Miten selittää Helluntai-palstan äänekkäimmälle uskovaiselle että miehellä ja naisella on sama määrä (12) kylkiluuta molemmilla puolilla?
Hän kun meinaa että kaikilta miehiltä puuttuu alin kylkiluu oikealta puolelta kun Jumala on tehnyt siitä naisen.
Ei hän usko tieteeseen vetoamistani vaan pitää minua paatuneena valehtelijana.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000033878037
Pienessä pulassa olen
10
469
Vastaukset 10
- no huhhuh
Tuo oli ehkä järkyttävin kommentti uskovaiselta mitä koskaan olen kuullut. Jos herra Mohikaani ei usko että niitä kylkiluita on 12 kummallakin puolella, niin hän voi mennä vaikka röndgenkuvat ottamaan lääkärille niin saa varmuuden asiasta. Tuo on vähän sama asia kuin kiistäisi sellaiset itsestään selvyydet kuin että täydessä maitopurkissa ei ole maitoa, tai että kahden euron kolikko ei ole kahden euron kolikko - aivan järjetöntä.
Tuo pulassa olo oli huumoria mutta ajattelin mainita että tollastakin vielä näkee.
Jos joku muu noita väitöksiä esittäis niin sääliksi kävisi eikä kehtais vastata mutta kun kyseessä on palstan entinen Sheriffi ja "kaikkitietävä oppi-isä" vuosien ajalta joka ei koskaan mitään virhettään myönnä....
- -DW-
Ei niille voi sitä selittää.
Ovat päättäneet pienessä mielessään kuinka asia on ja sitten kaikki muut ovat väärässä tai valehtelijoita. Juuri samanlaiset henkilöt puoltavat nooan arkkia ja 6000 vuotta vanhaa maata...
Ei siinä auta muuta tehdä kun pudistaa päätänsä ja toivoa että poistuvat geenipoolista.
Kuitenkin: luin jostain että joillakin harvoilla ihmisillä on yksi kylkiluu enemmän tai vähemmän, mutta tällä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. - tietousko
jos nuo uskovaiset pääsevät määräämään yhteiskuntamme asioista menneiden vuosien tapaan.
Onneksi historia ei toista itseään,
ja tieto voittaa uskon.- todellakaan asia
>>Onneksi historia ei toista itseään,
ja tieto voittaa uskon. - mualimoo
todellakaan asia kirjoitti:
>>Onneksi historia ei toista itseään,
ja tieto voittaa uskon.usko on siirtänyt vuoren?
- Kössönöm
se vastaus. Löytyy sieltä varmaan muutakin anatomiatiedostoa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kylkiluu - Lady_Stardust
ITsekin tunnen tällaisia henkilöitä, ja voin sanoa, että välillä on TODELLA vaikeaa...
siinä naisen luomisen yhteydessä ollut kenenkään muun, kuin adamin kylkiluu, ei se tehnyt mitään vaikutusta ihmisen (tässä tapauksessa miehen) geneettiseen perimään
- tämä linkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451