Martsarin ostari ja siellä S-market. Söpö blondi jonka olen bogannut jo muutaman kerran. Oot niin syötävän ihana. Sulla on pikkutyttö mukana, varmaan oma prinsessasi. Katseemme kohtaa aina, mikä tuntuu mielettömältä. Huutele tällä jos tunnistat itsesi. :)
Martsarin S-Market
Marakatti007
5
852
Vastaukset
- Xankaritar
Ettet vaan puhuisi Tuomaasta.. Mystistä.
- Marakatti007
Puhun nyt ihan blondista tyttösestä, naisesta.. Ah!
Tahtoo nähdä pian uudestaan! - Xankaritar
Marakatti007 kirjoitti:
Puhun nyt ihan blondista tyttösestä, naisesta.. Ah!
Tahtoo nähdä pian uudestaan!Se on vittu aivan varmasti Tuomas!
- Xankaritar
Xankaritar kirjoitti:
Se on vittu aivan varmasti Tuomas!
On se se.
- HMMTMOTN
Xankaritar kirjoitti:
On se se.
Mystisen pää on yhä mystisempää... se levis mun lattialle, apuaaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684