Onko missään myytävänä vetokoukkuun kiinnitettävää polkupyörätelinettä, joka käy sellaiseen maastuuriin jossa on vararengas takaovessa kiinni?
Polkupyöräteline
6
1339
Vastaukset
- käy
Itse ostettiin jostain biltemasta vuosia sitten teline Pajeroon ja mielestäni miltei kaikki mallit käyvät siihen. En ainakaan ole nähnyt itse sellaista mallia joka ei kävisi. Tottakai kun on tässä vuosien varrella katsellut niitä on näkynyt myös sellaista että ainakin vastaavanlainen teline on ollut koukut autoon päin syytä en asiaan tiedä mutta ehkä jokin on. Autotarvike yms. kaupat myyvät, eikä mitenkään ole hintava kapistus.
- Leppo
Vararengas on peräovessa ja peräkoukku tulee autosta niin vähän ulos, että pyöräteline pitäisi asentaa tosi pahasti taaksepäin kallelleen. Eikä sitä oikein pysty kallistamaan niin paljoa.
- käy
Leppo kirjoitti:
Vararengas on peräovessa ja peräkoukku tulee autosta niin vähän ulos, että pyöräteline pitäisi asentaa tosi pahasti taaksepäin kallelleen. Eikä sitä oikein pysty kallistamaan niin paljoa.
No enpä tiedä mutta meidän kahteen Pajeroon joissa vararengas on peräovessa on ainakin käynyt. Tpisin nyt kun olin vastanut näin sellaisia pyörätelineitä joissa on koukut molempiin suuntiin ja se ei tietenkään käy mutta sellainen jossa on koukut vain toiselle puolelle käy aivan varmasti.
- käy
Mikä auto on kyseessä, jos se on vaikka CRV ynnä muu ei varmasti käy se joka käy esim. Pajeroon tai muuhun isompaan maasturiin. Kysy vaikka merkkiliikkeestä.
- diipaDaapa
sopii tosihienosti. koukku kiinni ja menoks. tosi hyvä homma toi vaikka olis vararengas. sellaiset mallit sopii jotka on suunnitetlu sun autoon, muut mallit ei sitten välttämättä sovi. DAA!
- subvan
CR-V:hen saa kyllä thulelta polkupyörän kuljetus telineen mutta maksaa uutena 700€..
Helpoin tapa laittaa joko vararengas tai polkupyörä takakonttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869