Hälyttimistä

vanhaan

autoon. Eli -88 vuoden pikkuauto. Autossani on arvokas sisältö ja sieltä on viime kesänä jo viety tavaraa.. Johtuen kylläkin omasta tyhmyydesäni. En tiedä onko tämä oikea paikka kysellä, mutta onko kenelläkään mitään kokemuksia näistä hälyttimistä ? Tai osaatteko kertoa näistä jotain tarkemmin ? Esim. asennuksesta, toimuvuudesta ?
http://osaverkko.shop.wosbee.com/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=298&OpenGroups=298
Onkohan nuo sitten minkäänlaisia, kun on noin halpoja ? En hae välttämättä mitään huipputekniikkaa ja nämä kuulostaa ihan hyvältä autooni.

T.Heidi

4

917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RTT

hälytintä voi millään ohittaa.

• Heidi**

Mutta onko kellään kokemusta näistä? Totta nuo toimii, mutta mietin, että onko ne jtn sekunda kamaa kun on noin halpoja ?

• vw vento
        Heidi** kirjoitti:

Mutta onko kellään kokemusta näistä? Totta nuo toimii, mutta mietin, että onko ne jtn sekunda kamaa kun on noin halpoja ?

Itse ainakin asennutin hälyttimen omaan autoon kun tosiaan oli hieman arvokkaampi sisältö.. asennus ja hälytin matkakorvaukset taisi maksaa yhteensä jotain 500e mikä nyt ei minun popeil ollu kauheesti.. kyseinen asentaja vaikutti ihan pätevältä joten kannaattaa varmaan kysellä ihan asiantuntijalta.. laitan vielä asentajan kotisivut ku tuli sillon sovittuu et jos vähä promois..
        www.autolaite.com

• Kierrä kaukaa lelut
        Heidi** kirjoitti:

Eivät ainakaan mainosta, että olisivat ajoneuvojen varkaudenestolaitedirektiivin 95/56 vaatimustenmukaisia. Myöskään ajoneuvojen pienjännitedirektiivistä 95/54 ei ole mainintaa, eikä liioin radio- ja telepäätelaitedirektiivin 99/5 vaatimustenmukaisuudesta. Jos eivät ole direktiivien mukaisia, niin on syytä huomioida seuraavaa:

-Auton palovakuutus ei korvaa, jos auto palaa.
        -Vakuutus ei korvaa, jos auto varastetaan.
        -Vakuutus ei korvaa, jos aiheuttavat häiriöitä aton sähköjärjestelmiin.
        -Vakuutus ei korvaa, jos rikkovat auton.
        -Viestintävirasto saattaa takavarikoida laitteet, jos aiheuttavat radiohäiriöitä.

Lisäksi tuossa ei juuri mainosteta takuita tai kuluttajansuojalain mukaisia suomenkielisiä asennus- ja käyttöohjeita.

Jos valmistusprosessilla ei ole pitkää perinnettä ja laatujärjestelmää, päätyy joukkoon kelvottomia komponentteja. Laitteet saattavat toimia lämpimissä maissa, mutta kun Suomessa on ekat pakkaset, niin rimpulat huutavat kaiket yöt itsekseen ja naapurit tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe