minulla on ystävä,

jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria.
He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaan lapsenja perheen kunnes tuli ero kummallekkin.
Mun ystävä on naimisissa jo toista kertaa ja mietin onko oikein odottaa vielä neljättä osapuolta kuvioihinsa kun oma ja tämä ko.mies ovat alkoholisoituneita.
Ystäväni on kaunis, mutta kovin yksinäinen.
Mitä te sanoisitte hänelle, jos joutuisitte ulkopuolisena keskelle tällaista tilannetta vai hiljaako pitäisi olla?

12

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että Jeesus

      rakastaa sinuakin. Hän on siellä, missä onmurtunut mieli ja särkynyt sydän. Sillä niin paljon Hän maailmaa ja meitä on rakstanut, että antoi ainoa poikansa, ettei yksikään meistä, joka Häneen uskoo, joutuisi kadotukseen vaan saisi iänkaikkisen elämän.

      Hei, sanoisin ainakin tuon, mutta enemmän sanoja, tarvitset kuuntelijaa ja oikeita kysymyksiä. Rukoilen, että Jumala johdattaa sinulle ja yställesi juuri oikeat ihmiset vierelläkulkijaksi, että saatte tuntea sen, miten Jumala koskettaa, lohduttaa ja parantaa haavat. Että tilaisuus tehdä rauha Jumalan kanssa tulee osaksenne, aamen. Siunausta

      • joka päivä täytyy käskyistänne tehdä parannus ja rauha jumalan kanssa.
        Rauha tyhjyyden kanssa? Ja joka päivä tietyt ihmiset käännyttävät uskovaisia uskoon, joka päivä.
        Kysymys kuuluu nyt että millä perusteella katsot että minulla ei olisi jo sitä rauhaa Jumalan kanssa ja että olen sen mukaan menossa helvettiin?
        Eikö Raamatussa ole tuomitseminen kielletty,mutta niin vaan täällä ihmiset jakelevat taivaspaikkojaa.(kitsaasti)
        Voisitko ystävällisesti vastata minulle, millä perusteella näet että minä olisin sotajalalla Jumalaan nähden?


      • Olet väärässä
        auroraboreallis kirjoitti:

        joka päivä täytyy käskyistänne tehdä parannus ja rauha jumalan kanssa.
        Rauha tyhjyyden kanssa? Ja joka päivä tietyt ihmiset käännyttävät uskovaisia uskoon, joka päivä.
        Kysymys kuuluu nyt että millä perusteella katsot että minulla ei olisi jo sitä rauhaa Jumalan kanssa ja että olen sen mukaan menossa helvettiin?
        Eikö Raamatussa ole tuomitseminen kielletty,mutta niin vaan täällä ihmiset jakelevat taivaspaikkojaa.(kitsaasti)
        Voisitko ystävällisesti vastata minulle, millä perusteella näet että minä olisin sotajalalla Jumalaan nähden?

        Käy niin sääliksi sua.
        Olet niin kaukana oikeasta uskomisesta.
        Menisit lestadiolaispalstalle.
        Löytäisit totuuden ja rauhan.

        Olet niin pihalla uskonasioista, että olisi parempi että menisit seurakuntaan ja pysyisit poissa täältä.

        Ehkä joku terapeuttikin voisi auttaa sinua.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        joka päivä täytyy käskyistänne tehdä parannus ja rauha jumalan kanssa.
        Rauha tyhjyyden kanssa? Ja joka päivä tietyt ihmiset käännyttävät uskovaisia uskoon, joka päivä.
        Kysymys kuuluu nyt että millä perusteella katsot että minulla ei olisi jo sitä rauhaa Jumalan kanssa ja että olen sen mukaan menossa helvettiin?
        Eikö Raamatussa ole tuomitseminen kielletty,mutta niin vaan täällä ihmiset jakelevat taivaspaikkojaa.(kitsaasti)
        Voisitko ystävällisesti vastata minulle, millä perusteella näet että minä olisin sotajalalla Jumalaan nähden?

        ------------.


      • Olet väärässä kirjoitti:

        Käy niin sääliksi sua.
        Olet niin kaukana oikeasta uskomisesta.
        Menisit lestadiolaispalstalle.
        Löytäisit totuuden ja rauhan.

        Olet niin pihalla uskonasioista, että olisi parempi että menisit seurakuntaan ja pysyisit poissa täältä.

        Ehkä joku terapeuttikin voisi auttaa sinua.

        mitä pahaa olen sulle tehnyt ja kuka edes olet?


      • sinua!
        auroraboreallis kirjoitti:

        mitä pahaa olen sulle tehnyt ja kuka edes olet?

        Sinun kirjoittelusi täällä on pahaksi sinulle itsellesi.

        Pysyisit poissa.


      • sinua! kirjoitti:

        Sinun kirjoittelusi täällä on pahaksi sinulle itsellesi.

        Pysyisit poissa.

        takia on.
        sä oot tosi kummallinen uskovainen.


      • mielellä??
        auroraboreallis kirjoitti:

        takia on.
        sä oot tosi kummallinen uskovainen.

        Tee kuten neuvoin.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        takia on.
        sä oot tosi kummallinen uskovainen.

        Joku feikkiuskistrolli se on joka leikki sun tunteilla !! Älä välitä hänestä !! Siitä se ruoka ja nautinto saa . Ole siunattu !!


      • Jukka!!!!!!
        savonarola kirjoitti:

        Joku feikkiuskistrolli se on joka leikki sun tunteilla !! Älä välitä hänestä !! Siitä se ruoka ja nautinto saa . Ole siunattu !!

        Etkö huomaa, että Aurora.....jotakin ei ole tasapainossa.

        Miksi ihmeessä hän tänne kirjoittelee?
        Onko se sinusta tervettä?
        Onko tervettä kysyä oinko tulla jokapäivä uskoon.

        Eikö olisi hänelle itselleen parasta mennä pois palstalta.
        Minusta lestadiolaisilta hän voisi saada hyvää ja tervettä opetusta. Ei täältä.


      • Jukka!!!!!! kirjoitti:

        Etkö huomaa, että Aurora.....jotakin ei ole tasapainossa.

        Miksi ihmeessä hän tänne kirjoittelee?
        Onko se sinusta tervettä?
        Onko tervettä kysyä oinko tulla jokapäivä uskoon.

        Eikö olisi hänelle itselleen parasta mennä pois palstalta.
        Minusta lestadiolaisilta hän voisi saada hyvää ja tervettä opetusta. Ei täältä.

        jos oot sama jukka kun luulen niin lopeta se ryyppääminen.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        jos oot sama jukka kun luulen niin lopeta se ryyppääminen.

        Tuolla tavoin kirjottele ? Kirjaudu ennenkuin uskon !!! Jukkis-Trolli oli se !! : )


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      112
      577
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe