http://www.helsinginsanomat.fi/teksti/tuoreet/artikkeli/1059379362632
Pommin taustalla rasismi!
10
563
Vastaukset
- Robespierre
Mielenkiintoinen lukihäiriö!
Dynamiitti on muuten jäljitettävää kamaa , jota ei kaikilla olekaan. - Kalmo
Tuttuja! Vanha natsi feikkaa täälläkin!
- Karppa
Asun erittäin lähellä tuota pommipaikkaa. Täällä alueella ei noi mannet ole niin kivoja tai mukavia. Pöllivät tavaraa. Multa veivät telkkarinkin viime vuonna, kun jätin takapihan oven auki mennessäni kauppaan.
- Suvaitsevainen
Senkin rasisti! Olet vain ennakkoluuloinen romaneita kohtaan! Sitäpaitsi eikös heidän kulttuuriinsa sitä paitsi kuulu tavaroiden keräily?
- kaba
kukas käski jättää oven auki?? oikein sinulle!!
- ihmisten
Suvaitsevainen kirjoitti:
Senkin rasisti! Olet vain ennakkoluuloinen romaneita kohtaan! Sitäpaitsi eikös heidän kulttuuriinsa sitä paitsi kuulu tavaroiden keräily?
kulttuureihin kuuluu "tavaroiden keräily" toiset vain käyttävät rahaa tavaroiden hankinnassa...
- Karppa
kaba kirjoitti:
kukas käski jättää oven auki?? oikein sinulle!!
...on korkea orapihlaja aita. Se menee tasaisesti koko pihan ympäri. Ainoa tapa millä on päässyt takaovesta on se, että he ovat tutkineet taloni ympäristön huolellisesti. Eli asia ei ollut mitenkään niin, että ovi näkyisi tielle ja houkuttelisi varkaita. 0Mutta totta kai minä olen varmaan syyllinen siihen, että he veivät telkkarini.
- Robespierre
ihmisten kirjoitti:
kulttuureihin kuuluu "tavaroiden keräily" toiset vain käyttävät rahaa tavaroiden hankinnassa...
Siis lainaamisen ja ostamisen välillä?
Toivon todella hartaasti , että ymmärtää.
Tummat muuten itse ymmärtävät ko. eron yllättävänkin hyvin.
- työmies26
No epä olisi moni jäänyt suremaan. Olisi saatu hyvällä tuurilla muutama "suvaitsevan" haukkuma sossu pummi pois.Eipähän nuo mannet töitäkään tee
- -J-
Kuusankosken pommia epäillään raistiseksi teoksi. Syy: auton, joka yritettiin räjäyttää, omistaa romanimies.
Miksi aina automaattisesti epäillään rasismia, jos uhriosapuoli on joku muu kuin supisuomalainen?
Miksi KOSKAAN ei epäillä rasismia syyksi, kun romani/somali, jne. kohdistaa rikoksen suomalaiseen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770