Pienessä pulassa olen

10

469

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no huhhuh

Tuo oli ehkä järkyttävin kommentti uskovaiselta mitä koskaan olen kuullut. Jos herra Mohikaani ei usko että niitä kylkiluita on 12 kummallakin puolella, niin hän voi mennä vaikka röndgenkuvat ottamaan lääkärille niin saa varmuuden asiasta. Tuo on vähän sama asia kuin kiistäisi sellaiset itsestään selvyydet kuin että täydessä maitopurkissa ei ole maitoa, tai että kahden euron kolikko ei ole kahden euron kolikko - aivan järjetöntä.

• Tuo pulassa olo oli huumoria mutta ajattelin mainita että tollastakin vielä näkee.

Jos joku muu noita väitöksiä esittäis niin sääliksi kävisi eikä kehtais vastata mutta kun kyseessä on palstan entinen Sheriffi ja "kaikkitietävä oppi-isä" vuosien ajalta joka ei koskaan mitään virhettään myönnä....

• -DW-

Ei niille voi sitä selittää.

Ovat päättäneet pienessä mielessään kuinka asia on ja sitten kaikki muut ovat väärässä tai valehtelijoita. Juuri samanlaiset henkilöt puoltavat nooan arkkia ja 6000 vuotta vanhaa maata...

Ei siinä auta muuta tehdä kun pudistaa päätänsä ja toivoa että poistuvat geenipoolista.

Kuitenkin: luin jostain että joillakin harvoilla ihmisillä on yksi kylkiluu enemmän tai vähemmän, mutta tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

• tietousko

jos nuo uskovaiset pääsevät määräämään yhteiskuntamme asioista menneiden vuosien tapaan.

Onneksi historia ei toista itseään,
      ja tieto voittaa uskon.

• todellakaan asia

>>Onneksi historia ei toista itseään,
        ja tieto voittaa uskon.

• mualimoo
        todellakaan asia kirjoitti:

>>Onneksi historia ei toista itseään,
        ja tieto voittaa uskon.

usko on siirtänyt vuoren?

• Kössönöm
    • Lady_Stardust

ITsekin tunnen tällaisia henkilöitä, ja voin sanoa, että välillä on TODELLA vaikeaa...

• siinä naisen luomisen yhteydessä ollut kenenkään muun, kuin adamin kylkiluu, ei se tehnyt mitään vaikutusta ihmisen (tässä tapauksessa miehen) geneettiseen perimään

• tämä linkki

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe