Täytyi tulla itse tänne kyselemään, että kuinka kehitysvammainen pyörätuolipotilas menestyy synnyttäjänä?
Ehkäísyä emme voi käyttää ja siksi on syytä varautua suureen lapsikatraaseen. Lapset otamme siis ilolla vastaan.
Kehitysvammainen synnyttäjänä
11
1859
Vastaukset
- Paha sanoa
Tunnen vain yhden pariskunnan joista molemmat on cp-vammaisia.Äiti pyörätuolissa ja isä kävelee mutta huonosti.Silti ovat kaksi lasta saaneet ja kasvattaneet jo teini-ikään.Koskaan ei olla kyllä puhuttu et kuinka odotus ja synnytys sujui....
- .................
ja Cp-vammaisuudella ei ole mitää tekemistä kehitysvammaisuuden kanssa=)
- tiedetään.
Eihän se todellakaan päähän vaikuta,lähinnä vain tarkoitin sitä et liikuntarajoitteisuus ei näytä olevan este.
- synnytyskoneeksi
ei asia muutu arvailemalla
- ..............................
Sinuna olisin vaimosta välittävä ihminen ja pukisin päälleni kondomin.
Ehkäisykielto on väkivaltaa naisia kohtaan pahimmillaan. - järjellinen
Mm. veritulppariski nousee raskauden aikana huomattavasti. Mahtaa pyörätuolissa istuvalla nousta se riski vieläkin pahemmin kuin niillä jotka pääsevät liikkumaan.
Jos et ole provo, niin rakasta hyvä ihminen naistasi ja käytä ehkäisyä. - ......
Kysyjälle neuvoisin, että käykääpä juttelemassa yhdessä vaimosi kanssa gynekologilla. Varaatte vaan ajan ja selitätte, miksi haluatte tavata. Kaiken kaikkiaan kysymykseesi on hankala vastata mitään yksiselitteistä, koska tekstistäsi käy niin vähän ilmi. Esim. vaimosi ikä, kehitysvammaisuuden laatu, gynekologinen tausta jne. - kaikki tekijät, mitkä normaalistikin vaikuttavat raskauden kulkuun ja synnyttämiseen.
Tsemmpiä teille, ottakaa asioista selvää! :)
Ja kaikille tätä ennen vastanneille: Menkää nyt vähän itseenne, please... Tämä ko. mies ja hänen vaimonsa ovat varmasti monin verroin parempia vanhempia kuin suuri osa tässä yhteiskunnassa! Ja vaikka mies kirjoitti, että "ehkäisyä emme voi käyttää" niin se voitaneen lukea myös "ehkäisyä emme halua käyttää". Heidän lapsensa ovat siis todella toivottuja.- Mielestäni
Itse kirjoitin kaksi jopa asiallista viestiä vaikka en osannutkaan enempää auttaa....
T:cp-vammaisen ystävä
- ;((
Yp:lle on mennyt jne.
Typerä provoaloitus;(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231172
- 1181028
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97862- 112808
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa268712- 48675
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17657- 41584
- 49569
- 25545