Taas kusetettiin

väsynyt ja v..........

Olipa kiva ottaa taas henkisesti turpaan.Mä olen tosissani pidemmän aikaa halunnut löytää rakkaan ihmisen.Baareissa tulee kontaktia kokoajan,yleensä varatut tulee ehdottelemaan kaikennäköistä,sinkut harvemmin.No eilen sitten tapasin kivan sinkkutytön.Sovittiin tapaaminen ens viikolla ja lähdettiin molemmat koteihimme mukavan baari-illan päätteeksi.Aamulla sitten soitin hänelle,tuli ikävä.Oli mimmi senverran väsyksissä ettei tajunnut soittajan olevan minä.Sain kuulla ivallisen tilityksen tyhmästä jätkästä joka oli törmännyt häneen baarissa.Muutaman minuutin jaksoin kuunnella haukkuja itsestäni,sitten lopetin puhelun.Täytyy kerota että kyllä v......!Mä en ainakaan enää luota keneenkään.Koskaan.

23

3345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -woman-82-

Eihän kenellekään saa alkaa noin tiuskimaan, jos toinen uskaltautuu soittamaan. Älä kuule tuollaisesta säikähdä. Tyttö vaan käyttäytyi aivan typerästi. Miksi hän edes antoi numeronsa sinulle, ellei toivonut yhteydenottoasi?
      Seuraavan kerran kohdallesi osuu varmasti paljon fiksumpi tyttö, joten älä menetä luottamustasi!!

• väsynyt ja v..........

kiitos kun jaksat tsempata,mä en kumminkaan jaksa enää.Kyllä sitä yksinkin voi elää ja lopettaa typerän haaveilun.Niin tekee kovin moni muukin.

• kerralla,

tiedät ettei heti aamusta kannata soittaa, antaa toisen nukkua krapulan ja väsymyksen pois.

• Sinkkumies38

kävi minulle kerran. Treffasin netin kautta naisen, nähtiin baarissa. Juttu luisti ja nainen ehdotti illan edetessä menemistä toiseen baariin.

Törmäsimme entiseen työkaveriini jolla oli hänen kaverinsa mukanaan, minulle ennestään tuntematon mies. No he lähtivät samaan baariin meidän kanssa, eikä ollut minun idea. Kun juttelin entisen työkaverini kanssa tämä nainen jutteli sen toisen miehen kanssa. Jossain välissä he vain olivat livistäneet kahdestaan pois. En saanut puhelimella kiinni illalla sanoakseni törkeästä tempusta. No tarina jatkuu. Nainen soitti seuraavana päivänä ja kyseli miksen jo tule. Kun hän tajusi, että soitti vahingossa minulle niin löi luurin kiinni. Vielä seuraavanakin päivänä tämä nainen soitti minulle vahingossa, tällä kertaa huomasi virheensä ennen kuin ehti sanoa mitään, löi vain luurin korvaan.

Aika törkeisiin naisiin olen muuten törmännyt nettimaailmassa, joten aika fifty-sixty on varmaan nämä jutut miesten kanssa, ei ainoastaan miehet ole kusipäitä.

• Sinkkunainen 38

Tapasin ravintolassa 40:n miehen ja vaihdettiin puhelinnumeroita kun hän tuntui fiksulta ja mukavalta.
        Soiteltiin ja tekstailtiin siinä sitten viikon ja kun viikonloppu tuli, sovittiin että nähdään ja hän lupasi tulla meille noutamaan minut treffeille.

Joo, tulihan hän. Tempas heti kättelyssä vaatteet pois ja olis pitänyt alkaa hommiin.
        Minä sitten hieman hämmentyneenä, että ei nyt kuulu tapoihin paneskella heti tuntemattomien kanssa.
        Herrahan siitä suuttui ja puki päälleen ja lähti menemään, eipä ole tullut ikävä.

Olen 6 vuotta ollut yksinhuoltajana ilman yhtäkään miesseikkailua ennen tätä ja olen luulatavasti kauan tämän jälkeenkin ilman mitään kokeiluja.

Eli tämä mies näki minussa luultavasti pelkän p****n koska tämähän on käsitys meistä yksinhuoltajista, että jaetaan kaikille mikä vähäkään liikkuu.
        Harmittaa!

• väsynyt ja v..........
        Sinkkunainen 38 kirjoitti:

Tapasin ravintolassa 40:n miehen ja vaihdettiin puhelinnumeroita kun hän tuntui fiksulta ja mukavalta.
        Soiteltiin ja tekstailtiin siinä sitten viikon ja kun viikonloppu tuli, sovittiin että nähdään ja hän lupasi tulla meille noutamaan minut treffeille.

Joo, tulihan hän. Tempas heti kättelyssä vaatteet pois ja olis pitänyt alkaa hommiin.
        Minä sitten hieman hämmentyneenä, että ei nyt kuulu tapoihin paneskella heti tuntemattomien kanssa.
        Herrahan siitä suuttui ja puki päälleen ja lähti menemään, eipä ole tullut ikävä.

Olen 6 vuotta ollut yksinhuoltajana ilman yhtäkään miesseikkailua ennen tätä ja olen luulatavasti kauan tämän jälkeenkin ilman mitään kokeiluja.

Eli tämä mies näki minussa luultavasti pelkän p****n koska tämähän on käsitys meistä yksinhuoltajista, että jaetaan kaikille mikä vähäkään liikkuu.
        Harmittaa!

no tommonen ääliö saakin jääädä omaan rauhaansa.idiootteja on monenlaisia.

• Erittäin ikävä tapaus, ja tosi on että luotto menee ihmisiin tällaisten vastoinkäymisten seurauksena, ja varmasti asia pännii muutenkin. Aika typerää käytöstä tuollainen on, että seuraavana aamuna ollaankin jo toista mieltä kuin illalla. Mieleeni tuli muutamia asioita, joista moinen käytös saattoi johtua, ja jotka kannattaa muistaa. Yksi on ainakin, että jos tämä tapaamasi tyttö oli humalassa, ja humalainenhan ei koskaan ole selväpäisen veroinen, joten humalaista ei kannata ottaa tosissaan. Ihminen saattaa humalassa puhua ja luvata aivan toista kuin selvin päin, ja monet ovat muutenkin aivan erilaisia humalassa. Sitten sellainenkin juttu on, että melko monet nuoret tytöt ja naiset ovat mieleltään hyvin ailahtelevia, ja heillä saattaa seuraavana päivänä olla jo toisenlainen mieliala, ja usein eivät tiedä itsekään että mitä he haluavat. Tämä tapaamasi tyttö saattoi olla myös silloin kun soitit, niin hyvin kärtyisellä päällä väsymyksen ja krapulan takia, eli vika ei välttämättä sinussa. Ei sitä tiedä vaikka hän voi vielä soittaakkin, ja pahoitella käytöstään. Ja sen sanon että ei kannata lannistua tällaisista vastoinkäymisistä, vaan käydä baareissa niinkö ennenkin ja eiköhän se vielä löydy se luotettava ja rehellinenkin ihminen sieltä. Uusia yrittämisiä vain, niin eiköhän se siitä!

• =nainen=

Mä en jaksa enää ees lähteä baarista mitään miehiä etsimään.. Olishan se ihana löytää joku ihana ihminen, jonka kanssa voisin viettää loppuelämäni.. Tuntuu et nuorempana kaikki oli helpompaa.. Nyt tietty on sen verran järkevämpi, ettei huonoa halua. Nettitreffeilläkin olen muutaman kerran käynyt, ihme et muutama on ollutkin varattuja, vaikka ollaan oltu muka niin sinkkuja. Sit kun on hetken pitäny yhteyksiä, ni yllättäen tyttöystävä tai vaimo on soittanut kysyen, et sulla taitaa olla jotain mun miehen kanssa. Kyllä meitä on niin moneen junaan, joku on jäänyt asemalle ja joku noussut väärään junaan. Noh mä se matkaan resiinalla yksin omia polkuja :D

• Mies taustalta

"Noh mä se matkaan resiinalla yksin omia polkuja :D"

Tota noin, jos minä jäisin vaikka autollani siihen tasoristeykseen ihmettelemään maailman menoa, niin törmää sinä sitten sillä resiinallasi minuun :-)?

C'est la vie....

• =nainen=
        Mies taustalta kirjoitti:

"Noh mä se matkaan resiinalla yksin omia polkuja :D"

Tota noin, jos minä jäisin vaikka autollani siihen tasoristeykseen ihmettelemään maailman menoa, niin törmää sinä sitten sillä resiinallasi minuun :-)?

C'est la vie....

Sitten ei muuta kun tasoristyksiin kytikselle.. ;) mulla on nopee resiina, heh! Lähinnä ajelen tääl etelä-suomessa :D

• Mies taustalta
        =nainen= kirjoitti:

Sitten ei muuta kun tasoristyksiin kytikselle.. ;) mulla on nopee resiina, heh! Lähinnä ajelen tääl etelä-suomessa :D

ajelen myös Etelä-Suomessa!

Jos saan tiedustella, niin missä se sinun resiinasi noin yleensä liikuskelee, ja minkä värinen se sinun kulkupelisi on?

Törmäilläänkö, mille tasoristeykselle jään kytikseen :-)?

• =nainen=

ajelen myös Etelä-Suomessa!

Jos saan tiedustella, niin missä se sinun resiinasi noin yleensä liikuskelee, ja minkä värinen se sinun kulkupelisi on?

Törmäilläänkö, mille tasoristeykselle jään kytikseen :-)?

Vai olet sinäkin etelä-suomesta.. ;) Lahdesta noin satakilsaa pohjoiseen päin... liikkuen mustahopealla kehonsiirtimellä..:D

• Mies taustalta
        =nainen= kirjoitti:

Vai olet sinäkin etelä-suomesta.. ;) Lahdesta noin satakilsaa pohjoiseen päin... liikkuen mustahopealla kehonsiirtimellä..:D

Eli sinä liikut jossain Jämsän seuduilla? No, tarvii joskus lähtee täältä Tampereelta ajelemaan sinnepäin.

Mulla on sellainen tipunkeltainen "kauppakassi", katsellaan jos satuttaisiin törmäilemään... ;-)

• =nainen=

Eli sinä liikut jossain Jämsän seuduilla? No, tarvii joskus lähtee täältä Tampereelta ajelemaan sinnepäin.

Mulla on sellainen tipunkeltainen "kauppakassi", katsellaan jos satuttaisiin törmäilemään... ;-)

Nyt meni jo pitkäx.. lahdesta jämsään on pidempi matka, vaikka millä kulkis.. ;) Vai tampesteri ja tipun keltainen "kauppa kassi" Hmmm.. nyt sit sanon et trelta vajaa satku takasin etelään päin.. ni alkaa olla kohillaan.

• Mies taustalta
        =nainen= kirjoitti:

Nyt meni jo pitkäx.. lahdesta jämsään on pidempi matka, vaikka millä kulkis.. ;) Vai tampesteri ja tipun keltainen "kauppa kassi" Hmmm.. nyt sit sanon et trelta vajaa satku takasin etelään päin.. ni alkaa olla kohillaan.

Ei siis osunut arvio ihan kohdalleen, no koitetaans uudestaan.

Miten olis Hämeenlinna, eikös se ole n. 100 km "Nääsvillestä" etelään päin?

Oliko tää arvio edes kohdallansa, jollei nii sitten tarttis vissiin opetella maantietoa.... :-)?

• =nainen=

Ei siis osunut arvio ihan kohdalleen, no koitetaans uudestaan.

Miten olis Hämeenlinna, eikös se ole n. 100 km "Nääsvillestä" etelään päin?

Oliko tää arvio edes kohdallansa, jollei nii sitten tarttis vissiin opetella maantietoa.... :-)?

No ei tarvi maantietoa enää opetella, kun napsahti kohilleen.. :) Minkähänlainen mies siellä oikein taustailee... sen verran kiinnostaa et tarvii tääl käydä kurkkimas, heh.

• Mies taustalta
        =nainen= kirjoitti:

No ei tarvi maantietoa enää opetella, kun napsahti kohilleen.. :) Minkähänlainen mies siellä oikein taustailee... sen verran kiinnostaa et tarvii tääl käydä kurkkimas, heh.

ettei tarvi mennä takaisin koulunpenkkiin....

Täällä taustailee sellainen 37 wee sinkku mies. Olenko sitten sinulle liian wanha, mene ja tiedä, napsahtiko tämäkin arvaus kohdalleen...:-)?

• =nainen=

ettei tarvi mennä takaisin koulunpenkkiin....

Täällä taustailee sellainen 37 wee sinkku mies. Olenko sitten sinulle liian wanha, mene ja tiedä, napsahtiko tämäkin arvaus kohdalleen...:-)?

miehän olen kuule ihan saman ikäinen.. :)
        Sovittasko joku aika, vaik chatiin ja juteltais kahden kesken...?

• Mies taustalta
        =nainen= kirjoitti:

miehän olen kuule ihan saman ikäinen.. :)
        Sovittasko joku aika, vaik chatiin ja juteltais kahden kesken...?

No sepäs sattui...:-)

Jos kokeiltais vaikkapa tänään, siinä klo 20.00 aikoihin? Ja jos se ei sovi sulle, niin sitten vaikkapa samoihin aikoihin huomenna, tai jonain muuna päivänä?

Samalla nimimerkillä ja "Suomi24-chatissa" (jos se yleensä toimii). Kuulostaako hyvältä ehdotukselta...?

En oikein viitsi laittaa tänne s-posti- ja/tai mese-osoitetta, syyn ilmeisesti arvaat :-)?

• =nainen=

Jos kokeiltais vaikkapa tänään, siinä klo 20.00 aikoihin? Ja jos se ei sovi sulle, niin sitten vaikkapa samoihin aikoihin huomenna, tai jonain muuna päivänä?

Samalla nimimerkillä ja "Suomi24-chatissa" (jos se yleensä toimii). Kuulostaako hyvältä ehdotukselta...?

En oikein viitsi laittaa tänne s-posti- ja/tai mese-osoitetta, syyn ilmeisesti arvaat :-)?

Juu koetetaan kui käy. Ymmärrän kyllä, en mäkään täällä ala mitään tietojani jakelemaan.

• =nainen=

Juu koetetaan kui käy. Tuntuu vaan että nää suomi24 sivut ei oikein pelitä. Ymmärrän kyllä, en mäkään täällä ala mitään tietojani jakelemaan.

• että aikoinaan

hän oli kirjeen vaihtoa yhden naikkosen kanssa ja ajoi tätä jopa tapaamaan parinsadan kilsan päähän..

eikä naikkonen viitsinyt paikalle saapua..:(

mutta olenkin hänelle sanonut (hänellä muutamia epäonnisia suhteita takana) mutta sanoin että eipä aijemmat tätikät tiedä mitä ovat menettäneet;) koska parempaa miestä saapi hakea:) ollaan jo 4v yhes oltu..

että joku nainen voi viellä sinusta samoin ajatella:) itse esim arvostan sitä että tullaan paikalle asoitetaan ja ollaan asiallisia meni juttu kuika tahansa:)

• heti nyt

niin johan pillu kostuu. Paskanaisia riittää 13 tusinalle. On kokemusta täysin kurjista vittuilevista perseenjakajista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7523
    2. 102
      5434
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5007
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      136
      4384
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3130
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      49
      2783
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2749
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2367
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2324
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      54
      1908
    Aihe