..taitaa pupulta munat jäätyy.. hahahhahaha..
pakkanen tuli pääsiäiseksi
14
349
Vastaukset
- mikhaildenisov
iski,siksipä mm munat vaarassa!
että talvi tuli takaapäin
kevään yllättäin
aurinko kun vaan paistaisi
lumi kuin suussa sulaisi :))
"uusilumi on vanhan surma"pervokki kirjoitti:
..totta kai sallin että sanoisitte...
mitä tässä teitittelemään :))
terveisin pekkapekka.söpöhäntä kirjoitti:
mitä tässä teitittelemään :))
terveisin pekka..pervokki-yksikkö?..olenhan minä vain minä vaikka minulla onkin multihyperpersoona siipeine kanssa..
terveisin pervokki..pervokki kirjoitti:
..pervokki-yksikkö?..olenhan minä vain minä vaikka minulla onkin multihyperpersoona siipeine kanssa..
terveisin pervokki..yksikkö on alkuillassa
kaksikko loppuillasta
siis näköharha :))pekka.söpöhäntä kirjoitti:
yksikkö on alkuillassa
kaksikko loppuillasta
siis näköharha :))..siis pitäs hypervokin saapuu supehessukalsareineen ja superpähkinälikööreineen pervikokin seuraks.. aika harhasta että saapus..
pervokki kirjoitti:
..siis pitäs hypervokin saapuu supehessukalsareineen ja superpähkinälikööreineen pervikokin seuraks.. aika harhasta että saapus..
sama se kun tarpeeks kännissä
pääasia että jano ei pääse yllättämään
aamulla sitten ne superpähkinätpekka.söpöhäntä kirjoitti:
sama se kun tarpeeks kännissä
pääasia että jano ei pääse yllättämään
aamulla sitten ne superpähkinät..oluessa.. huomenna sitten piitkänn perjantain päivällinen joten pitääkin olla selvin päin ilman pähkinäölikööreitä.. asia on minun kontollani..
pervokki kirjoitti:
..oluessa.. huomenna sitten piitkänn perjantain päivällinen joten pitääkin olla selvin päin ilman pähkinäölikööreitä.. asia on minun kontollani..
mie olen koko pääsiäisen selvinpäin
ja syön kanaa :)
hyvää ruokahalua P i t k ä perjantaina
- sola
..niitä pitää vaan pitää lämpimässä...voi vaikka hautoa... ;)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun356942- 833626
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa823235Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3312935- 462393
- 542251
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo251550- 561475
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui301430Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211411