Löysin liiteristäni vanhoja päreitä ja ovat nyt palamassa takassani. Mukavasti lämmittää...
Poltin päreeni
78
1643
Vastaukset
pannu ne vaikka kainaloon...;)
- No höh
Ei ne siellä mitään lämmitä ;)
Takka on parempi paikka...
- Pyh...
...Täälä joku poltti vanhat pallinsa viime viikolla.Eilen mulla meni pupu pöksyyn,rajakiveä ettiessäni.
- kaikkea sattuu
Ainaki täällä huuhaalla. Mullaki kerran hippulat vinku...
- mutta..
kaikkea sattuu kirjoitti:
Ainaki täällä huuhaalla. Mullaki kerran hippulat vinku...
mullapa oli pe..e auki!
- tuo oli paha
mutta.. kirjoitti:
mullapa oli pe..e auki!
Mut mä oonki vatsastapuhuja. Puhuin kerran kaverille vatsavaivoistani yli tunnin yhteen menoon.
- melkei AINA
tuo oli paha kirjoitti:
Mut mä oonki vatsastapuhuja. Puhuin kerran kaverille vatsavaivoistani yli tunnin yhteen menoon.
...ETTÄ,OON EESTÄ KU ENKELI JA TAKAA KU MANKELI!!!!
- sanovat
melkei AINA kirjoitti:
...ETTÄ,OON EESTÄ KU ENKELI JA TAKAA KU MANKELI!!!!
Olen entinen atleetti, nykyisin gotletti
- asustaa
mutta.. kirjoitti:
mullapa oli pe..e auki!
;;Matti mun kukkarossa...
- ollaan...
asustaa kirjoitti:
;;Matti mun kukkarossa...
...kuin herran kukkarossa
- metsässä
..oli halkojaki,jos tarvetta..ostin eilen kissanpieksut.Ovat hyvät luudalla kurvaillessa!!!
- hississä
...kerran kakkoseen.
- tiät
hississä kirjoitti:
...kerran kakkoseen.
..että motoristi on iloinen???
Sillä on hyttysiä hampaiden välissä! - hyh!
hississä kirjoitti:
...kerran kakkoseen.
Minäpä olin kerran käkenä...
- kerran...
hyh! kirjoitti:
Minäpä olin kerran käkenä...
...sikakunnossa...
- maksaa
tiät kirjoitti:
..että motoristi on iloinen???
Sillä on hyttysiä hampaiden välissä!...kymmenen sentin karkki jos sen saa halvalla?
- kuin
kerran... kirjoitti:
...sikakunnossa...
silakat suolassa...
- söin
kuin kirjoitti:
silakat suolassa...
...kuin hevonen.
- yhteistä
maksaa kirjoitti:
...kymmenen sentin karkki jos sen saa halvalla?
;;;
on lotalla ja hiilellä?...ne on molemmat jylsiöitä!! - olla
söin kirjoitti:
...kuin hevonen.
..hiljaa ku hiiri!!
- yhteistä on
yhteistä kirjoitti:
;;;
on lotalla ja hiilellä?...ne on molemmat jylsiöitä!!...lemulla ja löyhkällä?
-Molemmat on lokkaleita. - kusettanut
olla kirjoitti:
..hiljaa ku hiiri!!
...ihmisiä...
- autoni
yhteistä on kirjoitti:
...lemulla ja löyhkällä?
-Molemmat on lokkaleita.;;korjattavaksi vaihteen vuoksi!
- moottori...
autoni kirjoitti:
;;korjattavaksi vaihteen vuoksi!
...sanoi sopimuksen irti.
- sitä
kusettanut kirjoitti:
...ihmisiä...
;;pelkkänä korvana?
- sen...
sitä kirjoitti:
;;pelkkänä korvana?
...sieluni silmin.
- StarAngel
sen... kirjoitti:
...sieluni silmin.
kuulen ajatuksenne!
- kiltisti
StarAngel kirjoitti:
kuulen ajatuksenne!
Älä käännä veitseä haavassa...;)
- onkaan
moottori... kirjoitti:
...sanoi sopimuksen irti.
;;aloneuvo:Yopötsi,Yomaha vai Yovatsa?
