Polkupyöräteline

Leppo

Onko missään myytävänä vetokoukkuun kiinnitettävää polkupyörätelinettä, joka käy sellaiseen maastuuriin jossa on vararengas takaovessa kiinni?

6

1393

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käy

Itse ostettiin jostain biltemasta vuosia sitten teline Pajeroon ja mielestäni miltei kaikki mallit käyvät siihen. En ainakaan ole nähnyt itse sellaista mallia joka ei kävisi. Tottakai kun on tässä vuosien varrella katsellut niitä on näkynyt myös sellaista että ainakin vastaavanlainen teline on ollut koukut autoon päin syytä en asiaan tiedä mutta ehkä jokin on. Autotarvike yms. kaupat myyvät, eikä mitenkään ole hintava kapistus.

• Leppo

Vararengas on peräovessa ja peräkoukku tulee autosta niin vähän ulos, että pyöräteline pitäisi asentaa tosi pahasti taaksepäin kallelleen. Eikä sitä oikein pysty kallistamaan niin paljoa.

• käy
        Leppo kirjoitti:

Vararengas on peräovessa ja peräkoukku tulee autosta niin vähän ulos, että pyöräteline pitäisi asentaa tosi pahasti taaksepäin kallelleen. Eikä sitä oikein pysty kallistamaan niin paljoa.

No enpä tiedä mutta meidän kahteen Pajeroon joissa vararengas on peräovessa on ainakin käynyt. Tpisin nyt kun olin vastanut näin sellaisia pyörätelineitä joissa on koukut molempiin suuntiin ja se ei tietenkään käy mutta sellainen jossa on koukut vain toiselle puolelle käy aivan varmasti.

• käy

Mikä auto on kyseessä, jos se on vaikka CRV ynnä muu ei varmasti käy se joka käy esim. Pajeroon tai muuhun isompaan maasturiin. Kysy vaikka merkkiliikkeestä.

• diipaDaapa

sopii tosihienosti. koukku kiinni ja menoks. tosi hyvä homma toi vaikka olis vararengas. sellaiset mallit sopii jotka on suunnitetlu sun autoon, muut mallit ei sitten välttämättä sovi. DAA!

• subvan

CR-V:hen saa kyllä thulelta polkupyörän kuljetus telineen mutta maksaa uutena 700€..

Helpoin tapa laittaa joko vararengas tai polkupyörä takakonttiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15440
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3489
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      271
      2433
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1763
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      128
      1474
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      377
      1426
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1223
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1143
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      942
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe