En ole suurempi rasisti mutta on ihan tolkutonta että maahanmuuttajia silitellään täällä vaikka eivät sopeudu yhteiskuntaamme.
Helsingissä meno on jo aivan tolkutonta ja ihmiset eivät tunne oloansa turvalliseksi. Maahanmuuttajat-/pakolaiset jotka syyllistyvät jatkuvasti rikoksiin ja jotka eivät edes yritä sopeuutua yhteiskuntaamme sietää häätää täältä!
-Linda 28v
Rikolliset maahanmuuttajat pois!
8
721
Vastaukset 8
- EI SILITELTY
Suomi on rasistinen maa,ulkomaalaistaustaiset ovat lainsuojattomia,juuri poliisit ovat pahimpia rasisteja vaikka heidän pitäisi taata kaikkien turvallisuus,poliisit ovat AINA yläluokan puolella köyhää kansaa vastaan.
- semmoisen avauksen
että kunhan mamuja puolustelevat pääsevät pilvitokkurastaan tietokoneeseen niin sinusta tuleekin heti rasisti koska et esimerkiksi halua maksaa pakoloisista ja ne ovat kumminkin näille humaaneille elinehto.
- Mies 22v...
Mulle sattui viime viikonloppuna näin..
Olin tulossa tampereelta-helsinkiin työmatkalle ja kun poistuin junasta pasilan-asemalla niin "mustaihoinen" mies läiskäisi minua takaraivoon ja minä sitten ihmeissäni tokaisin että mitä helvettiä? Mies puhui huonoa suomea ja kysyi haluanko tapella ja minä sitten vain kävelin nopeasti pois paikalta sanomatta mitään.
En ollut sanonut enkä tehnyt hänelle yhtään mtn, en tiedä oliko hän vetänyt jotain vai miksi hän käyttäytyi niin.- teit*
Jos olisit puolustautunut, se olisi ollut rasistinen rikos. Olisit ollut muutaman viikon päästä oikeudessa, vastapuolella yksi Suomen kalleimmista asianajajista. Oikeudelle esitetään psykiatrin lausunto, että vastapuoli on tapauksen jälkeen muuttunut pelokkaaksi, eikä uskalla yksin liikkua ulkona. Tästä pysyvästä haitasta olisit joutunut maksamaan muutaman kymppitonnin sakot oikeudenkäynti kulut. Koska kysymyksessä on musta mies, ei oikeudessa edes harkittu termiä itsepuolustus.
- Lapsi11
No eilen minua yritettiin raiskata
- sivusta seurannut
Ei ole mitään rasismia jos maasta poistetaan
muualta tulleet rikolliset olkoon vaikka minkä
värisiä. Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Ei mekään saada muissa maissa saada tehdä mitä
tahansa lähtö tulee tai voipa lähteä jopa henki.- Oik
Olen aivan samaa mieltä. Maassa maan tavalla.
- Anonyymi00009
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466