- kuka tunnettu
onkaan kirjoitti:
;;aloneuvo:Yopötsi,Yomaha vai Yovatsa?
ex-formulakuski?
-Kalleneuve
-Villeneuve
-julleneuve - seisoo
kusettanut kirjoitti:
...ihmisiä...
;;ku seipään nielly...
- mulla seisoo
seisoo kirjoitti:
;;ku seipään nielly...
...silmät päässä....
- mulla..
mulla seisoo kirjoitti:
...silmät päässä....
kuin rautakanki...
- seisoo...
mulla.. kirjoitti:
kuin rautakanki...
...järki.
- seiso kerran
seisoo... kirjoitti:
...järki.
ihan oikeesti.
- helevata!
seiso kerran kirjoitti:
ihan oikeesti.
Ja kestikö pitkäänkin?
- ovimikko
helevata! kirjoitti:
Ja kestikö pitkäänkin?
....sut ulos,ku leppäkeihään???
- Epäilen
seiso kerran kirjoitti:
ihan oikeesti.
Taisit unta nähdä... ;)
- kerran..
munamankelilla!
- k......!!
Nyt palo hihat!
- mulla...
...meinas mennä hermot
- olenkin...
...ajanut nuhapumpulla!
- sillo
k......!! kirjoitti:
Nyt palo hihat!
;;kuin pieru saharaan!!
- pieni kuin
sillo kirjoitti:
;;kuin pieru saharaan!!
...hyttysen paska valtameressä.
- oltiin
olenkin... kirjoitti:
...ajanut nuhapumpulla!
;;hiuskarvan varassa....
- putos
oltiin kirjoitti:
;;hiuskarvan varassa....
...kuin eno veneestä
- asiasta..
putos kirjoitti:
...kuin eno veneestä
hiljaa,kuin kusi sukassa.
- pilkka
putos kirjoitti:
...kuin eno veneestä
;;että,mun takmus on kuin seitsemän leivän uuni....
- se..
asiasta.. kirjoitti:
hiljaa,kuin kusi sukassa.
koira älähti,johonka kalikka kalahti.
- PetrusB
pilkka kirjoitti:
Vaan minäpä olen ollut liemessä.
- kuuseen...
se.. kirjoitti:
koira älähti,johonka kalikka kalahti.
...kurkottaa, se katajaan kapsahtaa.
- ilta koittaa...
PetrusB kirjoitti:
Vaan minäpä olen ollut liemessä.
...niin olen nakit silmillä.
- pilkka...
pilkka kirjoitti:
...osui omaan nilkkaan.
- hitsin hitsi
putos kirjoitti:
...kuin eno veneestä
;;;;mulla on sukat jaloissa ihan makkaralla...
- sukat pyörii
hitsin hitsi kirjoitti:
;;;;mulla on sukat jaloissa ihan makkaralla...
jalassa.
- vanhaan
sukat pyörii kirjoitti:
jalassa.
;;;haettiin taloista tinkimaitoa!!!
- Alfa laval
vanhaan kirjoitti:
;;;haettiin taloista tinkimaitoa!!!
tinkaa puolestasi! ;)
- teitillä
Alfa laval kirjoitti:
tinkaa puolestasi! ;)
Alfa lavalla?...peräkärryn vai kuorma-auton?
- se on tuolla
teitillä kirjoitti:
Alfa lavalla?...peräkärryn vai kuorma-auton?
tallissa ja hyvässä kunnossa.
Parempi Alfa lavalla ku pyy pivossa vai miten se nyt oli... ;) - Alfa lavalla
se on tuolla kirjoitti:
tallissa ja hyvässä kunnossa.
Parempi Alfa lavalla ku pyy pivossa vai miten se nyt oli... ;);;;maitoa tinkaa?...tuleex siitä pitkää piimää?))))
- Alfa lavalla
Alfa lavalla kirjoitti:
;;;maitoa tinkaa?...tuleex siitä pitkää piimää?))))
