PAREMPI ITKEÄ SYNTEJÄÄN N Y T !!!
Hei, uusi israel (mutta minä myös) - älä Jeesusta säälittele!
Luuk. 23:28
Niin Jeesus kääntyi heihin ja sanoi: "Jerusalemin tyttäret, älkää minua itkekö, vaan itkekää itseänne ja lapsianne.
Luuk. 13:28
Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.
- - - -
NÄMÄ ITKUT LISÄTTIIN RAAMATTUUN JO ALUSSA
- mutta miksi myöhemmin tullut egw-oppi sanoo, ettei kuollut tunne tai tiedä mitään?
Matt. 8:12
mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Matt. 13:42
ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
Matt. 13:50
ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
Matt. 22:13
Silloin kuningas sanoi palvelijoille: 'Sitokaa hänen jalkansa ja kätensä ja heittäkää hänet ulos pimeyteen'. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
Matt. 24:51
ja hakkaa hänet kappaleiksi ja määrää hänelle saman osan kuin ulkokullatuille. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys."
Matt. 25:30
Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'
Luuk. 6:25
Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!
Ihan nauratta se älytön egw-oppi
Sananl. 1:26
niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;
Voihan itku - sillä Jumala on Rakkaus
6
176
Vastaukset 6
KEVYESTI KOTIINPÄIN
Nimittäin saunasta kotiin.
Ne on vain ihmsiten säädöksiä ne, että
lauantaina viideltä saunaan ja . . .
Heti puolenyön jälkeen voi mennä
lauantaisaunaan.
Ei lauantaisauna minulle niin pyhä asia ole,
että loukkaantuisin, jos menet vasta
sunnuntaina saunaan.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Minulle sopii semmoinen järjestys, että
ensin ruumiin peso ja sitten sielun pesu.
Hepr. 9:10
vaan jotka, niinkuin ruuat ja juomat ja erilaiset pesotkin, ovat ainoastaan lihan sääntöjä, jotka ovat voimassa uuden järjestyksen aikaan asti.
1. Kor. 14:33
sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
Ensin sauna ja sitten temppeliin - se tuntuu
jumalalliselta järjestykseltä. Sillä pestäänhän
kädetkin ENNEN ateriaa, eikä sen jälkeen.- sapatti-aamuun.
On paljon niitäkin jotka saunovat jokaikinen ilta, pyhänsä, arkensa, kesänsä, talvensa. Täytyyhän ihmisen voida huolehtia hygieeniastaan joka päivä. On ihmisiä, jotka vain hikoavat niinpaljon työssä,että pinet löylyt ja suihku tekeevät terää joka päivä. Pesen hampaanikin useampaan kertaan päivässä, myökin sapattisin.
sapatti-aamuun. kirjoitti:
On paljon niitäkin jotka saunovat jokaikinen ilta, pyhänsä, arkensa, kesänsä, talvensa. Täytyyhän ihmisen voida huolehtia hygieeniastaan joka päivä. On ihmisiä, jotka vain hikoavat niinpaljon työssä,että pinet löylyt ja suihku tekeevät terää joka päivä. Pesen hampaanikin useampaan kertaan päivässä, myökin sapattisin.
LAUPIAILLE ARMOLLINEN - ARMOTTOMILLE ARMOTON
Jer. 32:18
Sinä osoitat armoasi tuhansille mutta kostat isien pahat teot heidän lapsilleen.
Sinä olet suuri ja väkevä Jumala, Herra Sebaot on sinun nimesi.
[2. Moos. 20:5,6, 34:7; 5. Moos. 5:9,10]
Luuk. 19:22
Kuningas sanoi hänelle: 'Omien sanojesi mukaan minä sinut tuomitsen. Sinä kelvoton palvelija! Sinä siis tiesit, että minä olen armoton mies, että otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt.
Ps. 18:25
(18:26) Herra, sinä olet uskollinen uskolliselle, vilpitöntä kohtaan sinä olet vilpitön.
Ps. 139:22
Loputon on vihani heitä kohtaan, he ovat minunkin vihollisiani.
Matt. 25:46
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
[Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]
BABYLON TULIMEREKSI IANKAIKKISESTA IANKAIKKISEEN
TAI AINAKIN 1000 VUODEKSI
JESAJA 34:9-11
9
Edomin purot muuttuvat pieksi ja sen multa tulikiveksi; sen maa tulee palavaksi pieksi.
