Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

Matti E Simonaho

" Kasteen sanamuodosta ei saa poiketa!
Vatikaanin Uskonopin kongregaatio on julkaissut paavi Benedictus XVI:n pyynnöstä selvennyksen kasteessa käytettävien sanamuotojen pätevyydestä. Mikäli kastetta ei suoriteta "Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen", se ei ole pätevä, ja sellaisen "kasteen" saanut tarvitsee oikean kasteen. "

http://www.catholic.fi/

Jumalan sana on "ON" tai "EI" ja kaikki muut selittelyt on paholaisesta (Raamattu). Jumalan sana, on absoluuttinen totuus joka kaikille ihmisille kaikkialla maailmassa on sama kielestä riippumatta. Mitä sinä esität, se on joko Jumalan sanaa vastaan, tai yhtä Jumalan sanan kanssa;

Raamatun mukaan, Isää ja Poikaa saa herjata, mutta Sielua ("pyhää henkeä") ei saa herjata. Sielusi pitää sanoa, että Isä ja Poika herjattuna, on Äiti ja Tytär, sillä ilman Äitiä ja Tytärtä, ei ole Isää eikä Poikaa. Se on absoluuttinen totuus joka on sama kaikille ihmisille kaikkialla maailmassa kielestä riippumatta; Jumalan sana. Siihen ei tarvitse uskoa, koska se on "ON".

" Lasten kaltaisten on Sielujen Valtakunta "
Miksi palvot kullutta ulkopuolellasi, kun jokainen lapsi on elävä todiste Jumalasta?. Lapsi ei voi 10 Käskyyn, ja Suomen Lakiin, ja Jeesuksen sanoihin viitaten olla kaikkien lakien rikkoja; syntinen. Vastasyntynyt lapsi ei ole sanonut sanaakaan, eikä ottanut yhtään askelta; Lapsi on puhdas, syytön ja synnitön. Sanat; "syntynyt syntiseksi ja syntinen" tulee sen suusta jossa "syntynyt syntiseksi ja syntinen" elää, ja niitä ei ole kuin 1; Piru itse.

10 Käskyä on Ensimmäinen Raamattu, ja mitä Raamattuun on 10 Käkyn jälkeen kirjoitettu, kirjoitettua ei saa missään mielessä käyttää 10 Käskyn rikkomiseen. 10 Käskyä ja Jeesuksen sanat, on meidän perusturva, ja niiden avulla me voimme arvioida jokaisen opin; "ON" tai "EI" - "TOTTA" tai "VALHETTA".

24 Mutta kun fariseukset sen kuulivat, sanoivat he: "Tämä ei aja riivaajia ulos kenenkään muun kuin Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla".
25 Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa ja sanoi heille: "Jokainen valtakunta, joka riitautuu itsensä kanssa, joutuu autioksi, eikä mikään kaupunki tai talo, joka riitautuu itsensä kanssa, pysy pystyssä.
26 Jos nyt saatana ajaa ulos saatanan, niin hän on riitautunut itsensä kanssa; kuinka siis hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
27 Ja jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia, kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos? Niinpä he tulevat olemaan teidän tuomarinne.
28 Mutta jos minä Jumalan Hengen voimalla ajan ulos riivaajia, niin on Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
29 Taikka kuinka voi kukaan tunkeutua väkevän taloon ja ryöstää hänen tavaroitansa, ellei hän ensin sido sitä väkevää? Vasta sitten hän ryöstää tyhjäksi hänen talonsa.
30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.
31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.
32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.
33 Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.
34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.
36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.
37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

Jumalan sanan mukaan, on vain "ON" tai "EI" ja kaikki muu on paholaisesta (Jeesus, Raamattu);
Lapsi on Jumalan kuva, ja lapsen bioloogiset vanhemmat, ovat lapsen ainut maallinen Pyhä Äiti ja Pyhä Isä, kaikki muut ulkopuoliset ovat tekopyhiä.

Lapsen Äidin ja Isän suvut ja kaikista samanlaisista muodostuu Suomen Kansa; Suomalaiset, ja Maa minkä Jumala on meille antanut, sen nimi on Suomi. Jokaisen Suomalaisen lapsen myötä, lapsen Äiti, Isä, suvut ja Suomen kansa on kastettu, sillä Ainut ja Oikea pyhä kaste mikä on Jumalasta, Luojan luoma, on naisen kohdussa. Kaikki muut kasteet ovat pakanallisia ja harhaanjohtavia. Se on myös absoluuttinen totuus kaikille ihmisille kaikkialla maailmassa kielestä riippumatta; Jumalan sana.

Me emme Jumalan sanan mukaan voi emmekä saa olla muuta kuin Suomalaisia. Kaikki muuta maat mitä identiteetissä on, niitä ei ole Jumala antanut, koska niitä ei ole olemassa, k.e. Lutheri(maa)lainen, Helluntai(maa)lainen, Jehova(maa)lainen, Lestadio(maa)lainen, Katori(maa)lainen j.n.e. j.n.e. niitä keskenään riiteleviä "maita" on yli 3500.

" Sinulla ei saa olla muita Jumalia minun rinnallani"
Ymmärrä, että "minun rinnallani" on sinä; Sinä et saa palvoa ketään tai mitään sinun rinnalla, ulkopuolella olevaa. Ymmärrä, että "minun rinnallani" on Jumala Sinun Sielussasi, ja vaikka luet sinun ulkopuolisesta kirjasta, dialoogi käydään kuitenkin sinun ja Jumalan välillä; Sinun mielen ja Sielun välillä, ja on henkilökohtaista. Minä en ole Jumala mutta Jumala on minussa. Ja minä en voi olla lähempänä Jumalaa kuin sinä, koska Jumala on sinussa. Siki kaikki oppi, mikä opettaa ulkopuolisen palvomiseen missään mielessä, on harhaanjohtavaa.

" Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa ".
Maa jossa elät on Suomi, jossa SUO tulee lähinnä sanasta "suoda". Maan vanhempi nimi alkaa SAA -kirjaimilla; SAAMI. SAA.MI ja SUO.MI -nimissä MI on Jumala, Sielujen Valtakunta, Luoja - joka on suonut sinulle maan, ja MI on samalla sinä joka on maan saanut.

Lapsi, suvut, kansa ja maa pitää olla yhtenäinen ja yhtä Jumalan Liiton ja sen Ehtojen, 10 Käskyn mukaan.

" Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa."

" Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja. " (Ilmestyskirja)

K.R.I.S.ITI.U.S.
K.R.I.S.ITI.O.N.
K.R.I. : KRI : Valkoinen
K.IIVII.I. : Kivi
K.R.I.S.IIVI.O.N.E.
K.INRI.S.IIVI.O.N.E. : R: ReX : X : A IO; Jumalan Liitto ja 10 Käskyä
K.NIMI.S.IIVI.O.N.E. : M. Messias, Rex (kuningas) vastakohta
INRI : NAME, NIMI, NOMI (nAmes nImis nOmis)
O.N.E. : 1 ja A I O
K.NIMI.S.IIVI.O.N. A I O
K.NIMI.S.IIVI.O.N. A.IMIO.R.
K NIMI SIMON A.M O R

W.HITES.T.ONE : Englanti : Valkoinen kivi, Valkoisin
W.HIDES.The.ONE : T : D : "W hides The One"
IWI.HIDES.ITI.ONE : "IWI hides in ITI One" : W ja T "herjataan"
IMI.HIDES.IMI.ONE : "M hides I'm One"
IMI.HIDE SIMONE : "W hides I'm One"
IMI.ADE SIMONE : HI lausutaan "hAI" : "Made Simon (and) I'm One"
IMI.ADE ESIUIONE : M "herjataan" U:ksi: M : IVI : IUI : U
IMI.ADE IESU ONE : E "herjataan" IE:ksi : "Made Jesus One"
IMI.ADE IESU ONE : DE on TTE ja TTI
MATTI IESU ONE : DE on TTE ja TTI

White Stone, M. MATTI SIMON AHO, made One by IESU A I O, A M O R

" Äläkä vanno pääsi kautta, sillä et sinä voi yhtäkään hiusta tehdä valkeaksi etkä mustaksi; vaan olkoon teidän puheenne: 'On, on', tahi: 'ei, ei'. Mitä siihen lisätään, se on pahasta. "

"ON" tai "EI"

Jumalan ja Suomalaisten väliseen Liittoon ja sen Ehtoihin - 10 Käskyyn ja Suomen Lakiin koskien Suoman lapsia ja kansan suojaa, ja siihen mitä Jeesus on sanonut viitaten ja nojaten; Matti Evert Simonaho

0

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

        On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
        Maailman menoa
        102
        3205
      2. Nyt ahdistaa

        Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
        Valkeakoski
        82
        3116
      3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        322
        1959
      4. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        90
        1459
      5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

        Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
        Tv-sarjat
        6
        1246
      6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        186
        1165
      7. Olen ollut ikävä, tiedän

        ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
        Ikävä
        77
        888
      8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

        https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
        Sinkut
        125
        817
      9. 46
        793
      10. Olet seksikäs nainen

        Olet seksikäs nainen
        Ikävä
        46
        757
      Aihe