Hieman aiheesta poikkeavaa.. Kysyisin sellaisesta asiasta, kun olen ostanut auton osittain osamaksulla autoliikkeeltä niin onko niissä jokin rajoiutus saako autoa esim madaltaa/tuunata vaikka auto on vielä osittain autoliikkeen omistuksessa. kiitos tiedoista etukäteen.
Tuning
4
2509
Vastaukset
- >>>>:::::::|||||
Siis se on rahoitusyhtiö nimissä eikä autoliikkeen, olettaisin.
Ei siinä mitään rajoituksia taida olla. Jos jotain on niin ne lukee niissä papereissa mitä myyjä sulle antoi.
Sitäpaitsi ei ne tuu kyttäämään että mitä sun autolle on tehty, ajat vaikka sen katolleen niin niitä kiinnostaan vaan se että maksut tulee hoidettua. - rajoitteita
Voit tuunailla autoasi mielinmäärin, mutta onko se järkevää? siihen en ota kantaa.
- hgfsghhygfhf
Tutulla oli osamaksu paku, jonka hän halusi muuttaa bussiksi, ja tämä ei käynyt päinsä.
Eli luulen, että asia on niin, että mikäli muutokset autossa ovat sellaisia, jotka merkataan rekisteriotteeseen mm. alustasarja, turbo tai sen sellaista mikä Esim. nostaa prosentteja, voi täten tulla onkelmia - tutulla
hgfsghhygfhf kirjoitti:
Tutulla oli osamaksu paku, jonka hän halusi muuttaa bussiksi, ja tämä ei käynyt päinsä.
Eli luulen, että asia on niin, että mikäli muutokset autossa ovat sellaisia, jotka merkataan rekisteriotteeseen mm. alustasarja, turbo tai sen sellaista mikä Esim. nostaa prosentteja, voi täten tulla onkelmiamullakin kumminkaimannaima ja tutuntutuntuttu piti kirkossa keppejä samassa nurkassa ja niillä just samanlainen homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339