...juups, haluaisin olla nyt just Kätilö ammatiltani, jos vain olisi mahdollista:)
Olen ollut ja tehnyt työkseni vaikka ja mitä...en kuitenkaan sellaista Omaa?
Juu, jos olisi mahista haluaisin olla Kätilö...taikka....MaatalonEmäntä=D
Olitko, oletko vai haaveiletko ihanneAmmatistasi?
Kätilö!
11
518
Vastaukset
- sait
perustettua.?
- namisuku
...Puihin...jotenkin arvasin sen:(
Minä kun AINA innostun niin kauheesti...Harmittaa välillä:()
Siihen olisi pitänyt sijoittaa aikas paljon, no meidän budjetille se oli liikaa:(
Mutta Nyt on uudet "kujeet"...heh Terkkuja!
- alkaa
sanoittamaan laulun sanoja ehdottomasti ja soitella samalla serenadeja olemattomalla soittotaidollani.
- namisuku
...vaan harkkoihin...ja ota vakavasti...Elämä tuppaa loppua ykskaks:(
Tsemppiä!=D
Meillä noi PikkuPoitsut treenaa täällä, niillä on kosketinsoitin ja rummut...ja voi herranpieksut...käääk...no ei sentään=D
ihanneammatissani. Minulla on useita koulutuksia ja nyt olen mennyt ikään kuin ensimmäiseen ammattiin takaisin, mutta nyt voin siihen myös yhdistää muita koulutuksiani ja harrastuksiani. Sekä saan toimia ammatissani suhteellisen itsenäisesti kun olen yksityisellä työssä. Olen siis se mikä olen halunnut olla.
- namisuku
..että olet MieliAmmatissasi:)
Kiva myös ettei "raippaaja" lyö selkäään ...heh=D
Minä olen sellainen "liituilija" välillä sitä ja välillä tätä..heh
Mutta MiesRakas Pysyy...
Kätilön ammatti iskostui mieleeni, kun Tyttäreni Lasta olin Synnyttämässä, tukenansa, mutta minut tuntien, minähän se siellä päsmäröin! Sain kyllä Ison Kiitin, Kaikilta, myös Kätilöltä=D
Ja Tyttäreni sanoi, ettei olisi pärjännyt ilman minua, nyyh... namisuku kirjoitti:
..että olet MieliAmmatissasi:)
Kiva myös ettei "raippaaja" lyö selkäään ...heh=D
Minä olen sellainen "liituilija" välillä sitä ja välillä tätä..heh
Mutta MiesRakas Pysyy...
Kätilön ammatti iskostui mieleeni, kun Tyttäreni Lasta olin Synnyttämässä, tukenansa, mutta minut tuntien, minähän se siellä päsmäröin! Sain kyllä Ison Kiitin, Kaikilta, myös Kätilöltä=D
Ja Tyttäreni sanoi, ettei olisi pärjännyt ilman minua, nyyh...Voithan sinä perustaa pienen kennelin ja alkaa koirakätilöksi. Pidät niille neuvolaa ja psyykkistä synnytysvalmennustakin. Sopisi sinulle varmaan hyvin, ja hauvat tykkäisi .
- namisuku
miljoona kirjoitti:
Voithan sinä perustaa pienen kennelin ja alkaa koirakätilöksi. Pidät niille neuvolaa ja psyykkistä synnytysvalmennustakin. Sopisi sinulle varmaan hyvin, ja hauvat tykkäisi .
...kaikesta Syntyvästa ja Elämästä Kiinnostuneesta...huokaus...autan missä voin=)
- HEHHEHHEE
Ihanneammattia ei ole jos ei voi tehdä harrastustaan työkseen kuten esimerkiksi muusikot:)))
- helisevä
Todella hyvä visio mielestäni.
Nykyisinhän on esim. koiranulkoluttajia ja monet ovat valmiita maksamaan koiran päivähoidosta.
Niin se maailma muuttuu eskoseni. - HEHHEHHEE
helisevä kirjoitti:
Todella hyvä visio mielestäni.
Nykyisinhän on esim. koiranulkoluttajia ja monet ovat valmiita maksamaan koiran päivähoidosta.
Niin se maailma muuttuu eskoseni.Namitäti ei vaikuta edes ulkoiluttavan itseään vaan istuu netissä palstoja vaihdellen 24/24;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5301724Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84843
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2677- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?65598- 65533