Luukku.com lienee uudistuksen myötä laittanut liikkeelle todellisen roskapostitulvan Näitä rupesi tulemaan "luukun täydeltä" heti uudistuksen jälkeen minulle ja kaikille kavereilleni, ennen oli aivan rauhallista. Tällä varmaan vauhditetaan roskapostisuodattimen myyntiä, jolla taasen katetaan uudistus.
Luukku
8
17392
Vastaukset
- zxcvbnm
Ei Luukun ylläpitäjien tarvitse roskapostia tehdä. Kyllä roskapostittajat pitävät siitä itse huolen.
- DonQuijote
Tänne(kin) laitoin, koskapa Luukku.com´in ainoa palautetapa on SIKAMAISESTI maksullinen puhelin"palvelu", jossa vieläpä jonottaminen maksaa. Onko ahneudella mitään rajaa?!
Anyway: Kaverit kertoivat, että eemeliosoitteestani (käyttäjänimeni)@luukku.com on tullut spämmiä, mistähän mokoma johtuu, koska itse en varmasti mitään viagroita mainostele, perkele?! Ja sitä spämmiä tuntuu riittävän minunkin Luukkueemeliini, koska roskapostisuodatinkin kuuluu MAKSULLISTEN palveluiden joukkoon... F1 Maxukanavalle, voi saatana! Alkaa oikeasti vituttaa Maikkarin ylenpalttinen rahastus!!!- zxcvbnm
Vaihda postilaatikkosi muualle. Ei Luukkua ole pakko käyttää.
Lähettäjänimistä on huomattava että siinä saa lukea aivan mitä vain. Vain postin lähettäjän mielikuvitus on rajana. - Huuli pyöreenä
zxcvbnm kirjoitti:
Vaihda postilaatikkosi muualle. Ei Luukkua ole pakko käyttää.
Lähettäjänimistä on huomattava että siinä saa lukea aivan mitä vain. Vain postin lähettäjän mielikuvitus on rajana.Hei
Miten tuosta luukusta pääsee oikein eroon? Itse en löytänyt mitään valikkoa, mistä saisi peruttua koko roskan. Tytölleni tulee jatkuvasti roskapostia. Tänään poistettiin luukusta 3808 viestiä. - en tiedä en tiedä minäkään
Huuli pyöreenä kirjoitti:
Hei
Miten tuosta luukusta pääsee oikein eroon? Itse en löytänyt mitään valikkoa, mistä saisi peruttua koko roskan. Tytölleni tulee jatkuvasti roskapostia. Tänään poistettiin luukusta 3808 viestiä.Kuulemma poistetaan jos keritään.
Aika tappaa luukun.
Se voi roikkua käyttämättömänä vuosia.
Samoin jos käytät eli avaat edes kerran on se käytössä oleva sähköpostipussi. - Akizu
Huuli pyöreenä kirjoitti:
Hei
Miten tuosta luukusta pääsee oikein eroon? Itse en löytänyt mitään valikkoa, mistä saisi peruttua koko roskan. Tytölleni tulee jatkuvasti roskapostia. Tänään poistettiin luukusta 3808 viestiä.Ootat pari kuukautta niin luukun pitäisi poistaa osoitteesi itsestään.Voitte myös hannkia toisen sähköpostin ja virusturvat
- Kartsa
"Toimii" jos t"toimii",koko p:n p-luukku!
- harmonikka99
ei mulle oo ainakaan tullu mitään tulvia!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1094842Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744191527- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151004tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64876