10
Ei sammu se yöllä eikä päivällä, iäti nousee siitä savu; se on oleva raunioina polvesta polveen, ei kulje siellä kukaan, iankaikkisesta iankaikkiseen.
11
Sen perivät pelikaanit ja tuonenkurjet, kissapöllöt ja kaarneet asuvat siellä;
ja hän vetää sen ylitse autiuden mittanuoran ja tyhjyyden luotilangan.
Missäs ne aution Babylonian (Irak- ent. Eden)
jumalattomat sitten ovat? Tyhjiin rauenneitako?
Mutta vastatkoon Jeesuksen todistus ja profetian
henki ITSE! Ns. kolmannen enkelin sanoman kautta.
Ilm 14:9-11
9
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan,
ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä,
heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Mutta ellenistisen adventismin tavoite näyttää
olevan sama kuin sielunvihollisella:
uskotella, ettei rakkauden Jumala rankaise pahaa.- puhtaudestaan?
AnttiVKantola kirjoitti:
LAUPIAILLE ARMOLLINEN - ARMOTTOMILLE ARMOTON
Jer. 32:18
Sinä osoitat armoasi tuhansille mutta kostat isien pahat teot heidän lapsilleen.
Sinä olet suuri ja väkevä Jumala, Herra Sebaot on sinun nimesi.
[2. Moos. 20:5,6, 34:7; 5. Moos. 5:9,10]
Luuk. 19:22
Kuningas sanoi hänelle: 'Omien sanojesi mukaan minä sinut tuomitsen. Sinä kelvoton palvelija! Sinä siis tiesit, että minä olen armoton mies, että otan, mitä en ole talteen pannut, ja leikkaan, mitä en ole kylvänyt.
Ps. 18:25
(18:26) Herra, sinä olet uskollinen uskolliselle, vilpitöntä kohtaan sinä olet vilpitön.
Ps. 139:22
Loputon on vihani heitä kohtaan, he ovat minunkin vihollisiani.
Matt. 25:46
"Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
[Dan. 12:2; Joh. 5:29; Room. 2:7,8; Ilm. 20:15]
BABYLON TULIMEREKSI IANKAIKKISESTA IANKAIKKISEEN
TAI AINAKIN 1000 VUODEKSI
JESAJA 34:9-11
9
Edomin purot muuttuvat pieksi ja sen multa tulikiveksi; sen maa tulee palavaksi pieksi.
10
Ei sammu se yöllä eikä päivällä, iäti nousee siitä savu; se on oleva raunioina polvesta polveen, ei kulje siellä kukaan, iankaikkisesta iankaikkiseen.
11
Sen perivät pelikaanit ja tuonenkurjet, kissapöllöt ja kaarneet asuvat siellä;
ja hän vetää sen ylitse autiuden mittanuoran ja tyhjyyden luotilangan.
Missäs ne aution Babylonian (Irak- ent. Eden)
jumalattomat sitten ovat? Tyhjiin rauenneitako?
Mutta vastatkoon Jeesuksen todistus ja profetian
henki ITSE! Ns. kolmannen enkelin sanoman kautta.
Ilm 14:9-11
9
Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10
niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan,
ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11
Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä,
heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
Mutta ellenistisen adventismin tavoite näyttää
olevan sama kuin sielunvihollisella:
uskotella, ettei rakkauden Jumala rankaise pahaa.Outo ja täysin asiaton ja väärä vastaus kirjoittamaani tekstiin.
- lukenut Raamatusta
Saarn. 9:5-6 "Elävät tietävät sen, että heidän on kuoltava, mutta kuolleet eivät tiedä mitään. Heillä ei ole enää palkkaa saatavana, ja heidän muistonsa on unohdettu. Heidän rakkautensa ja vihansa ja kiihkonsa on mennyt, eikä heillä enää koskaan ole osaa missään, mikä tapahtuu auringon alla."
Saarn. 9:10 "Tee voimiesi mukaan se mikä tehtävissä on, sillä tuonelassa, jonne olet matkalla, ei ole tekoja, ei ajatuksia, ei tietoa, ei viisautta."
Ei Ellen noita asioita ole mihinkään lisännyt. NE OVAT RAAMATUSSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129581
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo60502