nettiauto

hinnat

Mitä mieltä,minun mielestä nettiauton hinnat ja hinta pyynnöt päin peECettä.kauppaa kun aletaan hieroa niin melkein puolet saa pois.mutta eihän se ole hullu joka pyytää.

5

1601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinhän

      ...hinnat on tolkuttomat. 90-luvun alkupuolen maastureista pyydetään kymppitonnia... "Tolkku Pois"

      • ne näköjään

        Valittavat ne vain maksavat!
        Osta uusi jos siltä tuntuu.
        Itsekkin hommasin ja maksoi pirusti mutta kiva sillä on ajella.


      • mieltä
        ne näköjään kirjoitti:

        Valittavat ne vain maksavat!
        Osta uusi jos siltä tuntuu.
        Itsekkin hommasin ja maksoi pirusti mutta kiva sillä on ajella.

        Se on vaan kumma miten ihmiset niistä vanhoista maksaa niin paljon(kuten itse). Tarjontaa on vähän ja uutena jos auto maksaa 80000€ ja nyt hinta on 10000 onhan siinä jo auton hinta pudonnut 87.5% jos oikein laskin. Ja kyllähän noilla ajaakin pitempään kun noilla 1.3 pelti purkeilla


      • Jep-pi
        mieltä kirjoitti:

        Se on vaan kumma miten ihmiset niistä vanhoista maksaa niin paljon(kuten itse). Tarjontaa on vähän ja uutena jos auto maksaa 80000€ ja nyt hinta on 10000 onhan siinä jo auton hinta pudonnut 87.5% jos oikein laskin. Ja kyllähän noilla ajaakin pitempään kun noilla 1.3 pelti purkeilla

        ...4-1993 ja sen jälkeen rekisteröidyt maasturit ovat olleet täyden autoveron alaisia, kuten kaikki henkilöautot. Tätä ennen rekisteröidyissä maastureissa vero oli noin puolet henkilöauton verosta.

        Esim. Nissan Patrol GR 2.8 maksoi 1990 jotain 34k€ ja käytettynä pyydetään 6-9k€.

        4-1993 tullut veromuutos vaikuttaa myös huoltoauton muuttamiseen takaisin henkilöautoksi. Jos haluat muuttaa


    • jotain tolkkua

      Nettiauto-palstalla myytävien autojen hinnat ovat aivan tuulesta temmattuja. Esim. sivukaupalla 20 vuotta tai sitä vanhempia Toyota Corolloja joiden mittarissa yli 300tkm ja 1500-2000 euroa pitäisi moisista loppuun ajetuista ruosteen raiskaamista rotiskoista maksaa. Vielä älyttömämpää on perämoottorien hinnottelu. Puhki hapettuneita ja syöpyneitä tuupparin raatoja yritetään kaupitella ihan sikahinnoilla. Noin ei kyllä saa mitään myytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe