haikeus, hiljaisuus,,
vain me kaksistaan mieheni kanssa, vieraat tuli torstaina ja nyt kotimatkalla eteläsuomeen.
Oli niin iloista ja valoisaa kun saimme olla kymmenen ihmistä koolla kotonamme.
Saunomista joka päivä, ja sitä yhdessä oloa, hyvää ruokaa. Näin on taas kivaa muisteltavaa iloisesta pääsiäisestä.
Haikeaa se vaan on ystävät joilla silmäkulmat kostuu hyvästejä halauksin jättäessämme, tunnemme kuuluvamme tiiviisti yhteen, aina.
Kivaa pääsiäisen jatkoa teille kaikille.
Hiljaista nyt kun juhlapyhät kohta ohi
3
248
Vastaukset
Minulla oli myös ihana pääsiäinen. Ostin ihan uuden polkupyörän lapsenlapselle. Ja tosi mahtava nähdä sitä iloa ja riemua kun lapsi sillä kiiltävällä pyörällä harjoitteli.
- aatami autuas
kun kaikki tutut ja sukulaiset (lapset ja lapsenlapset) olivat häipyneet Lappiin, sukulaisiin tai mökeilleen. Sai kerrankin olla yksin, on kivaa muistettavaa tästä pääsiäisestä.Sai tehdä sitä ruokaa mistä itse pitää. sai katsoa televisiosta sitä kanavaa, mitä itse halusi. Sai käyttää tietokonetta ilman virusten vaaraa (Minä en käy "niillä sivuilla". Kohta on arki, aivan haikeaksi vetää. Taas ne tulee hinkumaan taskurahoja, maksalaatikkoa, lastenhoitoa... Oikein tippa tulee silmään, kun ajattelee, että tämä autuaallinen rauha on kohta ohi...
- APUA
Tänä aamuna herätessäni sain taas miettiä, mikä viikonpäivä tänään oikein on.
25. päivä olisi nimittäin tärkeä lääkärinkäynti. En ole ryypännyt, että en sen takia sekoile päivissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571818Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543