Mitä tehdä yöllä?

Kun kärsii unettomuudesta tai

on muuten vaan tällanen yökukkuja?
Olisiko tässä nyt sen uuden palstan paikka, kun sitä näämmä kysytään tossa alotussivulla.
Voisiko sen nyt perustaa? Olisiko tarvetta? Olisi kiva kun tietäis, että ainakin joku valvoisi mukana.
Tuntuu kammottavalta valvoa ja ajatella että koko isänmaa on kiiini ja avautuu vasta virastoaikaan.
Mitä tekee ne joita ei nukuta? Kirjoja luen jo n.2-3kpl /vko ja kuuntelen musaa ja ulkoilen
etc, etc. Yksinkertaisesti ei vaan yöllä nukuta. Eli onko muita ja voisko perustaa sellasen yökyöpeli-palstan? Ei oikein noi muut palstat vastaa enää tähän aikaan yöstä.

76

16751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pähelö

      Minua nukkuminen ja varsinki tuo minun tyhjä kova yksinäinen sänky ahdistaa... :(

      Päivällä sit inhottaa kun on taas nukkunu koko päivän ja tuntuu ettei mihinkään ehdi...

      Pystyn kyllä valvomaan päivällä ja nukkumaan yöllä mutta mulla unirytmi lipsahtaa aina väärinpäin tosi helposti ja sitä on todella vaikea korjata... :(

      Johtuu varmaan tästä sinkkuelämästä... *huoh* :(

      Jos mulla olis oma rakas houkuttelemassa sänkyyn ja silittelis minun hiuksia ja olis vaan minun lähellä ni ei mulla sitte mitää ongelmia olis...!

      • Anonyymi

        Oke🩷 Kiitos!!!


      • Anonyymi

        Mamma kmulttata


    • Jodie

      myös! Kuinkahan monta meitä löytyykään?Kirjojen lukeminen on hyvä ajankulu, jos uni ei tuu.Et suinkaan ole yksin!Meitä on täällä monta.Miks sua kammottaa ajatus, että isänmaa on kiinni?Ihanaa tämä hiljaisuus!Palsta yövalvojille olis kyllä mahtava ajatus...Ethän vaan nukahtanu?

      • mutta...

        ei sekään aina toimi,mie kattelen TV:stä elokuvia luen ja kärsin .Joskus naiminen siis rakastelu vie tyyneen uneen ,ei aina.
        Ainoa onni kun tietää ettei ole yksin.
        Pitäs perustaa yöklubi,missä voitas kaikki unettomat ykstoikkosuuteen nukahtaa..


      • keilioppi *

        Otan saksankielenkieliopin niin jopa alkaa nukuttaa.
        Tai laitan jonkun kielikasetin höpöttämään.
        Vielä parenpi.
        Muutkin kielet sopii *


    • Hei haloo!

      yöllähän voi tehä vaikka mitä! Esim. mä oon monesti vielä tosi myöhäänkin ulkona (ainaki kesällä) ja kävelen vaan ympäriinsä siinä ihanassa hiljaisuudessa (varsinkin siks on hiljasta kun asun maalla). Ja jos ei ulos haluu lähtee nii voihan aina olla tietsikalla, lukee, kattoo leffoi tai kuunnella musaa. Mä ite kirjotan tietsikalla tarinoita kun kirjailijan urasta haaveilen! (=

    • tietäjä.

      kiksauttelu on viihdyttävää....

      • sinusta vaan

        ei enään siihen ole


      • tietäjä.
        sinusta vaan kirjoitti:

        ei enään siihen ole

        viihdyttävää se on kuitenkin


    • Viivi.

      Ota puolisoksesi mahdollisimman kamala nainen/mies,
      jolloin välttelet seksiä teeskentelmällä väsynyttä ja nukahdat oikeasti.
      Jos tämä on jo myöhäistä suuntaan tai toiseen, on varasuunnitelmakin
      olemassa: Juo kamommillateetä.

      • Krooh.

        Voiks tehä niinkin, että laittaa kondomin paikalleen ja jättää naimatta? Niinku sanoo mä oon nyt niin panemattomassa kunnossa että mä haluan nukkua nyt.


