Vihdoinkin kootaan samojen kansien väliin suomalaisten ammattilaisten sekä harrastajien rakentamat kitarat ja bassot. Valmisteilla on noin 200 sivuinen, kokonaan 4-värinen ”SUOMIKITARAT” niminen kirja, johon ovat tervetulleita sähkökitarat ja –bassot, akustiset, dobrot, lapsteelit ja kaikki siltä väliltä:
1.
Itse rakennetut ja suunnitellut soittimet (=oma design).
2.
Jo edesmenneiden soitinrakentajien omat mallit mm. Paul Kurt Lippert, Jaakko Noso, Oy Munkers Ab / Landola, Johannes Malmström, Utria Valkama, Helmer Rautsola, Tommie Mansfield. Näistä toivotaan myös historiatietoja ja tarinoita.
Erityisesti haetaan juhannuskokoilta säästyneitä 1960-1970 luvuilla koulujen veistotunneilla nysvättyjä soittimia.
Digikuvat parhaassa alkuperäisessä jpeg-tallennusmuodossa tai tiffinä. Aikaa on vappuun saakka. Kirjaan valittujen kuvien lähettäjille toimitetaan kirja heti sen valmistuttua.
Yhteistyöterveisin,
Juha Vartiainen
Sotkanniemi 75
70870 HILTULANLAHTI
jv.sandwich (at) hotmail.com
Omistatko vanhan kotimaisen kitaran/basson?
j.j.
1
692
Vastaukset
Mulle tupsahti paul kurt lippert.lippu puuttuu pohjasta. 60 lukua ja soittokuntoinen.en oo kuullut ko.tekijästä. onko kiinnostusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje301377- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 57881
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654