..toimii myös separaattorina eli sillä voi tingata maidosta voita... ;))) Miksei myös pitkää piimää jos vähän hitaammin pyörittää.... ;)))
- vempaiMISTO
Alfa lavalla kirjoitti:
..toimii myös separaattorina eli sillä voi tingata maidosta voita... ;))) Miksei myös pitkää piimää jos vähän hitaammin pyörittää.... ;)))
...kyllä pitää nähdä...voissa on hyvä paistaa vaikka mitä...täytyy olla aika hurjat kierrosluvut jo kermaa varten((((joudux iha ite pyörittään sitä????Pyöritäx käsin vai jaloin??)))
- Pyöritän
vempaiMISTO kirjoitti:
...kyllä pitää nähdä...voissa on hyvä paistaa vaikka mitä...täytyy olla aika hurjat kierrosluvut jo kermaa varten((((joudux iha ite pyörittään sitä????Pyöritäx käsin vai jaloin??)))
Se separaatttori on näet sellanen vempain et kampea ku vähän pyöräyttää niin se vehje pyörii aivan hurjaa vauhtia eli yhdellä kammenpyöräytyksellä separaattori pyörii apauttiarallaa 50-100 kierrosta eli on niin pirun raskas pyöritellä mutta kyllä toimii. Ja hauis kasvaa. ;))
Kokeilin kyseistä laitetta viimeks joskus 70- luvulla ja vauhti oli aivan hurjaa. Pelkäs vaan et milloin se vehje lähtee lentoon... ;)))) - tuups
olenkin... kirjoitti:
...ajanut nuhapumpulla!
missä on viestini?
- kutsuu
tuups kirjoitti:
missä on viestini?
..viestiään...käväsempä ajatuslataamossa.Sit tehdää suunnitelma,miten se vekotinraattori toimis ajatuxen voimalla((((
- Kattos ku
kutsuu kirjoitti:
..viestiään...käväsempä ajatuslataamossa.Sit tehdää suunnitelma,miten se vekotinraattori toimis ajatuxen voimalla((((
..lähetin viestin mut eihän sitä missään näkyny eli piti pistää tällanen raattoriviesti jotta näkyisi ja se jopa toimi!?!
Olen mää nyt ihmeissäni!?!? ;))) - hämmenny
Kattos ku kirjoitti:
..lähetin viestin mut eihän sitä missään näkyny eli piti pistää tällanen raattoriviesti jotta näkyisi ja se jopa toimi!?!
Olen mää nyt ihmeissäni!?!? ;)))...hämmentämään mitään sekavaa soppaa...kyllä kaikki tulee jos on tullaxeen(((palataan kun tuun tuolta '''''''(>>>>
- mää täällä
hämmenny kirjoitti:
...hämmentämään mitään sekavaa soppaa...kyllä kaikki tulee jos on tullaxeen(((palataan kun tuun tuolta '''''''(>>>>
Juuen mää hämmenny ku vaan vähän ihmettelen et miks nää sivut välillä tökkii pahasti ja ei saa txtiä näkymään.
Käyppä sinä siellä ja palataan taas astialle... ;))) - muistin--
mää täällä kirjoitti:
Juuen mää hämmenny ku vaan vähän ihmettelen et miks nää sivut välillä tökkii pahasti ja ei saa txtiä näkymään.
Käyppä sinä siellä ja palataan taas astialle... ;)))--menetys ja lukihäiriö...nii,mehä jutuksittiin senaatintorista ja kemiallisista aineista(((se o oikukas juttu tää lukemus/muistiraattori...mut asian ytimessä ollaan...ainaki jotku sanat))))
- Roomeolta
mää täällä kirjoitti:
Käyppä sinä siellä ja palataan taas astialle... ;)))...astia hukkaan vai karkasko se VOIroottori??
- jutuksittiin
muistin-- kirjoitti:
--menetys ja lukihäiriö...nii,mehä jutuksittiin senaatintorista ja kemiallisista aineista(((se o oikukas juttu tää lukemus/muistiraattori...mut asian ytimessä ollaan...ainaki jotku sanat))))
Joku raattori se oli mutta ei sen väliä. Sisältö on tärkeintä... ;)))
Piti nukkua välillä jotta taas jaksaa... ;))) - Roomeo...
Roomeolta kirjoitti:
...astia hukkaan vai karkasko se VOIroottori??
Kyllä astia löytyy mutta se mikälieroottori saatto lähtee käsistä... ;)
- antoisaa
jutuksittiin kirjoitti:
Joku raattori se oli mutta ei sen väliä. Sisältö on tärkeintä... ;)))
Piti nukkua välillä jotta taas jaksaa... ;)))ajatuksellista,sellaista!HYVÄ nåin...ootas ku saan taas ajatuxet ytimiini ja selkärangan pystyyn,nii kylll lähtee...hyvinkö jaxat sepalusroottoria,eiku lavakonetta jaloilla pyöritellä...
- Hyvää Pääsiäistä!
antoisaa kirjoitti:
ajatuksellista,sellaista!HYVÄ nåin...ootas ku saan taas ajatuxet ytimiini ja selkärangan pystyyn,nii kylll lähtee...hyvinkö jaxat sepalusroottoria,eiku lavakonetta jaloilla pyöritellä...
Sinäkin olet herännyt viimeinkin. Hyvinkö nukutti?
Hyvin mää tätä sepalusraattorilavamasiinaa jaksan pyöritellä. Ei tunnu vielä missään... ;-D
Miksköhän toi kerma on jo kivikovaa? Pitäs varmaan heivata hetkeks ja juoda vaikka kuppi kahvia... ;-D - onkin
Hyvää Pääsiäistä! kirjoitti:
Sinäkin olet herännyt viimeinkin. Hyvinkö nukutti?
Hyvin mää tätä sepalusraattorilavamasiinaa jaksan pyöritellä. Ei tunnu vielä missään... ;-D
Miksköhän toi kerma on jo kivikovaa? Pitäs varmaan heivata hetkeks ja juoda vaikka kuppi kahvia... ;-D...hauska lipittää,ku se on kivikovaa..riittää pitkäx aikaa..himmaa ny hetkex ja syö vaik mämmiä!!Sehä pehmentäääääää;(((((ajatuxet mukaan lukien)))tekee mieli...kahvia ja se sun kermaki meni liian kovax..
- uutta kermaa
onkin kirjoitti:
...hauska lipittää,ku se on kivikovaa..riittää pitkäx aikaa..himmaa ny hetkex ja syö vaik mämmiä!!Sehä pehmentäääääää;(((((ajatuxet mukaan lukien)))tekee mieli...kahvia ja se sun kermaki meni liian kovax..
Kävin huoltoasemalta hakemassa uutta kermaa ku vanhasta ei saanut paloja ku rautasahalla. :)
Otatko tuoretta kermaa kahvisi sekaan?
Joo, pakko pitää välillä taukoo. Mämmiä en taida kuisteskaan syödä vaikka se pehmentäiski mun ajatukset... ;-D
Hhhmmmm, niinhän tuo tekee mieli...siis hyvää kahvia tuoreen kerman kera... ;) - eka sivulle
uutta kermaa kirjoitti:
Kävin huoltoasemalta hakemassa uutta kermaa ku vanhasta ei saanut paloja ku rautasahalla. :)
Otatko tuoretta kermaa kahvisi sekaan?
Joo, pakko pitää välillä taukoo. Mämmiä en taida kuisteskaan syödä vaikka se pehmentäiski mun ajatukset... ;-D
Hhhmmmm, niinhän tuo tekee mieli...siis hyvää kahvia tuoreen kerman kera... ;)::et muutki saa tietää,miten hywä on omistaa sepalus-separaattorivoiraattorin lava-alfa??joo,kerman kanssa saat siitä kaksinverroin parempaa...vai olix se voin kans..eix ne jotenki molemmat liity mielitokoon?ps.alotax sä uuden sivun???
- sepalus-sepa....
eka sivulle kirjoitti:
::et muutki saa tietää,miten hywä on omistaa sepalus-separaattorivoiraattorin lava-alfa??joo,kerman kanssa saat siitä kaksinverroin parempaa...vai olix se voin kans..eix ne jotenki molemmat liity mielitokoon?ps.alotax sä uuden sivun???
Ookoo. Kyllä kermasta voita saa tolla mun sepalusvoiraattorialfa-lavallataijossain.
Voi voi ja leivän molemmille puolin. Se on nannaa... ;-)
Jep, aloitan ihan kohta uuden keskustelut. Tulet otsikosta hämmästymään... ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803