      • tietäjä.
        Krooh. kirjoitti:

        Voiks tehä niinkin, että laittaa kondomin paikalleen ja jättää naimatta? Niinku sanoo mä oon nyt niin panemattomassa kunnossa että mä haluan nukkua nyt.

        kondomia ei kannata jättää sijoilleen koko yöksi...... pilaa aamu fiilikset.


      • Viivi.
        tietäjä. kirjoitti:

        kondomia ei kannata jättää sijoilleen koko yöksi...... pilaa aamu fiilikset.

        Sä se taas tiedät...


      • ai et mie rikki oon
        Viivi. kirjoitti:

        Sä se taas tiedät...

        Miul on nii ohut ja lyhyt ettei kumi pysy kovanakaan.


      • Viivi.
        ai et mie rikki oon kirjoitti:

        Miul on nii ohut ja lyhyt ettei kumi pysy kovanakaan.

        Onhan niitä eri kokoja... naisissakin.


      • tietäjä.
        ai et mie rikki oon kirjoitti:

        Miul on nii ohut ja lyhyt ettei kumi pysy kovanakaan.

        jeesusteipillä kun teippaa, niin jo pysyy....


      • Viivi.
        tietäjä. kirjoitti:

        jeesusteipillä kun teippaa, niin jo pysyy....

        Niin ja tulee samalla tehdyksi brasilialainen karvanpoisto...


      • tietäjä.
        Viivi. kirjoitti:

        Niin ja tulee samalla tehdyksi brasilialainen karvanpoisto...

        jeesusteippi saattaapi olla yleisin niksi-pirkka vinkki.......sukkahousujen lisäksi......joita housuja voisi varmaankin myös jotenkin hyödyntää kondomin paikallaanpysymisonkelmassa.


      • Viivi.
        tietäjä. kirjoitti:

        jeesusteippi saattaapi olla yleisin niksi-pirkka vinkki.......sukkahousujen lisäksi......joita housuja voisi varmaankin myös jotenkin hyödyntää kondomin paikallaanpysymisonkelmassa.

        Puhutko nyt vaan itsestäs vai onko toi ihan faktatietoa,
        vaan voihan se silti olla faktaa... ;DD


      • Asia ratkaistu.
        tietäjä. kirjoitti:

        jeesusteippi saattaapi olla yleisin niksi-pirkka vinkki.......sukkahousujen lisäksi......joita housuja voisi varmaankin myös jotenkin hyödyntää kondomin paikallaanpysymisonkelmassa.

        Okay.
        Kondomi. Jeesusteippiä. Sukkahousut. Teippiä. Kondomi.


      • tietäjä.
        Viivi. kirjoitti:

        Puhutko nyt vaan itsestäs vai onko toi ihan faktatietoa,
        vaan voihan se silti olla faktaa... ;DD

        niksi-pirkka vinkit on faktaa


      • Viivi.
        Asia ratkaistu. kirjoitti:

        Okay.
        Kondomi. Jeesusteippiä. Sukkahousut. Teippiä. Kondomi.

        Ahaa... ne sukkahousut laitetaan päähän! ;o ;D


      • Viivi.
        tietäjä. kirjoitti:

        niksi-pirkka vinkit on faktaa

        No niinpä tietysti.


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        Ahaa... ne sukkahousut laitetaan päähän! ;o ;D

        No ei sentäs, ymmärsin kyllä, mut pitää välillä blondailla...

        Ei se kyllä auta. Pitää vaan tyytyää.


      • Viivi.
        Viivi. kirjoitti:

        No ei sentäs, ymmärsin kyllä, mut pitää välillä blondailla...

        Ei se kyllä auta. Pitää vaan tyytyää.

        Mulla on välillä vaan niin monimutkainen huumorintaju, ettei sitä kukaan yleensä ymmärrä. Tarkoitin että pitää laittaa sukkahousut päähän ettei toinen osapuoli tunnistaisi... ja kun saanti voi olla muutenkin hankalaa...

        Mikä teillä miehillä on kun pitää tekeytyä "tarpeettomaksi".
        Kun on alle 10cm, niin ehkä sitten voidaan puhua vasta ongelmasta...


      • tietäjä.
        Viivi. kirjoitti:

        Ahaa... ne sukkahousut laitetaan päähän! ;o ;D

        sukkahousut päässä toimii paremmin kuin kahdet jalassa
        - Vanha viidakon sananlasku


      • Viivi.
        tietäjä. kirjoitti:

        sukkahousut päässä toimii paremmin kuin kahdet jalassa
        - Vanha viidakon sananlasku

        :D


      • Viivi. kirjoitti:

        Mulla on välillä vaan niin monimutkainen huumorintaju, ettei sitä kukaan yleensä ymmärrä. Tarkoitin että pitää laittaa sukkahousut päähän ettei toinen osapuoli tunnistaisi... ja kun saanti voi olla muutenkin hankalaa...

        Mikä teillä miehillä on kun pitää tekeytyä "tarpeettomaksi".
        Kun on alle 10cm, niin ehkä sitten voidaan puhua vasta ongelmasta...

        se on ärsyttävää kun lehdessä lukee että 5 uutta yllättävää tapaa saada orgasmi - ja minä kiihkeänä sitä heti lukemaan, että onko niitä muitakin kuin patteriin sidottuna omena suussa ja sukkahousut päässä ,. niin sitten paljastuukin että kaikki on jotain vaginan uusia tärisytysohjeita tms ,. että mitä hittoa ,.
        ja mitä naiset ylipäätään tekee orgasmilla, ihan turhaan ,.


      • Viivipiste

        Kyllä jollain Viivillä on hauskaa matkiessaan minua. Sori vaan, mutta en käytä sukkahousuja muutoin kuin sukkahousuina niiden alkuperäisessä tarkoituksessaan. On tämäkin yksi tapa houkutella minut paikalle ärsyttämällä äärimmilleen. Jollei hän kohta lopeta, niin paljastan hänestä julkisesti jotain mikä voi yllättää. Hän voi laittaa minulle yksityisviestin facebookissa ja kertoa mikä nyt mättää...


    • Valvoja

      katoin että viestiketju alotettu 2008 yhäkkiä katoin 2012 jaa sitten 2013 ... ja puoletkaan ei liittynnyt mitenkää unettomuuteen.. ite oon joka yö hereillä valvon öyt nukun koulun jälkeen päivän herään 12 yöllä valvon sama jatkuu oon tottunnut välillä vaikeaa lähteä kouluun kun tekisi mielinukkua mutta siihen tottuu nopeesti kannattaa koittaaa TOIMMIII!

    • valvoja 2

      no itellä on melkein sama asia valvojan kanssa :) valveilla olen yöt ja koneella istun saatan välillä kuunella semmoisia ääniclippejä. jotenkin vaan olen totutellut tämmöseen rytmiin mutta eiköhän se siitä tasaudu kuhan työelämä kutsuu ;) olis tosiaan hyvä semmoinen yöklubi jossa ihmiset voisivat ruveta nukkumaan muitten unettomien ihmisten kanssa.

    • hoisi possu

      pystykkö kirkumaan persettä? Mä pystyn. Selälläni sätkä huulessa.

    • Väärä unirytmi

      Teil on yksinkertaisesti väärä unirytmi. Ite ootte ittenne valvottanut väärään rytmiin, pystytte totuttamaan ittenne takasin oikeeseen rytmiinkin. Onnea yritykseen

    • sfghsd

      Eihä kyylätessä voi unirytmi säilyy.

    • Ihanaa..

      Mä oon aina ollu yönä yksinäinen, en oo halunnu mennä nukkumaan jotenkin en uskalla..:(.. mutta sitten aloin jutella jonkun ihanan tytön kanssa kännykällä ja oon nukkunu aina tosi hyvin! Sama pätee ihan vierekkäin nukkuessa :) Suosittelen!

      • Anonyymi

        Oispa mullaki tommosta


    • Randomsliden

      Runkkaa

    • Yöllineneläin

      Mulla on ollut tapana öisin vaa selata puhelinta,tietokonetta yms. Ja välillä vaa miettiä kaikkee maan ja taivaan välisiä asioita:D JOO hyvä idea ois se yöklubi:D Ja Syön öisin enemmän kun päivisin..Öisin tekee helvetisti mieli karkkia,sipsiä,limsaa,jäätelöö Mut päiväl ei sitte yhtää..No öisin on muutenki hirvee nälkä ja näi..netflix on öissä tärkein:DNo en tiiä ratkasua tähän joten antaapi olla.

    • LaulavaLapanen

      Mä kattelen netistä piparin kuvia, etenki kun siellä on 20cm lihaa sisällä. Ja lapanen laulaa.

      • beibillä

        Hanki itsellesi lääkitys unilääke
        niin nukut


      • Anonyymi
        beibillä kirjoitti:

        Hanki itsellesi lääkitys unilääke
        niin nukut

        Täähän oli mitä tekemistä yöksi


      • Anonyymi

        jeesus tulee, oletko valmis


    • hauskuuttaja-

      näyttää olevan vanhassa ketjussa jotain omaakin muinaista.........hauskaa

      • Anonyymi

        Hmmm.... Mä yleensä valvon kaverien kanssa syön Sipsejä,limsaa,karkkia,jäätelöä ja niin edespäin


    • suosittelenjovain
    • Minä kuuntelin yöllä maatessani radioo ja narauttelin patjaa omaan tahtiin. Lisäksi tuli lämmin kaasu peiton alle.

    • Valvo

      Voidaanko pliis tehä se yö palsta koska ei oo mitää tekemistä yöllä 😑ois tosi mukavaa jutella yöllä muiden ihmisten kanssa😀

    • vierailia

      Palapelejä se on mulle ajan kulua kun en saa unen päästä kiinni. Ja erilaiset kirjoitus hommat missä pitäis olla terävänä. Vaikka matikkaa tai kirjan pitoa. Mulla ei ole propleemaa mulla on vaikka kuinka
      paljon eri ideoita yö aikaan tehtäväksi. Mutta muista jos on sulla naapureita Hys Hys tai on vihainen ihminen sun kimpussasi seuraavana päivänä.

    • Anonyymi

      hei brous ny o 2020 ja kaikki o 2008 vittu mäsynnyin sillo

      • Anonyymi

        Broo ny on 2021 ja mä taidan olla vähä myöhäs


    • Anonyymi

      Kellään mitään ehdotuksii mitä teen? Saan unta tosi myöhään näin painajaisii enkä sen jälkeen unta saa

      • Anonyymi

        Kun menet nukkumaan, ajattele pahimpiä hirviöitä mitä voit ja pistä niitä mielikuvituksessasi turpaan minkä kerkiät. Kuvittele itsellesi maailman vahvimmat kädet joilla teet hirviöistä silppua. Hirviöt alkavat katoamaan unista tämän jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun menet nukkumaan, ajattele pahimpiä hirviöitä mitä voit ja pistä niitä mielikuvituksessasi turpaan minkä kerkiät. Kuvittele itsellesi maailman vahvimmat kädet joilla teet hirviöistä silppua. Hirviöt alkavat katoamaan unista tämän jälkeen.

        Ei niitä hirviöitä ole unissa kuin parilla tosi höpö paikkakunnalla Suomessa.
        Taitaa olla sama höpö nostamassa näitä muinaisketjuja harrastuksenaan esiin
        Voisi kyllä vähän höpöyttään rajoittaa tai kohta tulee valkotakkinen to take you away hahaa hi hii hohoo


    • Anonyymi

      Lapanen laulamaan, mielikuvitusta, ja voinappi.

    • Anonyymi

      Mä valvon. Tosi hyvä idea tämä yö palsta juttu olisi. Muutaman kerran kuussa tulee valvottua kun olo on kurja ja surullinen.

    • Anonyymi

      Onko ketään paikalla? Yöseuraa?

    • Anonyymi

      Sähkövalon keksimisen jälkeen on yö tullut yleiseksi

      • Anonyymi

        Yö työ siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yö työ siis

        Miten se liittyy tähän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se liittyy tähän?

        Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh?

        Käsitöitä tekemään.


    • Anonyymi

      yö/ilta seuraa?

    • Anonyymi

      Hieman vuosia välissä vastaukseni. Yö kukuminen loppu olit työtön, eläkelinen koti äiti isä.Rytmitä päiväsi.Laitat kelon soimaan joka aamu 6. Luet lehdet,kirjotat tänne.Mutta ovesta ulos kello 9. sällä kuin sällä.Sän mukaiset vatet saat halvalla Uff,Punanen kontti,kierätyskeskus ja jalkinetkin. Joten et voi sanoa huono ilma et voi mennä ulos.Lounaksi palaat kotia ulkoilusi.Ulkoilu ilmasta,sen voi tehdä yksinkin.Murkinaa naamaan vaikka 30min päikkärit. sit välipala tai kahvit kello 14. takaisin ulos kuljeskelemaan kenties paluu kaupan kautta, Tekee päivälinen,Peskonen pälle väliin.syöty'si tiskit ymm ja viellä kerran ulos joskus kello 18 . Mutta vain 1h. kun palaat haluat suihkun.netti et avaa ja sinä vaihe älypuhelin on äänetön kaukana käsistäsi.Ilta pala kello 19, kirja käteen.ei ääni kirjaa,radio vaikka päälle. Tv 1 uutiset kello 20.30 sen jälken tv kiinni. Nukut aivan varmasti alussa joksus kello 22. kun tuota tarpeksi kauan noudatat olet sinä kiinni ja unetomat yöt jää.Jää nautia aikaa elämänkin.Kun liikut loppu selkä jalka säryt.yö syöminen ja alat laihtu normi painoiseksi.kun syöt kellon mukaan et yöllä,

    • Anonyymi

      Hyvä idea. Itse heräilen aamuisin liian aikaisin. Tosi kolkko olo tulee, kun muualla on hiljaista eikä telkustakaan tule mitään siihen aikaan. Voi Kärsimystä.

    • Anonyymi

      No ite ainakin yhtenä jouluna kun serkun kanssa valvottiin koko yö ja oli tylsää niin lakattiin kynsiä,käytiin saunassa,mentiin ulos,juteltiin ja kaikkee tommosta. Voit tehä vaikka päivällä jo valmiiks listan noista.

    • Anonyymi

      Mee jonnekin telttaan yötä, ots tavaroita mukaan esim. Puhelin, vesipullo ja kirja (mahdollisimman vähän tavaroita) kohtahan sitten alkaa nukuttaa

      • Anonyymi

        Toi kyl vois toimii


    • Anonyymi

      Valvon

    • Anonyymi

      Sheesh vanha keskustelu

    • Anonyymi

      No täällä on 1 yökyöpeli......... Mitäkö teen yöllä? Välillä teen ruokaa, juon joskus kahvia ja katon tabletilta hyviä sarjoja, dokumentteja ja elokuvia......... Kaiken lisäks joudun säätämään unettavien iltalääkkeiden kanssa, joten, jos ne ottaa myöhempään, ne nukuttaa myöhempään........ 😤😝😁
      Mulla on vielä koira, jonka kanssa mä käyn yöllä hortoilemassa, jännityksen hakuisena......... 🤗😊
      Sit äidin luona käyn yöllä jääkaapilla syömässä, yöllä, kun tuo ruoka maistuu hyvin........ 😉😁
      Hyvin käy meikäläisen elämäntilanteeseen, joten kyllä, olen yökyöpeli..........😉😁

    • Anonyymi

      Venputi vemputi vemps. Kyä se siitä siilaantuu.

    • Anonyymi

      Juu, ite en saa unta nytte

    • Anonyymi

      Olen hereillä eikä nukuta. Mitä voi tehdä kun on tylsää yöllä?
      Kysellen: tyyppi joka valvoo

    • Anonyymi

      Katso jotain sarjaa tai elokuvaa yöllä kun on tylsää

    • Anonyymi

      Eikö ikivanhoja aloituksia mm. vuodelta 2008 voitaisi jo poistella? Menee monta hyvää kirjoitusta piloille kun huomaa ottaneensa kantaa 15 vuotta vanhaan juttuun.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe