempi?
      Sinustakin tulee 60;nen , oletko tietoinen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe