Syön sairauteeni vertipamia säännöllisesti. Ilman lääkettä huimaus menee niin vaikeaksi että olen petipotilas. Olen kuullut, että lääkkeen vaikuttavat aineet voimistavat toistensa vaikutuksia. Minua ainakin lääke väsyttää todella paljon. Onko muita käyttäjiä ja kokemuksia erityisesti väsymyksen suhteen.
VERTIPAM JA VÄSYMYS
8
2633
Vastaukset
- vaikuttavista
lääkeaineesta on bentzo, rauhoittava lääke=) Yhdessä tabletissa on diatsepamia 2 mg!! On aivan selvää että diatsepam väsyttää....
- gamledorf
Tiedän lääkkeen nimeltä vertipam ja että se voi väsyttää tottumatonta mutta 2mg diatsepamia on kylläkin niin hivenainemäärä tuota ainetta että hoituu kahvikupposella. Maailman kaikkien rauhoittavien lääkeaineiden pienen yksittäinen myyntivahvuus on juuri tuo 2mg diapam.
- etenkin jos ei ole
aiemmin bentzoja käyttänyt. Ja ei, eivät buustaa toisiaan nämä lääkeaineet.
- Vertipam
Vertipamia ei ole enää saatavilla alkuperäisenä lääkkeenä. En ole saanut perusteltua vastausta miksi valmistus on lopetettu jo monta vuotta sitten. Käytän kuitenkin tuon valmisteen kokoonpanoa siten että korvalääkäri on kirjoittanut reseptin kahdesta sen sisältävästä komponentista eli 2 mg diatsepamia ja 50 mg nikotiinihappoa. Ainakin Yliopiston apteekki on sitä valmistanut kapseloituna. Kolmannen komponentin eli 50 mg syklitsiiniä saa Marztine nimisenä ilman reseptiä 10 tabletin pakkauksina. Tuolla Vertipamilla olen pärjäillyt viimevuosien sikana. Olen todennut tuon hyvin toimivaksi.
- avuttajäänyt
Minkälainen huimaus sinulla on ?
Mistä se johtuu ?
Mullakin on, syytä ei ole löydetty eikä lääkettä anneta mitään, siksi kysyn.- Vertipam
Anteeksi myöhäinen vastaus! Käytän Vertipamin korvaavaa apteekki slmistetta Menieren taudin hoitoon. Siihen liittyy ajoittain esiintyvä kiertohuimaus .
- menierikko
Vertipamia minä niin kaipaan, ainut mikä auttoi.
- Vertipamia
Apteekki valmistaa kapselimuotoisena Vertipamia ilman syklitsiiniä jota on saatavana Marzine nimellä. Lääkäriltä kannattaa pyytää resepti. Yliopiston apteekki ainakin valmistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844