Polkupyöräteline

Leppo

Onko missään myytävänä vetokoukkuun kiinnitettävää polkupyörätelinettä, joka käy sellaiseen maastuuriin jossa on vararengas takaovessa kiinni?

7

1478

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käy

Itse ostettiin jostain biltemasta vuosia sitten teline Pajeroon ja mielestäni miltei kaikki mallit käyvät siihen. En ainakaan ole nähnyt itse sellaista mallia joka ei kävisi. Tottakai kun on tässä vuosien varrella katsellut niitä on näkynyt myös sellaista että ainakin vastaavanlainen teline on ollut koukut autoon päin syytä en asiaan tiedä mutta ehkä jokin on. Autotarvike yms. kaupat myyvät, eikä mitenkään ole hintava kapistus.

• Leppo

Vararengas on peräovessa ja peräkoukku tulee autosta niin vähän ulos, että pyöräteline pitäisi asentaa tosi pahasti taaksepäin kallelleen. Eikä sitä oikein pysty kallistamaan niin paljoa.

• käy
        Leppo kirjoitti:

Vararengas on peräovessa ja peräkoukku tulee autosta niin vähän ulos, että pyöräteline pitäisi asentaa tosi pahasti taaksepäin kallelleen. Eikä sitä oikein pysty kallistamaan niin paljoa.

No enpä tiedä mutta meidän kahteen Pajeroon joissa vararengas on peräovessa on ainakin käynyt. Tpisin nyt kun olin vastanut näin sellaisia pyörätelineitä joissa on koukut molempiin suuntiin ja se ei tietenkään käy mutta sellainen jossa on koukut vain toiselle puolelle käy aivan varmasti.

• käy

Mikä auto on kyseessä, jos se on vaikka CRV ynnä muu ei varmasti käy se joka käy esim. Pajeroon tai muuhun isompaan maasturiin. Kysy vaikka merkkiliikkeestä.

• diipaDaapa

sopii tosihienosti. koukku kiinni ja menoks. tosi hyvä homma toi vaikka olis vararengas. sellaiset mallit sopii jotka on suunnitetlu sun autoon, muut mallit ei sitten välttämättä sovi. DAA!

• subvan

CR-V:hen saa kyllä thulelta polkupyörän kuljetus telineen mutta maksaa uutena 700€..

Helpoin tapa laittaa joko vararengas tai polkupyörä takakonttiin.

• Anonyymi

Kärsämäki lasten liikennepuisto, aikuisten Byglom n, sinne on ostettu polkupyörä hopea väri polkupyörä teline.
      Mielestäni on parempi laittaa vaikka polkupyörän lukitus viereen kuin Kivi.
      3.8.2025.
      Lasten liput kohta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1987
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1913
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      23
      1423
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      951
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      919
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      781
    8. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      7
      757
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      730
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      725
    Aihe