Mobilaatti on pelkkä käsivoide. Jos sulla on joku nivelkipu esim rasitusvamma niin älä ainakaan laita rahoja tähän paskasalvaan. Käytin viikon ja heitin menemään, ei auttanut yhtään mihinkään vaikka lääkäri kehoitti tekemään okluusiositeen mobilat voiteesta. Mihin lie perustuu Mobilaatin markkina-arvo? Täysin turha tuote.
Mobilat ???
7
1505
Vastaukset
- samaa mieltä
Paska mikä paska ei voi mitään vaikka "voissa paistais".
- samaa..mieltä
täälläkin,joskus kokeillut,sillä voiteella ei tee mitään,...
- ....
Mobilatiin en oo varmaan kymmeneen vuoteen koskenu, että sen verran turhaa kamaa.. Ja markkina-arvo perustuu illuusioon. Kun joku käyttää sitä vaivaan, joka parantuu hyvin ilmankin, jää mielikuva, että Mobilat auttaa, vaikka tuskinpa se sitä vaivaa paransi!
Kokeilkaa Voltaren geeliä. Sitä oon käyttäny tarvittaessa useamman vuoden ajan ja ainakin mulla auttaa. Toinen hyvä kipeisiin rasitusvammoihin, nivelkipuihin ja turvotuksiin yms. on kylmä. Jos ei raaski ostaa oikeata kylmäpakkausta tai kaurapussia, nii pakastevihannespussi pyyhkeen sisään ja kipeään kohtaan noin vartti - puoli tuntia. Mutta jos kylmä alkaa tuntumaan pahalle tai aiheuttaa liikaa kipua, niin kannata käyttää.- Hevosgeelit kehiin
Muutenkin kaikki paska saadaan runnottua kansan päähän kun vaan mainostaa tarpeeksi. "minäkin käytin Mobilattia ja vaivat hävisi samantien"...voi mitä paksua jenkkityylistä paskapuhetta.
- Anonyymi
Onpa outoa kirjoitusta. Itse 1943 syntyneenä tuli olkapää hieman kipeäksi. Kokeilin nykyaikaisia kaverilta, laitoin runsaasti , ei vaikutusta, kun laitoin muoviin ja sen olkapäähän ja uudelleen muoviin taas uutta , hieman auttoi.
Löysin kotoo Mopilanttia, vanhentunut 2018, peltituubissa. Kun laitan sitä 1 cm kainaloon, saunan jälkee kerran pari viikossa, auttaa monta päivää.
Mulla on kipu, kun olkapää on kauan paikoillaan, kun liikuttaa 10 sek, kipu loppuu.
Nyt on kiinan olkapääni lämmitin, ei sähköä, auttaa hyvin. Hankalinta näin vanhana on sen pukeminen, siis jos yksin on.- Anonyymi
Minulla on kädessä leikkaus.Siis vanha ja parantunut, mutta usein särkee.Kun laitan Mobilatia,se heti tehoaa.
- Anonyymi
mobilat on haitallista ympäristölle. sen siksi pitäisi olla reseptivalmiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337