Miksei exä edes moikkaa?

..............................

Miksi exä tavatessamme vain tuijottaa vakavalla naamalla päästä varpaisiin ja kun yritän sanoa moi, vain korkeintaan nyökkää hieman? Jotenkin ärsyttää kun on kuin ei edes tuntisi. Erosta kuitenkin jos sen verran aikaa ettei pitäisi olla mitään kaunoja enää, ja täytyisi osata käyttäytyä edes asiallisesti/ystävällisesti. Tulee jotenkin outo olo.

9

2393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

      Ei viitti vetää sua turpaankaan?

    • Eli siis vissiin mies ei pahemmin morjestele. Sitä sapettaa vielä se että sie olit sille parempi puoliso ku ystävä. Se alkaa sit moikkaamaan ku sitä ei enää sapeta se tilanne ja tahtoo sinusta kaverin.

      Ero vaan on miehelle tiukempi ku se antaa ymmärtää.

    • ymmärtää, miten

      tuollainen asia voi ketään edes kiinnostaa. Itse en ainakaan entisiä kumppaneita moikkaile ja ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä he siitä ajattelevat.

    • caput.mortuum

      Miksi exäsi moikkaamiset tai moikkaamattomuudet sua rasittaa? Jos sinä olet selvitynyt erostanne hyvin niin se ei tarkoita sitä että exäsi olisi siitä toipunut. Joskus exän kohtaaminen yllättäen on niin voimakas järkytys että jalat meinaa mennä alta. Siinä ei paljon mietitä kohteliaita käytöstapoja, kunhan vaan pysyy kasassa.

      • .............................

        Emme edes olleet yhdessä kauaa silloin kuin olimme, ei sitä edes seurusteluksi voi sanoa. En tiedä, ehkä helposti loukkaantuvana/ujona/arkana/hyväksyntää etsivänä ihmisenä aloin vaan miettimään, pitääkö hän minua jotenkin outona/tyhmänä, eikä ole kivaa kun toinen kohtelee noin. Minulla on tapana ajatella liikaa mitä muut minusta ajattelevat. Tuo edellinen tapaaminen oli vielä sen takia epämiellyttävä, kun oli muita ihmisiä ympärillä, tuntui että hän nolasi minut olemalla vastaamatta moikkaamiseeni. Mietin, että oliko käytös vain välinpitämättömyyttä (pahin vaihtoehto), vai jotain muuta.


      • ei ymmärrä
        ............................. kirjoitti:

        Emme edes olleet yhdessä kauaa silloin kuin olimme, ei sitä edes seurusteluksi voi sanoa. En tiedä, ehkä helposti loukkaantuvana/ujona/arkana/hyväksyntää etsivänä ihmisenä aloin vaan miettimään, pitääkö hän minua jotenkin outona/tyhmänä, eikä ole kivaa kun toinen kohtelee noin. Minulla on tapana ajatella liikaa mitä muut minusta ajattelevat. Tuo edellinen tapaaminen oli vielä sen takia epämiellyttävä, kun oli muita ihmisiä ympärillä, tuntui että hän nolasi minut olemalla vastaamatta moikkaamiseeni. Mietin, että oliko käytös vain välinpitämättömyyttä (pahin vaihtoehto), vai jotain muuta.

        "Mietin, että oliko käytös vain välinpitämättömyyttä (pahin vaihtoehto), vai jotain muuta."

        Miksi sen pitäisi välittää sinusta?


    • Enrique_Lister

      Kyllä mä varmaan exääni moikkaisin, mut ymmärrän kyllä että miks jotkut ei moikkaa.

      Huonoja muistoja!

    • halusi erota? Mikäli sinä ja toinen ei olisi halunnut erota, niin ymmärtää.

      Levittelitkö erosta toisesta epämieluisia asiota?
      Hän kuullut osan niistä?

    • .....................

      Minä tein eron ja minusta ei totta puhuen ollut silloin teinivuosina muuta kuin harmia tälle kyseiselle pojalle. Joten ymmärrettäväähän tuo. Hävettää vissiin nyt oma käytös ja koitan saada hyväksyntää ja haluaisin hänen ymmärtävän etten enää ole samanlainen. Minun syytänihän tämä on. Nolasin sitten eilenkin ilmeisesti itseni kun tervehdin, mutta tuntui niin typerältä vaan kävellä ohi tuijottaen sanomatta mitään. Minulla on muutenkin ongelmia itseni kanssa ja häpeän itseäni kaikissa asioissa. Vittu tätä elämää. Miksi minun pitää olla niin nolo joka tilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe