minulla on ystävä,

jonka poikaystävä tatuoi hänen nimensä käteensä kun olimme nuoria.
He pysyivät yhdessä vaikka molemmat saivat tahoillaan lapsenja perheen kunnes tuli ero kummallekkin.
Mun ystävä on naimisissa jo toista kertaa ja mietin onko oikein odottaa vielä neljättä osapuolta kuvioihinsa kun oma ja tämä ko.mies ovat alkoholisoituneita.
Ystäväni on kaunis, mutta kovin yksinäinen.
Mitä te sanoisitte hänelle, jos joutuisitte ulkopuolisena keskelle tällaista tilannetta vai hiljaako pitäisi olla?

12

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että Jeesus

      rakastaa sinuakin. Hän on siellä, missä onmurtunut mieli ja särkynyt sydän. Sillä niin paljon Hän maailmaa ja meitä on rakstanut, että antoi ainoa poikansa, ettei yksikään meistä, joka Häneen uskoo, joutuisi kadotukseen vaan saisi iänkaikkisen elämän.

      Hei, sanoisin ainakin tuon, mutta enemmän sanoja, tarvitset kuuntelijaa ja oikeita kysymyksiä. Rukoilen, että Jumala johdattaa sinulle ja yställesi juuri oikeat ihmiset vierelläkulkijaksi, että saatte tuntea sen, miten Jumala koskettaa, lohduttaa ja parantaa haavat. Että tilaisuus tehdä rauha Jumalan kanssa tulee osaksenne, aamen. Siunausta

      • joka päivä täytyy käskyistänne tehdä parannus ja rauha jumalan kanssa.
        Rauha tyhjyyden kanssa? Ja joka päivä tietyt ihmiset käännyttävät uskovaisia uskoon, joka päivä.
        Kysymys kuuluu nyt että millä perusteella katsot että minulla ei olisi jo sitä rauhaa Jumalan kanssa ja että olen sen mukaan menossa helvettiin?
        Eikö Raamatussa ole tuomitseminen kielletty,mutta niin vaan täällä ihmiset jakelevat taivaspaikkojaa.(kitsaasti)
        Voisitko ystävällisesti vastata minulle, millä perusteella näet että minä olisin sotajalalla Jumalaan nähden?


      • Olet väärässä
        auroraboreallis kirjoitti:

        joka päivä täytyy käskyistänne tehdä parannus ja rauha jumalan kanssa.
        Rauha tyhjyyden kanssa? Ja joka päivä tietyt ihmiset käännyttävät uskovaisia uskoon, joka päivä.
        Kysymys kuuluu nyt että millä perusteella katsot että minulla ei olisi jo sitä rauhaa Jumalan kanssa ja että olen sen mukaan menossa helvettiin?
        Eikö Raamatussa ole tuomitseminen kielletty,mutta niin vaan täällä ihmiset jakelevat taivaspaikkojaa.(kitsaasti)
        Voisitko ystävällisesti vastata minulle, millä perusteella näet että minä olisin sotajalalla Jumalaan nähden?

        Käy niin sääliksi sua.
        Olet niin kaukana oikeasta uskomisesta.
        Menisit lestadiolaispalstalle.
        Löytäisit totuuden ja rauhan.

        Olet niin pihalla uskonasioista, että olisi parempi että menisit seurakuntaan ja pysyisit poissa täältä.

        Ehkä joku terapeuttikin voisi auttaa sinua.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        joka päivä täytyy käskyistänne tehdä parannus ja rauha jumalan kanssa.
        Rauha tyhjyyden kanssa? Ja joka päivä tietyt ihmiset käännyttävät uskovaisia uskoon, joka päivä.
        Kysymys kuuluu nyt että millä perusteella katsot että minulla ei olisi jo sitä rauhaa Jumalan kanssa ja että olen sen mukaan menossa helvettiin?
        Eikö Raamatussa ole tuomitseminen kielletty,mutta niin vaan täällä ihmiset jakelevat taivaspaikkojaa.(kitsaasti)
        Voisitko ystävällisesti vastata minulle, millä perusteella näet että minä olisin sotajalalla Jumalaan nähden?

        ------------.


      • Olet väärässä kirjoitti:

        Käy niin sääliksi sua.
        Olet niin kaukana oikeasta uskomisesta.
        Menisit lestadiolaispalstalle.
        Löytäisit totuuden ja rauhan.

        Olet niin pihalla uskonasioista, että olisi parempi että menisit seurakuntaan ja pysyisit poissa täältä.

        Ehkä joku terapeuttikin voisi auttaa sinua.

        mitä pahaa olen sulle tehnyt ja kuka edes olet?


      • sinua!
        auroraboreallis kirjoitti:

        mitä pahaa olen sulle tehnyt ja kuka edes olet?

        Sinun kirjoittelusi täällä on pahaksi sinulle itsellesi.

        Pysyisit poissa.


      • sinua! kirjoitti:

        Sinun kirjoittelusi täällä on pahaksi sinulle itsellesi.

        Pysyisit poissa.

        takia on.
        sä oot tosi kummallinen uskovainen.


      • mielellä??
        auroraboreallis kirjoitti:

        takia on.
        sä oot tosi kummallinen uskovainen.

        Tee kuten neuvoin.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        takia on.
        sä oot tosi kummallinen uskovainen.

        Joku feikkiuskistrolli se on joka leikki sun tunteilla !! Älä välitä hänestä !! Siitä se ruoka ja nautinto saa . Ole siunattu !!


      • Jukka!!!!!!
        savonarola kirjoitti:

        Joku feikkiuskistrolli se on joka leikki sun tunteilla !! Älä välitä hänestä !! Siitä se ruoka ja nautinto saa . Ole siunattu !!

        Etkö huomaa, että Aurora.....jotakin ei ole tasapainossa.

        Miksi ihmeessä hän tänne kirjoittelee?
        Onko se sinusta tervettä?
        Onko tervettä kysyä oinko tulla jokapäivä uskoon.

        Eikö olisi hänelle itselleen parasta mennä pois palstalta.
        Minusta lestadiolaisilta hän voisi saada hyvää ja tervettä opetusta. Ei täältä.


      • Jukka!!!!!! kirjoitti:

        Etkö huomaa, että Aurora.....jotakin ei ole tasapainossa.

        Miksi ihmeessä hän tänne kirjoittelee?
        Onko se sinusta tervettä?
        Onko tervettä kysyä oinko tulla jokapäivä uskoon.

        Eikö olisi hänelle itselleen parasta mennä pois palstalta.
        Minusta lestadiolaisilta hän voisi saada hyvää ja tervettä opetusta. Ei täältä.

        jos oot sama jukka kun luulen niin lopeta se ryyppääminen.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        jos oot sama jukka kun luulen niin lopeta se ryyppääminen.

        Tuolla tavoin kirjottele ? Kirjaudu ennenkuin uskon !!! Jukkis-Trolli oli se !! : )


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe